Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2011.10.20. 16:12:06 / # 92442

tomajer 2011.10.12. 17:31:06 / # 92441

MCCCXCII 2011.10.01. 21:55:23 / # 92440
A város vezetése nagy egyetértésben megtárgyalta a taxisok beadványában szereplő javaslatokat. Titkos hangfelvétel. :)))

tomajer 2011.10.01. 18:56:25 / # 92302
Reggbesuglak! :-)

Bao 2011.10.01. 18:31:08 / # 92439
avatar
Jó helyre járt iskolába a kis ...og.
törölt felh. 2011.10.01. 16:58:53 / # 92438
avatar
Ez csak költői, ugye? A videó kitűnően illusztrálja a helyzetet, itt csak két "taxis" volt ( nem 6000 ), mégis egymásnak estek.
MCCCXCII 2011.10.01. 16:14:04 / # 92437
Sokan szeretnék, a taxisokat így ugráltatni.

alelölülő 2011.10.01. 13:23:15 / # 92436
Siessetek a tárgyalással, nehogy lesitteljék közben a köztörvényest.
alelölülő 2011.10.01. 13:22:20 / # 92435
Ebben semmi meglepő, a gittrágó komáromi a fing drosztkht-nél is leakaszt ennyit (vagy többet).
MCCCXCII 2011.10.01. 12:59:15 / # 92434
Lehet, hogy nem ide kellett volna feltenni. De, amikor megnéztem, akkor olyan képzetem támadt, mintha „rólunk” forgatták volna. A két szőrbundás szereplő a taxis. A két megtollasodott pedig … Mikor fogunk már valóban össze? :((

szálka 2011.10.01. 12:41:49 / # 92433
avatar
A büdös telebaszott kurva anyját! És az én adataimat is kiadhatod.
mezitlábas1 2011.10.01. 12:30:12 / # 92432
avatar
Tisztelt Cégvezető, Érdekképviseleti Vezető! Meghívjuk a taxi szolgáltatás körülményeinek és szabályrendszerének modernizálása, valamint az utasközönség kiszolgálásának jobbítása érdekében kidolgozott és elfogadott javaslataink elkészülte óta eltelt időszakban történt változások és események kiértékelésére irányuló tárgyalásra. A tárgyalás támogatja Dr. Komáromi Endrét – a Főváros képviselőjét – tekintettel a TGFSZ őt megkereső levelében foglaltakra is. A tárgyalás helye: BKIK Székház, VII. emelet Oktatóterem A tárgyalás időpontja: 2011. október 4. 9-11 óra Tisztelettel: Antal Attila s.k. Csoltó Gábor s.k. elnök elnök Ipari Tagozat VI. Közlekedés, Szállítás, Szállítmányozás Osztály IDE MINÉL TÖBB TAXIS KOLLEGÁNAK EL KÉNE MENNIE!!!! NE A FEJÜNK FÖLÖTT DÖNTSENEK ILYEN METÁL FÉLÉK CSALÁDJAINK SORSÁRÓL OKOS JAVASLATAIKKAL!!!

tomajer 2011.09.30. 22:41:18 / # 92431
[font size=3][url=http://www.bkk.hu/wp-content/uploads/2011/06/HR-k%C3%B6z%C3%A9rdek%C5%B1-adatok0616LZ.pdf]Vitézi Dávid igazgatósági tagi tiszteletdíj: 357 000 Ft Vitézi Dávid vezérigazgatói alapbér: 1 600 000 Ft Vitézi Dávid vezérigazgatói prémium +40%: 640 000 Ft Havonta összesen. 2 597 000 Ft[/url][/font]
baupexim1 2011.09.30. 19:14:39 / # 92430
avatar
ha megkeresnek, add meg nyugodtan az adataim:)
tomajer 2011.09.30. 15:56:25 / # 92429
De szeretnék én miattad rendőrségre járni!!! :-)
baupexim1 2011.09.30. 13:50:58 / # 92428
avatar
lövessük ki a faszba az embert...bárki megcsinálja 3 kilóért:) de van, aki megteszi, nemcsak a szája nagy:))
Apuka 2011.09.30. 13:43:19 / # 92427
Augusztus végére teljes mértékben felhasználták az addig kapott 400 milliót. Főként saját fizetésükre. A kiadások 83,4 százalékát ugyanis – a cég saját júliusi tájékoztatója szerint – bérre, tiszteledíjra és cafeteriára költötték. engem ez annyira, de annyira emlékeztet valamire... Emlékeztek? Drosztdíj! mi volt az ok? növekedtek a költségek. és milyen költségek?- kérdem hááát.. hát a fizetések, drága egykomám, a fizetések!
tomajer 2011.09.30. 08:15:20 / # 92426

