Hozzászólások száma: 171
Ugrás a hírhez Oldalszám: 9
Témakörök > Droszt Híradó > A taxi fáj? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Kérdések 2016.10.21. 09:35:28 / # 346199
avatar

http://player.hu/auto-motor-2/budapesti-taxishienak/

cukrosleves 2016.10.20. 09:16:38 / # 346194
avatar
Ez már csak a haláltusa! Marhára nincs címük, csak az elvetemült uberfan utasok utaznak, akik meg nincsenek túl sokan. A többséget az ár érdekelte. Más társaságnál milyen arányban rendelnek applikációról? 20 ból 1 szer talán. Nem véletlen nem közöltek utasszámot, mint az Uber tette. Meg azt sem közölték, hogy ugyan heti 10 belépőjük van, de azok következő héten átminősítik magukat egy másik társasághoz.
szabadataxi 2016.10.19. 22:26:19 / Módosítva / # 346193
Elsőként a Hvg.hu végezte el a házi feladatot,

a print sajtó és a többiek majd holnap, hiszen csak délután érkezett a sajtóközlemény.
hiénakutya 2016.10.19. 20:24:35 / # 346192
A szigorú elvárásoknak megfelelő magyar sofőrökről valamiért nem tettek föl képeket.
Igaz, az ukránokról és a ghánaiakról sem.
:-D
szabadataxi 2016.10.19. 19:46:44 / Módosítva / # 346190
Önfényező pr-ban már méltó utódai a nagy "elődnek":

Kedves Kolléga,
sikeresen zárta a Taxify a szeptemberi tesztüzemet, így a jövőben tovább kívánja növelni részesedését a hazai személyszállítási piacon. A start up cég két hónapja jelent meg szolgáltatásaival Budapesten és éppen a napokban kérelmezte a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál, hogy megduplázhassa autói számát. 
A Taxify sehol a világon nem lépett még olyan gyorsan piacra, mint a magyar fővárosban. „Már akkor naponta több százan töltötték le alkalmazásunkat, amikor még el sem indultunk. Szolgáltatásunk pedig olyan népszerű lett, hogy rohamtempóban kellett az induló járműparkot felbővíteni. Ennek köszönhetően már közel 100 autóval tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket” – emelte ki Cziraki Dániel, a Taxify operatív vezetője.

 

Részleteket az első hónap tapasztalatairól bővebben a csatolt sajtóanyagban olvashat.
Fotók letölthetők: http://taxify.eu/hu/sajtokapcsolat/ 

További szép napot kívánok,
Martina

Egy hónap alatt népszerű lett a Taxify Budapesten

Igénylik az utasok a reformokat

Budapest, 2016.10.19. – Sikeresen zárta a Taxify a szeptemberi tesztüzemet, így a jövőben tovább kívánja növelni részesedését a hazai személyszállítási piacon. A start up cég két hónapja jelent meg szolgáltatásaival Budapesten és éppen a napokban kérelmezte a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál, hogy megduplázhassa autói számát. A Taxify sehol a világon nem lépett még olyan gyorsan piacra, mint a magyar fővárosban. „Már akkor naponta több százan töltötték le alkalmazásunkat, amikor még el sem indultunk. Szolgáltatásunk pedig olyan népszerű lett, hogy rohamtempóban kellett az induló járműparkot felbővíteni. Ennek köszönhetően már közel 100 autóval tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket” – emelte ki Cziraki Dániel, a Taxify operatív vezetője.

 

Az első hónap adatai alapján elmondható, hogy az észt start up-nak sikerült elérnie azt a vásárlóréteget, akik az Uber kivonulása miatt lemondtak a „taxis” szolgáltatásokról. Ugyan áraik az előírásoknak megfelelően megegyeznek a többi minősített taxi társaságéval, a több plusz-szolgáltatás vonzónak bizonyul az utasok számára. Ilyen például az innovatív applikáció, a sofőrökkel szemben támasztott szigorú előírások, a taxisok és az autók értékelésének lehetősége, valamint a nemzetközi háttér.

