Hozzászólások száma: 4122
Ugrás a hírhez Oldalszám: 207
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
cheater 2019.04.10. 03:47:52 / # 349822

tomajer 2019.04.03. 20:36:46 / Módosítva / # 349815

tomajer 2019.03.21. 16:29:14 / # 349784
Hát ja!
steve73 2019.03.21. 14:21:55 / # 349783
avatar
Azt kéne kideríteni, mikor, hol van ez a tagdíjfizetés? Ott lehetne aztán rendszámokat, arcokat fényképezni...
tomajer 2019.03.21. 07:55:27 / # 349782
Ezek jók.
Nem tudom ennyiből le lehet e nyomozni őket, de ha kapnék akár magánban is több infót, ezekről a csoportokról, csak ráizzítanám, a Bkk-t. 
Bao 2019.03.21. 05:26:24 / # 349781
avatar


"Takkdíj"... ;)
cheater 2019.03.20. 20:40:55 / Módosítva / # 349780
Azért ez a gyerek, aki ezt a szabályzatot megalkotta is megér egy elemzést. Milyen hamar eljutott a kezdeti liberalizmustól George Orwellig. 1984, 2019-ben egy viber csoport szabályzatába ömlesztve.

Kezdődött ott, hogy a liberalizmus zászlaja alatt kikerültek minden szabályt amit a többi piaci szereplő betartott és innovácíó álnéven éveken át megloptak minket.  Aztán - jobb híján - meglopták egymást. Mert ugye majd az utas eldönti.. majd ő pontoz.  Szabad piac, liberalizáció és innovácíó.  Igaz hogy az innováció kimerül abban a hatalmas kreativitásban, hogy egyre ócskább terméket kínálnak egyre alacsonyabb áron teljesen feketén, kiéheztetve minket és kiéheztetve saját magukat, de ez mellékes. Mellékes, hisz itt egy dolog fontos: hogy egy valaki jól járjon. Az aki ezt szervezi. 

De az aki ezt szervezi milyen nagyot változott...  most, hogy ő van pozícióban már nincs lopás..! Kizárást von maga után! Tehát tessék figyelni a szabályokra, különben jön a retorzió. Már nem jó a liberalizmus, már nincs utas dönt. 
Egész pontosan addig hirdette a liberalizmus eszméit a gyerek, míg nem került pozícióba. Innentől kezdve viszont ez már szóba se kerülhet.  A szabályok betartása mostantól  kötelező!  Csak addig volt liberális a gyerek, míg ez az ő érdekeit szolgálta. Mindenki legyen liberális, csak én nem.  Ez egy milyen innovatív gondolatmenet. Erre mondom én azt  - talán már sokadszorra - hogy a liberalizmus egy zsákutca.

Ha én lennék pozícióban erre a gyerekre ráverném a bűnszövetségben, üzletszerűen elkövetett költségvetési csalást és a TEK-el vitetném el, egész pontosan úgy, ahogy az uzsorásoktól szabadították meg a társadalmunkat pár éve.
donkihóte 2019.03.17. 11:03:25 / # 349766
avatar
Aztakurva.
Mondjuk egy kicsit még kitartanak, és kapnak egy szélvédő matricát. 
Bao 2019.03.17. 06:56:09 / # 349765
avatar

