Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A taxi fáj?

Hozzáadva: 2019.10.22 22:21

Sok minden elhangzott itt, egy kivételével:  reklám.  Az uber stílusú ingyen hájp egy cég körül. 

Szegény Bolt, a gonosz taxisok el akarják nyomni. akár még hidat is lezárnának, annyira fontos ez nekik. Mert ugye a cég koncepciója minden kommunikációjában annyi hogy vannak a taxisok, aztán vannak a boltosok. A taxisok a gonoszok, a boltosok pedig a rendesek. 

Akik igaz hogy sárga autóval járnak, meglepően pontosan épp annyiért amennyiért a taxisok, és az is igaz hogy taxiengedély is kell nekik, de ők nem taxisok. Ők ezt csak kényszerből csinálják és ha tehetnék boldogan mennének 130Ft/km díjjal. Csak hát ugye nem lehet, mert ugye a gonosz hatalom és persze a gonosz taxisok.

De a nagy lényeg annak a folyamatos sulykolása, hogy a bolt nem taxi, tehát aki nem tudná feldolgozni, hogy bár utálja a taxisokat de mégis taxira kényszerül akkor van választás. Itt a tök rendes Bolt, igy már emészthetőbb lesz számára, hogy egy taxinak látszó tárgyat rendelt, benne egy taxisnak látszó valakivel.


Akár hiszitek akár nem az utazóközönségük egy jelentős része annyira felkészületlen, hogy azt hiszik a bolt olcsóbb mint a taxi. Az orra elé van kiírva, de annyira elnyomta az agyát a propaganda, hogy kiszállásnál azt mondja: ... ez sem volt olcsó, de akkor milyen drága lett volna taxival..?!?

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2019.10.20 05:43

Állami támogatás a taxisoknak 

Szerbiában - mielőtt még valaki rohanna új autót vásárolni. 

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2019.10.16 11:40

Kormánypárti politikusok szerint frissítésre van szükség a BKIK élén - állítja a privátkopó. 

Mondjuk a forrást/forrásokat megnevezhették volna, hogy ne tűnjön öngerjesztő hírnek. Nekem meggyőződésem, hogy ebből káosz lesz, bár van akinek a káosz a legjobb üzlet.  Én viszont a stabilitásra szavazok. 


De ha káoszt akarnak, tőlünk megkapják.

"Valamelyik nap sietősen bementem a sorompón majd felvettem vendégemet..."

Vendégedet?? Neked milyen vendéged van?

Történelmi bukta az ubernél 


És Európában még mindig vannak kormányok akik nem rúgják tökön őket...

Jelen pillanatban két feltételnek kell megfelelni ahhoz, hogy kirabolhasd az európaiakat. Egy: legyél amerikai, kettő: legyél innovatív. 

Ha ez a kettő együtt áll, Európában konkrétan bármit megtehetsz. Lakást adhatsz ki, taxiszolgáltatást szervezhetsz, ételt szállíthatsz, robogót, rollert kölcsönözhetsz. Mivel ezek a szolgáltatások eddig Európában nem léteztek (??) , ezért ez már maga az innováció. Tőlük, az okos amerikaiaktól, nekünk, a buta európaiaknak. 

És mivel ezek, innovatív szolgáltatások, ezért ezek fellendítése érdekében nem kell semmi, se papír, se munkaszerződés, nem piszkál a helyi ántsz, senkit nem érdekel hogy betartod e a tűzvédelmi előírásokat, hogy van e jogosítványod az innovatív taxidban, sőt az sem hogy ennek az autónak van e alja egyáltalán, de az innovatív rollerrel is mehetsz a járdán vagy a főúton kivilágítatlanul, ahogy épp neked kényelmes.


Na de mi van akkor ha az a balszerencse ért, hogy Európában születtél? Akkor peched van! 

