Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A fuvaradatok elmentésére? Hát miért akarja ő elmenteni a fuvaradatainkat? Nem, rosszul mondom, nem mindenkiét, csak a mezitlábasok fuvaradatait. Mi ő, valami ellenőrző szerv? Retorziót fog alkalmazni? Mi alapján? És csak a mezitlábasoknak? Minden adat abban a másodpercben fenn van a NAV szerverén, rögzítésre kerül ahogy a taxis el kezd dolgozni, ahogy befejezi a munkát és hogy a két időpont között milyen fuvarokat teljesitett és mennyiért.

Én meg elmegyek Zürichbe és megmondom a svájci taxisoknak, hogy ezentúl ha elkezdik a munkát hozzám be kell jelentkezniük. 

- Miért, ki vagy te? 
- Hát én vagyok a svájci liberális izé.. és feladatomnak érzem, hogy jobbá tegyem a svájci taxizást. 
- Dehát mi már be vagyunk kötve a helyi Finanzhoz.
 - Az nem elég jó, azt én felülbráltam. 


Ez konkrétan ugyanez, ez lenne egy szint ezzel a palival. 


Idejön, hoz magával egy hordót, feláll rá és a képembe hazudik?!? Hogy egyeztetett a taxisokkal, és a taxisok is ezt akarják? Kik? Kikkel egyeztetett? Ki mondta ezeket a badarságokat neki, mondja már meg a nevét, hadd tudjuk meg mi is. Valamelyik érdekképviseleti szervezet? Melyik volt az? 


Ez egy futóbolond.
Ez a pali még azt sem tudja mi az az online pénztárgép és ennek milyen szerepei vannak. Azt mondja a nyomi, hogy a mezitlábasokat be kell tömöríteni egy szervezetbe - ami természetesen ingyen lesz - és akkor majd lehet ellenőrizni, hogy adott mezitlábas mikor, mennyit dolgozik.Milyen szervezetbe? A mezitlábasok kapnak egy ingyenes céget?  Ki fogja fizetni, Én? 

És akkor mi van, ha megtudja, hogy a mezitlábas 4 órát dolgozik? Vagy ha 8-at... vagy ha 11-et? Akkor mi lesz? Minden taxis be van kötve a NAV-hoz, Ő a taxis és a NAV közé akar ékelődni? De miért? Felülbírálja a NAV-ot? 

Ez konkrétan egy hülye.

Nem csökkenti, épp ellenkezőleg, további forgalmat generál az uber  


Ez már a sokadik ezzel kapcsolatos cikk, ez talán azért izgalmasabb mint a többi, mert ezt az uber és a lyft rendelte meg közösen. Hát.. nem azt az eredményt kapták amit elvártak.

Én azt javaslom Dorosz Dávidnak, hogy fusson neki a matematikai érettségi vizsgájának újra. Szívem szerint beültetném egyszál magában egy osztályterembe, kapna egy kockás papírt, egy ceruzát és egy matektanárt - remélhetőleg épp azt aki valaha vizsgáztatta - és kezdje el kiszámolni egy budapesti taxis költségeit. Az lenne a feladat, hogy jöjjön ki neki a minimálbér és ehhez igazítsa a tarifát. Aztán pislogjon. 


Ehhez tőlem minden segitséget megkapna, tételesen mellékekelem a taxizással kapcsolatos költségeket - mert jól kivehető, hogy ezekkel nincs tisztában. Tőlem még annyi előnyt is kap, hogy nem veszem elő a rejtett költségeket, pedig nem tudok olyat szakmát ahol ezt ne vennék figyelembe. 


Amihez viszont ragaszkodom, hogy tegye ki maga mellé a Munka Törvénykönyvét és ne felejtsen el időnként belenézni, különös tekintettel a bérpótlékokkal kapcsolatos rendelkezésekre. 


A taxirendelet (már nem is tudom, 2012?)  hatósági árat is hozott magával - nagyon helyesen. A hatósági árat évente illik felülvizsgálni, ez megtörtént az évek alatt, egyszer. Erre írja Dorosz Dávid, hogy folyamatos emelés és drágulás. 

Ezzel a hihetetlen mértékű egyszeri emeléssel sem értük el a kilométerenkénti 1 eurot. Azt kell mondjam, Dorosz Dávid nem egy matekzseni.


Ha Dorosz Dávid a végtelenül bugyuta és ezer oldalról támadható látványintézkedése helyett érdemben tenni akarna, akkor azt is javaslom neki, hogy első körben nézzen körül a budapesti taxis piacon a fuvarszervezők feltételei között. Ha a hatósági árat szeretné csökkenteni, ahhoz a költségeinket kellene első lépcsőben csökkenteni. Költségcsökkentésre rögtön van is javaslatom: gondolkozzon el azon, hogy jelen pillanatban Európa közepén, hogy a fenébe kérhet valaki 25%-ot fuvarszervezési díj gyanánt.  

Extra felhívnám a figyelmet, hogy nem a haszonból kéri, hanem a teljes egészből. Mindezt úgy, hogy költsége semmi, még az áramot a te telefonodról fogyasztja, minden kötelezettsége annyi amennyit a Magyar Állam feltételül szabott neki, más országban még ennyi sem. 

A taxist hatósági ár szabályozza, a rajta uralkodó és gazdasági erőfölényét kihasználó fuvarszervező pedig annyit kér amennyit akar. Dorosz Dávid - erre választ várok - ez igy helyes? A költségcsökkentést nem a nagyoknál kellene kezdeni? Ott a leghatékonyabb. 

Zárójelben jegyzem meg, hogy annak sem ártana utánaolvasni mi az eltérés fuvarszervező és taxivállalat között, mert ahogy a számokkal az indoklásában dobálozott elég egyértelmű hogy sejtelme sincs. 



A taxispiacon tevékenykedő minden kollegámnak pedig azt javaslom: kapaszkodjon mindenki, visszajöttek a futóbolondok.

Változtatna a főváros a taxirendeleten 


Dorosz Dávid Magyarország. Ez egy hülye. 

Ez nem tanult matematikát?

Havi 26 napi melóval (éjszakai műszakban) a minimálbért keresem. És ez a hülye le meri írni, hogy én egymilliót keresek, szimplán csak arra támaszkodva amit a taxis szomszédjától hallott? 

Meg hogy mennyi Bulgáriában a taxi... és én ezért szégyeljem magam vagy mi? Hát ki a f@szomat érdekel, hogy Bulgáriában mennyi a taxi?!? Miért nem Londont veszi példának?


A kockás papírt nem volt képes elővenni mielőtt ennek a témának nekiveselkedett volna, de ne féljetek azt nem felejtette el leellenőrizni, hogy mekkora összeg megy át ezen a piacon. Valamiért ez nagyon érdekli. 

Vajon miért..?

Igen igazad van, megnéztem, valóban aktív taxi, szabadjelző sem világít.. Megkérném tonajert törölje a leaf-es hosszászólásom, ez szimplán egy elkóborolt vidéki taxi. 

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2019.12.20 20:17

Unokákat be kell zárni a szekrénybe és akkor tud pihenni a Papa, felesleges ezt túlbonyolítani :-)

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2019.12.20 17:25

Már nem azért, de hova tűnt tomajer? 

Gyanúsan inaktív.