Felhasználó hozzászólásai
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.02.21 21:41
Én meg elmegyek Zürichbe és megmondom a svájci taxisoknak, hogy ezentúl ha elkezdik a munkát hozzám be kell jelentkezniük.
- Miért, ki vagy te?
- Hát én vagyok a svájci liberális izé.. és feladatomnak érzem, hogy jobbá tegyem a svájci taxizást.
- Dehát mi már be vagyunk kötve a helyi Finanzhoz.
- Az nem elég jó, azt én felülbráltam.
Ez konkrétan ugyanez, ez lenne egy szint ezzel a palival.
Idejön, hoz magával egy hordót, feláll rá és a képembe hazudik?!? Hogy egyeztetett a taxisokkal, és a taxisok is ezt akarják? Kik? Kikkel egyeztetett? Ki mondta ezeket a badarságokat neki, mondja már meg a nevét, hadd tudjuk meg mi is. Valamelyik érdekképviseleti szervezet? Melyik volt az?
Ez egy futóbolond.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.02.21 20:46
És akkor mi van, ha megtudja, hogy a mezitlábas 4 órát dolgozik? Vagy ha 8-at... vagy ha 11-et? Akkor mi lesz? Minden taxis be van kötve a NAV-hoz, Ő a taxis és a NAV közé akar ékelődni? De miért? Felülbírálja a NAV-ot?
Ez konkrétan egy hülye.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2020.02.20 18:16
Nem csökkenti, épp ellenkezőleg, további forgalmat generál az uber
Ez már a sokadik ezzel kapcsolatos cikk, ez talán azért izgalmasabb mint a többi, mert ezt az uber és a lyft rendelte meg közösen. Hát.. nem azt az eredményt kapták amit elvártak.
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2020.02.20 18:07
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.02.18 22:11
Én azt javaslom Dorosz Dávidnak, hogy fusson neki a matematikai érettségi vizsgájának újra. Szívem szerint beültetném egyszál magában egy osztályterembe, kapna egy kockás papírt, egy ceruzát és egy matektanárt - remélhetőleg épp azt aki valaha vizsgáztatta - és kezdje el kiszámolni egy budapesti taxis költségeit. Az lenne a feladat, hogy jöjjön ki neki a minimálbér és ehhez igazítsa a tarifát. Aztán pislogjon.
Ehhez tőlem minden segitséget megkapna, tételesen mellékekelem a taxizással kapcsolatos költségeket - mert jól kivehető, hogy ezekkel nincs tisztában. Tőlem még annyi előnyt is kap, hogy nem veszem elő a rejtett költségeket, pedig nem tudok olyat szakmát ahol ezt ne vennék figyelembe.
Amihez viszont ragaszkodom, hogy tegye ki maga mellé a Munka Törvénykönyvét és ne felejtsen el időnként belenézni, különös tekintettel a bérpótlékokkal kapcsolatos rendelkezésekre.
A taxirendelet (már nem is tudom, 2012?) hatósági árat is hozott magával - nagyon helyesen. A hatósági árat évente illik felülvizsgálni, ez megtörtént az évek alatt, egyszer. Erre írja Dorosz Dávid, hogy folyamatos emelés és drágulás.
Ezzel a hihetetlen mértékű egyszeri emeléssel sem értük el a kilométerenkénti 1 eurot. Azt kell mondjam, Dorosz Dávid nem egy matekzseni.
Ha Dorosz Dávid a végtelenül bugyuta és ezer oldalról támadható látványintézkedése helyett érdemben tenni akarna, akkor azt is javaslom neki, hogy első körben nézzen körül a budapesti taxis piacon a fuvarszervezők feltételei között. Ha a hatósági árat szeretné csökkenteni, ahhoz a költségeinket kellene első lépcsőben csökkenteni. Költségcsökkentésre rögtön van is javaslatom: gondolkozzon el azon, hogy jelen pillanatban Európa közepén, hogy a fenébe kérhet valaki 25%-ot fuvarszervezési díj gyanánt.
Extra felhívnám a figyelmet, hogy nem a haszonból kéri, hanem a teljes egészből. Mindezt úgy, hogy költsége semmi, még az áramot a te telefonodról fogyasztja, minden kötelezettsége annyi amennyit a Magyar Állam feltételül szabott neki, más országban még ennyi sem.
A taxist hatósági ár szabályozza, a rajta uralkodó és gazdasági erőfölényét kihasználó fuvarszervező pedig annyit kér amennyit akar. Dorosz Dávid - erre választ várok - ez igy helyes? A költségcsökkentést nem a nagyoknál kellene kezdeni? Ott a leghatékonyabb.
Zárójelben jegyzem meg, hogy annak sem ártana utánaolvasni mi az eltérés fuvarszervező és taxivállalat között, mert ahogy a számokkal az indoklásában dobálozott elég egyértelmű hogy sejtelme sincs.
A taxispiacon tevékenykedő minden kollegámnak pedig azt javaslom: kapaszkodjon mindenki, visszajöttek a futóbolondok.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.02.15 23:53
Változtatna a főváros a taxirendeleten
Dorosz Dávid Magyarország. Ez egy hülye.
Ez nem tanult matematikát?
Havi 26 napi melóval (éjszakai műszakban) a minimálbért keresem. És ez a hülye le meri írni, hogy én egymilliót keresek, szimplán csak arra támaszkodva amit a taxis szomszédjától hallott?
Meg hogy mennyi Bulgáriában a taxi... és én ezért szégyeljem magam vagy mi? Hát ki a f@szomat érdekel, hogy Bulgáriában mennyi a taxi?!? Miért nem Londont veszi példának?
A kockás papírt nem volt képes elővenni mielőtt ennek a témának nekiveselkedett volna, de ne féljetek azt nem felejtette el leellenőrizni, hogy mekkora összeg megy át ezen a piacon. Valamiért ez nagyon érdekli.
Vajon miért..?
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2019.12.22 17:44
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2019.12.21 18:05
Téma: Szóljunk be tomajernek!
Hozzáadva: 2019.12.20 20:17
Téma: Szóljunk be tomajernek!
Hozzáadva: 2019.12.20 17:25
Már nem azért, de hova tűnt tomajer?
Gyanúsan inaktív.













