Hozzászólások száma: 145
Ugrás a hírhez Oldalszám: 8
Témakörök > Droszt Híradó > A taxi fáj? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2019.10.22. 09:43:27 / # 350453

Ez ugye arról szól, hogy kinek hiszünk ...  
Nekem a Sapka nem a kedvencem.  De tegnap beszéltem olyannal, aki szintén benne van az "ET" ben, és ő is esküdözik, hogy nem a Sapi volt, és egy régi nyilatkozat ...
Neki hiszek.  De ő is a Sapkától tudja .....
Így aztán nem tudom mi az igazság.
A lényeg, hogy ha előre farkast kiáltunk, az nem jó ómen.
Ez a Bolt szabadjelző téma, meg érdekes, de nem ér ennyit.

Azért persze majd a Taxiexpón nyilvánosan rákérdezek én is Hajnalkára, ha odajön.

donkihóte 2019.10.22. 09:21:37 / # 350451
avatar
Akit nevezel, az egy újságíró? Csak, mert találtam egy ilyen nevű hölgyet, elég sokat foglalkozik taxis témákkal, és citadellás témákkal. Azért ez érdekes. Talán csak nem a kedvencünknek támadt kedve felakavarni az állóvizet és újra a zavarosban halászni? Ha már visszatértek a régi haverok? Persze, ez szigorúan csak egy összeesküvés elmélet.
Bao 2019.10.22. 08:30:25 / # 350450
avatar
És akkor mi van, ha a te kedves ballib újságíróid dobták pont most be a témát? Olvashattad cukorhegyinél, hogy kb. két hónapja volt egy beszélgetés, amiből cikket kreált éppen most, egy bizonyos Csikász...
donkihóte 2019.10.22. 07:25:56 / # 350449
avatar
Csak nem félsz a választottaidtól? ( Amúgy igazad van. )
tomajer 2019.10.22. 06:16:49 / # 350448
Határeset :-)
Arra mindenesetre jók, hogy felhergeljék a főváros új vezetését, és eszükbe juttassák, hogy vannak ezek a taxisok is ...
Ahelyett, hogy kussolnánk ....   amíg maguktól nem jutunk eszükbe.
anyahajókabinajtóhajtogató 2019.10.21. 22:35:53 / # 350447
avatar
Ez a taxis szervezet működik még egyáltalán, vannak aktív tagjai?? 
cheater 2019.10.21. 19:43:54 / # 350446

karika 2019.09.22. 10:24:12 / # 350257
avatar
Melyik szó utalt arra,h támadnám a fiatalokat? A gyengébbek kedvéért:ott a recept. A Tesla,Apple,Uber vagy,h közelebbit mondjak: a Bolt. Hasonló marketingpolitika mentén "szervezik" be a fiatalokat. Ez működik. Ezt kell nekünk is csinálni.
Bao 2019.09.21. 13:25:40 / # 350254
avatar
Aki lusta begépelni még három karaktert, a "hogy" kötőszó kiírásáért, milyen alapon támadja a mégoly lusta "belvárosi" fiatalokat, akik már gondolkodni is lusták, így csupán az uber utód appját nyomkodják?
alelölülő 2019.09.20. 15:47:17 / # 350253

Versenyhivatal talán kérhetne bizonyítékot arra nézve, hogy ez nem csak marketingduma, csillagpor.

karika 2019.09.19. 22:04:42 / # 350250
avatar
Nem az a baj,h nem igaz. A közösségi médiás boltos megnyilvánulások is olyan amerikás,szájbarágós kamuk. A baj az,h ezt a belvárosi,budai fiatalok eszik,de nagyon
tudomis(kibic) 2019.09.19. 13:42:50 / # 350249
avatar
Greta a haját tépi! Nincs 100 százalék! A honlap megért volna egy magyar nyelvet is, de nekem nem dolgom...
tomajer 2019.09.19. 11:10:15 / Módosítva / # 350248

Nna most dobtam el az agyamat! :-DDD

 Image  

Szia!

 

 

Van számodra egy nagyon izgalmas hírünk...

 

Mostantól az összes Bolt út Magyarországon 100% szén-dioxid semleges!


Számos, szén-dioxid kibocsátást semlegesítő projektet támogatunk világszerte, melyekkel kompenzálni tudjuk a Bolt utazásod szén-dioxid kibocsátását, így téve zöldebbé a Bolt utakat. 💚 

Image

Ez még csak a kezdet. A szén-dioxid semlegesítő projektek mellett különféle környezetvédelmi kezdeményezéseket is fogunk támogatni, az éghajlatváltozás elleni küzdelem érdekében, a Bolt Zöld Terv részeként.


És mi ebben a legjobb? Az, hogy ez számodra nem kerül semmibe! Csak annyit kell tenned, hogy megnyitod a Bolt appot és utazol, ahogy eddig is tetted.

