Hozzászólások száma: 28
Ugrás a hírhez Oldalszám: 2
Témakörök > Hírek fórumai > Juniort, rommá törték A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tyath 2008.03.09. 17:04:25 / # 5025
avatar
egy ismerős linkelte
csogu 2008.03.09. 12:13:26 / # 5024
Ha jól értelmezem, ti nem vagytok taxisok. Hogy találtatok az oldalra, ha megszabad kérdezni...?
csogu 2008.03.09. 12:12:04 / # 5023
Hagyd, szokott itt lenni olyan találgatás, hogy néha sikítozok a röhögéstől, főleg, ha tudom hogy kit takar a nick, akit találgatnak épp:-)))
tyath 2008.03.09. 12:04:36 / # 5022
avatar
Azért hasonló az írás,mert egy pár vagyunk ;)
MCCCXCII 2008.03.07. 20:09:18 / # 5021
Nem ment mellé! Valóban egy ember írta. Nézd meg az írását figyelmesebben. Következetesen azokat a a "hibákat" követi el amiket nem tud uralni. A helyesíráson tud változtatni, de mindenre azért nem tud figyelni.

csogu 2008.03.05. 19:23:32 / # 5048
Szia!:-) Na igen, ez a magázódás írásos formában nekem szokatlan, mert maga a szakmánk is megkívánja a tegeződést, így volt némi képzavar:-) Örülök, hogy ilyen szépen sikerült tisztázni pár félreértést!
törölt felh. 2008.03.05. 18:44:07 / # 5047
avatar
Már bocsi de tényleg elmentek a ferda f@aszba ahol színes üvegcserepekkel vakarjátok a zacsit.De a lényeg,hogy nem lett senkinek komolyabb baja.

tyath 2008.03.05. 16:31:26 / # 5046
avatar
Kedves csogu! Először is remélem nem gond,ha tegezlek,ugyanis az előbb is tegeződtünk,bár amikor válaszoltál,az idézeteknél "ön" volt odaírva,de sokszor van,hogy túl sok gondolat kavarog az ember fejében,és már a következő mondaton jár az esze. :) Szeretném megköszönni,hogy a témát kimerítően válaszoltál a meglátásaimra. Valóban volt pár félreértés,mint például,hogy nem csak a taxisok a célpontok. Teljesen igazad van abban,hogy mindig megemlítik "A" taxisokat.De a szenzációhajhász-igazságot gyakran elferdítő médiáról nem szeretnék most értekezni,mert oldalakba telne :) Végezetül nem tanácsot akarok adni,de szerintem tényleg mindenképpen jobb lenne arra is odafigyelni,hogy külsősök is olvashatják a cikkeket,így könnyebb elkerülni a félreértéseket,és talán van olyan ember aki elgondolkodik rajta,hogy "A" taxisok tényleg olyanok-e mint amilyennek a média beállítja őket. Lényegében ennyit szerettem volna mondani,meg mennem is kell,mert a műszerfal nem szedi szét magát...sajnos... :) Üdv: tyath
szega 2008.03.05. 01:20:26 / # 5045
avatar
... Én is tudok külömböző nick neveken írogatni, de attól a stílusomból még kiderül, hogy ki vagyok!:-))... Ez tényleg mellé ment lolkabolka! Ha megnézed jobban a fry..izé írása tele ven helyesírási hibákkal! Mondjuk szőrszálhasogatásban állja a versenyt! :)
csogu 2008.03.05. 00:29:03 / # 5044
Kedves freelancer! Itt is azzal kezdeném, hogy köszönöm a reagálást és a kritikát. Igyekszem pár észrevételedre magyarázattal szolgálni – ami nem egyelő a magyarázkodással. Elösszöris szeretném megemlíteni,hogy ha az egyik jó barátom balesetet szenvedett akkor szerintem nem az a legfontosabb dolgom,hogy odamegyek meginterjúvolni a balesetben résztvevő másik személyt! Valóban nem ez volt a legfontosabb dolog. Nem is ezzel kezdtem. Ez már csak az egésznek egy töredéke. Az első és legfontosabb dolog, az életmentés, majd a