 

Az utasok emellett visszakövethetik az utazásokat is. Így bármikor ellenőrizhető, hogy a megfelelő útvonalat választotta-e a sofőr. Cziraki Dániel kiemelte: alkalmazásuk már 30 ezer letöltés felett jár Magyarországon, Budapesten az első hónapban több mint tízezer utazást foglaltak ügyfeleik az applikáción keresztül. Az utasok kétharmada pedig az alkalmazáson keresztül fizette ki az utazás árát.

 

„Kiemelt célunk, hogy véget vessünk a túlszámlázó, városnéző, számlával trükköző taxizás korszakának és bebizonyítsuk, hogy egy, a modern technológián alapuló, korrekt, színvonalas szolgáltatás is lehet a személyszállítás. Eddig kiemelten jó értékeléseket kaptunk. 5-ös skálán jelenleg 4,89 ponton állunk, amit nagyon jó eredménynek tartunk, figyelembe véve a gyors indulást. Minden gyengébb értékelést komolyan veszünk, és azon dolgozunk, hogy minél jobban megközelítsük az 5-öt” - hangsúlyozta a cég operatív vezetője.

 

A Taxify kezdetben néhány tucat autóval indult el Magyarországon, jelenleg közel 100 darabos flottával rendelkezik. Ez a szám ugyanakkor folyamatosan bővül, hiszen jelenleg hetente tíz új autó forgalomba állásával lehet számolni. Terjeszkedési céljaik között szerepel továbbá az üzleti felhasználók felé történő nyitás is.

 

A Taxify szolgáltatásai iránt a világ minden pontján rohamosan nő az érdeklődés, az észt start up a magyarországi indulás óta további 4 országban jelent meg, köztük legutóbb október 14-én Ghánában. A cég számításai szerint idén körülbelül 30 millió utazás történik világszerte a Taxify szolgáltatásaival.


 

A Taxify-ról:

A Taxify egy dinamikusan fejlődő személytaxi-szolgáltatást nyújtó társaság. A vállalat kiemelt célja a modern technológiában rejlő lehetőségek kiaknázása a nagyvárosi mobilitás területén. Szolgáltatásuk mobilalkalmazással hívható, mely a lehető leggyorsabban köti össze az utast a legközelebbi sofőrrel. További előnye, hogy a taxik közül már úgy válogathat az utas, hogy látja a várható érkezési időt, a körülbelüli árat, a jármű típusát, valamint a korábbi utazók értékeléseit is. A megrendelés visszaigazolása után az autó érkezése térképen követhető a Taxify alkalmazásban.

A cég 2013-ban alakult Észtországban, ahol 2014-ben elnyerte a legjobb mobilalkalmazás díját. Szolgáltatásuk 20 városban érhető el. Idén augusztusban Magyarország mellett Romániában és Kenyában léptek piacra, szeptemberben pedig Ukrajnában, majd októberben Ghánában is elindultak. Többek között a Skype, a Pipedrive, az  Adcash, a Rubylight és a TMT Investments is befektetett a start up vállalkozásba.

További információ:

Név: Cziraki Dániel

E-mail: media.budapest@taxify.eu

Web: http://taxify.eu/hu

admissarius 2016.08.30. 16:27:47 / # 345771
avatar

akkor jo iranyba haladnak


rosszqtya 2016.08.30. 13:25:04 / # 345769
avatar

ma láttam egy kombi astrát is már :D a villányin a hiéna és már spotifys :D

admissarius 2016.08.30. 13:22:02 / # 345767
avatar

na mik a hirek? vezeti mar a piacot ez az uberpotlek?

rosszqtya 2016.08.27. 03:21:59 / # 345752
avatar
no már láttam 2 taxify-s kocsit 3 nap alatt, biztos nagy lehet a túljelentkezés :DDD

monachus 2016.08.26. 12:16:40 / # 345746
avatar

Tudja valaki:vállalkozó taxisokkal szerződnek vagy alkalmazottakat keresnek az autóikra?

papgabi 2016.08.21. 22:49:05 / # 345705
avatar

Lesz nagy szopás a kedves utasoknak, mert már szinte az összes hiéna jelentkezett, mer' ingyé van a jelentkezés. Annyit meg megér.

