Név Gergő
Becenév anyahajókabinajtóhajtogató
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2020.12.25 00:58

Érdekes, hogy ugye a boltos kollégák azok, akik annyit keresnek, hogy már nem tudják hova tenni, de mégis mindig ők buknak meg drog dílerkedéssel, ember csempészettel...aztán most még ez is, gondolom a napi 50-60 ezres bevételük mellé (amit mindig behazudnak) nem fért volna bele az, hogy 4000 forinttal több biztosítást kelljen fizetni negyedévente. 

Egyébként, nem értem, mi az, hogy a rendőrség tehetetlen? Az egész környék tele van kamerákkal, nem hiszem el, hogy nem lehet visszakeresni egy cserbenhagyásos sofőrt (a Bolt-nál nem tudják visszanyomozni, hogy ki járt arrafelé akkor?)
Ezt a seggdugaszt azért fizetik, hogy promózza a villanyautókat. Félre értés ne legyen, nyilván ez a jövő. De volt pl. egy Teslás riportja, hogy húú, azzal aztán mennyire megéri taxizni, mert nem kell tankolni. Hiába írták le a kollégák neki kommentbe, hogy meg is kell venni azt a 20 milliós Teslát előbb, a csávó olyan makacs, mint Bao politikai kérdésekben. 

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2020.11.03 00:06

Főnök, adok érte kettő milliót. Akár már holnap kifizetem. Adok százezret előre, és akkor havi 40 ezer forintot törlesztek. Csak fóliázzad má le, mert ez a szürke szín nagyon nem jó. Meg így, hogy ilyen f@s elektromos...egy havi tizes kedvezményt adjál, mer drága tankolni az áramot. 
Még véletlenül sem akarok fanyalogni.  Tök jó, hogy 327 forinttal lejjebb ment a droszt díj, meg most kitolták a korhatárt, de ezzel most tulajdonképpen kinek segítettek? Aki eddig x év alatt nem tudta összeszedni a pénzt az új autóra, azon most segíteni fog vajon ez a moratórium? Ha eddig, amig pörgött a biznisz, nem tudott félretenni, akkor most, amikor örülök ha a gázolajra való pénzt összeszedem, hogy meglegyem tankolva a citroën, most mennyit fog tudni spórolni erre? Nekem ez pl pont nem segítség, de ahogy beszélgettem a kollégákkal, mindenki jobban örült volna, ha inkább a Katát elengedik.
De, lehet én vagyok pancser, hogy ha manapság összekaparok nagynehezen 20 ezret, úgy örülök, mint majom a farkának, mert megint hallom a csoda sztorikat arról, hogy a boltos kollégáknál mekkora pörgés van...

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2020.09.17 17:25

Még valami, lehet, hogy nekem még senki sem mondta el a taxizás titkát. De 40-50 cím mire elég? Most, hogy szökőévente lehet csak beülős utast találni, és az állandó utasok sem hívogatnak olyan sűrűn, mint egy járványmentes időszakban. 40-50 cím, az eheti átlagommal számolva 3300 forint. Az 165 ezer forintot jelentene egy hónapban...abból is lejön majdnem 60 ezer a tagdíjra. A maradék meg elmegy az üzemanyagra meg a járulékra. Így megéri bárkinek taxizni, a jelenlegi helyzetben? Én erősen kétlem...aki meg hobbista, az meg engedje már levegőhöz jutni a többi kollégát, akik esetleg ebből tartanának el egy családot. 

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2020.09.17 17:18

De aki nem ebből, az minek taxizik? Miért azok kapnak "kedvezményt", akik hobbi taxisok, és miért nem azok, akik évek óta a hátukon viszik a taxi 4-et? Meg egyáltalán hogy éri meg bárkinek a taxi mellett mást csinálnia? Ha olyan jól keres a másik helyén, akkor minek taxizik? Ha meg nem keres jól a másik helyen, akkor miért nem teljes állásban taxizik?
Egy taxisnak még félállásban is több százezer forint a kiadása. Nem az irigység beszél belőlem, fizessen csak 55 ezret, aki ennyi címet vesz fel. Azt nem értem, hogy nekem miért kell többet fizetni mint eddig. Azért furcsák Reif számai, mert -mint írtam- mindenki többet fizet, azok közül, akiket ismerek. Statisztikailag ennek nem így kéne kijönnie, ha a brigád kétharmada valóban jobban járt volna...

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2020.09.17 17:11

De ha a társaság kétharmada éri el a 110 címet (tehát a 80 ezres fizetendőt), akkor nekem miért is kéne örülnöm annak, hogy ami eddig 80 ezer volt, az most 80 ezer plusz 20 ezer? Akkor ez miért nem volt tagdíj emelés? Vagy én érettem félre most valamit az írásodból? 

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2020.09.16 00:20

Ez a szám honnan van, hogy csak a felső egyharmad fizet többet, mint régen? Az én szűk taxi4-es körömben mindenki többet fizet, vannak akik csak pár ezer forinttal, de vannak akik 15-20 ezer forintokkal, de ezt már múltkor leírtam (illetve hazudok, mert múltkor valakinek 2000 forinttal olcsóbbra jött ki, igaz, éhen js halt majdnem). De egyébként sem világos számomra, hogy aki havi 50 címet akar felvenni csak, annak amúgy miért éri meg taxizni. Ha 4000 forintos átlagot számolunk (ami bőven hízelgő a mostani 1500-2000 forintos BKV pótlék időszakban), az még csak 200 ezer bevetél, ha ebben volt 1-2 reptér, meg vidéki kanyar, az már 60 ezer forint tagdíj, ami 33% leadó...
Nem belevonva a politikát, de ha a kormánypropaganda nem arról szólna 10 éve, hogy itten eljött már a kánaán, és nem termeltek volna saját Dagobert bácsikat (Mészáros, Tiborcz, Simicska, Garancsi, stb...), akkor nem lenne benne az emberekbe az a hiedelem, hogy itt bizony van pénz bőven. Szóval legközelebb gondolják át, mit hazudnak éveken át, és akkor senki sem vonja kérdőre őket, hogy hol van a pénz. 

Ami a görögös viccet illeti...lehet én értem félre a lényegét, de elég sok kutatás megmutatta már, hogy igazából ez valójában fordítva történt, a déli országok fizették a vacsoráját a németeknek azzal, hogy bevezették az eurót. 
Értem én, hogy mire akarsz kilyukadni, de ez az "analízis" nem ilyen egyszerű. Ha pl. piaci alapon működő cégek kapták volna azt a pénzmennyiséget, amit pl. Mészáros kapott, most lehet, hogy olyan turizmus lenne, hogy 2 pénztárcával kéne kimennünk dolgozni. Ez persze pont olyan hipotetikus, mint a te kijelentésed, de semmivel sem kevésbé "hiteles".