vagyonmentés, ezzel egy időben a megfelelő szervek értesítése /mentő, rendőr, tűzoltó/ . Mivel ezek részben megtörténtek már megérkezésemkor, vagy nem is volt rá szükség, így ezek nem is voltak aktuális feladatok. Majd jön az a mozzanat, hogy a kollégát, illetve a baleset többi szereplőjét megnyugtatjuk. Esetleg – amennyiben erre szükség van -, ha „túl erős az ellenfél”, akkor a további értelmetlen konfliktust, sérülést megakadályozzuk, a kedélyeket a lehetőségekhez képest, lecsillapítsuk. Itt, ebben az esetben erre sem volt szükség. Ezek után értesíteni a közvetlen barátokat, családtagokat, hogy ők további támaszt tudjanak biztosítani a balesetben résztvevőknek. Itt, ebben az esetben, már erre sem volt szükség. Vagyis maradt az, hogy dokumentálom a történteket. Hogy erre mi szükség van? Na igen. Párat megemlítenék, még akkor is, ha ez nem győzi meg önt. 1, Nem egy esetben a baleset után valamelyik résztvevő megkeres és kéri, hogy juttassam el részére a fényképeket, mert kell a biztosítónál, ügyvédnél stb… 2, Bár annyi Red Bull lenne a hűtőmben, ahány kollégától kaptam olyan visszajelzést, hogy a lapon olvasott baleset miatt ő lassított abban a kereszteződésben, jobban figyelt és így megúszott egy balesetet. Sajnos vannak olyan kereszteződések, ahol sűrűbben fordulnak elő balesetek és ha erről írunk, akkor ez tudat alatt rögzül és az ember szinte akaratlanul óvatosabb. Ajánlanám becses figyelmedbe ezt a cikket: Kizuhantak az utasok Ismét öntől idéznék: Véleményem szerint rendkívül gusztustalan dolog egy ilyen állapotban lévő ember szavait megjegyezni és később ezek által nevetség tárgyává tenni az illetőt egy internetes közösségi oldalon. Gyorsan elolvastam újra a cikket és azt kerestem, hogy hol, melyik mondatommal, esetleg szavammal tettem az ön által említett fiatalembert nevetség tárgyává. Nem találtam, így ha lenne olyan kedves, kérem ezt jelezze nekem. Arra tudok gondolni, hogy nekem nem is állt szándékomban őt nevetségessé tenni, de lehetséges van egy félreértelmezhető mondat a cikkben. Hogy mitől értelmezhető félre? Pont ezt írtam le előbb tyathnak: Szeretném tudatosítani benned, hogy az írásnak megvannak azon hiányosságai, hogy ismeretlenül az ember néha nem tudja átvinni érzelmi töltését a másik emberre. Amennyiben valaki ismeretlenül, szakma idegenül olvas egy olyan cikket, ami valóban belső „használatra” készült és ez mellé még rendelkezik némi előítélettel, akkor előfordulhat, hogy teljesen félreértelmezik azt, amit a szerző szeretett volna írni. Akkor folytatnám…ismét öntől idézek: Ami pedig az ön szaktudását illeti,melyet természetesen nem vonok kétségbe,arról a csupán 1.6-os "Civik"-ről szeretném megkérdezni,hogy miért volt olyan fontos megemlíteni a lökettérfogatát!?! Elsőként a „szaktudásomat” szeretném tisztába tenni. Nekem olyan nincs. Sima lelkes amatőr vagyok, aki megteremtette magának azt a lehetőséget két barátjával, hogy az emberiség ellen elkövethessenek ilyen gazságokat, mint pl. egy szakma és az azt körülvevő események dokumentálása:-)) Még nagyon helyesen sem tudok írni /Civicről már nem is beszélve:-D), nemhogy szakmai tudásom legyen. Én kérek elnézést a szakmai tudástól, hogy velem egy napon lett megemlítve:-)) A másik, a lökettérfogat. Na legalább