Hozzászólások száma: 897
Ugrás a hírhez Oldalszám: 45
Témakörök > Hírek fórumai > Valami elkezdődött A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
mew 2009.11.24. 02:37:04 / # 148246
avatar

cheater 2009.11.23. 23:37:22 / # 148245
Hol látsz itt bármiféle veszekedést? Megkérdőjeleztem a javaslatok végeredményét. Tehát én úgy gondolom, ha ezek a javaslatok átmennek és végrehajtódnak akkor ezekböl nekünk nem elönyünk, hanem kárunk származik. De ez még csak az én véleménym és lehet hogy én tévedek. Azt irtad felkészültél az olyan emberekre mint én, most mégis azt írod nem szólsz ehhez hozzá többet. Akkor ez hamar kiffulladt. Mi lenne ha több százan lennének azon a véleményen amin én? Még ezzel sem szabadna foglalkozod, ha hiszel abban amit felvetettél, ugyanis nem több százan vagyunk taxisok, hanem több ezren. Most komolyan?Jó ez így ahogy van?Így kell hagyni? Most ez tök jól hangzó kérdés és csak egy válasz van rá, de mint rámutattam a minimálárral nem érsz el semmit. De ird le ha látod hol tévedek én és még kiderülhet hogy te gondolod jól. De ha már te is úgy gondolod hogy igazam van, akkor minek erőltetni ezt a minimáláras zsákutcát?
málna 2009.11.23. 22:47:28 / # 148244
avatar
Tényleg utoljára írok,mert nem veszekedési szándékból lett létrehozva a topik.. Most már értem mi a problémád.Félsz változtatni a jelenlegin.Értelek.Bár feltehetnéd magadban a kérdést,most hatvanakárhányezerért megéri 150-164 és 2777 Ft/Transzfer áron fuvarozni?Ha januárban valaki bedobja a 99-es bűvös számot,leviszi a tagdíjat?Akkor vajon a többi cég lemegy még egy fokozatot?Hol a vége? Most komolyan?Jó ez így ahogy van?Így kell hagyni? Ha azt akarod írni,hogy nem jó most sem,akkor miért nem hisztiztek a magas tagdíj végett...?Jelenleg az optimális fuvarszervezői díjnak egyenes arányosságban kéne lennie a km díjjal(25 különböző tarifa van Budapesten),tehát cirka 24.000 körül kéne lennie( a plafont vettem számításba,mielőtt ebbe is belekötsz). Ugye mindenki emlékszik még azokra az időkre,amikor 50 Ft-al jártunk és 5000 volt a tagdíj... Merj lépni,mert ha mindig a "mi lenne ha" címmel leszel elfoglalva,így fogsz megöregedni! Még mindig várom a javaslataidat,ötleteidet!
cheater 2009.11.23. 22:40:12 / # 148242
[i]Most itt a málna és megint itt ezerrel bombázod, hogy nem jó amit csinál[/] Mi az hogy megint? Most nyilt ez a topic két napja. Volt már ez régebben téma és én ugyanezt a véleményt már leirtam és ugyanigy neki? Mi tetszik málna javaslatai közül, melyik milyen elönnyel járna taxisszemmel nézve? Én egy erre kisértetisen hasonlító javaslatköteget olvastam nemrég a taxisok világában (még az is lehet hogy ugyanerröl van szó, nem tudom, vissza kellene olvasni hogy ki irta a cikket), de már ott eldöntöttem hogy ez úgy ahogy van hülyeség. Vagy hátrányai lennének ránk nézve vagy semmilyen hatása nem lenne. Tehát legyen egy bizottság akik ellenőrzik majd a droszt kht. Itt még a majd szócskának is fontos szerepe lesz. Majd ellenőrzik és ha majd jogtalanságokat találnak akkor majd még nem tudjuk mi lesz. Ki lenne ebben a bizottságban, a málna? Vagy én vagy ki? Ehhez két diploma kell és bizottság hogy tudjuk az éves apanázsnak még a töredéke sem a taxisokra megy? Bizottság kell ahhoz hogy tudjuk nekünk semmilyen droszt kht felé nem kellene fizetnünk, ugyanis ezt el kell intézniük az