Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

de a magyar kormány minden meglehetősen túlárazott megrendelését a Wizz kapta a pandémiás alatt


De miért, kinek kellett volna kapnia, a Swissair-nek? Vagy Magyarországon kinek kellene autópályákat építeni, a németeknek?  Épp ezért megy a hiszti, hát ők ezeket a pénzeket már tíz éve fejben elköltötték. Erre jön ez gonosz magyar kormány amely elkezdi nyírbálni szegény nagytőkés lehetőségeit a magyar vállalkozások érdekében. Hát a legegyszerűbb lenne fejet hajtani, dőlne a lové - a kormánytagok zsebébe - a mi kormányunk lenne a legjobb fej a világon mind a facebookon és az összes német lapban. Ódákat zengenének róluk, hogy ezek milyen felkészült politikusok és hogy a magyaroknak szerencséjük van, mert ilyen jó vezetőik még sosem voltak. 

Mondj egy olyan országot a világon mely nem akar saját tulajdon és irányitás alatt tudni egy olyan stratégiai pontot az országában, mint a repülőtér. Egyet mondj. Az lenne a hanyag munka ha nem ezt akarná.


A Lufi 9 milliárdos támogatásáert (ami főleg likviditási gondokat oldott meg) a német kormány 20 %-os tulajdonrészt kapott

És ez válasz, de mire? Itt is kiderül, hogy a nagy liberális gazdasági elmélet abban a pillanatban omlik össze ahogy megjelenik a baj. Ahogy baj van mindegyik összezár a sajátjaiért. Vagy a határokat zárja le, vagy a kelet európai kamionosokat ciánozza ki vagy a francia gazdákat védi be. Csakhogy a német már annyira arrogáns, hogy már nem bújtatja egy vállalkozás mögé, rögtön két napon belül állami dotálás. A magyarok legalább bedugják egy vállakozás mögé, legalább a látszatot fenntartva. De mielőtt nekiesnél a magyaroknak gondolod a franciáknál nincs ilyen?  Gondolod ott nincs egy (egy? haha) stratégia partner nagyvállalkozó aki valamely megmagyarázhatatlan okból nem az olcsó magyar tejet, hanem a drága francia tejet vásárolja fel?  
Vajon ott is van egy francia fórum ahol a világ igazságát kereső fórumtagok emiatt szidják a francia kormányt, hogy ez milyen csúnya dolog?  Meglepődnék.  Azért egy egészséges nacionalizmus nem ártott még meg senkinek. 


Figyeljetek, 2013 óta lapátoljátok a lovét. Akkor hozták meg érdekünkben a drosztrendeletet, hogy négy elemivel megáldott pitiáner cégtulajok és egyéb futóbolondok ne tudjanak minket kirabolni. Aztán bevédték a seggünket az uberrel szemben. Aztán itt többen féláron vesznek 10-15M forintos autókat.  


Azt szeretném megtudni, hogy hol van belőletek a lojalitás?  Nem illene valamiféle lojalitást mutatni? Vagy legalább nem látványosan, kivont karddal támadni. Vegyük pl. tomajert. Ha nem a jelenlegi kormány lenne a fejünk felett jelen pillanatban 130Ft-ért fuvaroznánk - vagy alatta - feltehetőleg az uber kötelékében. Tomajer pedig nem azon studírozna hogyan oldja meg, hogy mivel csak 15 millió forintos autóig szól az állami támogatás, igy a 15 és fél milliós autó árát  - legalább papíron - 15 millió alá kell vinni, hanem azon hogy a 16 éves Opel Astrajára honnan érdemes használt gumit venni.   Ez tény.


Bocsánat, hogy hosszú voltam, megpróbálom rövidre zárni. A Fotó és a Kérdések fórumtársaktól akik konkrétan már naponta linkelték a nyugatifeny.hu és az ezalenyeg.hu igénytelen weblapok összes oldalait ide nem, de tőletek igenis elvárom, hogy akkor te Szálka és te is tomajer írjátok már be ide, hogy a jelenlegi kormány helyett szerintetek ki következzen. Attól, hogy a politikában nem értünk egyet azzal tisztában vagyok, hogy nektek is a mi szakmánk stabilitása az elsődleges, ezért is merem nektek szegezni ezt a kérést.
Tehát legyen meg itt leírva általatok, hogy szerintetek ki érdemesebb az ország vezetésére, aztán két év múlva hadd toljam már az orrotok alá azzal a címszóval, hogy na tessék, ezeket akartátok, nézzétek mit csinálnak. Én is vágyom egy ilyen pozícióra a vitákban, ahol ha valami balul sül el, akkor én mint a nagy megmondóember tollat ragadok és jól odamondogatok az épp aktuális kormánynak (mikor meg minden rendben akkor meg ravaszul csendben maradok).  Ez a világ legegyszerűbb dolga, minden nap elmondom, hogy esni fog, aztán mikor majd 100 nap múlva egyszer esik, akkor elkezdek villogni, hogy na látjátok én megmondtam... Nem. Nem találgatni kell, az eső pontos napját kell megmondani előre. 


