Hozzászólások száma: 182
Ugrás a hírhez Oldalszám: 10
Témakörök > Hírek fórumai > Eddig tudtam kussolni A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2013.07.13. 06:49:07 / # 116919
Urak, látom nem értitek, vagy nem akarjátok érteni azt, ami itt zajlik. Utoljára megpróbálkozom még vele, aztán ha nem megy, akkor nem fogok mást tenni, mint az érdeklődőknek, akik taxisok(!), elküldöm ennek a topiknak a linkjét azzal a kísérő szöveggel, hogy ha gondolják, kérdezzék Ők a tisztelt TGFSZ-t, mert Én nem értek a nyelvükön. Gábor, kérdést intéztem feléd, arra szerettem volna választ kapni. Örömmel látom, hogy minden levelezésedet archiválod és a trófeákat még talán ki is nyomtatod és bekeretezteted, majd a falra kitéve csodálod, mint egy karrier eredményét. Nincs is ezzel semmi baj. Van, aki horgászik, van, aki vadászik és akad, aki bélyeget gyűjt. Szóval nem gond, csak arra kérlek, hogy a kérdések megválaszolása elől ne demagóg levelezgetés bemásolásával térjél ki. Írd le, hogy ennyi volt, ennyit tudtunk és kész. Nincs mit szégyellned, Te, amit tudtál, megtettél. Annyit még azért megjegyeznék, hogy a pórnépre figyelj oda, mert picit meghökkentem azon, hogy miközben itt különféle e-maileket másolgattál be, mint bizonyíték arra nézve, hogy Ti megtettétek a magatokét, addig itt ebben a topikban a 10-es számú hozzászólás mellet úgy mentél el, mint ha nem is írt volna neked senki. Igaz Ő nem politikus. Igaz, vele nem lehet olyan levélváltást megejteni, amire majd az unokák büszkék lesznek. Ő csak egy sima volt tagotok, aki merészelt kérdéssel fordulni feléd. Igaz, nem adta meg a kellő tiszteletet és rengeteget vétett az etikett ellen, de nézd el neki…taxis. Szálka! Te egy tökös "öregember" vagy, aki valóban komolyan gondolja azt, amit elvállal, felvállal. Nem is szándékozom mást felróni neked, de kérlek, azért ne akard velem elhitetni, hogy nem tudod mi a különbség a félcsendes címkiadás, és a néma címkiadás között, ami minden emberi beavatkozás nélkül szórja vakon a címeket. Nem fogok belemenni ennek a buktatójába, a kivitelezés gyakorlatiasságának megkérdőjelezésébe, mert sem időm, sem kedvem hozzá. Aki Itt, ezen a szakmai lapon, ennyire sem konyít ehhez, az legyen kedves előbb tanulja ki a szakmát, utána majd partner leszek egy megvitatásba. Na nem azért, mert Én vagyok a nagy Csogu, hanem csak azért mert meddő időtöltés lenne előtte ezt megejteni. Szóval Szálka, maradj meg annak, aki voltál 1 évvel ezelőtt és akkor nem fogod ellenségnek kezelni azt, aki kritikával illet… Zsótika! Egyem a zúzádat. Hidd el Én is büszke vagyok arra, hogy a szomszédod látott a Metál Zoli mellett álldogálni a tévében és a közértes is felismert. Mit baszogatsz Te engem? Talán az egyetlen taxis voltam, aki szóba állt veled miután a Rádiótaxitól visszamentél a Stadionhoz valutázni, meg seftelni. Ha Én akkor voltam olyan, hogy megálljak és mint kolléga elbeszélgessek veled, a hogylétedről érdeklődjek, akkor tedd már meg nekem azt a szívességet, hogy nem borulsz ki, ha meglátod a nickem. …és igen, fogadd el, hogy már senkit sem érdekel az, hogy Te 2011-ben mit tettél és mit nem. 2013-07-13.