adónkból? Sőt, továbbmegyek, nem a mi adónkból, ugyanis ez az állampolgároknak jár és ők is fizetnek mindenféle adót. Megkockáztatom látatlanban, hogy a taxi drosztok fenntartása költség az elszámolási papirokon minden önkormányzat (kerületi, fővárosi szerepel, valahol szerepel még bármelyik átlagos adózónál (ugyanis 30 évvel ezelött is voltak taxidrosztok és kizártnak tartom hogy ezt kivették volna az elszámolások sorából) + mi taxisok még fizetünk egy úgynevezett droszt kht-nak évente egy hatalmas összeget, miközben az ő költségük ennek töredéke (és még erre sem lenne szükség). Nem tudom hogy ez a ma olyan sokat hallott pártpénz vagy csak demszky rokonainak egy kis fizetéskiegészités (és most ne merüljünk bele politikai vitába), de ha málnának ilyen kapcsolatai vannak ahogy illusztrálta nekünk akkor miért nem használja ki a politikát? Ugrassza őket egymásnak, nem lesz nehéz, úgyis utálják egymást mint a dög. A fidesztv szellőztesse meg a témát, kérdezgessék ki mi a fene kerül azon a 23db taxitáblán évi 160M forintba és hogy az eddigiek miért nem voltak jók? De már az alapokat is meg lehet kérdőjelezni, miért a taxisoknak kell a drosztokat fenntartani, hisz ez - bármilyen furcsa - nem a taxisokért van, hanem az utasokért és ők is fizetnek nem kevés adót.
cheater 2009.11.23. 21:53:20 / # 148241
Miért nem mindegy az a taxisnak, hogy a fuvarszervezője mit csinál a bevételével? Felfogtam a kérdést már elötte is, csak nem értem mi a szerepe, miért lényeges, ezért nem is foglalkoztam vele. Az sem világos ez hol merült fel. Itt, a témán belül nem az a fontos, hogy mire költi a bevételt, hanem az hogy ez a bevétel (amit mi fizetünk) mekkora összeg. És ez most azért lényeges, mert ha málna kiharcolja hogy legyen a minimálár 200Ft, magyarul ez alá ne lehessen árat még kiajánlani sem, akkor az a következőképp fog kinézni. Kivétel nélkül minden taxivállalat minden pályázaton 200Ft-t fog kiajánlani és hogy melyik nyeri azt majd az dönti el melyik taxivállalat mekkora összeget hajlandó visszautalni a fuvardíjak után a megrendelőnek. És mivel ezt a taxisok fizetik, minél nagyobb összeget hajlandó visszautalni, annál nagyobb lesz adott helyen a tagdíj. Sőt, ennek a cégnek lesz a legtöb megrendelője, igy a taxisok létszáma is itt emelkedik majd. Már látom a válaszod: el kell menni máshová, oda ahol ebben a folyamatban nem vesznek részt. Csakhogy ilyen cég nem lesz a piacon (kivéve pár kisebb induló cég, 0 darabszámú megrendelővel, de ezek is csak ideig óráig mig nem kezdenek el növekedni). Ugyanis azok a cégek amelyek kiszorultak a céges megrendelők piacáról nem tehetnek majd mást, minthogy a magánmegrendelők felé fordulnak és ők ott fognak akciózni, visszautalni, ingyen fuvarokat felajánlani, csekkeket osztogatni, stb. A taxis teljesen elégedett lesz, hisz minimum 200Ft-al fuvarozik, igy végre 20 év után megnyert egy csatát. A háborút még nem, de legalább az első lépés megvan. Ráadásul olyan cégnél van amelyik jóval becsületesebb mint többi, az "Ő" cége nem vesz részt ezekben a gusztustalan céges visszapörgetéses játékokban. Tehát minden oka megvan arra hogy elégedett legyen. Csak az a tagdijemelkedés érinti majd érzékenyen, ami megkockáztatom hogy drasztikus lesz és ha ez amit itt málna leirt létrejön biztosan eljön majd az idő amikor visszasírjuk azt a régi 'alacsony' 60.000Ft-os tagdíjat.
