Hozzászólások száma: 439
Ugrás a hírhez Oldalszám: 22
Témakörök > Hírek fórumai > Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bao 2009.03.28. 08:52:07 / # 111272
avatar
Rakd ki a lapra és összedobjuk! :DDDD Tomcat is így csinálja! :)
tomajer 2009.03.28. 08:52:00 / # 111271
Húúúde profi...honnan tudod?:-)
csogu 2009.03.28. 08:49:13 / # 111270
De szép lenne...kapnál érte 1 év 5 hónapot:-)))
tomajer 2009.03.28. 08:47:05 / # 111269
Nyugi, olyan összeg lesz, hogy se az autóm, se a lakásom nem fedezi, tehát le kell ülnöm:-)
csogu 2009.03.28. 08:46:55 / # 111268
Jah,...lemennek 160-ra örömükben:-)))
tomajer 2009.03.28. 08:45:00 / # 111267
Dőjjé hátra! :-)
csogu 2009.03.28. 08:44:33 / # 111266
Rémálmaimban egyszer megkapom visszamenőleg három hónapra az összes ottani szabálytalanságomat, -á 30 000.-el. Számold ki, ha napi kettőt hármat felveszek belőle:-( És? Kinek fog az fájni? Cégnek? Utasnak? NEM...! Akkor meg, kit érdekel? Máskor ne vedd fel. Ennyi.

tomajer 2009.03.28. 08:44:25 / # 111265
És akkor mi lesz Pali? Mond meg mi lesz, ha valami csoda folytán a Főváros most megengedi nekünk, hogy tarifát emeljünk? :-)
tomajer 2009.03.28. 08:42:45 / # 111264
Jajj, te kalandor, jajj! Megint az az átkozott oszdd meg, és uralkodj:-( Tényleg nem értitek, hogy nem egymást kell marnunk, egymás között kell keresnünk, hogy ki a fölösleges? És leginkább: nem a mi feladatunk, hogy erre felhívjuk a figyelmet!?! De persze beszéltünk róla..... és természetesen erre is ugyanaz a válasz érkezet: Majd akkor lesz olyan cég amelyik felveszi őket, és ezzel erősödik meg, újabb konkurenciát teremtve a piacon, ....hisz ezekre a srácokra még azt se mondhatjuk, hogy rossz taxisok, és nem szolgáltatnak szinvonalasan. Ők csak rossz vállalkozók. Vagy valamilyen más életviteli problémával küzdenek.....
csogu 2009.03.28. 08:38:52 / # 111263
Na de Pali...mi toleráljuk a másságot...de azért nem kellene ezzel dicsekedni:-)) Azért ha majd Demszkyn is "túl" leszel, akkor szólj:-)))
tomajer 2009.03.28. 08:35:08 / # 111273
Tehát kössük fel magunkat. Nem tudtam eldönteni, milyen írásjelet tegyek a végére:-) Persze azért néhány dologra reagálnék, habár az írás stílusából látszik, hogy nem tartasz rá igényt. "Lehet rossz központban hallgatózol, mondják, hogy 2-3 perc, de a "kedves" akkor sem megy ki tíz percnél elöbb mert még a kádból,büféből,intercityről,pink koncert kellős közepéből rendeli az autót..." Egy pár központba én is bedugtam a fülem, az elmúlt években. Én is azt hallom, hogy: Tíz percen belül ott az autó...viszontlátásra És ezen vitázhatunk, napestig. A Tele5-nél a terminátor kiírja mit ígértek a kedvesnek. Mindig tíz:-( Akkor is, ha pontosan tudják, hogy egyel nyomunk rá, mint állat. Csak saját tapasztalat. Csata u. 8. Ezren tornázunk rá, hisz kevés olyan cím van ma már, ami stabilan, rendszeresen rendel. Szinte mindig időszűkítéssel megy el, hisz ott tobzódunk a tutikban négyen öten. Hely soha nincs, mindig a Mohács sarkon kell szabálytalanul megállni valahogy. Pontosan egy térfigyelő kamera alatt. Rémálmaimban egyszer megkapom visszamenőleg három hónapra az összes ottani szabálytalanságomat, -á 30 000.-el. Számold ki, ha nepi kettőt hármat felveszek belőle:-( Nna folytassuk a történetet. Lejön a kedves szinte pontosan mérve a tíz percet, és azzal kezdi, hogy megkér: Siessünk nagyon, mert késésben van bólintok, és a fogaim közt megjegyzem, hogy rajtam nem műlik, én tíz perce itt állok. Erre felkapja a fejét, és rákérdez, hogy tényleg itt vagyok e régen. Megnyugtatom, hogy a rendelés leadásától nem telt el egy per, és itt álltam. Hozzáfűzve, hogy ez az esetek 99%-ában így van. Felháborodottan mondja, hogy neki azt mondták, hogy tíz perc. Tűkön ült a szobájában, hogy mikor telik már le! Szóval sokat lehetne segíteni rajtunk tényleg, ha ezt a beidegződést ki lehetne verni a telefonosokból. Persze tudjuk, ők ülnek közelebb a tűzhöz, az ő érdekeiket a cégvezetés valahogy komolyabban veszi, hisz azért van ez így, mert ha nem mondana időt annak aki nem kérdezi, akkor, az a néhány cím, ahova tényleg csak tízzel, vagy többel érünk oda (mennyi is van ilyen manapság?) már reklamálna öt hat hét perc után. És az ugye megterhelő szegény központ számára... (már hallom is a Dudást, hogy akkor kevesebb címet tud felvenni) Persze tudjuk, ma ez a veszély sem fenyeget. De a lényeg. Mindig elfelejtődik, hogy: Mi fizetjük a révészt! A mi érdekeinknek kell első sorban érvényesülnie. A telefonos, a diszpécser, bátran szakadjon meg a munkától, follyon róla a víz a fix stabil bejelentett leadózott fizetéséért, amit mi dobunk össze!!! Mondom ezt úgy, hogy személyesen semmi bajom velük:-)))
tomajer 2009.03.28. 08:10:49 / # 111262
Jó munkához idő kell:-)
góré001 2009.03.28. 07:29:30 / # 111261
avatar
NEM LAPÍT SOHA SEM TETTE !! TESZI A DOLGÁT AMIRE ÉS AMENNYIRE CSAK LEHET !! ( túl vagyok minden Fővárosi frakció vezetőn! DEMSZKYre várok!)
csogu 2009.03.28. 06:39:30 / # 111196
Az eddigi kommentek közül a legigazabb.