rosszqtya 2016.08.20. 18:36:27 / # 345702
avatar
legalábbis hitte a sok ostoba, hogy olcsóbban utazik... xD
admissarius 2016.08.20. 10:31:46 / # 345699
avatar

vajon a sofor latni fogja a vegcelt? na akkor lesz majd filezgetes kiraly 13 bol kazinczy-be iranyulo fuvarokert majd biztos osszenyomnak. az ex uberes utasok meg leszarjak mert nekik nem az "innovacio" volt a fontos hanem, hogy 2 forintal olcsobban mehettek. 

rosszqtya 2016.08.19. 19:38:12 / # 345698
avatar
vajon hány csillag lesz, ha nem hajlandó megállni a sofőr éjjel a nagymező közepén, a bajcsyn a kispostánál, stb és nem hajlandó a részegeknek üvöltetni a zenét... csak kérdezem, ha már ez taxi és betartják a szabályokat...
tomajer 2016.08.19. 15:30:41 / # 345692

Elsőként próbáltuk ki az Uber utódját


Van élet az Uber után?

Az Uber 2014-ben jelent meg Magyarországon, a cég hazai élete viszont nem volt hosszú: egy, az Országgyűlés által nemrég elfogadott törvény miatt úgy döntöttek, július 24-én megszüntetik a szolgáltatást. Az észt hátterű Taxify már másnap bejelentette, hogy átvennék a cég szerepét, nem sokkal később pedig elkezdték toborozni a sofőröket. Ezek többsége korábban az Ubernél dolgozott, de akadtak olyanok is, akik taxiztak. A jelentősebb konkurencia nélkül maradt taxisokkal többeknek meggyűlt már a baja: talán nem meglepő annak fényében, hogy egy friss ellenőrzés során tízből hét taxis lebukott, hogy csal.

Miben más a Taxify?

Nem tudni, hogy jelképes-e, de az Uber délben szűnt meg, a Taxify pedig pont akkor indult el pénteken. Az alkalmazást már korábban le lehetett tölteni, mi is így tettünk. Úgy terveztük, azzal jövünk dolgozni, azonban egy értesítés várt minket az autórendelésnél, miszerint 12:00-tól lehet majd csak sofőrt kérni.

A cégről

A Taxify-t 2013-ban alapította Markus Villig. Majdnem pontosan két éve jött ki az alkalmazásuk, egy éve ilyenkor pedig már 10 európai országban és 13 városban voltak jelen.

Fontos különbség az Uberhez képest, hogy ez nem olcsóbb: a hivatalos taxitarifával számol (az alapdíj 450 forint, erre jön a 280 forintos kilométerenkénti, illetve a 70 forintos percenkénti “araszoló” díj), viszont már utazás előtt kiírja, hogy mekkora sávba esik majd a végösszeg – így mondjuk elkerülhető az, ami nemrég történt meg: egy Hajógyári-sziget-Margitsziget kör 25 ezer forintba, és néhány ütésbe fájt egy utasnak.

Az alkalmazásban meg kell adni a kártyaadatainkat, az út végén levonódik az összeg – de fizethetünk készpénzzel és – a terminálnak köszönhetően – bankkártyával is.

Különbség még, hogy a BKK által hitelesített taxiórán kívül az alkalmazásban is pörög az óra, így nem fordulhat elő az, hogy előbbi hirtelen ugrik egy nagyot, amíg a Parlamentben gyönyörködünk. Pár tíz forintos eltérés lehet a végén, differencia esetén egyébként a taxióra a mérvadó, ahhoz igazítják az alkalmazásban kiírt összeget.

A Taxify autóin hatalmas cégtábla van, az Uber-járművekkel ellentétben ezek hivatalos taxik, így akár a droszton is állhatnak és vehetnek fel utast az utcáról, ha éppen az alkalmazáson belül nem jelentkezik senki.

A rendelés után

A 12:00-s indulás után nem kellett tíz percet várni, és fel is bukkant az első autó.  Kelenföldön (ahol a cég központja van) járt éppen, megrendeltem, az alkalmazás szerint 25 percet kellett rá várni. Nem sokkal később csörgött a telefonom is, a sofőr érdeklődött arról, hogy én rendeltem-e Taxify-autót a Montevideo utca 16-ból (igazából 9 a házszám) és hogy nagyjából 15 perc, mire ideér. Ez 12:26-kor járt volna le, de mivel még negyedkor is a Nagyszőlős utcában járt, valószínűbbnek láttam, hogy az akkor az app szerinti 21 perc lesz inkább a reális.