Tehát ki legyen? Még azt se kérem, hogy indokoljátok meg, csak annyi hogy ti kit javasoltok. Ugyanis javaslat nélkül nélkül a kritika súlytalan.
Nekik? 

Vannak 'Ők' és vagyunk 'Mi', ez az alaptézis? Feltételezem 'Mi' vagyunk a jók, 'Ők' meg a rosszak. A Birodalom és a Köztársaság, mint a Star Warsban, És persze evidens, hogy aki a Köztársasághoz tartozik az mind jó, aki pedig a képzeletbeli vonal túloldalán van az mind gonosz, hisz ugye mi más lenne...

Megkockáztatom, hogy ez ennél jóval bonyolultabb.  Ez nem a narancssárgák és a 'Mi' vitánk, hanem a magyarok és németek vitája. 

Azzal az apró 9 milliárdos segéllyel a németek teljesen jogosulatlanul változtatták meg a piacot, talpon hagyták a már csődbe ment légitársaságukat, így véve el piacot mindenki mástól.  Én nem olvastam egy némettől sem, hogy ezt nem szabad csinálni. 
Viszont azt naponta olvasom, hogy a németek szerint a magyaroknak mit nem szabad. 

Tudom, hogy nem voltunk sosem egy politikai véleményen, de mióta Volkswagent vettél sokkal szivárványosabban látod a világot =)

Az Index és az Uber barátsága még ma is tart. 


Az Index szerint ez a dátum megér egy cikket. De az nem, hogy egy amerikai cég engedély nélkül, az adózási rendet áthágva, gazdasági erőfőlényét kihasználva bőven a minimálbér alá kényszerítene egy társadalmi csoportot Európa közepén. 

Erről nincs véleménycikk, sosem volt. Ez a szociálisan érzékeny Index szerint egy nem lényeges elem ebben a történetben.


Retkek.

Azt mondod most mi kergettük meg a németeket?  Jaj szegények, rögtön könnybe lábad a szemem.

Utoljára akkor voltam ilyen büszke mikor lejött a hír, hogy a MOL korrumpálta a horvátokat.  Végre volt annyi pénzünk, hogy ne minket fektessenek le.

Nem mellesleg ez a német képviselő tavaly is hisztizett, mikor a Lufthansa 9 milliárd eurós gyorsegélyt kapott a német államtól?  Mert ha nem, akkor elegánsabb ha csendben marad.
Mit értesz 'hogyan' alatt, a vételi ajánlat az ilyen antidemokratikus dolog?
Egy német képviselő aggódik, hogy a magyarok visszavásárolnák a magyar területen lévő repülőtér üzemeltetési jogát és az Európai Bizottsághoz fordul, hogy ezt ne tehessék meg?? 


Én meg aggódom, hogy a frankfurti repülőtér nincs chilei tulajdonban. 
Már csak Ursula von der Leyen emailcíme kell, meg is írom neki.

Téma: Vicceskedjünk!

Hozzáadva: 2021.07.11 17:37


Párizsban végzett mint szakács? 
Mert ha nem akkor mi a fenét keres köztünk? Főkép azok után, hogy a taxisokat hordta le folyamatosan a sárga földig az uber éltetése mellett..  miért nem uberezik?


Én ennél jóval radikálisabb vagyok, nemhogy egy ilyen figurát nem engednék be a mi kis közösségünkbe, de tőlem még azok sem kapnának taxit akik anno kiirták a homlokukra, hogy uber vagyok. 


Meglátnám ezek bámelyikének nevét a rendelési listán már tenném is tiltólistára. Max. egy üzenetet kapna, hogy uber.com-n próbálkozz az autórendeléssel okoska. 
Ha ezért megreszeltetne az 'egyenlő bánásmód jogi szervezet' akkor pedig kifizetném a bírságot és továbbra sem kapna tőlem kocsit. Menjen lóval, pl. az Árpa Attila lovagolni szeret.
Tudod mennyi ilyen ingyenélő van? Nyúlsz@rnyi. végeláthatatlan sorban nőnek ki a földből, mint a gombák. 

