Hozzászólások száma: 181
Ugrás a hírhez Oldalszám: 10
Témakörök > Hírek fórumai > A gondolat megszületésétől, a VISZONTLÁTÁSIG ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2007.04.21. 13:44:58 / # 53508
Azt nem értem, ha tőlünk nyugatabra is így van, akkor azt ott élő Magyarok miért értetlenkednek azon, hogy telefonról olcsóbb a km díj, mint utcai leintéskor...., de én megmagyarázom, ne maradjanak tudatlanok:-)) Azért kedves, mert mi szeretünk szolgáltatni, és nekünk már ez is fizetség! ...ekkor nem esik több szó köztünk, mert azért ezt meg is kell emésztenie a drágának:-)))
219 2007.04.21. 11:58:58 / # 53506
avatar
Kedves dézé ! Már ne is haragudj, de Te most azt mondod hogy többre tartod a a nyugatis, keletis...stb. hiénákat az itt "nyafogó taxisoknál" ? Tényleg azt szeretnéd hogy ÍGY oldjuk meg a problémáinkat.Nem mindenki akar verekedni, utast lehúzni, a maffiának fizetni....sokan csak nyugodtan szeretnénk dolgozni....ennyi. Egyébként Te ezeknek a "nyafogó taxisoknak" a pénzén tudsz minden évben nyaralni ( valaki már 5 éve nem volt..). Nem tudom hogy figyelmesen elolvastad-e az írásokat, de senki nem említett olyat hogy nem lesz szükség fuvarszervezőre, tehát ezen szvsz. felesleges vitatkozni. Megalakítottátok ezt a TFTSZ-t. Ott olvasni lehetett mindenféle célkitűzésekről ( gps, könyebb ügyintézés, vizsga, szakmába jutás feltételei...), ezekről mondj valamit légyszíves, mert ezek érintenének minket.
Neduddgi 2007.04.21. 09:44:53 / # 53505
avatar
Pont azért negatív, mert citys! Minden úgy jó ahogy van. Náluk megy a meló, a többi meg le van sz@rva:-(
Bao, a FŐNÖK! 2007.04.21. 09:17:06 / # 53504
avatar
Szokásos negatívságod érthetetlen. Pedig te a "városi" taxi tagja vagy. Próbálnád meg máshol... Akkor nem tudom,hogy mit írogatnál... :D
attus 2007.04.21. 08:08:25 / # 53503
avatar
Ha nem látszik esetleg tisztán, beírásom első felét Nemkar "kollégának" írtam!!!

attus 2007.04.21. 08:03:26 / # 53502
avatar
Ne haragudj, de te egyáltalán elolvastad a kollégák hozzászólásait? Vagy egyszerüen mindenkit csak lemarháztál?! Főleg forest 95-nek írt beszólásod fájdalmas! Nagyon sok igazság van az írásában és nagyon jól lefesti azt a hierarchiát ami ma a sokszor értelmetlenül túlszabályzott fuvarszervező irodáknál van! Ha azt az energiát amit ezeknek a szabályoknak a kitalálására és a betartatására fordítanak, esetleg a szakma megreformálására szánnák, lehet más lenne a viszony közöttük és az alvállalkozóik között! Természetes, hogy szabályokra az élet minden területén szükség van, de ezt ami ma budapesten némely taxitársaságoknál van finoman szólva is túlzásnak tartom! Abban is egyet kell értenem az elöttem szólókkal, hogy hiányzik a párbeszéd! Kedves Zoli! Itt most hozzád szólnék. Biztos vagy benne, hogy ennek a taxisok az okai? Mutass nekem ma egy fuvarszevező irodát budapesten ahol kikérik a taxisok véleményét az őket érintő ügyekben(és itt nem az antennák méretére és egyéb ilyen "fontos" dolgokra gondolok)? Egyben azért úgylátom többségében egyetértünk veled: igen szükség van a fuvarszervező irodákra! Én magam sem lennék mezítlábas holnaputántól, ha holnap bevezetnék a fix tarifát és társait, de azért nem lehetetlen sőt nem is lenne baj, ha ezáltal egy kicsit kisebb lenne az úgymond "hatalmuk". Esetleg nem diszponálnának a fuvarok 80%-a felett! Abban véleményem szerint ugyanis nincs igazad, hogy ez európa nyugatabbik felén is így van! Jártamban keltemben én ezt nem így tapasztaltam. Persze rendelhetsz