Hozzászólások száma: 35068
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1754
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2019.10.17. 18:56:50 / # 350419
Volt ....   csak mindig kisebb, mint amennyi kellett volna :-)
szpeti 2019.10.17. 10:59:25 / # 350415
avatar
HÍRMIX
Leáldozóban a főtaxis Nagy Elek csillaga? Kormánypárti politikusok szerint frissítésre, új arcokra van szükség a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarában
Privatkopo.hu2019.10.16. 15:37:00

2020. március végéig szól a megbízatása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara választott tisztségviselőinek. A Privatkopo.hu értesülése szerint a háttérben már megkezdődtek a szervezkedések a jelenlegi elnök, a Főtaxi és a BÁV tulajdonosa, Nagy Elek (és támogatói) kiszorítása érdekében. Úgy tudni, kormánypárti körökben egyre erősödik az a vélemény, hogy rendet kell tenni a BKIK-ban, amelyhez fiatal, lendületes, új arcokra van szükség a kamara vezetésében.



„Nagy Elek már nem számít tényezőnek a jobboldal gazdasági szegmensében” - vélekedtek szinte egybehangzóan a bűnügyi portál által megkérdezett kormánypárti politikusok, akik szerint frissítésre van szükség az elkényelmesedett  Budapesti Kereskedelmi és Iparkamaránál, és a jövő szerintük nem a „megkopott”, „lendületét vesztett”, „korosodó” jelenlegi elnöké.

Nagy kegyvesztettségére utalhat, hogy a kormánypárti médiában jó ideje nem jelenik meg a neve, arcát nem mutatják a fideszes kötődésű televíziókban, még akkor sem, ha olyan BKIK rendezvényekről számolnak be, amelyeken Nagy Elek is jelen van.

A bűnügyi portál forrásai szerint Nagy csillagának közeli leáldozását vetítheti előre az is, hogy a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) 2019. augusztus 9-én érvénytelenítette az egy hónappal korábban, július 2. napján közzétett, „Fuvarszervezési szolgáltatás/taxiszolgáltatás” elnevezésű, két évre szóló, nettó 500 millió forint értékű tenderfelhívását, amelyet iparági szereplők véleménye szerint olyan paraméterekkel írtak ki, amelyek egyértelműen a Főtaxinak kedveztek, és új közbeszerzési eljárást hirdetett meg - az abban rögzített elvárások viszont már a 6x6 Taxi sikerét sejtetik.

Erről bővebben itt olvashat:

http://privatkopo.hu/WebArticleShow.aspx?AGM=Joghalo&AN=mutyisztantaxi&MN=Joghalo&LN=Hungarian

2020-ben lejár a Budapest Airport és a Főtaxi között 5 évvel ezelőtt létrejött szerződés, amely alapján a Nagy Elek érdekeltségébe tartozó cég a hivatalos szállítója a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető külföldi tulajdonú gazdasági társaságnak. A közelmúltban ismét felerősödtek azok a hangok, amelyek úgy vélik, hogy a Budapest Airport és a Főtaxi között 2015-ben született szerződés nem felel meg a 31/2013. (Fővárosi Önkormányzat) rendeletben foglalt előírásoknak. A hírek szerint több taxis társaság is arra készül, hogy az ügy kivizsgálását kéri az új főpolgármestertől, Karácsony Gergelytől.

Közben arról hallani, hogy Nagy Elek cégbirodalma egyre égetőbb anyagi gondokkal küzd, amelynek egyik lehetséges következménye az lehet, hogy a nagyvállalkozó előbb-utóbb kénytelen lesz értékesíteni a Főtaxit. Nem elképzelhetetlen, hogy bizonyos kormánypárti gazdasági körök Nagy pénzügyi „kivéreztetésén” munkálkodnak.