már ennek is tudom a pontos elnevezését:-)) Azért volt számomra lényeges ezt a momentumot megemlíteni, hogy akik értenek is valamennyit ehhez, azok tudják, tudhatják, hogy ha a srác, egy vad száguldozós /mármint a civil sofőr/ akkor ezzel az autóval, egy pillanat alatt végretudta volna hajtani azt a manővert, ami miatt végül is az ütközés bekövetkezett. Vagyis, ezzel a srácot szerettem volna védeni, mert a személyes beszélgetésünk alkalmával nem egy felelőtlen ember benyomását keltette bennem, hanem csak egy sima sofőr, aki benézett valamit. Ami azért egy nagy fokkal jobb, hiszen ez mindenkivel előfordulhat. A következőkben a biztonsági övre tesz pár célzást, erre most nem térnék ki önnél újra, mivel tyathnál ezt megtettem, kérem olvassa el ott. Annyit még ahhoz az íráshoz. Sajnos, vagy talán pont szerencsére, több támadás ér minket, mint baleset. Véleményem szerint nem kéne következtetésekbe bocsátkoznia,miszerint a CRX sofőre éppen mit csinált,merre nézett és mit nézett amikor bekövetkezett a baleset,hiszen ezt Ön nem tudhatja! De ha eldöntötte hogy azért mert ez az oldal a taxisok számára van fentartva,most mindenképpen elmondja mindenféle lúzernek azt aki neadj isten ütközik valamelyikükkel,és ebben örömét leli akkor csak nyugodtan folytassa. Na nézzük mit is írtam én, amiért ezt kaptam a fejemre:-)) Azt, hogy civil barátunk mit nézett, hova figyelt, nem tudni, mivel nem is a taxi elé kanyarodott be, hanem egyenesen a bal első kerekébe belehajtott. Azt állította, hogy mikor ő az 1.6-os benzines autójával elkezdett kanyarodni, még sehol sem volt a taxi. Junior nem egy öreguras sofőr, de csodákra még ő sem képes. Valószínűbbnek hangzik az, hogy a Honda vezetője addig tekergette a nyakát, hogy rendőr nincs-e a környéken, amíg szépen beletornászta magát a Taxi4-es kollégánk autójába. Akkor most az ön beírásából kiemelném az érdemi részt: Véleményem szerint nem kéne következtetésekbe bocsátkoznia,miszerint a CRX sofőre éppen mit csinált,merre nézett és mit nézett amikor bekövetkezett a baleset,hiszen ezt Ön nem tudhatja! 1970-ben születtem. 3 évesen kaptam egy 3 kerekű biciklit és ezzel a járművel belevetettem magam a forgalomba. „Karrierem” itt kezdődött:-) Majd volt több bringám (itt nem a lányokat értem) és elkövetkezett a gépesítés korszaka, vettem egy motorbiciklit. 14 éves voltam. 19 éves koromban négykerekűre váltottam. Közel 15 éve taxizom. Na most, én már életemben annyi szabálytalanságot követtem el és annyit láttam, hogy a következő dolgot nem következésekbe bocsátkozva állítom, hanem tudatosan mondom…írom. Értelmes ember ( és a Honda sofőrre számomra annak tűnt) a következőt teszi egy-egy szabályszegés előtt. 1, Körbenéz, hogy nincs-e zsaruveszély 2, Meggyőződik arról, hogy kivitelezhető-e baleset nélkül az a szabálysértés, amit eltervezett. Kedves freelancer, az lett volna inkorrekt a részemről, ha azt feltételezem a srácról, hogy biztos a Capellába sietett és az miatt nem figyelt eléggé, mert épp barátnője /BÉLA/ szexi csipkés tangájára gondolt. Igen, ezzel valóban elkövetem a következtetés, és a nevetségessé tételt. De ilyet nem tettem. Szóval nem állt szándékomban a srácot lehúzni, hiszen ezen az oldalon nem megrögzött gyalogosok vannak és mindenki