taxit a házad elé mondjuk Németországban is, de a fuvarok többsége igenis a taxiállomásokról indul! Nem valószínü például,hogy a taxiállomástól 50 méterre eső szórakozóhelyre küldözgetik a taxikat, hogy ott aztán a fél várost feltartva egymás hegyén hátán állva várják a kuncsaftokat! Igaz például ennek megváltoztatásához nem csak a fuvarszervezőknek és a taxisoknak kell felnőni! De ez csak egy kiragadott példa volt részemről, ezekívül még több száz anomáliát tudnék felhozni kis szakmánkból. Csak éppen nem kérdez meg senki, nem csak engem senkit sem! Ezen kellene véleményem szerint változtatnotok és akkor talán lehetne kisebbíteni az ellentétet. Az elöttem szólókhoz csatkozva viszont én is köszönöm, hogy te legalább foglalkozol a témával! Szalai Attila(T5 720)
csogu 2007.04.21. 06:55:16 / # 53496
Forest, bemész egy étterembe, rendelsz, előre fizetsz, majd amikor tré a kaja azt mondják "mindenki a maga szerencséjének a kovácsa"...sőt...tovább megy a pincér és azt mondja, hogy ő "többre becsüli azokat, akik maguk mennek a dzsungelbe vadászni" és ott hagy a buggyant levessel....akkor baj ha nem ülök a tányérom felett elégedett arccal?:-)))
csogu 2007.04.21. 06:52:53 / # 53501
Értelmetlen? Nem baj, sőt, el is hiszem...mert ha nem az lenne sok száz taxisnak, akkor nem is kellett volna leírnom:-))
forest95 2007.04.21. 06:19:25 / # 53490
avatar
Tisztelettel és örömmel olvasom soraidat, mert egyszerű lehülyézésen kívül értelmesen kifejted véleményed, mégha az nem is egyezik az enyémmel vagy miénkkel. Valóban lényegesen eltér a véleményünk sok dologban, de ez az oldal pontosan azért jött létre, hogy végre legalább megpróbáljunk beszélgetni egymással és az anyázást hagyjuk másokra. Abban igazad van, hogy mindenki a saját maga szerencséjének a kovácsa. Abban is igazad van, hogy a gondjaink megoldását nem várhatjuk másoktól. Abban viszont nincs igazad, hogy nem a fuvarszervező irodák alakítják az árakat. Sajnos a taxisoknak nem sok, úgyis mondhatnám semmi beleszólása nincs ebbe. Vagy elfogadjuk az általatok kialakított árakat, vagy nem fizetünk tagdíjat. Ez a felfogás szerintem erősen váltotatásra szorul. Valóban igazodni kell az árakkal a piac igényeihez, de nem olyan áron ami már veszélyezteti a vállalkozásaink fenntartását. Én úgy gondolom, hogy nekünk gyakorló taxisoknak is lehet véleményünk az árképzésről és miután ezt a rendszert mi üzemeltetjük a saját pénzünkön és ebben a rendszerben a fizetését mindenki a mi általunk befizetett pénzből kapja, a véleményünknek teret kéne kapnia. Természetesen nem gondolom úgy, hogy a fuvarszervező irodáknak tönkre kéne menniük. Sőt! A munkájukra egyre inkább szüksége lenne a taxisoknak! Ha azt a munkát végeznék amire a taxisoktól a megbízást kapják. Gondolok itt elsősorban arra a hatalmas marketing munkára, amire egyénekre lebontva egyetlen taxisnak sem lenne se pénze se ideje se energiája. De jelen pillanatban az a helyzet, hogy a fagyi nap, mint nap visszanyal! A pénzünkét nem azt kapjuk amit szeretnénk! És ezt már szóvátenni sem tudjuk, mert ezért is szankciókat kapunk cserébe. Abban is teljesen igazad van, hogy az embereknek, cégeknek egyre kevesebb pénze van taxizásra. Szerintem azonban nem az a megoldás, hogy alacsonyan tartjuk az árakat, mert így a taxizásra szánt összeg nem száz, hanem ezer felé oszlik szét. Igenis száz felé kell szétosztani, ha abból az összegből csak száz ember és családja tud kényelmesen megélni. Inkább éljen száz család jól, mint nyomorogjon ezer