Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2024.02.29 09:43

" mindennek és mindenkinek megvan az ára "     Igen, ilyesmire  gondoltam. Ehhez a torhoz az utcán dolgozók lesznek a főfogás.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2024.02.28 16:19

És vajon ki fizeti ennek a különös kígyóbűvölésnek a költségeit ?

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2023.08.01 16:54

" Minél fényesebb az ígéret, annál égetőbb a kérdés : a fényes jövő ígérete mennyire tesz vakká a jelenre ? "

" Fekete vitorlák "

Jelenleg a BKK - hoz tartozik a taxi. Ez változhat  szeptembertől az önálló  Közút életrehívásával.A tarifákról a közgyűlés dönt. A BKK ebbe aligha szól bele. De az se rosszabb, mint például a Nemzeti szakszervezet taxis tagozata, vagy a Független szakszervezetek egységes szövetsége. 
A BKK-t 2010 hozta létre a főváros  egy átfogó  közlekedésszervezői és szakmai központként. Ebből, pontosabban ennek részeként alakult a BKK Közút, amikor nagyjából egy évvel később a Közutat kiszervezték a Közterület-fenntartóból. 2016-tól már Budapest Közút néven futnak.Ezzel párhuzamosan született döntés arról, hogy a Közútnál maradnak a közútkezelői feladatok, a BKK-nál a közlekedésszervezés. Így végülis a valamikori leányvállalatból egyenrangú partnert csináltak, ami a BKK helyett közvetlenül a Fővárosi önkormányzat tulajdonává válik és feltehetően megkapja teljes taxis üzletágat. Eddig a BKK a közlekedésszervezői komplexitás jegyében vett részt a rendeletalkotásban és annak betartatásában. Ha a Közúté lesz a taxi, ami valószínű, akkor az a főváros közvetlen befolyását fogja jelenteni. Annak minden előnyével és / vagy hátrányával. 
Virágozzék minden virág.     Én csak kertészkedek.
Mit kellett volna cáfolnom és miért?  Egyszerűen csak kiigazítottam az eltúlzott állításaidat. A demagóg féligazságokat.
Nem mondod ?!  Tényleg 2013-ban született a hatósági ár ?  Mik vannak...
Neked komoly gondod van a szövegértéssel.

Hívek térdre imához a narancsos oltár előtt !

Az ostoba demagógiátokkal  felesleges vitatkozni,  de talán annyit érdemes megjegyezni :  a legfőbb ok, amiért a kormány nem engedett a hatósági árból alighanem annak tudható be, hogy egyébként is keresztbe tesz mindennek  a fővárosban. Kiváltképp olyan döntésekben, melyek az ő regnálásuk alatt születtek, ráadásul  kidomborítható a  "nagyszerű"  Tarlós   "alkalmatlan"  Karácsony párhuzam.


Az tény, hogy ellopnak minden pénzt, de hogy  (idézem)  "kifizették a taxisok vadiúj autójának a felét"...finoman szólva is barokkos túlzás.  Az első körben 279  db autó árának a felét finanszírozták. A második körben körülbelül 400 taxiról beszélhetünk.  Ez még a budapesti engedélyek viszonylatában se számottevő, országos kitekintésben elenyésző.

Szép gesztus, de nem több. Viszont propagandának se utolsó tekintve, hogy eltérő mértékben, de a nép közé is szórtak pénzt hasonló célból.


A  3 évvel megemelt korhatár is csak a 2017 január 1. előtt nyilvántartásba vett taxikra vonatkozik.  Mindenki másnak maradt a 10 év.


A KATA  megváltoztatására tudtommal ráment nagyjából 40 ezer egyéni vállalkozó és 10 ezer céges.  Bár a hivatalos indoklást jogosnak tartom,  anno be se kellett volna vezetniük, de most minden forintra szükségük volt/van úgy szétlopták az országot.

A taxisok nem jófejségből lettek kivételek, hanem csupán a szigorítás legfőbb okát szolgáló - a cégeknek szóló számlázás - itt megvalósíthatatlan lett volna..


De azért tapsoljatok, a demagógiára mindig van vevő.