Hozzászólások száma: 209
Oldalszám: 11
Témakörök > Droszt Híradó > Fix Tarifa kikényszerítése Abban a pillanatban a Fuvarszervezők valodi fuvarszervezők lennének!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Rocktaxi 2011.08.06. 04:48:41 / # 9725
... és van benne két homár szalon? :-) Az szép lehet! :-)
Rumcájsz 2011.08.06. 02:14:10 / # 9724
avatar
D Rólam is neveztek már el utcát a Belvárosban, a Kossuth Lajosról nyílik. Pontosabban odatorkollik, mert a Reáltanoda felől egyirányú:)
tomajer 2011.08.05. 21:22:48 / # 9723
Az egy másik állat:-D
mármegint 2011.08.05. 21:14:43 / # 9722
avatar
hiénakutya 2011.08.05. 17:31:19 / # 9709
Van már olyan utca, ami a nevemet viseli. :-)

tomajer 2011.08.05. 16:40:38 / # 9708
Helyess!

Apuka 2011.08.05. 16:39:14 / # 9721
Program.. beszéltünk erről, és hangoztattuk sok helyen. Ígéretek kellenek (kellenének) amit programnak hívunk. Szedjük össze, mi minden van amit rendbe kellene tenni: - Őööö.. Annyi minden van, hogy napokon keresztül lehetne sorolni. és innen a tgfsz-es topicban folytatom
szálka 2011.08.05. 15:57:53 / # 9720
avatar
Szia Zsolt! Igyekszem nem túl barátságtalan lenni, de nem ígérek teljes sikert. Egyszerűen azért, mert nehezen viselem - sőt sehogy - ha fölényeskednek velem. Nem tehetek arról, ha nem értesz, de ez nem baj. Harcolj meg az igazadért, én is azt teszem, és aki győz az legalább megtanulja megbecsülni azt. Nem vártam Tőled semmilyen telegépelt oldalakat. Tájékozódtam ott, és annyit, amennyire lehetőségem volt. Erről általában véleményem is volt, tehát nem vagyok közömbösnek nevezhető. A "mi" cégünknél is előfordul tájékoztató, viszont az nem az én bűnöm, hogy ezek döntő többsége - különösen az első időszakban - kimerült abban, hogy az éppen megszólaló, önmaga piedesztálra emelésén túl sosem jutott. Ez körülbelül kimerült abban, hogy " mi mindent megteszünk a ti érdeketekben, pénzt, időt nem kímélve. Tehát gyertek támogassatok a belépéssel. És ami különösen csípi a szemem : Én soha, érted soha nem vártam, hogy három hónap alatt forgassátok fel a világot. De azt elvárhattam volna, hogy legalább próbáljátok meg. Ezt annak idején a "TGFSZ"-es oldalon le is írtam. Nagyjából akkor, és úgy, amikor arról elmélkedtem, hogy világos, egyszerű, és taxisok számára is jól emészthető mondatokban fogalmazzátok meg a célokat. És tartsatok ki mellettük! Akkor majd lesz 500 gondolkodó után még néhányszor 500 lelkes hívetek is. Nem tudtam elfogadni az állandó fanyalgást amiatt, hogy "csak ötszázan vagyunk". Miért mihez kell több ember? Be kéne tolni a Városházát a Dunába? És nem azért tartotok "itt", mert sokan kivárnak, hanem mert képtelenek vagytok a kivárókat megszólítani. Az hozzászólásodon átsüt a szemrehányás, ez még rendben is lenne. De az legkevésbé sincs rendben, hogy mindezt annak az ismeretében teszed, hogy benne vagy abban kb. 5 emberben aki tudja, hogy másfajta csatornákon is segítem a magam módján a megegyezést. És ezt megteszem függetlenül attól, hogy éppen hezitálok a tagságom felett. Mert számomra a TGFSZ-hez tartozás nem pótcselekvés, hanem kiállás amellett, amivel azonosulni tudok. Ha tudok...
