Hozzászólások száma: 4140
Ugrás a hírhez Oldalszám: 207
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2019.08.05. 06:17:17 / # 350094


anyahajókabinajtóhajtogató 2019.08.04. 14:35:51 / # 350093
avatar
Két kérdés is felmerül bennem....egyrészt, hogy lehet valaki ilyen hülye, hogy a taxisok "oldalán" kérdezi meg, hogy az illegális konkurenciához hogy lehet jelentkezni? A másik, hogy hogy lehet ilyen hülye valaki, hogy önként szétkúrja az autóját, 120 forintos kilóméter díjért...
barnus 2019.08.04. 10:59:54 / # 350092
avatar
Bocsánat Viber zárt csoportra gondoltam!
tomajer 2019.08.04. 10:56:45 / # 350091
Őőőő    ...   háááát, elsősorban kell keresni egy olyan országot, ahol szolgáltat az Uber.
Aztán, meg kell gyorsan tanulni annak az országnak a nyelvét, ...   és ha eziss megvan akkor az ottani uberesektől érdeklődni! :-)
barnus 2019.08.04. 10:49:19 / # 350090
avatar
Szia gaboo ne haragudj a zavarásért csak azt szeretném meg kérdezni hogy esetleg tudnál segíteni abban hogy über sofőr legyek? Mert sajnos nem tudok semmit hogy hol kell jelentkezni vagy mi ennek a menete.Válaszodat előre is köszönőm.
barnus 2019.08.04. 10:39:15 / # 350089
avatar

Sziasztok szeretnék überezni mint sofőr,esetleg valaki tudna ebben segíteni? Nem tudok semmit hogy hol kell jelentkezni vagy kinél.Választ előre is köszönőm.

anyahajókabinajtóhajtogató 2019.07.31. 23:03:44 / # 350085
avatar
Engem is érdekelnének a részletek. 
tomajer 2019.07.31. 21:39:23 / # 350084
Perszehogy kell! :-)
Akár privátban is küldheted a info kukac hallotaxi pont hura.
gaboo 2019.07.31. 19:08:06 / # 350081
avatar

Sziasztok!


Én anno ebben a csoportban sofőrködtem, az elején nagyon tetszett utána jöttem rá az adminok aljasságára és pénzéhességére.Szerencsére már 3 hete más vizeken evezek, elfelejtem a vezetést egy időre, viszont ha kell info tagdíjszedés helye ideje stb, akkor keressetek bátran ;)

a-kinti 2019.06.30. 22:41:40 / # 349997
avatar

cheater 2019.05.10. 18:22:40 / # 349912

kormoska 2019.05.09. 15:25:05 / # 349899
tomajer 2019.05.09. 06:13:59 / # 349889
Nem kell.
Ha nem nyúlsz hozzá, alaphelyzetben működik.
donkihóte 2019.05.09. 04:56:13 / Módosítva / # 349888
avatar
"és a többi fuvarozócég heves árversenyben van egymással, egyre olcsóbb egy fuvar, egyre kevesebbet keresnek az autóvezetőik, akik gyakran kerülnek adósságspirálba."
Hi-hi, csak nem beférkőzött az igazgatótanácsba valamelyik szotyi taxi ex tulajdonosa?


Képtelen vagyok rájönni, hogy kell beállítani a színeket, egyáltalán miért kell?
cheater 2019.05.09. 04:27:51 / # 349887
Csak halkan jegyezném meg, annak hogy 3 kontinens 12 városában szervezetten sztrájkolnak az uber driverek az "elfogulatlan" index.hu szerint nincs hírértéke, igy ott ez meg sem jelenik. Bezzeg, ha egy uber driver megsimogat egy kiskutyát az rögtön közlésre érdemes. Férgek.

Én ezt az egész franchise rendszert borítanám, nem csak az uber-ét, az összes ilyet úgy ahogyan van. A franchise a fekete lyuk a gazdaság egén, ahol ez eddig ismert és jól bevált szabályok nem működnek.De hogy a franchise szervezőjét felelősségvállalásra kényszeríteném az biztos. Úgy már mindjárt más lenne a leányzó fekvése, rögtön más pozícióból tárgyalnának egymással a felek.
tomajer 2019.05.08. 20:20:46 / # 349886
Beleálltak egy szakmába, mert ők kurva okosak ...  aztán most követelik azt ami t ők tettek tönkre azok számára, akik évtizedek óta űzik ezt a szakmát! :-(
cheater 2019.05.08. 16:07:52 / # 349885

hiénakutya 2019.05.04. 10:39:36 / Módosítva / # 349871

:-D

Az UBER ajánlata röviden, az FT kommentelőjének “fordításában”

  • Nincs nyereségünk.
  • Valószínűleg soha nem is lesz nyereségünk.
  • Az üzleti modellünk lényege, hogy részvényeseink finanszírozzanak egy olcsó taxiszolgáltatást abban a reményben, hogy a szabályozó hatóságok hagyni fogják, hogy monopolhelyzetbe kerüljünk és így bármennyit elkérhessünk egy fuvarért, de a szabályozó hatóságok nem akarnak együttműködni.
  • Ezért sok pénz költöttünk arra, hogy beszálljunk olyan alacsony megtérüléssel, de jelentős konkurenciával működő piacokra, mint az ételkiszállítás és fuvarozás, de egyelőre nem világos, hogyan lehetnénk nyereségesek az ezen területekre specializálódott logisztikai cégek mellett.
  • Reméljük, hogy a jövőben önvezető autók lesznek, és akkor – sofőrök nélkül – nyereségesek lehetünk, de önvezető autókat mások is fejlesztenek.
  • Felmérgesítettünk egy csomó szabályozó hatóságot, ezért sok vitánk és problémánk van velük.
  • Nem nagyon fizetünk adót, de meg is terveztük, hogyan nem fogunk, ezért sok vitánk és problémánk van az adóhivatalokkal.
  • Nem alkalmazunk senkit – vagy legalábbis azt mondjuk, hogy nem alkalmazunk senkit. De mivel gyakorlatilag ennek ellenére egy csomó alkalmazottunk van, tele vagyunk vitákkal és problémákkal a kvázi munkavállalóinkkal és a munkaügyi bíróságokkal.
  • Nincs eszközállományunk, mert rávettük a sofőreinket, hogy a saját kocsijaikkal dolgozzanak.
  • Van egy app-unk, de a többi taxicégnek is van.
  • A jelenlegi befektetőink ki akarnak szállni, de azért reméljük megveszitek a részvényeinket, mert hallottatok rólunk, és mert szükségünk van tőkére a nyereséget nem termelő üzleti modellünk támogatására.
  • További, nyereséget nem termelő üzletágakban is bővítjük szolgáltatásainkat, ehhez is szükségünk van tőkére.
  • Tényleg tök nagyok vagyunk, és persze, hogy hallottál már rólunk, hiszen mi képviseljük a jövőt, szóval ne aggódj a nyereség miatt, minden rendben lesz, hiszen elmondhatod, hogy UBER-részvényes lettél.

cheater 2019.04.10. 03:47:52 / # 349822

tomajer 2019.04.03. 20:36:46 / Módosítva / # 349815

Oldalszám: 207