tudja, hogy hibázni egy pillanat műve, és az, aki a cikket írja /ebben az esetben én/ szintén nem mentes a hibalehetőségtől. Így értelmetlen is lett volna ezt cselekednem. Úgy érzem, hogy ön, a taxisok felé, egy bizonyos negatív előítéletekkel rendelkezik és ez miatt sikerült ilyen degradálóra a hozzászólása…amivel nincs is semmi baj, hiszen én sem tudnék sok jót írni pár szakma képviselőiről…:-) Csak tudja azok után hogy Csogu nem tudja leírni rendesen egy gépjármű típusát,felmerül az emberben a kérdés,hogy mégis milyen alapon írogat Ő véleményeket ilyen témában!?! Sok mindent nem tudok még ezen kívül:-) Anno, amikor ezt az egészet elkezdtük, figyelemmel kísértük a „profikat”. Hamar rá kellett ébrednünk, hogy nekik kellene tőlünk tanulniuk:-)) Ez nem nagyképűség, sima tény. Ami nem minket dicsőít, hanem az újságírást, mint szakmát, dehonesztálja…az a szakma is felhígult, a taxisokéhoz hasonlóan. Az elején még próbálkoztam azzal, hogy megkértem a kollégát, hogy ő maga írja le a történteket. Sajnos azóta a gépem újra kellett telepíteni és elveszett az email, amit küldtek, de ilyesmik érkeztek: (fejből idézek) Szeva Csogu! Na a következő történt. Megyek az Andrássyn, erre jön marhája jobbról. Nem látott az semmit, pedig négy szeme volt. Kiszálltam és azt hittem beleverek a buci fejébe. Kocsimnak annyi, a f@szom sem tudja mi lesz most velem. Üdv XY Na, elolvastam, majd dobtam egy hátast. Ezt azért mégsem lehet lehozni. Ekkor megpróbáltam szalonképessé tenni a hírt, majd végül már nem is kértem ilyen saját megfogalmazást, hanem vettem magamnak az „alapot” és én próbálkozom megírni az eseményeket:-)) Önt idézem: A kritikákat pedig el kell tűrni ha építő jellegű és nem csupán a szóban forgó személy lejáratására szolgál! Az, aki engem le akar járatni, készüljön rá rendesen, mert nem lesz könnyű feladata. Én ezt már olyan szintre vittem, hogy a bányászok is felettem vannak több kilométerrel:-))) Komolyra fordítva a szót. Mind a kettőjüknek köszönöm az észrevételeket. A következő balesetes cikknél figyelembe veszem, hogy ezt az oldalt egyre több civil is olvassa és egyértelműben kell fogalmazni, nem adva okot félreértésnek. Nem állítom, hogy ez majd elsőre sikerülni fog, de igyekszem mindent elkövetni. Ismét ön következik: A képekről pedig csak annyit,hogy ha a rendőr autóban ülő személy a CRX sofőre,akkor ajánlom figyelmükbe a KRESZ-en kívül amit olyan jól tudnak,a büntetőjogi törvénykönyvet is. Köszönjük a figyelmeztetést, tisztában vagyunk az ehhez rendelkező passzussal. Én önnek ajánlom figyelmébe a közterületre vonatkozó részt:-)) Ön következik: Kívánom Csogunak hogy ha esetleg,életében egyszer hibázna (nem szeretném) akkor ugrálja Őt körül valaki,aki minden szavát gondosan megjegyzi,majd később ezeket felhasználva,valahol mindenfélének elhordja Őt! Sajnos ebben naponta van részem…és ehhez hibáznom sem kell. A feleségem mindig elhord mindennek, amiért felelőtlenül ígérgetek és nem mindig tudom teljesíteni az ígéreteimet:-)))
csogu 2008.03.04. 23:16:22 / # 5043
MIÉRT TALÁLJA MEG EZT AZ OLDALT AZ ÖSSZES TAXIS GYŰLÖLŐ?!!! Ez csak azért tűnik úgy, mert sokan vannak, akik nem szívlelnek minket. Ezért mi magunk is felelősek vagyunk, de a szakmánk lehúzása is gazdagon tehet erről.