és várja a csodát! Ha a piac csak száz családot tud eltartani, akkor ezt tudomásul kell venni és nem mesterségesen vegetációra kényszeríteni másik ezret. És már el is jutottunk a létszámkérdéshez. Ezen a téren szerintem a fuvarszervező irodák is tehetnének a taxis vállalkozások érdekében lépéseket. Pl úgy mint a City taxi! Csak saját jogú vállakozásban lehet vele a szerződést megkötni annak aki velük akar dolgozni! Érdemes lenne utánnanézni mennyi sajátjogú taxis vállalkozás van ma Budapesten! És a létszámkérdés egy része vagy talán egésze már meg is oldódna! A piaconmaradáshoz és a nyereségesség növeléséhez a tarifához drasztikusan nem is kéne hozzányúlni! Persze kis kiigazítások azért kellenének. És ezzel nem kéne a fuvarszervező irodák bevételének csökkennie, mert egyszerűen be lehetne vezetni a teljesítmény arányos fuvarszervezői díjakat. Nekem az a véleményem, hogy ez a rendszer ami ma működik, reformokra szorul. Ebben a formában sokáig nem lehet működtetni tovább. Ennek a reformnak lennének áldozatai is. Lehet, hogy pont én vagy valamelyik barátom, lehet, hogy valaki más. Még mindig jobban járnánk, ha mi magunk próbálnánk a nehezségeken felülkerekedni, mintha fentről törvényileg oldanák meg ezt helyettünk.

nemkar 2007.04.21. 05:35:41 / # 53500
avatar
Ez egy nagy marhaság, amit írtál. Össze- vissza beszélsz, és magadnak is ellentmondasz. Olvasdd visza, amit írtál, és rájössz milyen marhaságokat hordtál össze.
nemkar 2007.04.21. 05:18:01 / # 53495
avatar
Vesszőparipa...Óóhhhh.......-:)))

nemkar 2007.04.21. 05:16:07 / # 53489
avatar
A többi része meg értelmetlen, legalább is nekem. Ha kifejtenéd, mit is akarsz írni megköszönném.-:)))

nemkar 2007.04.21. 05:08:14 / # 53499
avatar
"egyhelyben topogásban" Nem topogás, hanem toporgás.-:))))
Sas882 2007.04.21. 03:51:04 / # 53494
avatar
senki nem irta, hogy a fix tarifa esetén nem lesz szükség a fuvarszervező irodákra, dehogynem, hiszen ez egy kialakult rendszer. A jövő, valahol sejtem, hogy mire fogsz utalni, de meghagyom Neked, s igazad is lesz, ez azonben megint befektetést igényel a részünkről, s nem is keveset, befektetnénk, de mire? Én speciel nem látok semmi okok, hogy ebbe a vállalkozásba pénz vigyek bele, mert nem fogok többet keresni, legyen ez ujabb autó, gps rendszer vagy bármi. S ezek számomra olyan mértékű kiadások, amiket igencsak meggondolok jópárszor........ a vállalkozás költségeinek csökkentése szvsz nem lehetség, mit szeretnél csökkenteni, az adókat, az üzemanyag árát vagy az autók árát, nem hiszem, hogy tudod, számomra már az is nagy előre lépés lenne a költség fronton, ha cimarányos tagdij lenne........ legyen műholdas cimkiadás, ok, biztos király, ahol végzek megállok, s majd rámtolnak valamilyen cimet, ha időben én következem, igy nem kell visszamenni a tutiba, sőt sehova nem kell menni, kevesebb az üzemanyag, de hajnal 1 kor kiviszenek káposztásra mikorra várható a következő fuvar, talán 2-3 óra mulva, ha optimista vagyok, ha nem, akkor reggel, tehhát ugyanugy vissza kell mennem a frekventált helyekre, beállni a láthatatlan sorba, azaz semmi nem változik, csak beruháztunk egy csomo pénzt. napközben biztos sok előnye van, de ezt is vitatom egy kicsit. ne érts félre nem vagyok "begyepesedett" konzervativ, de mindig csak azt hallom, hogy még öljünk bele pénzt és energiát a vállalkozásba, ugyankkor reálértékben a bevételi oldalon lejebb vagyunk, mint 10 évvel ezelőtt. Én igy látom, biztos lesz kollégám,aki máshogy, s majd respektál.