törölt felh. 2009.11.23. 19:50:14 / # 148240
avatar
Nincs kedvem meg időm kimolyolni de valamelyik topicban nemrég leírtam, hogy szerintem ott kellene kezdeni, hogy minden taxis elkezd becsületesen játszani. Nem részletezem mindenki tudja hol hibádzik. A nagy vitapartnerek érdemben nem szóltak hozzá csend maradt e témában. De amikor a kifogásokat kell keresni mindenki nagyon hangos,amikor a felelősöket kell megnevezni mindenki nagyon hangos. De a megoldást senki nem képes megoldani. Most itt a málna és megint itt ezerrel bombázod, hogy nem jó amit csinál. Szerinted honnan lehet megtudni valamiről, hogy nem jó? Megsúgom. Ki kell próbálni ilyen egyszerű. De röviden az én megoldási javaslatom: amit a taxis elba@ott azt csak saját maga tudja rendbe rakni.
törölt felh. 2009.11.23. 19:27:42 / # 148239
avatar
A világ legolcsóbb terméke a vélemény. Mindenkinek van és általában semmire sem jó. Főleg a név nélküli vélemény az aztán az igazán olcsó termék. Én vagyok a RT(sf) 037. Egyébként ez már több topikban megjelent. A kérdésem továbbra is a következő: Miért nem mindegy az a taxisnak, hogy a fuvarszervezője mit csinál a bevételével? Miért kell az utcán alkalmazott tarifámat összekapcsolnod a fuvarszervező kiadásaival? Amúgy konkrétan nekem tetszik a málna gondolata.
Bao 2009.11.23. 16:52:54 / # 148238
avatar
Adj isten! Ne kezdjük el egymás @aszát szopni! :DDDDDD (Attusnak egyből beugrik honnan e idézet...)
málna 2009.11.23. 16:34:49 / # 148237
avatar
Nem is hoztam szóba!:DD
csogu 2009.11.23. 16:22:37 / # 148236
Nézd, Bao mester nem rossz gyerek, a legkomolyabban mondom ezt...persze Ő sem tökéletes...de ha az lenne, akkor nem is lenne Bao. Különben meglepett a Fidesz irányzat...komolyan mondom...a Fix tarifánál a legnagyobb ellenlábasaink voltak :-((
málna 2009.11.23. 16:17:17 / # 148235
avatar
Egy kissé liberálisan gondolkodsz...:DDD Bao meg ne tudja,hogy....hmmm...tudod... :))
csogu 2009.11.23. 16:11:10 / # 148234
Természetesen, de azt vallom, hogy minden vélemény mögött egy ember áll...és amennyiben az Ő véleménye cinikus, fikázó...esetleg sértő, az mögött meg bizonyos tapasztalás leledzik...amit tiszteletben tartok és elfogadom, hogy ilyen is van... ...és nincs annál nagyobb öröm, mint amikor fikázóból drukker válik!!! Ha meg nagyon felidegesítenek, akkor megrúgom :-))
málna 2009.11.23. 16:05:30 / # 148233
avatar
Gondolom a Te szótáradban is mást és mást jelent a kritika és a gúny vagy éppen a fikázás...Ugye?
csogu 2009.11.23. 16:01:29 / # 148232
Amennyiben van hozzá türelme és megértette, elfogadta, hogy ingoványos területre tévedt, akkor nem féltem. Ha ez így nem tudatosult benne, akkor elveszett és úgy fogja utálni a hallotaxit, mint mindenki, aki nem bírja a kritikát .-))
nazoli 2009.11.23. 15:58:19 / # 148231
avatar
Csináld komám! És ha javasolhatok valamit: ne válaszolj minden ostobának!

csogu 2009.11.23. 15:28:24 / # 148230
HAJRÁ MÁLNA!!! Okosabbat nem tudok mondani, így inkább csendben maradnék.