Autó bérbeadás - Keress pént az autóddal 

És győzköd, hogy ez milyen trendi. Meg ez az új világrend, ami maga az innováció, hogy micsoda ostoba dolog, hogy az autók az esetek 95%-ban kihasználatlanul állnak. És ha ebbe a trendi üzletbe beszálok akkor az autóm majd nekem pénzt keres. Hogy az én tulajdonomban lévő autó neki miért keres pénzt az nekem nem egészen világos. De hát nem kér sokat ezért az innovatív ötletért "csak" 30%-ot, hát az igazán nem sok ezt beláthatjuk. 


Az én autómért ő kér pénzt. És ezt felnőtt emberek diplomával a zsebükben eszik. Hát vegyen egy autót aztán bizniszeljen. Ja az úgy nem jó, hát neki egy felnire nincs pénze. Ez csak úgy jó, ha gyakorlatilag átruházom rá az autóm tulajdonjogának 30%-át. De ez még kevés, nem csak én, mindenki más is. 


Hát ilyen ötleteim nekem is vannak. Menjünk be a kaszinóba ezzel a fekete péterrel (vagy zoltán?) aztán mindent a pirosra, fifti-fifti. Enyém az ötlet, ő hozza lovét. Együtt nevetünk, egyedül sír. Sőt, továbbmegyek. Az ember felesége is kihasználatlanul áll az idő 95%-ban, dobjuk be a közösbe. Ja nem, erről már lemaradtunk, ilyen már van, úgy hívják hogy rosszlányok.hu


Mit tudnék még átruházni ezekre az ingyenélő férgekre? A lakásom. Ja nem,. már olyan is van, az AirBNB. 


Akkor a megmaradt kaját.... hmm nem, olyan is van (vagy már csak volt?), emlékszem a hirdetésre, nem is olyan rég még volt egy ilyen cég. Ami otthon megmarad kaja azt ne dobd ki, vannak akik felmennek hozzád és jóízűen elfogyasztják. A cég pedig nem kér mást ezért a nagyszerű ötletért csak 30%-ot. Tőled. A te kajádért: -D Isten bizony volt (vagy még van) ilyen:-D. Te elmész bevásárolsz, kezeled, tárolod , veszel alapanyagot, olajat stb, elkészíted és mikor megmaradt másfél rántott hús akkor feljönnek hozzád valakik - szó szerint valakik, fogalmad sincs kik jönnek - beülnek a konyhádba és megeszik :-DD Ezért fizetnek valami tessék-lássék összeget (másfél rántott hús, használt), aminek a 30%-át az innovatív cég kapja meg. Te fizetsz nekik a saját kajád után:-D Ennél mondjatok modernebb dolgot, ez az innováció csúcsa. 


Akkor a kaja is kiesett, marad a ruhám. Mert ugye egy brit tanulmány rámutat, hogy az ember ruhája az esetek 95%-ban kihasználatlanul áll. Benn van a szekrényben, ahelyett, hogy modern mód keresne neked pénzt. Legyen egyszerű a számolás, vegyünk egy olyan embert akinek csak egy szettje van. Egy ilyen embernek az idő felében - míg alszik és mig otthon tetvészkedik - kihasználatlanul áll otthon a ruhája, teljesen feleslegen. Vegyük például a cipőjét, míg alszik addig valaki feljöhetne és elvihetné a cipőjét, mire felébred addigra visszahozza és természetesen ezért fizetne is, aminek 70%-a tiéd, 30%-a pedig az innovatív cégé. 


Őszintén, nem ez a szép új világ? 

Fekete Zoltán visszatért és még mindig mások tulajdonából szeretne megélni 


Emlékszünk még Fekete Zoltánra, az Uber Hungary kft. reklámarcára, a lányos anyukák kedvencére akinek egy feladata volt ebben a három és fél alkalmazottat számláló PR cégben, hogy mindenre mosolyogva igent mondjon a televízióban? Aki végigkamuzta a médiát az ubert éltetve, milliárdos befektetést, biztosítást, hatalmas, végeláthatatlan zöld gépjárműparkot és fantasztikus fizetést kamuzva azoknak a futóbolondoknak akik ebben akartak hinni?


Na most itt van újra és újfent a haknigazdaságban látja a lehetőséget arra, hogy mindenféle érdemi munka nélkül valakik őt eltartsák. A haknigazdaság az amikor állástalan diplomások kitalálnak maguknak egy munkát és erre rányomják azt a pecsétet, hogy innováció. 


A stratégia és ahhoz tartozó elmélet egészen pontosan ugyanaz mint eddig. Csomagold be egy szép nagy színes dobozba a semmit, köss rá egy csodaszép masnit és kezd el árulni innováció néven. Meg fogják venni. És tényleg, van egy réteg amely hajlandó fizetni az illúzióért, sőt, nemhogy hajlandó, ebből kimaradni egyszerűen nem mer, mert akkor úgy érzi élete nagy lehetőségét szalasztja el. 