Fázisok: 1. 12:03 – még nincs autó.
2. Amúgy ennyi lesz majd a fuvardíj.
3. Úton felénk.

A taxi végül 12:33-kor ért oda, a 7-8 kilométerre lévő célállomásunknál (a IX. kerületi Angyal utcánál) 12:46-kor, azaz tizenhárom perccel később szálltunk ki. A sofőrnek ötcsillagos értékelése volt, amit nem igazán értettünk, hiszen ő is elmondta, hogy dél óta él a szolgáltatás, és hogy mi vagyunk az ország első utasai, de kiderült: mindenki annyiról indul, és ez csak lefelé változhat a jövőben, ha valaki nincs megelégedve a vezetővel.

A lehető legrövidebb úton vitt, a fuvardíj (az app szerint 2840, az óra szerint 2870 forint) pedig beleesett az előre jósolt sávba (2400-3000 forint). Az autó kifogástalanul tiszta volt, mintha a szalonból gurult volna ki, a sofőr figyelmes és kedves és mint megtudtuk: jelenleg csak ketten dolgoznak még Taxify-osként, délután ez a szám nagyjából húszra, jövő hétre pedig 30-40-re duzzad majd.

szabadataxi 2016.08.18. 18:28:53 / # 345682
alelölülő 2016.08.18. 14:40:26 / # 345681
Bekaki oldalán  még nem szerepelnek a minősített társaságok között.
Vajon az oldal nem naprakész, vagy nincs minősítésük?
tomajer 2016.08.18. 10:55:08 / # 345678

Holnaptól rendelhető az Uber helyére pályázó Taxify


Augusztus 19-től indítja szolgáltatását Budapesten a Taxify

A budapesti taxitársaságként üzemelő Taxify nem titkolt célja, hogy gyors és hatékony applikációjával gyorsan meghódítsa az erre fogékony és az UBER magyarországi kivonulásával “hoppon maradt” közönséget.

A gombnyomással hívható autók, a GPS koordináták alapján, az applikációban követhető utazás és a leegyszerűsített, automatikus fizetési rendszer mind az Uberre emlékeztet, azonban mivel a Taxify a taxisrendelet minden elemét betartja, így a kedvezményes tarifának viszont az utasok búcsút inthetnek.

A magát - az Uberhez hasonlóan - inkább infotech start-up cégnek valló Taxify úgy véli, hogy a taxizás élménye újradefiniállható és ezt a pénteki indulásra felkészített sofőrök segítségével már érzékeltetni is fogja. Az alkalmazást, az első bejelentést követően, már több ezren töltötték le.

A cég ígérete szerint már az első naptól kezdve egy érezhetően más szolgáltatást fog nyújtani, mint a hagyományos taxitársaságok, azonban türelmet és megértést kérnek az esetleges kezdeti hibák és problémák előfordulásáért, melyeket a felhasználók visszajelzései alapján szeretnének orvosolni. 

Bátyó 2016.08.08. 00:42:42 / # 345598
avatar

Mitől lenne jobb és gyorsabb a szolgáltatásuk az újonan kezdő "kollégáknak",mint akik tíz, húsz,harminc, stb. éve csinálják ezt a szolgáltatást ?????????????

balagge 2016.08.05. 20:42:48 / Módosítva / # 345597
avatar
Szerintem nem kene elkövetnünk azt a hibát, hogy az online sajtó uszításának és a taxify marketingjének bedőlve erősítsük a hazug képet miszerint taxify nem taxi. Pont ezt akarják elérni! :-) Annyi hozzáfűzni valóm azert akadna a cikkhez, hogy az ilyen kijelentések miszerint "azzal akarnak kitunni, hogy jobb es gyorsabb szolgáltatást nyújtanak" segíteni kene az új céget! Pl. A BKK vagy utadja csinálhatna felmérést az applikációkon keresztül rendelt taxik kiérkezési idejéről, kiváncsi lennék hol végezne az új jövevény a többi társasághoz viszonyítva! :-) 
Oldalszám: 9