 


Szép napot kívánunk,

Bolt csapata

anyahajókabinajtóhajtogató 2019.09.03. 13:23:24 / # 350174
avatar
Akkor tényleg nem volt értelme a tarifaemelésnek, én már tavaly július előtt is ilyen számokat hallottam tőlük Csak azóta a tagdíjuk már vagy 20 ezer forinttal emelkedett
donkihóte 2019.08.30. 16:47:44 / # 350164
avatar
Én a főtaxiról hallottam 1.6-1.8-at ( br. ). Meg azt is ( ezt mindkettőről ), hogy csapatostul jönnek Borsodból, Szabolcsból stb. a munkavállalók, kibérélnek egy kéglit, aztán nyomják énb.  Úgyhogy nincs nagy jelentősége a híreknek, nem is tudom, mit lehet elhinni.  
anyahajókabinajtóhajtogató 2019.08.30. 12:46:47 / # 350161
avatar
Engem is érdekelne, hogy mi folyik ott, eddig mindenkitől azt hallottam, hogy napi 70 ezreket megcsinál ott mindenki  
atuska 2019.08.29. 22:24:37 / # 350160
avatar

Miért nen írkálnak ide boltos kollégák? Tudni szeretném mi van most ott.

tomajer 2019.08.01. 10:03:01 / # 350087
Uppsz! :-)
ronin68 2019.08.01. 09:06:02 / # 350086

Bevonják a BOLT-osok engedélyét.


bzoliii 2019.05.01. 10:35:56 / # 349859
avatar
Szervezett bűnözői körök biztosítják az autókat és a sofőröket a budapesti taxis társaságoknak?
Privatkopo.hu2019.05.01. 10:18:00

Több mint 2 hónappal ezelőtt a budapesti taxis társaságok képviselői közös levélben fordultak Orbán Viktor miniszterelnökhöz, azt kérve, hogy az illetékes hatóságok az eddiginél hatékonyabban lépjenek fel a csaló, az utasokat és az államot megkárosító „taxisokkal” szemben. „A tisztességes személyszállító szolgáltatók és az érdekképviseletek a továbbiakban is minden szakmai segítséget megadnak a hatóságoknak feladataik maradéktalan ellátásához” - jelezték segítő szándékukat a kormányfőnek. De vajon a nagy taxiscégek mindent megtesznek annak érdekében, hogy a csalások megszűnjenek?



A közelmúltban a Privatkopo.hu beszámolt arról, hogy a Taxify Hungary Kft. gyanús gazdasági társaságokkal állt/áll szolgáltatói szerződésben, amelyek sofőrt és gépkocsit biztosítottak/biztosítanak az észt kötődésű fuvarszervező vállalkozásnak.

A cikket itt olvashatják: http://privatkopo.hu/WebArticleShow.aspx?AGM=Joghalo&AN=eldobostaxify&MN=Joghalo&LN=Hungarian

A nagyok alsóbb szintre tolták a csalásokat

A közismert fővárosi taxis társaságok ma már csupán fuvarszervezéssel foglalkoznak, sofőröket nem alkalmaznak, gépkocsikat nem üzemeltetnek. A nevet, logót (pl.: Főtaxi, Taxify, stb.), valamint a - diszpécserszolgálat és applikáció által - fuvarcímeket biztosítják a sofőröknek. Ezért tőlük havonta 100 ezer forint körüli összegeket (ügynevezett tagdíj) szednek be. Vannak olyan társaságok is, ahol plusz költségek, úgynevezett leadó is terheli a gépkocsivezetőket, például a Főtaxi a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren személyszállító szolgáltatást végző sofőröktől 1700-1900 forint leadót kasszíroz - fuvaronként.

Ezzel a módszerrel a fuvarszervező cégek „alsóbb”szintre tolták a csalásokat, így ők tisztának és tisztességesnek látszanak, bár pontosan tudják, mik történnek a velük szerződéses viszonyban álló „alvállalkozóknál”, amelyek jellemzően

- valamelyik székhelyszolgáltató címén elérhetők (majd később elérhetetlenek)

- egyáltalán nem, vagy csupán 2-4 órás részmunkaidőre jelentik be a sofőröket

- a munkaadót terhelő járulékokat nem fizetik meg az államnak

- a fuvardíjak áfáját nem vallják be az adóhivatalnak

- az általuk üzemeltetett személygépkocsik bérleti díját feketén, zsebbe egyenlítik ki a bérbeadóknak, így áfát ebben az esetben sem fizetnek az államkasszába.

Aztán, ha túl sok szenny gyűlik össze az „alvállalkozónál”, egyszerűen „eldobják”, fantomizálják a stróman nevén futó „problémás” vállalkozást, amellyel a költségvetési csalásokat elkövették. És jöhet a következő cég... Aztán a következő, majd a következő, és így tovább, amíg világ a világ. A bűnözés egyértelműen szervezett formában zajlik, minden területnek megvan a maga „specialistája”, a többlépcsős rendszert úgy építették fel, hogy az igazi nagyhalakhoz a hatóságok ne férjenek hozzá, ne találjanak rajtuk fogást.