green 2007.04.21. 00:46:50 / # 53498
avatar
Élvezet ezt az oldalt olvasni, igazi érvelések íródnak le. Köszönöm, hogy olvashatok ilyen bejegyzéseket is!

dézé 2007.04.21. 00:19:31 / # 53493
avatar
Kedves forest95 és Mindenki! Nincs semmilyen logikai hiba az érvelésemben, amelyet leírtam. Azért mert következetesen taxitársaság elnevezést használtam a fuvarszervező cégek helyett ebben a szösszenetben, csupán egy stilisztikai elhatározás volt. Amennyiben korábbi bejegyzéseimet is elolvassa valaki, láthatja, hogy egyformán használom mindkét kifejezést. Egyébként manapság az átlag olvasó taxitársaságként azonosítja a fuvarszervező irodákat. Azt hiszem azonban ez teljesen részletkérdés a mi nagy dilemmánkban. Nagyon sajnálom, hogy, hogy néhányan azt hiszik, azért írok, mert valakitől dicséretet várok. Talán magukból indulnak ki. Lényegtelen. Sajnálni pedig végképp nem kell, magam döntöttem úgy, hogy megpróbálok Veletek szót érteni. Vagy ha ez nem is sikerül, legalább leírom a véleményemet, amely eltér a tiétektől és szerintem ez így van rendjén. Természetesen céllal teszem, hiszen ha az nem volna csak idő pocsékolás lenne az egész. Mi a célom? Az, hogy megértessem azokkal, akik a taxis társadalom nehéz helyzetéért a fuvarszervező irodákat teszik felelőssé, tévúton járnak. Természetesen sokkal könnyebb ellenségképeket gyártani, mint végig gondolni mit is tehet egy vállalkozó a saját vállalkozásának működőképessé tételéért. Vagy még ennél is könnyebb arra várni, hogy majd valaki megoldja helyettünk a gondjainkat. Ahogy SAS kollega fogalmazott „egy független szervezet”. Attól óvjon meg benneteket a jóisten! Vagy akartok még egy Droszt rendeletet, esetleg egy új vizsgáztatási rendet a Mozaikban? Ezeket ugyanis mind független szervezetek vezették be! Persze biztosan van olyan köztetek, aki ezért is a fuvarszervezőket okolja. Sajnos az itt búsongó, elkeseredett kollegák pont a lényeget nem akarják tudomásul venni, hiába írtam le már többször, különböző formában. MINDENKI A MAGA SZERENCSÉJÉNEK A KOVÁCSA! Ez ráadásul hatványozottan igaz az egyéni vállalkozókra. Megmondom őszintén az itt nyafogó társasághoz tartozó taxisoknál sokkal többre tartom azokat a tisztességes „mezítlábas” kollegákat, akik nem kérnek a fuvarszervező irodák tevékenységéből, hanem maguk oldják meg a problémáikat. Aki viszont hozott egy döntést és a munkavégzésében egy fuvarszervező iroda közreműködését is igénybe veszi, az, amikor az iroda tevékenységét ócsárolja, saját magát hülyézi le! Nem értem, hogy nem érzi az a taxis, aki az utasának panaszkodik az „embernyúzó” fuvarszervező iroda tulajdonosára, hogy milyen szegénységi bizonyítványt állít ki közben magáról? Arról már nem is beszélve, milyen anti reklámot csinál saját magának és a kollegáinak! Egyébként van élet a fuvarszervező irodákon kívül is! Ezt kb. 1000 taxis példája bizonyítja nap mint nap. Csakhogy az egy sokkal keményebb valóságsó, mint a fuvarszervező irodára támaszkodva megkeresni a napi betevőt, az esetleges kudarcért is azt felelőssé tenni, nem magunkat. (ne értsen félre senki, ezt nem „magas lóról” írom) Játszunk el a gondolattal, ahogy az egyik kollega fogalmazott, és képzeljük el, hogy megtörténik a csoda, bevezetik a FIX tarifát és ezzel egy időben létszámkorlátozás is életbe lép. Ha szabad én egy kicsit