Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Uber stock    :-D
Emlékszel még hogyan kezdődött az innovácíó...   aki egyébként is arra megy - fillérekért - elviszi azt aki szintén arra tart. Ebből lett az, hogy az uber értéke a tőzsdén attól függően változik, hogy ki tudja e kerülni a munkáltatói kötelezettségeket vagy sem. Minden befektető erre vár. Ki tudja rabolni a tömeget? Akkor ez egy jó cég, fektetek bele pénz. Mi lesz a következő szint, egy drogbáró? Ki tudja játszani a hatóságokat? Akkor ez jó befektetés, a drog bejut az országba, igy biztos a megtérülés.
Az uber és a lyft  közösen (a két ellenlábas) konkrétan 90 millió dollárt áldoztak arra, hogy népszavazásra ösztökéljék az embereket, hátha ennek hatására nem írják alá ezt a törvényt.
És itt nálunk ismert emberek, celebek, médiaszemélyiségek, politikai tömörülések írták ki a homlokukra hogy: uber vagyok! Én csak annyit üzenek ezeknek, hogy fehér ember nem felejt.

Kaliforniában elfogadták az AB 5 törvényt.

Ezentúl alkalnazotti státuszban tevékenykednek az uber sofőrök. 

Kiváncsian várom milyen szintre süllyed az uber árfolyama a tőzsdén.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2019.08.13 21:01

Ez egy nagyon erős lépés, a Főtaxi kötelékébe tartozó Budapestnél is aktíválták. Aki ebből kimarad az lemarad, ez biztos. Az is biztos, hogy nem két fillér volt, de ha jól sejtem előre gondolkoztak, nem akarnak átélni még egy olyan taxisvándorlást mint január február környékén.


Az ubernél ez az egyik alapvető indokok közt volt, hogy közvetlen hadoválhatsz a sofőrrel. Itt ez most megvalósult, ráadásul betartva az alapvető adatvédelmi elvárásokat. Adatvédelem nélkül ezt egyszerű és olcsó megvalósítani, csak az senkinek nem lesz jó a végén, sem az utasnak, sem a taxisnak, sem a cégnek.


Azért pár alapvető információ még lemaradt: én hívok egy vonalas számot, ennek költsége engem terhel ez bizonyos. Feltételezem az átirányított szám hívása pedig a főtaxi számláját terheli. De azért ezt jó lenne tisztába tenni, ki tudja miféle szerződéseket lehet ma már kötni a mobilszolgáltatókkal.

Felmerült még az is bennem, hogy akkor mi van ha a megrendelő egy külföldi számról rendelt? Ezt is átkapcsolja a saját költségén vagy ez már nem okés?


De talán ez is csak másodlagos. Az igazság az, ha egy taxis sem telefonál soha, csak az utasok, ez akkor is egy rég áhított funkció az utazóközönség számára, ezzel biztos, hogy újra harap egyet a piacból a Főtaxi. 

Ha pedig a taxis is telefonál időnként az meg már csak hab a tortán az utasok számára.

Hát igen, csak akkor már ugye nem is ennyibe kerül. Ha pedig nem annyi az annyi, akkor már rögtön nem is olyan jópofa ez az innovatív világ.

"A bérelhető elektromos meghajtású rollerek egy évvel ezelőtt jelentek meg a párizsi utcákon, számukat csaknem 20 ezerre becsülik, és folyamatosan gondot okoznak a párizsi önkormányzatnak azzal, hogy szabályozás hiányában az emberek bárhol letehetik őket használat után. Lerobbant rollerek hevernek a város legszebb parkjaiban, de még a Szajnába is bedobálják őket a hidakról."

Jelen pillanatban ott tart a sztori , hogy a párizsi közterületfelügyelők gyűjtik össze a rollereket ha kerülni akarják a káoszt a városban. Hirtelen lett a közterületfelügyelőknek egy ilyen feladatuk, eddig nem volt, most már van. Mindezt azért, hogy egy (illetve mára már több) cég modellje működőképes legyen. Hát ez az adott cég feladata, nem az önkormányzaté. Ingyen és bérmentve használja az infrastruktúrát, vesz el életteret másoktól, mindezt megfejeli azzal, hogy a helyi önkormányzatra támaszkodik, mindezt csak azért mert rásütötte az üzleti modelljére azt a varázslatos szót hogy innováció. És ezt a helyi önkormányzatban eszik nagykanállal. 
Csak érdekelne, hogy kik ülnek ezen a párizsi városházán és milyen diplomával a zsebükben. Egy évvel ezelőtt mikor megjelent az első rolleres cég nem tettek fel nekik kérdéseket? Illetve lehet tettek, de ha jól követem a történetet akkor az érdeklődés kimerült kb. abban, hogy milyen színű lesz a roller...

Tovább megyek, ilyen felkészületlen városvezetés mellet még én is találok piaci rést. Innovatív mód teríteném Párizst mobil vécékkel, csak azt az egy apróságot felejteném el közölni, hogy a vécék ürítésének feladatkörét ráhagyom a közterület felügyelet embereire.Cserébe az én vécéim olcsóbbak lesznek, az összes kivétel nélkül  teljes mértékben innovatív, ráadásul olyan színű amilyet csak akarnak.
Csak halkan jegyezném meg, annak hogy 3 kontinens 12 városában szervezetten sztrájkolnak az uber driverek az "elfogulatlan" index.hu szerint nincs hírértéke, igy ott ez meg sem jelenik. Bezzeg, ha egy uber driver megsimogat egy kiskutyát az rögtön közlésre érdemes. Férgek.

Én ezt az egész franchise rendszert borítanám, nem csak az uber-ét, az összes ilyet úgy ahogyan van. A franchise a fekete lyuk a gazdaság egén, ahol ez eddig ismert és jól bevált szabályok nem működnek.De hogy a franchise szervezőjét felelősségvállalásra kényszeríteném az biztos. Úgy már mindjárt más lenne a leányzó fekvése, rögtön más pozícióból tárgyalnának egymással a felek.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2019.05.07 16:18

"Az amerikai székhelyű utazás-megosztó vállalkozás, az Uber bejelentette: milliós befektetést tervez a déli lengyel nagyvárosban, Krakkóban és a fővárosban, Varsóban."


Aztán mégis mibe.? Ezt a kamu céget, hihetetlen.