Rumcájsz 2011.08.05. 15:44:00 / # 9719
avatar
Elég messzire kanyarodtál, had szorítkozzak arra, amit én vetettem fel. Arra, hogy miért írtam bele azt a szót, hogy "még", arra Te magad megválaszoltál. Azzal, hogy a "jármű-darabszám szabályozás" nem hibátlan megoldás, azzal egyetértek, de én nem tudok jobbat. Ha Neked van jobb ötleted, ami ráadásul kivitelezhető és alkotmányos, akkor juttasd el a megfelelő hivatalba a megfelelő fenyegetésekkel:) kísérve (ha sikerrel jársz, a forradalom után utcát nevezünk el rólad), vagy vedd fel a kapcsolatot a TGFSz-szel, mert ők legalább akarnak még tenni valamit.
hiénakutya 2011.08.05. 14:09:15 / # 9718
Most fussunk neki még egyszer? A váz sem jó. Picit bugyután fogok fogalmazni, hátha így érthető lesz. Drosztférőhely alapján a jármű-darabszámot lehet szabályozni, mert a drosztférőhelyeket a jármű-darabszám foglalja, nem a létszám. Na most, Jani bácsi annak idején megmondta a frankót: a krumplileves legyen krumplileves. Ültessük át ezt a mondatot a szakmánkba: a létszámszabályozás legyen létszámszabályozás! Ha tehát azt szeretném, hogy a létszámot szabályozzák, akkor létszámszabályozást kérek, nem pedig jármű-darabszám szabályozást. A jármű-darabszám szabályozásával ugyanis -döbbenetes dolgot írok - a járművek darabszámát lehet szabályozni. Menjünk tovább! Amennyire én tudom, a lakosság számához viszonyított létszámszabályozást nem utasították el még egyszer sem. Ha arra gondolsz, amit az Alkotmánybíróság megsemmisített, akkor azzal pont az volt a baj, hogy a létszámot nem kötötte semmihez, illetve, egyéb hiányosságokat is találtak. Aztán... "Azért szerencsére még a legtöbb autón egy kisvállalkozó ül, saját felelősséggel, saját vállalkozással, saját családdal." Miért írtad bele azt a szót, hogy "még"? :-))) Te is pontosan tudod, hogyha mindent keresztülvisznek, ami itt az elmúlt hónapokban fölmerült, akkor az elképesztő lendületet fog adni a droidosodásnak. Droidnak lenni tulajdonképpen nem a világ vége, ha sikerül minimálisra szorítani a kiszolgáltatottságot. Ez az egyik indok arra, hogy ne a jármű-darabszámmal bűvészkedjünk. A gépkocsivezetőt kell helyzetbe hozni, legyen akár vállalkozó, vagy droid. Legyen Ő egy érték a rendszerben azáltal, hogy nem lehet bárkivel kiváltani, akárkire lecserélni. A felelősség kérdése is egy érdekes dolog, mert -szerintem- a vállalkozót, mint taxisofőrt, a drosztengedély visszavonásával nem lehet kiiktatni a rendszerből, bármit is kövessen el. Nézzünk egy konkrét példát? Mit tesz a vállalkozó taxis, ha visszavonják a drosztengedélyét, ami rendszámra és a vállalkozására szól? 1. Visszaadja a vállalkozói engedélyét. 2. Visszaadja a taxiengedélyét. 3. Visszadja a szolgáltatói rendszámát. 4. Fölhívja a megfelelő telefonszámot. (Minden taxis kapásból tud egy ilyet.) 5. A telefonszám tulajdonosától rendszámot bérel. 6. Kiváltja az új rendszámra és az új vállalkozásra a drosztengedélyt és a taxiengedélyt. Oszt jó napot. Az, hogy egy autón több ember dolgozzon, nem az én ötletem, mert már akkor is volt ilyen, amikor még nem is éltem. Ez nem egyéb, mint gazdasági racionalitás. Az a befektető, aki vásárol egy 300 darabos flottát, szeretné minél előbb viszontlátni a befektetését, természetesen némi profit kíséretében. Azt is tudjuk, hogy az álló autó nem termel, ellenben viszi a pénzt. Úgyhogy az nem jó, ha az autó áll. Ha az autók darabszámát korlátozod, akkor olyan autóra fogsz ráülni, amilyet találsz, olyan feltételekkel, amilyeneket az autó