Felhasználó hozzászólásai
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2019.11.20 18:39
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2019.11.17 04:36
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2019.10.27 19:57
A bolt akkor adná a kedvezményt, ha ő egy taxivállalat lenne és nem fuvarszervező. Taxivállalat akkor lenne, ha ő bocsájtaná rendelkezésemre a munkaeszközt, ezt ő tartaná karban, tankolná, szervizeltetné, ráadásul én alkalmazotti státuszban megkapnám a munka törvénykönyv szerinti járandóságaimat - heti 5 nap, 8 óra, szabadság, betegellátás. Innentől kezdve engem hol érdekel milyen árat irat ki a műszerfalra? Azt irat ki amit akar, nekem tök mind1, felőlem mehetünk akár 10Ft/km díjért.
Csakhogy taxivállalat mára már nincs, mind tönkrement.
Ennek a kedvezménynek a mértéke csak attól függ milyen erős a piac, ha egy másik cég szintén megjelenik 1000 forintos kuponokkal, abban a bolt összes gazdasági tudása annyi hogy ő felemeli a kuponkedvezmény mértékét 2000 forintra. Na de nehogy azt képzeld, hogy a saját járandóságából. Ezzel egy időben a leadó/tagdíj mértékét is arányosan megemeli.
Mindenki a taxisokon követeli az árversenyt és a modern, innovatív cégekkel példáloznak, miközben épp ezek a cégek - uber, bolt - azok akik semmilyen szinten nem vesznek részt az árversenyben. Ami biztos és garantált az az ő 20-25%-uk, ha esik, ha fúj, ha taxisnak levágják a lábát ő ezért az összegért tartja a markát, mindig, minden esetben.
És ő ebből nem enged, mert szerinte ez neki jár. A teljes egészből. Tehát nem a haszonból - nem tudom hogy a kettő közti eltérést mindenkinek sikerült e felfognia. 25%. Egy mobil appnak. Ami még az áramot is a te telefonodról fogyasztja.
És diplomás emberek ezt eszik. Azt kell mondjam nekik: ezért kár volt ennyit tanulni.
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2019.10.27 19:20
Ők öten a Magyar Liberális Párt :DD
A pártba itt lehet belépni.
A támogatást számukra itt lehet elutalni.
A Budapesti Választmány elnőke az a csóka aki szerint ha ezentúl 5000 taxi helyett 15000 rója Budapest útjait az jót tesz a környezetvédelemnek.
Egyetlen dolgot nem értek, hogyhogy nincs kincstárnok? Vagy majd idővel lesz? De azt hogyan oldják meg, kizárnak valakit és maradnak öten? Vagy bővítenek és lesznek hatan? De azt is el tudom képzelni, hogy köztes megoldás születik és Fodor Gábor vállalja magára ezt a szerepet.
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2019.10.27 03:51
– Figyelj! – mondta jelentőségteljesen. – Ha csatlakozni akarsz a mozgalomhoz, t é n y l e g utálnod kell a rómaiakat!
– Utálom – mondta Brian.
Redzs úgy csapott le, mint a sas, amikor észreveszi áldozatát.
– Igen? És, mennyire?
– Nagyon! – felelte Brian.
– Fel vagy véve – közölte a próba eredményét Redzs. – Figyelj – folytatta aztán -, egyvalamit utálunk jobban a rómaiaknál: azt a büdös Júdeai Népfrontot!
– Fúj! – bólogatott Frenszisz. – És a Júdeai Nemzeti Frontot is!
– És a Júdea Népe Frontot – szállt be Szten. – Szakadárok!
– Mi vagyunk a Júdea Népe Front – fordult felé rosszallóan Redzs.
– Ó… azt hittem, mi a Nemzeti Front vagyunk.
– NÉPE Front!!!!
– És mi van most a Nemzeti Fronttal, Redzs? – kérdezte Frenszisz.
– Ott ücsörög – mutatott a kérdezett a szemével egy a lelátón magányosan ülő őszes, hosszú hajú, szakállas egyén felé.
– Szakadár! – kiáltották neki oda egyszerre, mire a Nemzeti Front félreérthetetlen mozdulattal válaszolt.
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2019.10.25 20:07
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2019.10.25 19:13
De ő fogja ezt a feladatot és lerúgja magáról, a megrendelőre hárítja, olyan színben tünteti fel előtte mint egyfajta innovációt, egyfajta előnyként kínálja ennek végrehajtását. Ráadásul ezt helyből egybe is fűzi azzal, hogy az a régi idejétmúlt XX. századi, ez pedig a modern, jövőbemutató közösségi élmény. Miközben ez egy szimpla hazugság, ugyanis ha azt akarja hogy ez működjön bele kell építenie a rendszerbe fogaskerekeket fékekkel. Innentől kezdve pedig ebben semmi közösségi nincs, hisz épp ő az aki ezt a digitális evolúciót korlátozza, miközben az egész üzleti modellje erről szól. Az elektromos rollerek is egyfajta közösségi közlekedési innovációnak vannak kikiáltva. Csak olyan apróságokat felejtenek el a megrendelőkkel közölni, hogy lövésünk sincs mit fogunk csinálni az elhasznált aksikkal. És hogy éjjelente egy hadseregnyi zombi gyűjti össze a lemerült rollereket, viszi őket haza, teszi töltőre és reggel újra teríti szét a városban. Tehát a legfőbb indokuk, hogy majd a digitális szép új világban minden megy a maga útján még sincs jelen, legfőbb érvük a szolgáltatás mellett élből elvérzett.