csogu 2008.03.04. 22:59:33 / # 5042
Kedves tyath! Elsőnek is köszönöm, hogy méltattál arra, hogy ilyen hosszan reagálj egy számodra vegyes érzelmeket keltő cikkre. Szeretném tudatosítani benned, hogy az írásnak megvannak azon hiányosságai, hogy ismeretlenül az ember néha nem tudja átvinni érzelmi töltését a másik emberre. Amennyiben valaki ismeretlenül, szakma idegenül olvas egy olyan cikket, ami valóban belső „használatra” készült és ez mellé még rendelkezik némi előítélettel, akkor előfordulhat, hogy teljesen félreértelmezik azt, amit a szerző szeretett volna írni. Ez nekem különben nagyon nagy tanulság volt. Annyira megszoktam, hogy itt, ezen az oldalon szabadosan fogalmazhatok, hiszen a miliő, ami körülvesz, hazai pálya, hogy a cikkem visszaolvasva valóban sok hibát vétettem. Magamról annyit, hogy én bírom a kritikát, sőt, megtanultam, hogy az visz igazán előre. Anno egy nagyon nagy beégés következtében egy életre megtanultam, hogy ami muszáj az nem uszály:-))) Na most így jártam ezzel a Civic dologgal is:-))) Azért ehhez még egy kis adalék, csakhogy teljes legyen a kép:-)) Ugye megérkeztem a baleset helyszínére. Útközben már telefonon beszéltem Ákossal, aki már ott volt. Érdeklődtem a fejleményekről. Juniorral is beszéltem, így amikor megérkeztem, már minden lényeges információval rendelkeztem. - Barátom, kollégám nem sérült súlyosan - Az utasa sincs életveszélyes állapotban - Az ellenfél is megúszta szerencsére Pár szót váltottam élőben is Juniorral, felmértem a terepet, majd az intézkedő rendőrök parancsnokának bemutatkoztam és tettem a dolgom. Odaértem a Honda Civichez. Ezekkel a típus nevekkel mindig is bajom volt. Így megkérdeztem Ákost, hogy ez milyen autó? Ő persze kapásból lökte a választ, én meg próbáltam memorizálni, majd nagy lúzeren leírtam: Civik Ez van:-)) Most idéznék tőled, utána reagálnék is rá. Először is nem értem,hogy miért pont a taxisok lennének a célpontok az utakon?Valóban sokat vezetnek,de ugyanannyira "célpont" lehet más olyan ember is,aki munkájából adódóan napi többszáz kilométert vezet le.Vegyük például a csomagküldő szolgálatok kézbesítőit.Ők is éppen annyira ki vannak téve a veszélynek,mint a taxisok. Én ezt írtam: Rosszul, mert én vagyok a célpont az utakon, a médiában és mindenhol a kirívó példa, ha a közlekedés kerül szóba. Itt egy félreértés történt. Nem úgy értettem, hogy más nincs veszélyben az utakon, csak a taxisok, hanem ezt arra értettem, ha valahol szóbakerül a közlekedés, akkor feltétlenül kihagyhatatlan mozzanat megemlíteni a riporternek, vagy esetleg a riportalanynak, hogy „A” taxisok milyen állatok az utakon. A célponton igazából azt értettem /és itt jön az, hogy ezt igazán csak az tudhatja, aki taxisként dolgozik/, hogy amint egy taxis próbál szabályosan besorolni /index meg ilyenek/, akkor többségében ezt inkább megnehezítik a közlekedő „partnerek”, mintsem hogy segítenék. Természetesen mindenki célpont és lehetséges áldozat, aki a forgalomban résztvesz. Ismét önt idézném: Miután olvastam hogy az utas,akiről megtudjuk,hogy "egy csinos fiatal lány" ami persze a legfontosabb információ,és kihagyni nem szabad,szóval hogy fejjel repült a szélvédőnek, elgondolkozok, hogy ez mégis hogy lehet? A biztonsági öv nem pont erre van? Vagy esetleg nem voltak bekötve? Talán a taxisokra nem vonatkoznak a KRESZ szabályai? Ha jobban belegondolok, lehet nem véletlenül látok irdatlan sebességgel felém száguldó taxikat amikor például a zebrán megyek át. De bocsánat,ők pont sietnek. Na igen, ez a csinos fiatal lány dolog elég értelmetlennek tűnik, ha mint külsős próbálom olvasni az írásom. Ki a fenét érdekel, hogy miként néz ki az utas, ha épp egy balesetről van szó. Jogos, elismerem, szép