tulajdonosa diktál. Ha még másik két sofőrrel kell osztoznod, akkor úgy. Erre most azt fogod írni, hogy saját autód van. Még. Aztán álljon itt egy kis történet, amin minden olyan taxis gondolkozzon el, aki úgy hiszi, hogy neki nem fog gondot okozni a 6-8-10 évenkénti autócsere! Történt pedig, hogy föltámadt a szél és újabb levelet sodort be a postaládámba. A lényeg, hogy valaki kérdéseket tett föl egy olyan cég vezetőjének, amely cég a taxizáshoz szükséges egyik alapvető kelléket gyártja, forgalmazza, szervízeli. A kérdések a szektor kifehérítésével kapcsolatos javaslatokra irányulnak. Na most innentől, akinek magas a vércukra, esetleg a vérnyomása, az ne olvassa tovább! Van például egy olyan kérdés, hogy meg lehet-e oldani, hogy a taxaméter automatikusan továbbítson minden adatot a NAV-nak. Értjük ezt? Nem? Elindítod az órát, az egyből kapcsolódik a NAV szerveréhez és továbbítja az adatokat. Aranyos, nem? :-) Írja az ember, hogy ez minden további nélkül megoldható, bár az adatbiztonság jelenleg még nem túl fényes, de, ha erre van kifejezett igény, akkor pikk-pukk meg lehet csinálni. Na mostan nem is ez a lényeg, csak szemléltetni akartam, hogy merre haladunk. Emberünk alternatív javaslatokkal él, melyek közt - ismétlem, a szektor kifehérítése kapcsán - szerepel a 8-10 éves jármű-korhatár is. Elolvasom egyszer, elolvasom még egyszer, aztán még egyszer. Majd hirtelen leesik. Szóval, dolgozgatsz ugye; ennek a mechanizmusát ismerjük. Csekkes, számlás, kártyás, valamiértnagyongyanús marad, a többi megy a levesbe. Bevallod szépen a minimálbért, jó esetben befizeted utána az adót, még jobb esetben a járulékokat is. Ez eddig nagyon szép és jó. Majd, telnek-múlnak a napok, hetek, hónapok, évek és hirtelen le kell cserélni az autót. Ekkor elballagsz és vásárolsz egy taxinak megfelelő személygépkocsit - legyünk szolídak - 3, kötőjel, 4 millió forintért. És azt hiszed, hogy megoldottad a problémát. Pedig a problémát épp ekkor generáltad magadnak. Azt ugyanis viszonylag nehéz lesz majd megmagyarázni, hogy a minimálbéres jövedelmedből ezt hogyan csináltad.
kicsikocsi 2011.08.05. 11:52:12 / # 9717
avatar
Tudod a szajkót? Egy tarifa és kész. Megoldás minden bajra. Egy típusú taxiautó. Minden fejlett világba tender kiírása. A győző viheti a prímet a megbízhatóság, biztonság. Nincs aláígérgetés. Nincs megkülönböztetés.
kicsikocsi 2011.08.05. 11:45:11 / # 9716
avatar
Tényleg be vagy b..szva mert én nem iszom mást mint vöröset fehéret, pálinkát, és Drehert, mert ez magyar és egészséges, ha mértékkel iszom ebben igazad van. De nem én szoktam beb...ni. Nem játékgépezem, csak szeretném a jobbulásunkat, ez egyedül nem megy. De lehet, hogy a cél eladósítani és droiddá válni. Ott alig - alig fizetik a bejelentéseket, stb.....
Kowalsky 2011.08.05. 11:03:11 / # 9715
avatar
Metál ELVTÁRS, tsz-es őrmester volt a sógorommal együtt 1990-ben amikor ő sorállomány volt. Ahogy meglátta a fényképét azt mondta: ez sötét bunkó magyaráz nektek? Már a katonaság alatt sem tudott két értelmes mondatot megfogalmazni! Na szép napot mindenkinek!
mármegint 2011.08.05. 10:24:48 / # 9714
avatar
Hmm. Tényleg be van baszva:)

kicsikocsi 2011.08.05. 10:23:48 / # 9713
avatar
Nagyon féltek a TGFSZ-töl, mert végigcsinálja a kitűzött célt.

kicsikocsi 2011.08.05. 10:22:04 / # 9712
avatar
Metál elvtárs. ki voltál te az átkosba netalán rendőr!! Edy önéletrajzot megérdemelnénk.

tomajer 2011.08.05. 08:17:25 / # 9711
És ugyan, mire is adnánk neki megbízást?
