Név Bodnár
Becenév MCCCXCII
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2021.03.13 19:23

Valóban. Kerítést még nem bontott. A mostani góré sokkal tökösebb volt.

Téma: Hallotaxi fejlesztés avagy hallotaxi 2.0

Hozzáadva: 2018.01.25 20:14

Örömmel közlöm, hogy ismét jó munkát kívánok mindenkinek.
A csendesen cimkiadó kézi készülékkel azzal nem tudják?

Na most ezt nekem miért küldték?

"

MEGHÍVÓ

Ezúton tisztelettel meghívjuk Önt a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
és a NAV Fővárosi Adó- és Vámigazgatóságai 

„Online Pénztárgép 2017. január 1-től történő kötelező használata és változásai”

című konferenciánkra.

Helyszín: BKIK 1016 Krisztina krt 99. VII. Széchenyi terem
Időpont: 2016. december 13. kedd - 10.00-12.30 óra

"

Először nem engednek tovább dolgozni a kocsival, mert szerintük túl idős az utasok szállításához. Ezért már nem dolgozhatom tovább. Most nem akarok senkit traktálni, hogy miért nem tudtam autót cserélni. Ez magán ügy.

Jó rendben van.

De valaki meg tudja mondani, hogy cirka másfél év után miért kaptam személyes meghívót erre az országosan híres eseményre?

Jó tudom sok emberben elég mély nyomot hagytam azzal, hogy e területen munkálkodtam.

Őszinte válaszokat várnék. Legyen az bármilyen. (Jó, vagy rossz.)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2016.07.26 10:10

Valakitől hallottam.

- Kis ország vagyunk. Egy csőcselékünk van, és őket kell mindenre felhasználni.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.06.26 15:39

Bocs urak és hölgyek!

Régen voltam már itt e honlapon. Gondolom nem is nagyon hiányoztam.

Most a tikkasztó nagy melegben, nem tudván mivel elütni a lassan múló időt, beleolvastam ebbe a topicba.

Végig olvastam. Az elejétől a végéig. Hát nem volt könnyű.

Jókat mosolyogtam egyes kijelentéseken. Némelyiken mérgelődtem, de ez nem segít senkin.

De, egész végig egy közmondás tolakodott elő valamelyik alig használt agysejtem rejtekéből.

Ez pedig a következő: Amíg lesz lócitrom, addig veréb is lesz hozzá.

Miért mondom?

Mert most jön valaki, aki előadja a nagy dumát, hogy a jövő az elektromos autóé. Amiben talán van is némi igaza, de ennek még nincs meg ma a feltétele. (lásd Diesel esete)

De, azzal előállni, hogyha hozzánk jössz dolgozni, akkor 200 esetleg 300 ezret is fogsz keresni! Na ez már mindennek a csimborasszója.

Tudom egy a lócitrom körül lelkesen ugráló verébnek mindent be lehet adni.

Azután itt van az a szerviz kérdés.

Az tény, hogy egy elektromos autóban kevesebb alkatrész van, ezért kevesebbet kell javítani.

De, azzal már ne etessenek, hogy semmilyen szervizköltség nincs, és azt hozzák fel példának, hogy nincs olaj csere, nem kell kuplungot cserélni, stb., mert a kocsi tisztán elektromos elveken működik.

Akkor most valamit nem értek.

A hűtöm, amit igaz nem ma vettem, de az is tisztán elektromosan működött, hiszen nem kellett benne olajat cserélnem, sőt kuplungot sem. Az átokozott mégis beadta az unalmasat. Ráadásul akkor, amikor végre nézhetném az EB meccseit az általa behűtött sörök mellett, de már nem hűti a piszok.

Aztán vagy három hónapja a tisztán elektromosan működő hajszárítónknak támadt egy ötlete, hogy indán füstjelekkel fog kommunikálni, de az első szónál elakadt, mert a továbbiakban még füstölni sem volt kedve.

Szóval bánjunk egy kicsit csínján ezzel a „semmi szerviz költség” kijelentéssel.

Nekem még lenne egy ide vágó kérdésem. Mégpedig az, hogy a kocsiban használt elektromos energia tárolására szolgáló szerkezeteknek mennyi az élettartama?

Ezt csak azért kérdezem, mert azt hiszem mindenkinek van tapasztalata a kézi utas lenyúló kézi készülékkel (mobil telefon) kapcsolatban.

Amikor választunk egy készüléket, akkor olyan csodás paraméterek vannak a készülékről leírva, hogy a készenléti idő 7-14 nap is lehet. A beszélgetési idő 15-20 óra, stb. (Nem biztos, hogy az adatok pontosak.)

Azután kezdjük azt tapasztalni, hogy a készenléti idő alig egy év alatt lecsökken 1-2 napra.

Ha pedig még galád módon beszélni is próbálunk a készüléken, akkor pár órára csökken a használhatóság, ha a beszélgetés után azonnal nem kezdjük el feltölteni a készüléket.

Igaz a gyártók ajánlanak egy külső erőforrásnak nevezett szerkentyűt, amivel meg tudom növelni a használhatóságot.

Én már szinte látom a jövőt. Ez a mindenben korszerű tisztán elektromos autó, fog maga után húzni egy kis utánfutót, amiben csak egy külső erőforrás fog lapulni, hogy az idősödő akkumulátor miatt a leromlott hatótávolságot meg tudjuk vele növelni.

Még sok mindenről beszélhetnék, de most kavarjam fel megint az állóvizet?

Inkább nézzük a focit. (Bár a söröm megmelegedett.)

Én utoljára a 68-as VB-n néztem a fiúkat.

A brazilok elleni meccs egészen feldobott.

Utána a CCCP elleni pedig annyira lesújtott, hogy azóta szinte egy meccsüket sem néztem meg. Vagyis bele-bele néztem, de inkább elkapcsoltam.

Most nem szeretnék elkapcsolni, még ha ki is kapnánk. Mert szép játékkal is ki lehet kapni, de nem olyannal, mint 68-ban a CCCP ellen.

Aki esetleg látta annak idején, az tudja miről beszélek.

A fiatalabbak pedig úgysem hiszik el.

Üdv. mindenkinek MCCCXCII

 

Egy droid, akár az életét is adná gazdájáért.

Te ebben reménykedsz?

Ha ÁFÁ-s lesz a droidtartó az óra miatt, az neki nem gond, mert a droidnak, akkor többet kell majd leadnia.

Azután, ha beledöglik a munkába, akkor jön a másik droid, aki azt hiszi, hogy Ő jobban fog járni, mert okosabb.

Ha ébren vagy, akkor miért álmodsz!

Megmondta a királyi TV valamelyik adásában az egyik miniszter, hogy neki nem kell Online bekötni a kaszinóit, mert videó felvételek készülnek az asztalokról, és a teremről.

Ügyesen megmagyarázták, nem?

(Én úgy tudom, hogy azok elsősorban azért vannak a világon mindenhol, hogy a személyzet ne tudjon csalni a kaszinó kárára.)

Már bocs, de ilyenkor mi van a személyiségi jogokkal?

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2015.07.29 07:49

Itt most mit kell nézni? Vagy mit kell kitalálni?

Az én tippem: — Ez egy „HUNGARIKUM” a sok közül.