Nézzük meg röviden mit mond a Swapp-ről írt PR cikk és én lefordítom mit jelent ez a gyakorlatban. 


"Az alapítók saját tőkéjén túl a Swapp eddig több mint egymillió eurónyi tőkét vont be, melynek nagyobb része közel-keleti, kisebb része cseh, német, magyar és lengyel angyalbefektetőktől." 


Egymillió euró? Mire? Hát egy autójuk nincsen. Illetve lehet, hogy a cikkben szereplő képen megjelenő autó valamelyikőjük saját tulajdona, de az összes befektetés kb kimerült annyiban, hogy a fotózás idejére rátettek egy swapp matricát.  Nem, most nézem alaposabban a képet,  nem kb, hanem biztosan, hisz az a matrica elvágva sincs, igy az ajtót kinyitni sem lehet. Ha pedig ez photoshop akkor nem egy photoshop mágus az illető aki ezt 'alkotta'. 


Visszatérve egy egymillió eurós tőkebevonáshoz...hogy jön ez ki? Se saját flottája, se semmije, csak az a négy darab farmernadrág ami rajtuk van. Az a 4 db farmernadrág megítélésem szerint nem ér meg egymillió eurót.  Arra tippelnék, hogy ez az összeg úgy jön ki, hogy beleszámolták az összes autót ami belépett ebbe a rendszerbe, belevették az összes mobiltelefont amin kommunikálnak - sőt, az azokhoz a beszélgetés idején csatlakozó átjátszótornyokat is, ugye hát azokat is épp ők használják - a vonalas telefonhoz tartozó vezetékhálózatot is a magukénak tudják be és természetesen innen már csak egy kis finom simítás a 4 farmernadrág beleszámolása is. 


Az egymillió eurós tőkebevonást kiveséztük, jöjjön az angyalbefektető. jól hangzik, ugye? Illeszkedik a haknigazdaság szakszavaihoz. De mi is az az angyalbefektető? Ha valaki nem tudná, wikipédia, bocsánat nem hosszítom a hozzászólást ezzel, itt megítélésem szerint nemes egyszerűséggel az egyenesági rokonokat takarja. 


Cseh, német, magyar és lengyel befektetők....  tippem szerint a rendszerbe belépett autók hatósági jelzése alapján mondja ezt, amik benn állnak mondjuk egy autókereskedésben és az autókereskedő - míg nem talál vevőt - úgy optimalizál, hogy elérhető teszi ebben a rendszerben. Hátha... igaz, hogy a későbbi vevő az nem lesz vidám, hogy végül is mennyi km van ebben az autóban, de hát az meg ki a fenét érdekel ugye.


..melynek nagyobb része közel-keleti befektetőtől származik...  Hmm, közel-keleti befektető,mi lehet ez. Sokan erre egy megállíthatatlan Dubaji milliárdost vizionálnak maguk elé, tippem szerint ez az egyik pénzváltó a Keleti pályaudvarnál. 


És hogy ne csak rutinból tippelgessek, hanem tényszerű is legyek álljon itt a Swapp saját szerződési feltétele: 

"Swapp egy rugalmas, regisztráció alapú online közvetítő platformot biztosít, amely összehozza a bérlés céljából Járművet kereső Felhasználókat azokkal a Partnerekkel, akik bérbe szeretnék adni járművüket. Swapp egy közvetítő, és semmilyen értelemben sem az egyik fél a Partnerek és a Felhasználók között megkötött bérlési tranzakció tekintetében. Swapp nem ad bérbe Járműveket sem a Weboldalon, sem az Appokon, sem a Szolgáltatásokon, illetve semmilyen egyéb eszközön keresztül, és nem végez semmilyen más tevékenységet, mint a Felhasználók és a Partnerek egymással történő összekötését jármű bérlések tárgyában." 


Most akkor hogy is van ez, végül is mi is a Swapp?  Egymillió eurós befektetők a közel-keletről és Európa minden részéről, zöld flotta, prémium kategória, de neki nemhogy autóparkja nincs, de még minden felelősséget is elhárít magáról, sőt még bérbe sem ad járműveket, se weblapon, se applikáción, igazából sehol sem, ő végülis csak tiszta jóbaráti szeretetből közvetít, épp úgy ahogyan anno az uber tette. 


A valóság ezzel szemben pedig az, hogy a Swapp egy olyan cég  - sok más, hasonló cég mellett - mely arról győzköd téged, hogy a tulajdonod 30%-át időnként add át neki és akkor ő téged nagyon fog szeretni. 


Ennyi, ez a haknigazdaság.