„1 kérdésre válaszoltam”

A Corner Car Center Kft. ügyvezető-tulajdonosa, Bíró Péter Balázs a Privatkopo.hu-nak azt állította, hogy a társaság működése során betartja a vonatkozó törvényeket, a NAV munkatársai az ellenőrzéseik során nem találtak visszaélésre utaló jeleket a vállalkozásnál.

A bűnügyi portál az alábbi kérdéseket intézte a cég képviselőjéhez:

„Cégük üzleti kapcsolatban áll-e a Taxify Hungary Kft-vel?

Társaságuk ad-e (adott-e) bérletbe személygépkocsikat a Taxify Hungary Kft.-vel szerződéses viszonyban álló (vagy állt), taxis személyszállítás tevékenységet végző gazdasági társaságoknak?

Társaságunknak volt-e üzleti kapcsolata (gépkocsi bérleti jogviszony) a következő cégekkel (bármelyikkel): Taxi Cab Holding Kft., Man Trans Holding Kft., Speed-Evolution Kft., Monocar Holding Kft, Fanatic Transport Kft., SPEED DRIVER Kft., E-TRON CARS Kft., PPL Transport Kft., Yellow Line Flotta Kft.?

Társaságuk könyvelésében az elmúlt 5 évben az összes, személygépkocsi bérbeadásából származó bevételt szerepeltették?

Megfelel-e a valóságnak, hogy társaságuk a biztosító által gazdasági totálkárosnak minősített személygépkocsikat megjavít, majd azokat taxis személyszállítás tevékenységet folytató cégeknek adja bérbe?

Megfelel-e a valóságnak, hogy a korábban taxis személyszállításra bérbe adott gépkocsikat kb. egy-másfél év taxis „szolgálat” után értékesítik, úgy, hogy a gépjármű taxi előéletét elhallgatják a vevők elől?

Ismeri-e Ön K. Rolandot (a vezetéknevet a személyiségi jog védelme miatt most nem közöljük - a szerk.)?”

A Corner Car Center Kft. ügyvezetője a hét kérdésből mindössze egyre válaszolt: „Egyetlen egy autót se adtunk még el a taxik közül. az összes autó, amelyiket taxinak adtunk bérbe, a mai napig taxiként üzemel. ha majd egyszer értékesíteni fogjuk, akkor taxiként fogjuk értékesíteni.” A lap ismételt megkeresésére Bíró így reagált: „1 kérdésre válaszoltam.”

A Privatkopo.hu információja szerint a kft. mintegy 70-80 darab, taxiként üzemelő személygépkocsit ad bérbe folyamatosan taxis személyszállítás tevékenységet folytató vállalkozásoknak. Az autók jellemzően a „Taxify” logójával felmatricázva gurulnak a főváros útjain.

A sofőrök bérleti díjat fizetnek a Róna utcában, érkeznek a Taxify matricás autók

A gépkocsik heti bérleti díja 60 ezer forint, amely összeget egy ideig csütörtök és péntek napokon fizethették meg a sofőrök a bérbeadónak a Budapest XIV. kerület Róna utca 205-207. szám alatti épületben. Újabban Budapest XI. kerületében történik a bérleti díjak megfizetése.  A bűnügyi portál több forrásból származó értesülése szerint a pénzek számla nélkül vándorolhatnak a bérlő pénztárcájából a bérbeadó zsebébe - sajnos a Corner Car Center Kft. ügyvezetője nem válaszolt a Privatkopo.hu erre vonatkozó kérdésére (sem). Miként arra sem, hogy ismeri-e K. Rolandot, akit a taxistársadalomban az áfát és munkaadói járulékokat nem fizető bukócégek „menedzsereként”, a taxinak bérbe adott autók heti bérleti díjának begyűjtőjeként emlegetnek.

„Amíg kormány korábbi intézkedéseinek köszönhetően nagymértékben fehéredett a személyszállítási ágazat (…), addig sajnos továbbra sem csökken azok száma, akik a jogszabályok megkerülésével vagy be nem tartásával továbbra is úgymond a zavarosban halásznak” - tudatták Orbán Viktorral a budapesti taxis fuvarszervező cégek képviselői.

A saját felelősségükről egy szót sem szóltak.

(A következő cikkben a szükséges engedélyek nélkül tevékenykedő, az utasokra a Viber telefonos rendszerben csoportokba szerveződve vadászó, az úgynevezett „uber” sablon alapján működő csalókkal foglalkozik ismét a Privatkopo.hu. „Hogyan terjeszthetik illegális szolgáltatásukat zavartalanul okostelefonos applikációkon keresztül?” - tették fel a kérdést a kormányfőnek küldött levelükben a fuvarszervező taxis társaságok. Meghökkentő módon az egyik szélhámos csapat annak a népszerű taxis vállalkozásnak az applikációját használja, amelynek képviselője a nyilatkozat aláírói között szerepel…)


Oldalszám: 8