-a van. Lassan szeptember elseje és senki semmit sem tud…még a Mozaikban is csak pislognak, amikor az ember kérdezi őket. Gyerekek, kapjátok össze magatokat, vagy dobjátok be a törülközőt. Minden tiszteletem minden egyes eltöltött percért, amit arra fordítottatok, hogy az érdekvédői szerepkörnek megfeleljetek. Az elért eredmény, illetve kudarc, nem benneteket minősít, hanem a helyzetet és az országot, amiben élünk. Ami benneteket minősít, az pl. az, amikor Gábor azt írja örvendezve, hogy "a köcsög legalább megtanulta a megszólítást". Milyen ez már? …és még le is írod és büszke vagy rá. Hihetetlen… Inzert! Nagyon kellemes meglepetés ez az eszmefuttatás, amit itt a 59-es hozzászólásodban írtál. Olyan időutazásos hangulata van…természetesen előre, a jövőbe. Nekem tetszik, tetszene, csak most az a baj, hogy a mostani helyzetet kellene a szakmának átvészelnie és utána lehetne egy erős alappal építeni azt, amiről Te beszélsz. Zárószóként: Tisztelt TGFSZ, nagyra becsült Telegdy Gábor úr! Mint azt talán önök is tudják, a szakmánk jelentős reform előtt áll. Több olyan pontja is van, ami jogilag minimum aggályos, de nem kívánok ebbe most belemenni. Ami sok taxist félelemmel tölt el, az a néma címkiadás. Nem értik ennek mikéntjét, illetve nem látják a megvalósíthatóságát 2013-09-01-ig. A legmélyebb alázattal kérdezem, hogy a TGFSZ, mint érdekvédő szervezet, kíván-e tenni ebben az ügyben lépéseket? Köszönettel olvastam a múltbeli ténykedésüket, de engem…minket a jövő jobban izgat. Köszönettel egy volt tagjuk, egy volt aktivistájuk, egy szponzoruk Csogu

Apuka 2013.07.13. 02:26:19 / # 116918
ugye ha jól emlékszem, szept.01-től az autók műszaki paramétereinek kivételével mindennek meg kell felelni és ez vonatkozik a Fuvarszervezőkre is? ugye jól emlékszem hogy ilyen követelmény a (működő)gps-es rendszer is? Ugye jól emlékszem, hogy aki akár egyetlen feltételnek is nem felel meg, nem kap engedélyt? Ugye jól emlékszem, hogy szept 01-től a fuvarszervezők is engedélyt kell kapjanak és csak úgy kufárkodhatnak tovább? Lehet, ha nem teljesül a gps mint feltétel, nem lesz engedély és ugrik a lehetőség a kufárkodásra? Biztos, hogy a taxisok vannak besz@rva a gps miatt?
szálka 2013.07.13. 00:38:29 / # 116917
avatar
Azért engedd meg, hogy nettó pimaszságnak tituláljam azt az aranykoszorús szemfényvesztést, amit a szavakkal művelsz. Ezt a tábortüzet te raktad, úgyhogy álságos amiatt nyafognod mert füstszag van. A kórus mindaddig neked énekelt, amíg a részletek megismerése okán jobbnak nem látta elhallgatni. Tudod, ezek azok a tényszerűségek, amelyek nem nekünk, hanem mellettünk szólnak. A rögeszmés kitartásod a vádjaid és a Pásztor mellett téged minősít. Viszont több mint szórakoztató, ahogy megkifogásolod a GPS alapú címkiadás létjogosultságát...aztán ennek alátámasztására példaként hozod a "saját" céged...és miközben krokodilkönnyeket hullajtasz a taxisokért, akik -szerinted- rettegnek minden újtól, 8azokról kiderül, hogy a te védőszárnyaid alatt tevékenykednek annál a cégnél ahol ez egyedüliként van alkalmazásban.