szega 2009.03.28. 05:21:32 / # 111260
avatar
Sajnos rohadtul igaz:((
szAsza 2009.03.28. 05:18:26 / # 111259
avatar
Ady Endre: Nekünk Mohács kell Ha van Isten, ne könyörüljön rajta: Veréshez szokott fajta, Cigány-népek langy szivű sihederje, Verje csak, verje, verje. Ha van Isten, meg ne sajnáljon engem: Én magyarnak születtem. Szent galambja nehogy zöld ágat hozzon, Üssön csak, ostorozzon. Ha van Isten, földtől a fényes égig Rángasson minket végig. Ne legyen egy félpercnyi békességünk, Mert akkor végünk, végünk.

kalandor 2009.03.28. 04:05:00 / # 111258
avatar
"Cégeken belüli létszámstop; - finomítottam az eredeti elképzelésen, és úgy vetettem fel, hogy csak két év szakmai gyakorlat igazolásával lehessen bejutni a TFTSZ tagszervezeteibe. (A taxisképzés, kamarai kézbe kaparintása, ami egy hallgatólagos létszám szabályozási eszköz lehetne a kezünkben)" Én inkább inkább úgy tettem volna fel a kérdést, hogy hogyan lehetne elérni, a TFTSZ tagszervezetei ne alkalmazhassanak feketemunkásokat. Olyan embereket, akik nem rendelkeznek vállalkozói engedéllyel pl. különböző erkölcsi vagy adóügyi problémák miatt. (persze taxisvizsgát azt minden hülye szerezhet, az nem kunszt) Miért van szükség ezekre az kontárokra, akik a becsületes törvénytisztelő vállalkozóktól veszik el a kenyeret? A törvény bünteti azokat a cégeket, ahol be nem jelentett dolgozót találnak. A Taxis szakmában ez miért lehetséges? Szerintem minden cégnél (tisztelet a kivételnek) lehet ilyen elemeket találni bőséggel és ha ezek nem lennének akkor a létszám is rögtön kedvezőbb lenne. Mindjárt több bevétel jutna erre a kevés címre. De hát a Taxis az birka nép és megtűri a tolvajokat maga körül és inkább kesereg. Ezen kéne a Horváth Paliknak, Orbánoknak, Sipekiknek stb. elgondolkozni nem a tarifacsökkentésen. Persze ilyenkor lapítanak, pedig itt olvassák a hozzászólásokat.