Nagy Elek előéletével ebben a cikkben foglalkoztunk:

http://privatkopo.hu/WebArticleShow.aspx?AGM=Hirmix&AN=nagyeletpalya&MN=Hirmix&LN=Hungarian

(folytatjuk)


alelölülő 2019.10.17. 09:09:30 / # 350414
avatar
Szavazótáborod volt valamikor?
tomajer 2019.10.16. 20:14:30 / # 350413
Erre ne igyál mérget :-(
15 éve próbálok a kamarában valamit elérni ...  mindig előre leosztott lapok voltak. 
Meg lehet bolygatni ideig óráig, de azok, akik rég ott vannak, voltak ... :-(   (tudod kikről beszélek) lehűtöttek, hogy legfeljebb kiürítik megszüntetik, átalakítják, az elfoglalt posztokat és minden megy tovább.

alelölülő 2019.10.16. 14:09:44 / # 350410
avatar
Kamara vezetését a tagság választja, nem pedig politikusok.
Lehet versenyezni, hogy melyik érdekelt fél tud több választót beléptetni a következő kamarai választásig.

cheater 2019.10.16. 11:40:09 / # 350408

Kormánypárti politikusok szerint frissítésre van szükség a BKIK élén - állítja a privátkopó. 

Mondjuk a forrást/forrásokat megnevezhették volna, hogy ne tűnjön öngerjesztő hírnek. Nekem meggyőződésem, hogy ebből káosz lesz, bár van akinek a káosz a legjobb üzlet.  Én viszont a stabilitásra szavazok. 


De ha káoszt akarnak, tőlünk megkapják.

tomajer 2019.08.20. 10:03:25 / # 350143
Őőőőő ....   eddig is a cég finanszírozta a kimenő hívásokat, ezek után is.   Nincs különbség.  És persze eddig is a tagdíjakból, ezek után is.
Összekapcsolni meg szerintem a saját rendszere kapcsolja össze, tehát nincs külön díja.  Legalábbis én így gondolom .....
rosszqtya 2019.08.18. 00:55:30 / # 350141
avatar
abból írtam amit itt találtam, de nem baj nem érint... vajon az összekapcsolási díjakat miből szedi be a főtaxi? véletlen se a dézsmából, ugye? megint rosszat írtam tuti (((
tomajer 2019.08.15. 06:31:09 / # 350138
Én nem szigeteltem, csak kifelé.  És szedtek valamennyit érte.  Talán hatezret?

De!
Nem a miénk volt, csak a miénk is.
A Budapesttel együtt, mi a Auchan felől bemehettünk a K hídig és ott volt droszt.
tomajer 2019.08.15. 06:29:43 / # 350137
Én már használtam és aranyat ért!
Normál helyzetben továbbra is nyomom a "Nincs utasom" gombot és rájuk bízom.  De ha sürgős, akkor az én kezemben van a kezdeményezés.  És ugyanez adott az utasnak is. 
Pl. látja, hogy hülye helyre visz a navi, rögtön nekem tud szólni.
Mert sajnos az, applikáció helymeghatározása nincs a helyzet magaslatán ....
donkihóte 2019.08.14. 18:13:31 / # 350136
avatar

A sziget hogy sikerült? Meglepve láttam, hogy ti csináljátok. Szedtek érte valamit?

donkihóte 2019.08.14. 18:10:31 / # 350135
avatar

Szerintem ez viccen kívül remek dolog. Aki ebben is a rosszat látja, az nem is taxis. Legalábbis nem régóta. Azt pedig el sem hiszem, hogy van olyan kolléga, aki nem került még olyan helyzetbe, hogy sz@r helyen várakoztatják, reklamálna, de nem engedik be, ha meg mégis, akkor még hosszú percekig nem kap választ, hogy mi van. Amúgy meg az összes taxis állandóan telefonál, majdnem mindnek korlátlan a csomagja. Kíváncsi leszek azért a beszámolókra, hogy hogy válik be.

cheater 2019.08.13. 21:01:10 / # 350134

Ez egy nagyon erős lépés, a Főtaxi kötelékébe tartozó Budapestnél is aktíválták. Aki ebből kimarad az lemarad, ez biztos. Az is biztos, hogy nem két fillér volt, de ha jól sejtem előre gondolkoztak, nem akarnak átélni még egy olyan taxisvándorlást mint január február környékén.


Az ubernél ez az egyik alapvető indokok közt volt, hogy közvetlen hadoválhatsz a sofőrrel. Itt ez most megvalósult, ráadásul betartva az alapvető adatvédelmi elvárásokat. Adatvédelem nélkül ezt egyszerű és olcsó megvalósítani, csak az senkinek nem lesz jó a végén, sem az utasnak, sem a taxisnak, sem a cégnek.