"SZABALYZAT
Munka felvétel úgy kezdődik,hogy ON/OFF/PAUSE csoportba beírjuk ON. ZENLY bekapcsolasa kotelezo. Eztunán lehet címet felvenni. Munka végeztével OFF. Ha szünetet tartunk PAUSE ami maximum 30 PERC. Ha végeztünk újra ON. Figyelni kell a többiekre!- ha valaki pause n van akkor várjuk meg míg be ON-ol. NE egyszerre menjen 2-3 ember szünetelni. A fuvar felvétel úgy zajlik hogy a csoportok egyikében megjelenik egy fuvar.(.- pl keletihez kérek egy autót)
Ezt a sofőr egy SZIA - val fogadja. Cím nelkul NINCS SZIA! Az elsőnek beérkező sofőr szia Ja viszi a fuvart a többit azonnal törölni kell. SZIA után megnézzük a GPS ben hány percre vagyunk a címtől es azonal be írjuk a csoportba hány perc(akármennyi is). Ha 10 perc alatti felvesszük privátban is a kapcsolatot az utassal és megírjuk neki ott is hogy hány percre vagyunk ( pl 7 perc ) kéri-e a fuvart. Csak akkor indulunk el a címre ha az utas elfogadta! Ha a GPS 11 percet vagy annál többet mutat ez esetben figyeld a csoportot hogy van e rá licit és ha van AZONNAL torolni a tedet, ha nincs Ezután írunk csak az utasnak privátban.
Ha a csoportban írja az utas hogy OKE akkor lehet indúlni a címre. Ha privátban akkor a csoportba be kell írni hogy ELFOGADVA. Tehát:
Szia
15 perc?
Elfogadva.
Így kell kinéznie.
Erre azért van szükség mert ha 11 PERC vagy annál TOBB az idő akkor egy másik sofőr ha legalább 2 PERCEL közelebb van akkor alá LICITALHATJA az időnket. Pl 15 perc helyett valaki 12 re van akkor OVE a fuvar. Ilyenkor a magasabb időt író sofőr AZZONNAL TORLI a SZIAT és az IDOT is. 10 perc alatt NINCS licit!!! Az Utas NEM válogathat sofort, ha több időt valaszja akkor is a közelebbi sofőr megy és VAR!
Ezután ha valaki címet vett fel, el van fogadva , és mikor címre érkezik minden esetben a csoportba ahová a szia t írta be kell írni hogy MEGERKEZTEM és Privátban IS jelezni kell az utasnak. A címen ha nincs ott az utas 5 PERCET várunk majd elindítjuk az órát és ezt jelezzük az utasnak is. Jobban fog sietni. Ha az utas beszállt , kérdezzük meg szeretné-e mondani az utat vagy jó lesz e a GPS. Mindig, minden esetben ha címre megyünk vagy utassal címre indulunk kérdezzük meg melyik KERULET!
Ha egy csoporton belül több rendelés van akkor mindig a hamarabb beérkező fuvart kell vinni NEVVEL ellátva. Tehát pl - szia Timi.
Erre azért van szükség hogy mint az utasoknak mint a sofőröknek egyértelmű legyen az kinek szól és kinek a fuvarja áll még bent. Ha több cím van és nem írtál nevet, az viszi aki írt hozzá nevet.Ha egy fuvar felvételekor semmilyen formában nem reagálnak 5 PERC után beírhatjuk - UTAS NEM REAGAL SZTORNO. Amíg egy fuvarral nem VEGEZTUNK vagy nem SZTORNOZTUK addig másikat SZIA-zni TILOS! Fuvarra utassal nem utunk, nincs sem telefonozás sem pedig fuvar felvétel!
Van lehetőség a csoportban előrendelésre. Ez azt jelenti hogy ha időre, legalább 1 órával későbbre kér valaki autót a csoportban az előrendelésnek számít. Ennek felvételéhez nem kell ON állapotban lenni. Bármikor mehet rá a SZIA de a fuvart minden esetben el kell vinni! Ha előrendelésre érkezünk, pl 20.00 - ra kér valaki autót akkor pontosan érkezzen mindenki és jelezze az utasnak ugyan úgy hogy megérkeztem , valamint ilyenkor nincs 5 perces várakozási idő hanem a kért időben indíthatjuk az órát. Bárkinek bármi problémája van, nem ér oda egy címre azt SOHA ne az utasnak hanem az USA nevű közös csoportba jelezze vagy valamelyik adminnak.
Ha valaki 7 személyes autót kér és 5 vagy több ember utazik az 1.5 x szorzó azaz egy 5000 es fuvar 7500. Ha valakit költöztetni kell vagy nagyobb dolgot egy bőröndnél kocsiba tenni, tegát kis szekrény, kis hűtő kanapé stb az szintén 1.5 x szorzó amit előre közölni kell az utassal. Van sofőr szolgálati lehetőség. Ez 2 sofőrt igényel. Fuvarfelvétel után a 2 sofőr találkozik, 1 autóba szálnak. Címen egyikük át ül az utas kocsijába és elvezeti a megadott címre. Másik sofőr követi. Ennek díjszabása fuvar szerűen órával működik csak megduplázzuk a végösszeget mert ugye 2 sofőr szükséges. Ezt 60-40 arányban szoktuk elosztani annak függvényében aki kocsival megy annak 60%. Az Uber Méter egységes beallitasa: Km:195Ft Perc:40Ft Alapar:400Ft Az autó tisztaságara ugyeljunk.A jovoheti beosztást minden péntek estig kell leadni, aki nem adja le az nem ON-olhat. A saját beosztásod tartani KELL, ha pluszban ki szeretnél menni dolgozni,akkor legalább 2-3 órát kint kell maradni. Pont ezert ha lehet a beosztast is igy ird. Ne 1órákra.
A szabályok betartása KOTELEZO. Aki nem tartja be BUNTETESRE számíthat. Óra átálítása, túlszámlázás vagy privátozás csoportból való kizárást von maga után.
Privátozás azt jelenti hogy ha valaki csoportban lévő utast nem csoportba beírt fuvar alapján visz el hanem privát megkeresés után. Ez tilos! Ha valakit megkérdeznek privátba vissza jönnél e értem, azt válaszolja irj be kérlek a csoportba."

cheater 2019.03.11. 18:56:25 / # 349748

Ételszállítási szolgáltatást indít az uber Zürichben


"A szolgáltatás azonban nem mentes a bírálatoktól sem. Az Uber utazásmegosztó programjához hasonlóan az Uber Eats is független szállítókat használ, akik önmaguk döntenek arról, mikor és hol akarnak dolgozni és nem kapnak fix fizetést.
Ez utóbbi nem tetszik Genf munkaügyi miniszterének, Mauro Poggia-nak, aki azzal érvel, hogy
az Uber Eats egy munkáltató, ezért futárjait teljes jogkörű alkalmazottaknak kell tekinteni, nem pedig független, szerződéses partnereknek.
A genfi Tribune de Geneve napilapnak adott egyik interjújában a miniszter a közelmúltban elmondta: az ügyben a megkérte a Gazdasági Ügyek Svájci Állami Titkárságának hivatalos állásfoglalását."

cheater 2018.12.14. 17:37:17 / # 349430

Az Uber újra Magyarországon! Csak most rollerrel...