dorong 2009.03.28. 02:14:37 / # 111257
avatar
Lehet rossz központban hallgatózol, mondják, hogy 2-3 perc, de a "kedves" akkor sem megy ki tíz percnél elöbb mert még a kádból,büféből,intercityről,pink koncert kellős közepéből rendeli az autót...Ha már órát indít(hat)nál majd jól beraklamál téged ( is ) meg az egész céget és ha "szerencséd" van és valami nagyobb "volumenű" cég ifjú titán trónörökösét vitted (volna) majd viszi odébb a cégét apuci aki épp a jó helyen csücsül, ahol ócsóbb a taxi...Teccik érteni? Mutogathattok egymásra ( cégvezetők vs taxis ) de úgy alle zusammen mindannyian elszúrtátok.Hagytátok egyen-ketten hogy az utas piával üljön be, hogy csak tízenakárhány perc múlva érkezik meg mert kialakult bennetek a reklamáció (és azt követhető esetleges retorziótól) való félelem és szépen lassan, évek alatt ezt mind megszokta a megrendelői kör hogy nekik "LEHET".Mert xy-nál a múltkor beülhettünk 860-an egy autóba, mert zy-nál lehetett 6 rekesz sört vedelni mialatt mentünk az "inszájdba" és satöbbiésatöbbi...végtelen lehetne a lista. A torta szeletek fel vannak osztva a taxis piacon Budapesten (is).Kialakult egy megrendelő tudat ( ami véleményem szerint hibás ) a taxi rendelés és a taxi igénybevételének mikéntjéről.Ti ezt akarjátok hipp hopp megváltoztatni, ráadásul az úgynevezett válság kellős közepén, és újjal mutogattok azokra, jó magyar módra, akik kerekperec megmondják; piacgazdaság van, a megrendelői körhöz kell igazodnunk... Csak egy példa.Lefogadom flottás vagy telefonügyileg.Kíváncsi vagyok mit szólnál ha szolgáltatód fogná magát és azt mondaná; bocsi nincs többé ingyen beszélgetés hálózaton belül örökidőkig, válság van, nincs kedvünk elbocsájtani cirka 200 embert,akiknek a bérét lebeszéled, inkább árat emelünk.Szerintem úgy két percen belül szolgáltatót váltanál. Ugye kezd összeállni a kép?Főleg ha lefordítod a taxis szakmára. A taxi cégek foggal körömmel ragaszkodnak a már meglévő megrendelői körükhöz, egyesek azt hiszik ( akik próbálták már négyesben ) bizonyos árszinttel jobban jár mindenki; a megrendelő és a taxis ( akinek mindegy csak szóljon az urh ) kockáztatva a szolgáltatás színvonalát, amire a legérzékenyebb a megrendelő.Ebből kifolyólag értelmetlen a kategória eltörlése is.Szintén megszokták.És igény volt rá.A piac meg olyat termel amire igény van.Ha egységes taxi dizájn lenne mind autó, mind külső tekintetében elkerülhető lenne ez is...De ez ellen is ágáltatok.Akkor meg??? Ez is csak azt a listát gyarapítja, amit hagytatok kialakulni.S minden tiszteletem azoké, akik esetleg úgy gondolják, össze lehetne fogni és kicsikarni ezt azt azok ellen ami böki a szemeteket,de úgy vélem ez a hajó elment, jó hosszú időre, és el kell fogadni hogy nem a szolgáltató (itt most az utcán dolgozó taxisra gondolok) diktál, mint ahogy a telefonos példára visszatérve a kedves megrendelők kegyeit keresik,"ákcióznak" készülékkel,percdíjjal, a szolgáltatás minőségével.Mert már sok a fóka,de ennél több hal nem lesz... Persze meg lehet próbálni addig a "kedvest" kiküldeni 2-3 perc után, vagy hozzá tenni hogy legyen kedves lefáradni a sört,biciklit,4 méteres fenyőfát,ikea bútorszettet,tolószéket otthon hagyni és lehetőleg csakis kézpénzzel fizetni,de úgy nagyjából egy hét alatt idegösszeomlást kapnál a reakcióktól, vagy jönne a fönököd és megköszönné a munkádat azzal, köszönjük Neduddgi, de inkább az utcán prütyögjél :))
mew 2009.03.27. 22:56:46 / # 111256
avatar
Remélem ízlett mindenkinek a sajtos pogácsa, az ásványvíz, a nyakkendő, meg a kézfogások! Szívesen elmennék én is egy ilyen tárgyalásra.

Neduddgi 2009.03.27. 21:44:31 / # 111255
avatar
Én is ezen törtem a fejem olvasás közben. De ha mégis, akkor annak mi az akadálya, hogy rácsapjanak a telefonos lányok szájára amikor kiejtik azt a mondatot, hogy tíz percen belül? Szinte mindenhol ott vagyunk két három perccel. Mi a büdös f@szér nem lehet annyit mondani, hogy: Köszönjük a rendelést, küldöm az autót. Netán hozzátenni, hogy tessék szives lenni lefáradni.
Oldalszám: 22