Megértettem, hogy te csak az applikáció minőségéről beszélsz, csak ezt a témát be akartam fejezni. Bár nem tudom a bolt szoftvere miben jobb mivel sosem láttam, tehát tényleg nem tudom. Annyit tudok az ügyről, hogy a boltos megrendelők épp ugyanúgy rohangálnak az Oktogonon mobiljukat lesve a megrendelt taxijuk után, ahogy a city vagy a fotaxi megrendelői. Mindezt amellett, hogy ne felejtsük el ez a cég semmi más csak egy applikáció, mely ráadásul iszonyat összeget zsebel be, nap, mint nap.
A minőségi ugrás szerintem a szolgáltatásban az lenne, ha a szoftver végre nem hibázna abban, hogy a megrendelő mondjuk a Körút mely oldalán áll. De legjobb tudomásom szerint itt nem is a szoftveren múlik már, hanem maga a gps hardver az aminek ilyen korlátai vannak. Nem tudom, ubernél ez hogy volt, az is hibázott ebben vagy az nem?
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2019.10.25 02:59
Ennek a gyereknek lövése sincs, az általa elképzelt közösségi élmény nem más, mint egy számára készített szimpla illúzió. Megközelítőleg sem azok esnek ki a rendszerből akik arra érdemesek lennének és megközelítőleg sem azok kerülnek bele. Már a cég megjelenése elött el lett mondva, hogy ezzel a módszerrel nem fog tudni rendet tartani, az autók piszkosak, sérültek lesznek + a sofőr hülye lesz leadós fuvarért menni mikor ömlik az utca, igy a megrendelők épp mikor legnagyobb igényük lenne rá hoppon maradnak.Mit csinál - egy év elteltével - mikor erre rájön a cég? Beépít rendszerbe egy mosót. Aki havonta egyszer felügyeli a 900 db autót. Ha ez nem hozza meg a várt hatást akkor lesz kéthetente. A mosós dönti el 900 taxisról, hogy melyik költsön az autójára 70 ezret. A mosós. A négy elemijével. A spanoknak zöld út, aki pedig nem bratyizik annak szívatás.
Mivel nem tud autót küldeni, ezért ennél is továbblép: büntet. Kamuutasokat vesz fel, akik azzal szívatják a taxisait, hogy utcai beülősnek álcázva valami jó nagy fuvart bemondva megpróbálják ellopni a megrendelőre várakozó taxit. Ha a taxis rábólint, tehát visszadobja applikáción a fuvart és vinné az utcait már be is szopta. 50 rugó a bírság (bírság? már a szó egy blődség, ki bírságol meg kicsodát és milyen alapon?) Nem kényszer ennek kifizetése, nehogy bárki félre értse. Ennél sokkal innovatívabb és liberálisabb ez a cég, nem olyan vad mint a régi elmaradott XX. századi cégek. Választhatod, hogy nem fizeted ki, semmi gond. Csak akkor megszűntetik a bolt fiókódat, de ez legyen a te döntésed.
A fentiekben hol jelenik meg a sokat magasztalt közösségi élmény, mikor majd a mi kis közösségünk eldönti, hogy ki lehet ennek részese és ki az aki ebből távozzon? Hol van itt az a liberális szabadpiac elmélet, ami majd tökéletesen szabályozza magát, egyéb feladatoktól mentesen, ingyen és bérmentve, egyfajta digitális evolúcióként?
Én azt javaslom ennek a gyereknek aki ezt a cikket írta, hogy ma reggel a piros helyett a kék pirulát válassza, ha szeretné látni a világot teljes valójában, ugyanis amit most lát az csak egy szimpla illúzió.
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2019.10.24 17:38
Ma már nem elég hogy egyszer csak megjelenteted a Samsung 10 csodatelefont. Előtte fél évvel be kell harangozni. Biztos lehetsz benne, hogy a megjelenés előtt terjedni fog a neten "a Samsung tervezőasztaláról kilopott kép az új mobilról" című cikk, aminek a "Samsung nem örül és perel", miközben az igazság az, hogy ezt a Samsung bocsájtja az újságíró rendelkezésére és megfizeti, hogy egy ilyen hangvételű cikket megírjon. Magyarul mindenkit átvernek azért, hogy az ő termékükkel foglalkozzon a nép, ne máséval.
Én most a Főtaxi helyében megalapítanám a fotaxihungaria kft-t (épp ahogy anno az uber tette) és velük olyan kamukat nyomatnék a médiában, hogy végén már Szabolcsból is fotaxit rendelnének. Biztosan lenne benne 2000 darabos teljes elektromos flotta - ami nemsokára jön - bizonyosan lenne benne befektetés az önjáró autókba és az is biztos hogy előszednék egy boltost aki elmondaná a kamerának, hogy ha a fotaxi nem vonul ki Budapestről akkor ők lezárják a hidakat. Ja, és naponta kétszer szedném elő a farokverő boltos gyereket, hogy az se legyen elfelejtve. És ez bármilyen hihetetlen működne, ezt igényli a nép, egy sztorit, egy mesét.
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2019.10.23 23:14
Kedves taxisok elmentek ti a maci náthás...