törölt felh. 2013.07.12. 22:57:51 / # 116915
avatar
A baj szerintem ott van, hogy rossz irányba megy a fejlesztés! Nem tud a fejlesztö olyan alkalmazást készíteni ami mindkét félnek jó legyen. Hogy miért? Mert egész más az érdeke mind a két félnek. Nyilvánvalóan azok az érdekek fognak megjelenni, amelyek a fuvarközvetítö érdekei, hiszen ö fogja kifizetni a fejlesztönek a munkabérét. Ebböl következik, hogy a taxis érdekei fognak sérülni. Mi lehet a megoldás? Olyan alkalmazást kell használni ami megfelel a rendelet alapvetö céljának, (nem a mondvacsinált fa@ságoknak) hogy a taxis hatékonyabban tudjon dolgozni, az utas gyorsabban, pontosabban, tudjon olyan helyeken is taxihoz jutni ahol nem tolonganak az üres taxik. Igen, van ilyen. Van ilyen alkalmazás úgy hívják taxilike. Ja, hogy az nem jó! De miért? Azért mert ott tényleg az utas van kapcsolatban a taxissal? Azért mert ott nem pénzért adják az esélyét a címhezjutásért? Azért mert ott nincs szükség agyonterelgetni a taxist? Azért mert az tényleg a segítségröl szól mindkét fél (utas/taxis) részére. Még véletlenül sem szeretnélek téged személy szerint bántani. De sajnos most az látszik, hogy a saját maguk generálta hullámok (mert tudjuk, hogy ök csinálták) fogják elmosni azokat a fuvarközvetítöket akik nem tudnak jó irányba változtatni. Hogy melyik a jó irány azt majd az idö megválaszolja. Ja és még csak annyit. A rendelet több ponton elöírja, hogy hogyan lehet fuvarszervezösdit játszani, de azt még (egyenlöre) nem írták le, hogy a taxisnak kötelezö belépni. Tehát fel a fejjel lessz ez még így sem :-)
Apuka 2013.07.12. 22:02:00 / # 116914
egyedül a tgfsz emelt szót a gps rendszer bevezetése ellen 2011-ben. amikor megkérdeztem a cégvezetőket hogy ők miért nem ellenzik akkor sokuktol az volt a válasz, hogy nekik már van ilyen. P.G-vel az élen. és erre is irtam, miért nem voltatok jelen ezeken az egyeztetéseken? ott kellett volna tiltakozni. ott lehett volna... Neked is.
tom485 2013.07.12. 21:58:56 / # 116913
avatar
Sok a probléma, mindegyiket értem is, de ennek a topiknak a témája, nem a "csogu firkálgat" volt, ismerve az érdekvédelemhez való hozzáállásodat. :) A többiben egyetértek! :-)
csogu 2013.07.12. 21:15:36 / # 116912
Tomi... 1, Mindenkinek, aki regisztrál, jogosultsága van topikot nyitni. 2, Ha valamiben biztos lehetek, az nem màs, hogy neked nem kell elmagyaráznom, hogy milyen viharfelhők gyülekeznek felettünk. 3, Én is imádom szívni a véred, de ez most ennél sokkal nagyobb probléma, mint sem hogy ennek a huncutságnak kedvezzünk :-)
tom485 2013.07.12. 21:08:04 / # 116911
avatar
Melyik rendszert teszteled 1 1/2 éve? Amelyik a Pásztorral közös? Ez ilyen régóta megy? LBS MAX Gyanítom, hogy innen fakad a hirtelen topiknyitásod témája is. Csak jelzem, nem vagyok kórustag! :)
csogu 2013.07.12. 21:01:09 / # 116910
Igen Marci, hiszen a Max közel 1 1/2 éve teszteli a rendszert. Nem üzembiztos, legalábbis annyira nem, hogy éles csak azzal dolgozzunk. Ezért merészeltem a témában megszólalni, és ezért nem érdekel a személyeskedés, mert ez annál sokkal égetőbb probléma.
törölt felh. 2013.07.12. 20:45:14 / # 116909
avatar
Amúgy pedig nem csak ez a kérdésed a problema ezzel az egésszel. Sokkal nagyobb gondot jelent a folyamatos állandó pozíció követés. Sajnos a mai technológia még nem képes olyan minöségü az elöírásoknak megfelelö STABIL kommunikációt felépíteni, hogy a taxis esélye ne sérülhessen. A gps jel megszakad a ............... és sorolhatnám a mobilnet megszakad szintén sorolhatnám.
törölt felh. 2013.07.12. 20:38:38 / # 116908
avatar
A rendszer nem csak azt nézi két álló taxi között, hogy melyik van közelebb! Azt is kell figyelnie melyik vár régebben. Ha ezt is figyelembe veszed akkor Te is tudod a választ.
