Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2023.08.01 16:54

" Minél fényesebb az ígéret, annál égetőbb a kérdés : a fényes jövő ígérete mennyire tesz vakká a jelenre ? "

" Fekete vitorlák "

Jelenleg a BKK - hoz tartozik a taxi. Ez változhat  szeptembertől az önálló  Közút életrehívásával.A tarifákról a közgyűlés dönt. A BKK ebbe aligha szól bele. De az se rosszabb, mint például a Nemzeti szakszervezet taxis tagozata, vagy a Független szakszervezetek egységes szövetsége. 
A BKK-t 2010 hozta létre a főváros  egy átfogó  közlekedésszervezői és szakmai központként. Ebből, pontosabban ennek részeként alakult a BKK Közút, amikor nagyjából egy évvel később a Közutat kiszervezték a Közterület-fenntartóból. 2016-tól már Budapest Közút néven futnak.Ezzel párhuzamosan született döntés arról, hogy a Közútnál maradnak a közútkezelői feladatok, a BKK-nál a közlekedésszervezés. Így végülis a valamikori leányvállalatból egyenrangú partnert csináltak, ami a BKK helyett közvetlenül a Fővárosi önkormányzat tulajdonává válik és feltehetően megkapja teljes taxis üzletágat. Eddig a BKK a közlekedésszervezői komplexitás jegyében vett részt a rendeletalkotásban és annak betartatásában. Ha a Közúté lesz a taxi, ami valószínű, akkor az a főváros közvetlen befolyását fogja jelenteni. Annak minden előnyével és / vagy hátrányával. 
Virágozzék minden virág.     Én csak kertészkedek.
Mit kellett volna cáfolnom és miért?  Egyszerűen csak kiigazítottam az eltúlzott állításaidat. A demagóg féligazságokat.
Nem mondod ?!  Tényleg 2013-ban született a hatósági ár ?  Mik vannak...
Neked komoly gondod van a szövegértéssel.

Hívek térdre imához a narancsos oltár előtt !

Az ostoba demagógiátokkal  felesleges vitatkozni,  de talán annyit érdemes megjegyezni :  a legfőbb ok, amiért a kormány nem engedett a hatósági árból alighanem annak tudható be, hogy egyébként is keresztbe tesz mindennek  a fővárosban. Kiváltképp olyan döntésekben, melyek az ő regnálásuk alatt születtek, ráadásul  kidomborítható a  "nagyszerű"  Tarlós   "alkalmatlan"  Karácsony párhuzam.


Az tény, hogy ellopnak minden pénzt, de hogy  (idézem)  "kifizették a taxisok vadiúj autójának a felét"...finoman szólva is barokkos túlzás.  Az első körben 279  db autó árának a felét finanszírozták. A második körben körülbelül 400 taxiról beszélhetünk.  Ez még a budapesti engedélyek viszonylatában se számottevő, országos kitekintésben elenyésző.

Szép gesztus, de nem több. Viszont propagandának se utolsó tekintve, hogy eltérő mértékben, de a nép közé is szórtak pénzt hasonló célból.


A  3 évvel megemelt korhatár is csak a 2017 január 1. előtt nyilvántartásba vett taxikra vonatkozik.  Mindenki másnak maradt a 10 év.


A KATA  megváltoztatására tudtommal ráment nagyjából 40 ezer egyéni vállalkozó és 10 ezer céges.  Bár a hivatalos indoklást jogosnak tartom,  anno be se kellett volna vezetniük, de most minden forintra szükségük volt/van úgy szétlopták az országot.

A taxisok nem jófejségből lettek kivételek, hanem csupán a szigorítás legfőbb okát szolgáló - a cégeknek szóló számlázás - itt megvalósíthatatlan lett volna..


De azért tapsoljatok, a demagógiára mindig van vevő.




Az, ahogy időnként berobbansz ide, és megtalálsz néhányunkat, ez nálad valami evolúciós agresszió ???
Egyébként mindaz, amit idehánytál egyszerű ismétlése egy korábbinak, ami valahol a topikok közt megtalálható.  De hiába minden, téged nem  érdekelnek a válaszok, csak az, hogy dobbantónak használhasd az újabb ömlengéshez. Mindezt akkor is leírtam.
Egyet fogj fel a politikára vonatkozóan :  nincsenek jó vagy rossz döntések amikor egy pártot helyzetbe hoznak a szavazók. Csak következmények vannak....
A rendszerváltás óta eltelt 32 év fele, azaz  16 év  telt el  Fidesz kormányzással, ennek minden következményével.  Átalakított választójogi törvénnyel, az örök hatalom vágyával, kevesek felemelésével és sokak árokba rugdosásával. Ha neked ez bejön, akkor egészségedre !