Azért pár alapvető információ még lemaradt: én hívok egy vonalas számot, ennek költsége engem terhel ez bizonyos. Feltételezem az átirányított szám hívása pedig a főtaxi számláját terheli. De azért ezt jó lenne tisztába tenni, ki tudja miféle szerződéseket lehet ma már kötni a mobilszolgáltatókkal.

Felmerült még az is bennem, hogy akkor mi van ha a megrendelő egy külföldi számról rendelt? Ezt is átkapcsolja a saját költségén vagy ez már nem okés?


De talán ez is csak másodlagos. Az igazság az, ha egy taxis sem telefonál soha, csak az utasok, ez akkor is egy rég áhított funkció az utazóközönség számára, ezzel biztos, hogy újra harap egyet a piacból a Főtaxi. 

Ha pedig a taxis is telefonál időnként az meg már csak hab a tortán az utasok számára.

tomajer 2019.08.13. 20:45:10 / # 350133
Szokás szerint infó nélkül írsz.  Amiről te beszélsz, az a Taxify (Bolt)-nál van.
A Főtaxi okosabban oldotta meg.  Az utasnak csak egy gombja van, amivel a Főtaxit hívja, és a Főtaxi kapcsolja össze a taxis számával, és a taxis is egy normál városi számot hív, ahol egy automata megkéri, hogy legyen türelmes az utas kapcsolásáig, és úgy jön létre a kapcsolat.  Az utas úgy látja, hogy a sok kettesről hívták.
tele5ös 2019.08.13. 18:14:50 / # 350131

Tomajernek adok igazat. Jobb ha Te hívod az utast. Kimarad a közvetítés. Egyébként senkinek nem adják ki a telefonszámát. A rendszer hívja. 

rosszqtya 2019.08.13. 16:37:16 / # 350130
avatar
remélem lesz valaki olyan tökös, hogy feljelenti a céget az adatvédelmi hatóságnál ha kiadják a számát és egyéb adatit... meg majd feljelentést tesz jó pár utas is...

kitartás annak aki bírja gyomorral!

tomajer 2019.08.12. 21:23:43 / # 350129
Azért, ez nagyon sokszor aranyat érhet.
Amíg nem kötelező, hogy nekünk kell hívni, addig egy lehetőség.   Sokszor azért jobb, ha kimarad egy lépcsőfok, és közvetlen a kedvessel tudsz egyeztetni, hogy hol is van, és mikor is jön le ...
Meg, hogy ő tud hívni, ha elcseszett valamit ...  mert mire a központon keresztül eljut hozzád az infó, már lehet hogy késő ...
perripapa 2019.08.12. 14:29:46 / # 350128
avatar
Én is így gondolom, én sem fogom felhívni saját költségen, sőt fel sem fogom venni neki a telefont. Mondjuk az autómentés talán belefér, az nem bosszantó. De ezek az újítások! ui: tényleg miért is csak a Főtaxi saját lehúzóját lehet használni? hisz már nem ott kell kezelni az esetlegesen lehúzandó piros vagy fehér kártyát. Ez talán költői kérdés volt.
superbéla 2019.08.12. 14:13:36 / # 350127
avatar
Szia! Én biztos nem fogom felhívni saját költségemen. Férjen bele a tagdíjba ami már így is elég borsos. A legjobb ez a autómentési átalány azszem 1790 Ft/ hónap. 5 éve vagyok főtaxis 60x1790-et befizettem de engem még egy méterrel se szállítottak el. És persze a túlárazott tablet bérlés és a szuper kártyalehúzó amivel nem lehet amexot lehúzni és minden nap tölteni kell mert lemerül. A legbosszantóbb ez a piros címes tiltás. Ha akkor kapod meg amikor nem vagy autóba 2 nap tiltás. Legyen ott fixen és ha nem akarok odamenni én döntsem el hogy megér- e két napot.
perripapa 2019.08.12. 12:39:34 / # 350126
avatar

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ki mit szól ehhez a forradalmi újításhoz, hogy a taxis hívja fel az utast és fordítva, ha nem jön le a megrendelő időben. Ezért volt az a nagy fejlesztés, hogy több legyen a tagdíj, és a taxis végezze el a fuvarszervező helyett a telefonálgatást? Ez így jó, vagy nem? Kinek mi a véleménye róla? 

Oldalszám: 1754