tovább álmodnám; a drosztok jó helyen és használható állapotban lennének és az ellenőrzés igen szigorú, és rendszeres lenne. Mi történne ekkor? Jobb lenne-e ez a bent maradt taxisoknak? (a kihullókkal most ne törődjünk, mi biztosan bent maradunk, igaz?!) Szerintem jobb lenne, pontosan annyival, amennyivel kevesebben lennénk. De tévhit azt gondolni, hogy azért mert felemelték a tarifát és nincsenek kedvezmények. Miért? Azért, mert egy nagyon fontos alaptételt nem akarnak a kollegák tudomásul venni, amikor a különböző tarifaemelésekről ábrándoznak. Van egy összeg, amit a piac vevő oldala a taxira szán. Természetesen van egy másik összeg, amit élelmiszerre, egy harmadik, amit tartós fogyasztási cikkre, vagy éppen nyaralásra. Ez az összeg FIX! Ezt elkölthetik a vevők alacsony tarifa esetén 1 millió fuvarral, magas tarifa esetén 100 fuvarral. Itt nem egy-egy emberről van szó, hanem a teljes utazó közönségről, magánmegrendelőkről, cégekről egyaránt. A küzdelem majd akkor azért folyik, hogy a kevesebb fuvar hol jelentkezzen, magyarul, kinél költse el a taxira szánt pénzt a „kedves”. Ahogyan ma a bevásárló központok azért versenyeznek, hogy a kajára szánt pénzt kinél költjük el. Lesz-e szerepe az új helyzetben a fuvarszervező irodáknak? Hiszen ez egy nagyon fontos kérdés, mint tudjuk. Egyébként még mielőtt ezt elemezném egy valamit tisztázzunk, a FIX tarifa esetén is lesznek kedvezmények csak más formában. Hogyan? Tudjuk, hogy a dohány termékek fix árasak, de bizonyára mindannyian találkoztatok már különböző promóciókkal, ahol például egy karton cigi vásárlása esetén hátizsákoz, öngyújtót, borotvakészletet kaptatok ajándékba, vagy nyerhettetek egy utazást. És még sorolhatnám, de vissza a fuvarszervező irodák jövőjéhez FIX tarifa esetén. Az én véleményem szerint fuvarszervező irodák akkor is lesznek! Csak egy Fővárosi Önkormányzati képviselő és taxitársaság gyűlölő tanácsadói hihették, hogy a FIX tarifa és a Droszt rendelet csődbe juttatja a fuvarszervezőket. A képviselő tévedése bocsánatos, egyszerűen nem értett hozzá. A tanácsadók, akik a szakmából jöttek, viszont egyszerűen szánalomra méltók. Miért gondolom, hogy a fuvarszervezésnek létjogosultsága lenne FIX tarifa esetén is? Azért, mert a mai rohanó világban az emberek jó része nem ér rá arra, hogy az utcán bóklászva taxira vadásszon, vagy elmenjen a legközelebbi taxiállomásig. Ennél sokkal kényelmesebb telefonon rendelni, Fix tarifa esetén pedig nem is lesz drágább, igaz most sem az. A cégek továbbra is ragaszkodni fognak az utólagos elszámoláshoz, vagyis a csekkes rendszerhez, ezt pedig csak fuvarszervező irodákon keresztül tudják lebonyolítani. Aztán itt van a bizalom kérdése is. A szakma egyes „jeles” képviselői kemény, fáradságos munkával leszoktatták az utasokat arról, hogy bizonytalan „eredetű” taxiba üljenek az utcán. Erről leszoktatni az utasokat, visszanyerni a beülős fuvar iránti bizalmat igen hosszú idő lenne. Ha sikerülne egyáltalán. És még hosszasan sorolhatnám, miért részesítik előnybe az utasok a telefonos rendelést. Összegezve; nem csupán a kedvezőbb ár miatt! Ma Magyarországon, de nyugodtan mondhatom, hogy Európa szerte ilyen a taxizás kultúrája. A taxisok tehát továbbra is a fuvarszervezőkön keresztül jutnak majd a fuvarokhoz. Van még egy rossz hírem, a fuvarszervezők egyébként