tomajer 2011.09.23. 17:01:21 / # 92425
tomajer 2011.09.20. 22:14:07 / # 92424
És bővebben, ha valaki nem értené: [b][i]Közlemény A taxis érdekképviseletek 2011. június 8-án felvonulással egybekötött demonstrációt tartottak, amely során követeléseikről petíciót nyújtottak át. A demonstrációt szervező Országos Taxis Szövetség és a Taxis Fuvarszervező Társaságok Szövetsége  72 órán belül egyeztetések megkezdését,  a Budapest Airport Zrt.-vel folytatott tárgyalásokhoz Fővárosi közvetítő személy kijelölését,  átfogó Budapesti taxis reformot követelt. A demonstrációt a Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezete nem támogatta, nyílt levélben fordultak Tarlós István főpolgármesterhez, amelyben a Budapesti Taxis létszám radikális csökkentését 6000-ről 4000-re, és hatóságilag rögzített ár 600 Ft alap, 280 Ft/km és 100 Ft/perc bevezetését követelték. A város vezetésének a követelések teljesítésére 90 nap határidőt szabtak. A követelések teljesítésének elmaradása esetén demonstráció megtartását helyezték kilátásba. A Főpolgármester a taxis érdekvédelmi szervezetekkel történő tárgyalásra a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. ügyvezetőjét jelölte ki. Levélben fordult Dr. Fellegi Tamás Nemzeti Fejlesztési Miniszterhez, amelyben kérte a készülő Személyszállítási Törvény a Fővárosi Önkormányzatnak adjon felhatalmazást a személytaxi-vállalkozások és fuvarszervezők tevékenységének rendeleti úton történő szabályozására. Az egyeztető tárgyalások során – amelyen a TGFSZ is részt vett – a taxis szakmai szervezetek többségi véleményként megfogalmazott javaslatokat tettek a majdan megalkotandó Fővárosi Közgyűlési Rendelethez. A taxis szolgáltatás iránti bizalom visszaállítása, a taxis szakma megtisztítása érdekében javasolták:  az adókat és közterheket elkerülő, foglalkoztatási és bérezési szabályokat semmibe vevő taxis vállalkozások működési engedélyének visszavonását,  a 15-20 éves utas biztonsági felszereléseiben is korszerűtlen gépkocsik taxi szolgáltatásból történő kikerülését (2013-tól 10 évnél öregebb jármű ne lehessen taxi), csak olyan járművet lehessen taxi-gépkocsiként levizsgáztatni, - amelyben a hátsó ülésen helyet foglaló utasok is kényelmesen elférnek, - a csomagtartóban és nem az utas ölében van a bőröndje az utazás során.  a taxi oldalán ne lehessen megtévesztő fuvardíjat feltüntetni,  a Főváros környezetterhelt levegőjét a taxik a szükségesnél jobban ne terheljék, ezért 2015-től Euro IV, 2020-tól Euro V, motorral felszerelt jármű lehessen taxi.  Az utasok 2015-től bankkártyával is fizethessenek minden taxiban,  Csak azon vállalkozás kapjon fuvarszervezésre engedélyt, amely jelentős saját vagyonnal rendelkezik, szűnjön meg a taxisoktól beszedett „kaució” intézménye. A javasolt szabályozási elemek 2015-ig történő ütemezett bevezetése kedvező az utasok számára és szabályozott kereteket biztosít a taxis vállalkozásoknak. A taxis érdekvédők tudomásul vették, hogy a létszámkorlátozás bevezetése a 21/1994. (IV. 16.) Alkotmánybírósági határozat döntése értelmében Alkotmányellenes, így azt a Főváros adminisztratív módon nem fogja szabályozni. A Budapest Airport Zrt. a Budapesti Közlekedési Központ közbenjárásának eredményeként 2011. augusztus 07-től a taxis vállalkozások előtt a Repülőtér közúti előterének használatát ismét biztosítja. A Főváros tervezi új, 500 gépkocsinak szolgáltatási lehetőséget biztosító taxiállomás létesítését. A Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezete a többi taxis érdekvédelmi szervezet javaslatait visszautasította és demonstrációt szervezett. Ismét nyílt levélben fordult Tarlós István főpolgármesterhez, amelyben továbbra is a létszám korlátozását és korábbi követelésüket módosítva 300,- Ft alapdíj, 240,- Ft/km díj és 60,- Ft/percdíj rögzített hatósági árként történő megállapítását követelik. Jelenleg nincs a taxi szolgáltatást szabályozó Fővárosi Közgyűlési rendelet, még rendelet tervezet sem készült, sőt a Személyszállítási Törvényt sem fogadta még el az Országgyűlés. A Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezete a fix tarifa megállapítására szakmailag indokolt-közgazdaságilag alátámasztott kérelemmel a Fővároshoz nem fordult. A Főváros továbbra is nyitott a taxis szakmai érdekképviseleti szervek javaslataira, így a TGFSZ javaslataira is, amelyek megvitatása csak tárgyalóasztal mellett lehetséges. Budapest, 2011. szeptember 20. Dr. Komáromi Endre Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. [/i][/b]
Oldalszám: 230