nagy hülyeség volt tőlem:-))…hiszen egy külsős nem tudhatja, hogy egy-egy kivillanó comb milyen mértékben tudja a szegény taxis figyelmét elvonni a vezetéstől:-) De tényleg, lényegtelen momentum, csak Junior elejtett ezzel kapcsolatban egy poént és még az járt a fejemben, ezért követtem el ekkora hibát. Az utas nem volt bekötve: Nagyon igaz, a KRESZ szerint is, az utasnak be kell lennie kötve és amennyiben baleset éri, akkor a taxis igen csak ráfázhat. Sajnos jelenleg is folyik vagy 3-4 ilyen per. Mondjuk ennél a hölgynél talán elég is lett volna egy apró figyelmesség, szólni neki és beköti magát, amivel elkerülhető lett volna a sérülés. Ez az észrevétel szintén jogos. Sajnos ezen a téren elég felelőtlenek vagyunk, azt amikor megtörténik a baj, akkor jön a vakaródzás. Bár sok olyan verziót tudnék megemlíteni, amikor elég extrém lenne az utas felé ilyen kérést intézni és lehetséges, hogy azonnal egy maflással honorálná a figyelmességem, de ez ebben az esetben csak magyarázkodás lenne. A taxis nem volt bekötve: Bizony-bizony, ez így van. A KRESZ megadja nekünk azt a szabadságot, hogy számunkra nem kötelező a biztonsági öv használata. Pontosan az miatt, hogy ha támadás ér, akkor ne legyünk gátolva a menekülésben. Sőt, maga az öv egy potenciálisan felhasználható fegyver a taxis ellen, amennyiben beköti. Persze, most gondolom lehetne azzal érvelni, hogy de „egy csinos lány”-tól miért kell támadásra számítani. Kedves tyath, erről egyszer egy vacsora mellett sokat tudnék mesélni. De vegyük a legextrémebb példát. A „holdjárós” lányok, akik 1997-ben meggyilkolták Szúnyogot. Na, így első olvasatra erre a hozzászólásra ennyit tudnék reagálni. Remélem pár dologra magyarázattal szolgáltam.
freelancer_ 2008.03.04. 20:27:27 / # 5041
avatar
Jójó,rendben,felfogtam! Elnézést. :) Csak ha jobban megnézi,hasonlít a CRX sofőrére. ;) Mint két tojás! És nem mint két okostojás... Jogszabályok ide vagy oda,nem etikus dolog egy ilyen képet feltölteni valakiről,már ha a szóban forgó illető nem egy közeli barátja! :D (Elnéztem) Jó munkát! ;)
csogu 2008.03.04. 20:24:47 / # 5040
Bazz elkések:-)

csogu 2008.03.04. 20:24:35 / # 5039
Oksa írok és higgye el, az én stílusom messze megnyerőbb:-))
freelancer_ 2008.03.04. 20:23:53 / # 5038
avatar
Tyath-ot ismerem,de nem kívánom megnevezni,mondhatni hogy egy közeli barátom,ezért lehet hasonló a stílus. ;) 1. Rendben,sajnálom. 2. Megértettük. 3. Igen. Sajtószabadság! A jóízlés határain belül ugyebár. ;) ui:én például beszoktam kötni,már csak azért is,hogy a rendőr ne büntessen meg! Csogu! Rendben,majd írjon,amikor ráér. Csak ha kérhetem ne olyan stílusban mint Ata! Bár Önből nem ezt nézem ki.
csogu 2008.03.04. 20:23:52 / # 5037
Na, nekem meg ilyenkor kell mennem dolgozni:-(( Mind1, hajnalban jövök, addig ne esetek már nagyon egymásnak, mert tényleg érdekes a téma, kár lenne ha az miatt vesztené el érdekeltségét, mert egymás nyakát fogjátok:-)) Jó éjt!

csogu 2008.03.04. 20:22:10 / # 5036
Sajnálom, de nem bírom. :-) Legyen kedves jobban megnézni a képet, az nem a CRX sofőre, hanem a 8 éve taxizó haverom:-) Így engedelmével, a kép (amiről a taxisnak tudomása van...abban már bele sem megyek, hogy milyen jog vonatkozik a közterületen készült képekről) fent marad. Köszönettel.
tyath 2008.03.04. 20:21:02 / # 5035
avatar
Ezt nem értem,hogy mire írtad,hogy attól még kiderül,hogy ki vagyok. Ismersz? Vagy mire gondolsz? Mi derült ki? Lehet hülye vagyok,de ezt most nem értem :D
freelancer_ 2008.03.04. 20:20:55 / # 5034
avatar
Vegyél vissza hülyegyerek! (Hamár Te Okostojásozol) Nem egészen ilyen stílusban szólt hozzátok Tyath! Ugye? Gondolkozz mielőtt flegmázol. A képért bocsánat. Akkor nem szóltam!
Oldalszám: 2