Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2019.05.15 20:53

És nyithatsz cukrászdát Bécsben.
:-D

Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?

Hozzáadva: 2019.05.13 12:49

Köszönöm szépen!

Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2019.05.10 16:23

Köszönöm mindenkinek, közben megoldódott a típus faszbuk csoportján keresztül. Bajára utazik le a generátor, ahol majd felújítják, ahogy a Pupák leírta. Budapesten és környékén a villamosságisok is ráálltak javítás helyett a cserére; teli bárdis áron + munkadíj szeretnék rálőcsölni az ember fiára a felújított generátort. Biztos nagyon bárgyú fejem van, de amikor ott állok kezemben a kiszerelt generátorral, azért annyit csak ki kellene már nézzen belőlem, hogy nem én leszek az aznapi verebe.
Kösz még egyszer!


Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2019.05.09 12:41

Népek, autóvillamosságist tudunk?
Denso generátor felújítás lenne a kihívás.
Aki úgy kezeli, hogy berendel felújítottat 40-50 ezerért, olyan van, köszönöm, illetve azt én is meg tudom csinálni, ahhoz nem kell szakmunkásbizonyítvány, csak kedvezménykártya.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2019.05.09 08:36

Nade Lölőnek még nincs is fuvarszervező cége.

:-D

Az UBER ajánlata röviden, az FT kommentelőjének “fordításában”

  • Nincs nyereségünk.
  • Valószínűleg soha nem is lesz nyereségünk.
  • Az üzleti modellünk lényege, hogy részvényeseink finanszírozzanak egy olcsó taxiszolgáltatást abban a reményben, hogy a szabályozó hatóságok hagyni fogják, hogy monopolhelyzetbe kerüljünk és így bármennyit elkérhessünk egy fuvarért, de a szabályozó hatóságok nem akarnak együttműködni.
  • Ezért sok pénz költöttünk arra, hogy beszálljunk olyan alacsony megtérüléssel, de jelentős konkurenciával működő piacokra, mint az ételkiszállítás és fuvarozás, de egyelőre nem világos, hogyan lehetnénk nyereségesek az ezen területekre specializálódott logisztikai cégek mellett.
  • Reméljük, hogy a jövőben önvezető autók lesznek, és akkor – sofőrök nélkül – nyereségesek lehetünk, de önvezető autókat mások is fejlesztenek.
  • Felmérgesítettünk egy csomó szabályozó hatóságot, ezért sok vitánk és problémánk van velük.
  • Nem nagyon fizetünk adót, de meg is terveztük, hogyan nem fogunk, ezért sok vitánk és problémánk van az adóhivatalokkal.
  • Nem alkalmazunk senkit – vagy legalábbis azt mondjuk, hogy nem alkalmazunk senkit. De mivel gyakorlatilag ennek ellenére egy csomó alkalmazottunk van, tele vagyunk vitákkal és problémákkal a kvázi munkavállalóinkkal és a munkaügyi bíróságokkal.
  • Nincs eszközállományunk, mert rávettük a sofőreinket, hogy a saját kocsijaikkal dolgozzanak.
  • Van egy app-unk, de a többi taxicégnek is van.
  • A jelenlegi befektetőink ki akarnak szállni, de azért reméljük megveszitek a részvényeinket, mert hallottatok rólunk, és mert szükségünk van tőkére a nyereséget nem termelő üzleti modellünk támogatására.
  • További, nyereséget nem termelő üzletágakban is bővítjük szolgáltatásainkat, ehhez is szükségünk van tőkére.
  • Tényleg tök nagyok vagyunk, és persze, hogy hallottál már rólunk, hiszen mi képviseljük a jövőt, szóval ne aggódj a nyereség miatt, minden rendben lesz, hiszen elmondhatod, hogy UBER-részvényes lettél.

Téma: A taxi fáj?

Hozzáadva: 2019.03.23 06:23

Jó ötlet volt a Provident közvetett létszámszabályozás.

Téma: A taxi fáj?

Hozzáadva: 2019.03.20 11:27

Nem, nem!
Ez innováció, kérem szépen, innováció!

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2019.03.16 11:51