Dodi 2013.07.12. 18:59:21 / # 116907
avatar
Na ez az ami sosem fog megtörténni. Se ebben sem más témában.
csogu 2013.07.12. 18:45:13 / # 116906
Zsoltika, személyeskedhettek itt ezerrel, lepereg rólam. Az a kérésem, hogy ha ezen túl vagytok, akkor írd le azt is, hogy mit terveztek a néma címkiadás ellen, mert ebben a formájában az is előfordulhat, hogy mivel emberi beavatkozás nélkül kell üzemelnie, hogy áll egy kinevezett droszton egy adott cégtől 5 kolléga és mivel egyik rendszer sem tud 2-3 méter között különbséget tenni, így a treffes helyett a sorban a 3. kapja a címet... Rendben? Tessék, rugdossatok egy kicsit még engem, meg a Pásztort is fikázzátok, utána viszont kérem szépen kommunikáljátok a taxisok felé, hogy mit szándékoztok tenni. Köszönöm
csogu 2013.07.12. 18:26:09 / # 116904
A mai nap termésére én meg csak idéznék ebből a topikból, méghozzá a 24-es hozzászólásodból: A kórus is megérkezett...kezdődhet az előadás. Különben meg alelölülőnek van igaza...és ez baromira sok taxist izgat, mert totálisan a létbiztonságukat féltik...csak úgy jelezném a TGFSZ felé... [b]A TAXISOK NAGY % RETTEG AZ ISMERETLENTŐL ÉS NEM ÉRZIK AZT, HOGY EZ NEKIK JÓ LESZ, SŐŐŐT, A MEGÉLHETÉSÜKET FÉLTIK.
nazoli 2013.07.12. 15:16:02 / # 116879
avatar
A vége az érdekes, onnan, hogy "mivel Antal Attila kijelentette..." :-DDD
nazoli 2013.07.12. 15:14:06 / # 116858
avatar
Bocs, ezt nem bírom ki, hogy föl ne tegyem.:-DDD A Zsolti készítette az emlékeztetőt a TGFSZ részére. 2011. folyt. Kivonatok a reptérrel kapcsolatos tárgyalásokról a TGFSZ jegyzetei alapján 2011.07.12, 11.00 óra BKIK székház, Budapest Tárgy: Reptéri helyzet elemzése, tárgyalása Dióslaki Gábor Beszámol arról, hogy a GVH vizsgálatot indított a reptér ellen, erőfölénnyel való visszaélés miatt Főváros, … Gyula: (komáromi munkatársa, nem tudom a vezetéknevét) - a reptéren olyan informatikai rendszer kiépítése, mely adatbázisában szerepel az összes olyan taxigépkocsivállalkozás mely regisztrált és matricát kapott a reptértől - a rendelt taxi táblánál az oda érkező taxi rendszáma digitálisan jelenik meg, - ZÖLD színnel 5 percig- eddig szabályos az utasrea való várakozás- - 5 perc után PIROSra vált, ekkor már szabálytalan a várakozás – büntethető- el kell hagyni a taxiállomást Farkas Zsolt Az elmondottak szerint a regisztráltak is csak akkor mehetnek fel a reptérre illetve állhatnak be a taxiállomásra, ha előzetesen az adott fuvar-rendelés rögzítésre került az informatikai adatbázisban Legyen az céges, mezítlábas vagy akár vidéki is, egy webes felületen fel kell vinni a saját rendelését. A cégeknél ez simán megoldható, de mi a helyzet azokkal a mezítlábasokkal akik saját megrendelőkkel (állandósokkal) rendelkeznek, hiszen nekik nincs informatikai eszköz – laptop, mobilnet- a kocsijukban Egy ilyen rendszer úgy kell kiépüljön, hogy abból ne legyen kizárva egyetlen taxis sem!! 2011,07,20 10,00 óra BKIK székház Tárgy: BA zrt-ről való normakontról kérése a GVH-tól - beszámoló az előző napi egyeztető tárgyalásról Dr. Komáromi Endre Elmondja, hogy azért nem sikerült ennyi idő alatt a reptéri dolgot helyre tenni, mert a TFTSZ, az OTSZ, és a TGFSZ sorra lesöpörte az asztalról a főváros javaslatait Antal Attila: A reptérre az informatikai rendszert illetve ennek költségeinek egy részét a kamara megelőlegezi, de mindenki legyen tisztába vele, hogy