Ugyanis neked szükséged lesz mindenre. Vizsgák, engedélyek, munkaszerződések,  megfelelő évjáratú, biztonsági és környezetvédelmi autó az elvárt méretben, teáor besorolás, tűzrend védelmi megfeleltetés, mosdók, mellékhelyiség száma, állapota és ennek folyamatos ellenőrzése. Ha ételt szórsz szét a városban neked fel fogják tenni a kérdést, hogy honnan van, mi a forrás, ki volt a beszállító, ő honnan szerezte, számlák, szállító levél.


Neked igen. Mert te európaiként csinálsz vállalkozást Európában, te benne vagy a rendszerben, igy elszámoltatható is vagy. Ezzel szemben egy amerikai cég, fenn a virtuális térben, a felhőkben vagy a felhők felett, ez már maga a mágia, megfoghatatlan. 

Kíváncsi vagyok, ha én állnék neki Kalifornia közepén mondjuk ételt szállítani az adózási, tűzrend védelmi és a helyi ántsz szabályozást kikerülve vajon meddig működne a vállalkozásom.

Megkockáztatom hogy egy napig, egy héten belül pedig még az a szerver is le lenne foglalva amelyen keresztül kínáltam a szolgáltatást a virtuális térben.

Uber stock    :-D
Emlékszel még hogyan kezdődött az innovácíó...   aki egyébként is arra megy - fillérekért - elviszi azt aki szintén arra tart. Ebből lett az, hogy az uber értéke a tőzsdén attól függően változik, hogy ki tudja e kerülni a munkáltatói kötelezettségeket vagy sem. Minden befektető erre vár. Ki tudja rabolni a tömeget? Akkor ez egy jó cég, fektetek bele pénz. Mi lesz a következő szint, egy drogbáró? Ki tudja játszani a hatóságokat? Akkor ez jó befektetés, a drog bejut az országba, igy biztos a megtérülés.
Az uber és a lyft  közösen (a két ellenlábas) konkrétan 90 millió dollárt áldoztak arra, hogy népszavazásra ösztökéljék az embereket, hátha ennek hatására nem írják alá ezt a törvényt.
És itt nálunk ismert emberek, celebek, médiaszemélyiségek, politikai tömörülések írták ki a homlokukra hogy: uber vagyok! Én csak annyit üzenek ezeknek, hogy fehér ember nem felejt.

Kaliforniában elfogadták az AB 5 törvényt.

Ezentúl alkalnazotti státuszban tevékenykednek az uber sofőrök. 

Kiváncsian várom milyen szintre süllyed az uber árfolyama a tőzsdén.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2019.08.13 21:01

Ez egy nagyon erős lépés, a Főtaxi kötelékébe tartozó Budapestnél is aktíválták. Aki ebből kimarad az lemarad, ez biztos. Az is biztos, hogy nem két fillér volt, de ha jól sejtem előre gondolkoztak, nem akarnak átélni még egy olyan taxisvándorlást mint január február környékén.


Az ubernél ez az egyik alapvető indokok közt volt, hogy közvetlen hadoválhatsz a sofőrrel. Itt ez most megvalósult, ráadásul betartva az alapvető adatvédelmi elvárásokat. Adatvédelem nélkül ezt egyszerű és olcsó megvalósítani, csak az senkinek nem lesz jó a végén, sem az utasnak, sem a taxisnak, sem a cégnek.


Azért pár alapvető információ még lemaradt: én hívok egy vonalas számot, ennek költsége engem terhel ez bizonyos. Feltételezem az átirányított szám hívása pedig a főtaxi számláját terheli. De azért ezt jó lenne tisztába tenni, ki tudja miféle szerződéseket lehet ma már kötni a mobilszolgáltatókkal.

Felmerült még az is bennem, hogy akkor mi van ha a megrendelő egy külföldi számról rendelt? Ezt is átkapcsolja a saját költségén vagy ez már nem okés?


De talán ez is csak másodlagos. Az igazság az, ha egy taxis sem telefonál soha, csak az utasok, ez akkor is egy rég áhított funkció az utazóközönség számára, ezzel biztos, hogy újra harap egyet a piacból a Főtaxi. 

Ha pedig a taxis is telefonál időnként az meg már csak hab a tortán az utasok számára.