ugyanúgy fognak vetélkedni a megrendelőkért, ahogyan ma teszik. Versenyezni nem csupán az árral lehet, mint tudjuk. Ma sem csupán az árakkal versenyeznek a fuvarszervezők egymással, legfeljebb Ti ennyit láttok belőle! Ezt is csak, azért mert egy részét ti adjátok, de manapság is csak egy részét(!). Ennyit az álmokról, térjünk vissza a valóságba. Vissza kell kanyarodnom ismét ahhoz a sarkalatos ponthoz, amit ugyan már többször kifejtettem, de úgy látom hiába, mert ide mindig visszakanyarodunk. A fuvarszervező iroda nem a taxis vállalkozó helyett alakítja ki az árakat, amivel a szolgáltatását az utazóközönségnek meghirdeti! Nem. A fuvarszervező iroda kialakítja a saját ár rendszerét, amelyet nyilvánosságra hoz a taxis vállalkozók körében és reklámoz az utasok felé. Amennyiben ez az ár nem elfogadható a taxis vállalkozó számára, mert mondjuk olyan alacsony, hogy ha tevékenységét azzal végzi tönkre megy, akkor nem köt szerződést a fuvarszervezővel. A fuvarszervező pedig becsukhatja a boltot, mert hiába csörög egyfolytában a telefon a kedvező ár hatására, nincs aki teljesítse a fuvarokat. Más esetben a magasan megállapított ár vonzó a taxis vállalkozók számára, mert könnyedén végezhetik vele gazdaságosan tevékenységüket, a megrendelők nem hívják a társaságot, mert számukra túlzottan magas az ár. A fuvarszervező ismét becsukhatja a boltot, mert kiközvetíthető fuvarok hiányában a taxisok nagyon hamar elpártolnak tőle. Van még egy eset, ha többé-kevésbé jól kalibrálja be a tarifa díjszabást megrendelője és taxis vállalkozója is lesz. Ez van manapság. Természetesen elismerem, lehetne még jobb is, vagy esetleg még sokkal jobb is. Egy kérdést azért tegyünk fel magunknak, csak a mi szakmánkban ilyen nehéz a vállalkozó élete? Biztos, hogy az volt a jó világ, amikor a taxis, a benzinkutas, és a pincér többet keresett, mint az orvos és a mérnök? Beszéljünk inkább a jövőről és arról, mit tehetnének a fuvarszervező irodák annak érdekében, hogy a hozzájuk kapcsolódó vállalkozók tevékenységüket biztonságban, tisztességes nyereség megszerzésével végezhessék. Az én megítélésem szerint, miután a tarifák olyan mértékű emelésére, amely komoly nyereségnövekedést hozhat, nincs mód. A vállalkozás költségeinek csökkentése és a kihasználtság növelése lehet a nyereségesség növelésének útja. Milyen módon érhető ez el? Most megígérem, hogy holnap innen folytatom. (csak már balhézik a feleségem)
forest95 2007.04.20. 16:04:56 / # 53492
avatar
Kedves dézé! Egy alapvető gondolkodásbeli hibára szeretném felhívni a figyelmedet! Olyan, hogy taxitársaság ma Budapesten nincs! Illetve talán egy van, de nem igazán működik. Deffiniálni kéne mi is a jelentése a taxitársaságnak. Ma Budapesten fuvarszervező és közvetítő cégek, velük ilyen-olyan, jogilag sokszor támadható szerződésben álló taxis egyénivállalkozók és társas vállalkozások valamint e vállalkozók ill. vállalkozások alkalmazottai vannak. Amikor megfogalmaztad az írásodat, akkor taxitársaságokban gondolkodtál és mindent úgy értelmeztél, hogy a taxisok a társaságok alkalmazottai. Minden működésbeli szabályt, minden szerződést és mindent ami ma Budapesten a taxizással kapcsolatos ez alapján végeztek és úgy gondolom, hogy ha ez valójában így is lenne, akkor kiváló munkát végeznétek. De a valóság sajnos teljesen más! Egyetlen