ezt annak kell megfinanszírozni és fenntartani, aki használni fogja Dr. Komáromi Endre: A kormányhivatal jóváhagyta, hogy a reptéri magánút a földhivatalnál bejegyzésre kerüljön mint a közforgalom részére megnyitott út Behajtani tilos tábla kihelyezése – kivéve engedéllyel, a tábla utáni útszakaszra pedig várakozni tilos tábla Megj. A fentiek előzménye, hogy tavasszal a reptér lezárta a nem szerződött partnerek előtt az érkező oldalt. Különböző javaslatok születtek, hogyan lehetne megoldani, hogy az utaslopkodó hiénák eltünjenek a váróból, illetve a drosztról. Az egyik ilyen javaslat szerint minden cég részére kiépítésre kerülne egy információs pult ahol az adott cég megbízottja (alkalmazottja) fogadja az utast, felveszi a rendelését, majd a puffer parkolóból felrendeli az első taxit. Mivel Antal attila kiemelte, hogy ez pénzbe kerül és ezt annak kell állnia akié a pult, ezért pl Pásztor Gábor azt javasolta, hogy a lenti parkolóba kerüljön kijelölésre a rendelt taxi állomás, a taxis emelje fel a seggét és szálljon ki a kocsijából és menjen az utasa után. Nehogy már azt higgye, hogy neki a kocsiban kell ülnie és nem kell dolgoznia. Különben is, nyugodtan fizesse ki azt a díjat, melyet a használatért kell fizetni Főleg Pásztor G. javasolt olyan elemeket amik szerint a taxis kell fizessen a reptéri droszt használatért, de ez a cégeknek ne kerüljön egyetlen fillérjébe sem.

nazoli 2013.07.12. 15:04:21 / # 116857
avatar
Semmi gond. Nem kifogást keresek, de az időnk a legkevesebb, és azt nem tagadom, tagadjuk, hogy a kommunikációnk nem 1a legmegfelelőbb.

alelölülő 2013.07.12. 14:51:21 / # 116903
Csendes címkiadástól se több, se kevesebb utasunk nem lesz. Legfeljebb nem ugyanazokat a fuvarokat fogjuk vinni, mint csendes címkiadás nélkül. Tehát az ágazat bruttó bevétele ettől nem változik, lesz viszont aki jól, és lesz aki rosszul jár. Ha globálisan gazdaságosabbá teszi a taxizást, akkor többen járnak jól, mint rosszul.

alelölülő 2013.07.12. 14:06:33 / # 116902
Fuvarszervezéssel utast csinálni nem lehet. Hírdethetsz akármit, ettől senki nem fogja békávé helyett a taxit választani. Fuvarszervezéssel a potenciális utast lehet elcsábítani. Ha elcsábítottad és eggyel több fuvarod van akkor egy másik cégnek eggyel kevesebb lesz.

szálka 2013.07.12. 13:53:24 / # 116901
avatar
Ha szemét akarok lenni, de őszinte: - Akkor azt mondom, hogy egyszerűen a másik térfélen játszol. Azon a térfélen, ahol nem a taxis van, hanem a belőle élő. - A várható változásoknak komoly vesztese lehet a vastagnyakúak területfoglalós, autókiadós-zavarosban halászós csapata. Tehát ez a színház itt nem a közönségnek szól, hanem a túlélés reményében folytatott, semmilyen eszköztől vissza nem riadó egyszemélyes öncélú kabaré. Ha cinikus akarok lenni: - akkor annak a feladatnak pontos ismeretében, hogy az érdekképviselet joga, és kötelessége egy munkaszervezeten belül, és az állami szervek előtt a tagjait képviselni.......megkérdezem: tag vagy-e???? Ha dühös akarok lenni az igazságtalan vádaskodás miatt - de jól neveltséget tanúsítva kritikaként értékelni azt: - akkor, az ami szerinted töketlenség, az valamiért mégis működik, ha bennünket akarnak az elvbarátaid felhasználni a saját érdekükben, vagy a jogszabályalkotó jó néhány esetben igyekszik bennünket NEM tájékoztatni az aktuális történésekről.
Oldalszám: 10