alelölülő 2009.11.22. 21:26:18 / # 148229
Málna épp olyan nick nekem, mint a tiéd, egyikőtöket se ismerem. Azt is tudom, hogy valószínűleg semmit se fog elérni, de legalább megpróbálta, legalább megpróbált valamit. Mindenesetre ez még így is több, mint a ti száz forintot se elérő km-díjatok. Az tetszett, hogy az árverseny megállítását szerényen ennek az akciónak tulajdonítod. Megállt meg az árverseny? Most nyertetek 120 ft-os díjjal tendert. Azt olvastam, hogy kivánod a kis konkurrens cégek pusztulását. Szerintem Rádiótaxi ugyanaz a kategória, nem látom be, hogy mért pont neki kellene megmaradni.
cheater 2009.11.22. 19:04:34 / # 148228
Javasolj Te valamit ami kivitelezhető Nem eröltetek semmilyen gondolatot senkire, nem én nyitottam ezt a topicot, nem én szeretném képviselni a taxisokat, hozzászóltam a felvetésekhez, leirtam - szerintem - ezek várhatóan milyen eredménnyel járnak majd. Én egy vagyok a sok közül, van még 6000 taxis, 6000 vélemény, ha mindenki másnak szimpatikus az amit málna felvetett és úgy gondolja ez a megoldás akkor hajrá, miért lényeges hogy én egy szál magamban mit gondolok? Amúgy a málna cikk alján odaírta a nevét a tiedet még nem láttuk sehol Hova kellene irnom a nevemet és miért, én nem irtam semmilyen cikket, nicknevem ott van, épp úgy ahogy a tiéd is, nem látom hogy te Kovács István (Rádió858) néven irkálnál, de nem is világos miért lenne erre szükség?
cheater 2009.11.22. 18:51:14 / # 148227
A minimáltarifa kijátszásánál nagyvonalúan átléptél a magánmegrendelőkön Főtaxi: minden 10. utazás ingyen vagy 2222Ft bónusz? Valami ilyesmi, de biztosan ki lehet találni még vagy 800 féle hasonló utascsalogatót. Kinn élsz az utcán, aktivan taxizol és ezt nem látod, nem érted, de véleményed az van. Természetesen a végtelenül unalmas, 600x átrágott, átbeszélt értelmetlen zsákutca. Magánmegrendelőknél még egyszerübb alacsonyabbá tenni a tarifát mint a minimálár. De hangsúlyozom, minimálár nem lesz, ilyet nem fognak kimondani, a válasz mindig is az lesz, hogy majd a piac kialakitja magának az árat és ez igy van jól. De ha mégis sikerülne ezt elérni, a fentiek miatt semmi értelme. Aki ebben látja a megoldást az nem ért ehhez, igy nem érdemes arra hogy minket képviseljen. Ezeknél amikre én hirtelen felindulásból rámutattam, hogy hol hibás ez vagy az az elképzelés/javaslat sokkal keményebb harcok és keresztkérdések várnának rá amire csak jó és helyes választ adhat különben visszafelé sül el a dolog és még nagyobb költségekbe ver minket. Most én értem hogy málna a barátod, véded, joggal hisz tisztában vagy vele hogy egy korrekt ember és csupán emberbaráti kötelességböl teszi/tenné amit tesz, de meg kell értened hogy én nem a személyét támadom, hanem a felvetéseit. Elolvastam újra, nem látok olyat amiböl nekem elönyöm származna, mond el melyik felvetés milyen elönnyel járna, győzz meg, nem vagyok ellene. Remélhetöleg a minmálár feleslegességét már érted te is, igy ez nem lesz újra téma, de ennek érzed szükségét győzz meg erröl, kiváncsian várom.
alelölülő 2009.11.22. 18:19:49 / # 148226
Az a sok új árcsökkentő szotyitaxi cég pont ugyanolyan ócska, mint a rádió. Persze belülről ez másképp látszik. Kérdezd meg tisztelt befektetőtöket, hogy az építőiparban hány százalék árengedmény lehet vagy szoktak adni. Szerintem még huszat se. Ti a Békás-Alacska viszonylatra hajlandóak vagytok ötvenet vagy még többet. Még a rezsire se elég. A minimáltarifa kijátszásánál nagyvonalúan átléptél a magánmegrendelőkön, ahol kissé nehézkesebb a visszapörgetés. Szerintem ide tartozik a téma, ugyanis arról szól, hogy kell-e tenni valamit, vagy sem.
Oldalszám: 45