Kíváncsian várom, hogy fog ez kinézni a gyakorlatban. 

Bárhol otthagyható rollerek? Azért ezeknek a szupermenedzsereknek, akik ezeket az eszement modelleket kitalálják az innovációra hivatkozva az oktatása valahol alaposan félresiklott.

tomajer 2018.12.11. 06:08:45 / # 349419

Felgyújtotta magát egy dél-koreai taxis a szöuli parlament előtt


Gyúlékony folyadékot locsolt magára, és saját autójában felgyújtotta magát hétfőn egy dél-koreai taxis a szöuli parlament épülete előtt, hogy így tiltakozzon egy közösségi taxiszolgáltató piacra lépése ellen.

A dél-koreai hatóságok csak a férfi vezetéknevét közölték. A hivatalos tájékoztatás szerint a Csoj nevű taxis helyi idő szerint délután 2 órakor lobbantotta lángra magát, a kiérkező hatóságok kórházba vitték, ahol nem sokkal délután 3 óra előtt meghalt.

Ismerősei és a rendőrség is azt állítják, Csoj az ellen tiltakozott így, hogy a dél-koreai Kakao Corp. internetes vállalat közösségi taxiszolgáltatást tervez indítani.

Úgy tudni, előre szólt barátainak, hogy felgyújtja magát.

A Kakao Corp. szolgáltatása pénteken kezdte meg a tesztüzemet, és jövő hétfőn indul élesben a cég közösségi taxiszolgáltatása. Novemberben taxisok tízezrei tüntettek Szöulban azt követelve, hogy a törvényhozás tiltsa be a Kakao Corp. piacra lépését. A taxisok attól tartanak, hogy a Kakao T Carpool telekocsi-szolgáltatás miatt elveszítik megélhetésüket.


szabadataxi 2018.09.13. 22:50:03 / # 349180
Valószínűleg az egyik jelenleg csak illegalitásban, meghívásos alapon működő svarchálózatban. De ne sajnáld, hogy nem vagy benne a kiválasztottak körében, szerintem békásmegyeri éjszakai előrendelést Szentendrére nem vállal.
taxiapp 2018.09.13. 21:28:31 / # 349179
avatar
Budapesten melyik appban lehet Teslát rendelni? Az általam ismert és ajánlott Élménytranszfernek nincs appja, úgyhogy biztos, hogy itt nem arról van szó.
Bao 2018.09.11. 09:43:47 / # 349168
avatar
A taxiapp által istenített tesla transferről, úgy tűnik valakinek árnyaltabb élményei is vannak...
alelölülő 2018.09.10. 11:41:01 / Módosítva / # 349167
Szerintem a cégek / fejlesztők köszönik. 

Van, ahol most változik az app.

Azt, hogy ezért, vagy másért, azt nem tudom.
tomajer 2018.09.10. 10:15:22 / # 349166
Ez is kipipálva.
:-)

taxiapp 2018.09.09. 23:35:44 / Módosítva / # 349165
avatar
"De!  Hogy azok a másfél éves infók, most mennyire reálisak, nem tudhatjuk."
Jogos, írtam egy posztot az azóta bekövetkezett változásokról.
https://taxiapp.blog.hu/2018/09/09/osszefoglalo_a_valtozasokrol
tomajer 2018.09.07. 09:02:06 / # 349146

A fájosoknál, van még egy szempont.
Nem tudom, a határnapokat, és a darabszámokat pontosan, de bizonyos fuvarszámok elérésénél, csökken a leadószázalékuk.  Az összes a héten addig teljesített fuvarjukra.
Tehát, amikor közeledik a hétzárás határideje, akkor mindegy mit vesznek fel, csak növekedjen a teljesített fuvarok száma .... :-(

alelölülő 2018.09.07. 01:02:29 / # 349145
Nyugodtan elfogadhatja, ha bármikor lemondhatja, amikor látja a konkrét távolságot, esetleg egyéb fuvaradatokat (végzés?). Az összes társaság (Taxify-on kívül) súlyt helyez arra, hogy kapjon kocsit az utas, ha felvették a rendelését. Fuvart visszaadni csak nyomós okkal lehet, vagy akkor, ha akad másik kocsi helyette.Nem probléma, hogy azt hiszed, jönnek érted, de mégse?
Oldalszám: 207