cégvezetőnek sem lenne szabad taxitársaság szinten gondolkodni, taxitársaság szinten szerződéseket kötni, taxitársaság szinten kedvezményeket adni stb., stb. Mert minden amit csináltok az egyéni vállalkozó vagy társas vállalkozó taxisokon csapódik le anyagilag. Ettől aztán úgy néz ki a dolog, hogy sajnos jelenleg "ellenségei" vagyunk egymásnak. Ettől sajnos alapvető érdekellentéteink vannak egymással szemben. És ennek adunk hangot folyamatosan. Nem biztos, hogy minden esetben a megfelelő stilisztikai és hangnemben. Meg kéne végre értenetek, hogy csúnya szóval élve a mi f@szunkkal veritek a csalánt amikor szerződésekről, tarifáról, kedvezményekről stb. beszélünk. Ha egyetlen fuvarszervező cég sem lenne, akkor is taxiznának az emberek és a cégek. A fuvarszervező cégek egyetlen potenciális utast sem generálnak. A fuvarszervező cégnek az lenne a feladata, hogy az utcán dolgozó taxisok munkáját megkönnyítse, szolgáltatásukat a taxisok által megszabott áron kiközvetítse az utasok felé. Nem az lenne a dolga amit jelenleg csinál, hogy mindenféle ideológiákat gyártva nevetséges rendeletek és szabályok ezreit zúdítva a taxisok fejére egyre jobban ellehetetlenítik a taxisok munkáját, mindenféle korlátok közé szorítják őket és közben azt tukmálják a fejekbe, hogy "ne gondolkodj csak nyomd a pedált, tekerd a kormányt, vegyél drága autót és fizesd nekünk a tagdíjat és azt csináld amit mondunk". Sajnos ma, amikor állami szinten egyre jobban sanyargatják a vállakozókat , ezek az alapvető érdekellentétek egyre jobban körvonalazódnak és egyre tisztábban látszanak. Én úgy gondolom a taxisoknak meg kéne tanulni vállalkozóbban gondolkodni, a fuvarszervezőknek pedig fuvarszervezőbben gondolkodni. És azt, hogy taxitársaság, azt mindkét oldalról el kéne felejteni. Taxis vállakozók és fuvarszervezők. És nem a taxisoknak kell a fuvarszervezőket kiszolgálni, hanem fordítva, hiszen mi taxisok nem kapjuk a munkát a fuvarszervező cégektől, hanem megvesszük, mégpedig úgy, hogy előre fizetünk érte! A rendszer pénztermelői és eltartói mi, a taxisok vagyunk! Köszönettel, hogy türelmesen végigolvastad és megtisztelsz válaszoddal! Andocsi Imre RT 095
elégedetlen 2007.04.20. 16:03:45 / # 53488
avatar
ugyan olyan a helyzez mint a nagy magyar politikában vannak csukott szemű lények mag vannak akik ezt látják 4000 embert ugrálltat 10 ebből is látszik hol élünk

Sas882 2007.04.20. 14:42:44 / # 53497
avatar
addig nincs semmilyen motiváció amig nem teljesitmény arányos a fuvarszervezői dij fizetése.
csogu 2007.04.20. 14:10:41 / # 53491
Nem szeretnék belemenni ebbe az egészbe, mert még mindig ott tartunk, mint a legelején. Viszont új rekord van születendőben, az egyhelyben topogásban, és ez is valami:-)) Aki a bal1-ben ül, az csak arról az oldalról mondja a magáét, aki máshol ül, az meg onnan...ez így nem közelítés egymáshoz, hanem a távolságok megtartására való törekedés. Egyik oldalnak kell a "csak ide" fuvar, mert akkor a diszi beszél, és "nem hallgat az URH", aminek az a következménye, hogy új taxis lép be a céghez. A másik oldalnak meg csak a vidék lenne a király, azt amíg ő utazik felőle a diszi haza is mehet. Na, vhogy ezt a 2 szélsőséget kellene közelíteni egymáshoz...de nem fogjuk, mert az egyik oldalon nincs meg erre a lépésre a motiváció, a kényszer. Ámen!

Oldalszám: 10