Apuka 2011.08.05. 04:00:11 / # 9710
Szia, Szálka! Elfogadom a kritikádat, bár megérteni kevésbé tudom! Amiről tudtam, lehetett, beszámoltunk hírlevélben. Van ami nem lett elküldve, de lehet azért, mert nem tudunk fájlt küldeni. azt azért ne várd tőlem hogy hosszú oldalakat gépeljek tele. Sajnálom, hogy nem vagy nálunk (a taxicégre gondolok) mert akkor rendszeresen hallanád a tájékoztatót az urh-n. Mint írod, nem vagy elégedett. Elhiszem! Én sem lennék a te helyedben. NA persze.. hipp-hopp berobban a köztudatba egy újabb mittom én milyen és kicsodákból álló gittegylet akik mindenféléket igérgetnek a taxisnak aztán 2, bocs már 3 hónap elteltével még mindig nem tudták felforgatni a világot! Igazat adok neked! Az ilyeneknek minek is bizalmat szavazni! "Mi van akkor, ha valaki nem tudatlan, nem lusta (tudom taxisról nehéz elképzelni), hanem egyszerűen csak kivár?" ezért tartunk csak itt! Üdv Farkas Zsolt
Apuka 2011.08.05. 03:48:33 / # 9707
..Tudod mit nem értek? Miért a politikusokkal kell tárgyalni? Miért nem ülnek le a fuvarszervező társaságokkal tárgyalni. Mert hogy nekünk ők okozzák a legnagyobb gondot.. ..A tégéefesznek két dologgal kellene foglalkoznia : -tarifa -tagdíj.. üdv, sóher! Ahhoz hogy bármelyik fuvarszervező társasággal tudjon tárgyalni a TGFSZ ahhoz tagság kell. nem 1.000, nem 2.000 hanem a piacon lévő taxisoknak legalább a fele. No, mivel ennyi tagunk nincs, ezért .. válaszolva egyúttal a kérdésed második felére, a tarifával (is)foglalkozunk. ..akkor a tégéefesz küzdjön meg velük.... Ennyire bele lendültél, hogy javaslat helyett már nem csak számon kérsz, hanem utasítasz is. Ugye nem okoz gondot neked, hogy a tagsági kártyád számát valamint a telefon számod utolsó 3 számjegyét megírd itt? Amennyiben stimmelnek az adatok, személyesen hívlak fel és felelek minden kérdésedre! Üdv
Apuka 2011.08.05. 03:37:55 / # 9706
"(29) sóher (2011.08.03. 18:08:15) Gondolom Te is egy vagy a pár tégéefeszes közül akik a sok sok (????) tárgyalással kivívták a 30 ezres droszt díjat . Hát gratulálok. Ennyit ne tárgyaljanak , mert még gatya sem marad rajtunk annyira eredményesek , fél év alatt a nagy nulla a mérlegük. " Szia, sóher! Ez itt a probléma! Úgy írsz valamiről konkrétan, hogy a közelében sem jársz az igazságnak mi több, a fáradtságot sem veszed arra, hogy az általam feltöltött anyagokat elolvasd, értelmezd. Ez azonban a kisebbik baj! A nagyobbik az, hogy ide tudsz kritikát fogalmazni, de ezt nem teszed meg levélben nekem. A tagságid ( ha valóban tag vagy) nem arról szól, hogy befizeted a tagdíjat, hanem arról, hogy (akár) beszámolót kérsz tőlünk arról, hol tartunk, mit csinálunk. HA erre sem veszed a fáradtságot akkor mit akarsz rajtunk számot kérni? Tegyük fel, nem szeretsz levelet írni. Rendben. Akkor csengess meg telefonon. Tegyük fel, nincs elég pénzed a telefonra. Rendben. Minden szerdán lehetőséged lenne 12-15 óra valamint 20-22 óra között találkozni velünk. Hírlevélben mindenkit értesítettünk erről. Te is meg kaptad? Ott meg tudom mutatni azokat a tervezeteket (ameddig nem végleges nem hozom nyilvánosságra sem itt, sem máshol)amik megmutatják miről is cseverészünk és kávézunk odabent. "Tegyétek közzé , mindenki számára elérhetővé a tárgyalásokat , azok eredményeit" tárgyalások vannak. eredmények meg majd lesznek. valamilyenek. nem tudjuk mikor, de van egy dátum: 2012.01.01 Közzé pedig nem fogom tenni. A tagjaink megkapják. aki nem tag... nos, nekik venni kell a fáradtságot és érdeklődést mutatva el kell fáradni a lakókocsi parkolóba. Tisztelettel: Farkas Zsolt
Oldalszám: 11