Név Gergő
Becenév anyahajókabinajtóhajtogató
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Szerintem itt a "hogyan" a probléma a német embernek. 
Alapvetően jogos a gondolat, hogy ha mindenhol brutál drágulás történt, és már akkor is cofidis hitelt kell felvenni, ha 3 zsemlét meg egy 20 dekás párizsit akarsz venni a teszkóban, akkor a taxi tarifát miért ne lehetne emelni. Csak éppen azt ne felejtsük el, hogy az emberek fizetése nem lett több (sőt...sok helyen kevesebb lett), és amíg a zsemlét akkor is meg kell venni, ha 1000 forint lesz egy darab, meg nyaralni is el kell vinni a családot, addig a taxizás egy olyan kényelmi szolgáltatás, ami mindig is "luxusnak" számított, és lehetett spórolni rajta. 
Már a 2018-as tarifa emelésnél is éreztem egy bizonyos mértékű forgalom csökkenést, pedig akkor ezerszer stabilabb volt a helyzet, mint most (tovább megyek, nekem egy forint hasznot nem hozott az új tarifa, az a minimális bevételnövekedés el is ment a tagdíj, kaució meg stb. emelkedésére). Nem biztos, hogy ez a mostani a megfelelő időpont a tarifa emelésére...
Egyébként én tényleg nem akarok politizálni, nekem sem tetszik, hogy a fél város le van zárva. De mintha az elmúlt 10 évben pont ugyan ekkora dugó lett volna, nap mint nap, mint ami most. Én vagyok a lipsi-bolsi gyurcsányista, vagy tényleg nagyjából ugyan az a helyzet, mint eddig? 

Téma: Segítség !!! Taxis akarok lenni.

Hozzáadva: 2021.05.17 00:00

Köszönöm az információt. Azt sejtettem, hogy valamicske javulás van, de nem gondolom, hogy ez még az a szint, amiért megérné befizetnem a kauciót és a tagdíjat bárhová.  Tavaly is valami hasonló rémlik, hogy a lazítás után javult a helyzet, egészen addig, amíg vissza nem jöttek a pályaelhagyók...és gyanítom, hogy most is addig lesz fény az alagút végén, amíg újra nem telítődik a létszám

Téma: Segítség !!! Taxis akarok lenni.

Hozzáadva: 2021.05.16 14:11

Sziasztok!

Én januárban megint szüneteltettem a dolgot, azóta mást dolgozom. Két napja beszéltem egy ismerősömmel, aki állítja, hogy az elmúlt 2-3 hétben megint beindult a dolog, és már már szilveszteri számokat mondott nekem a péntek-szombat estékre, és bíztatott, hogy jöjjek vissza. Tényleg beindult a buli, vagy csak a szokásos nagyotmondást hallhattam? 

Mert én nem hiszem, hogy itt a gazdaság helyre fog állni egyik pillanatról a másikra, meg a mai napig rengeteg taxist látok netpincéres meg woltos táskával, gondolom nem véletlen. 

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2020.12.25 00:58

Érdekes, hogy ugye a boltos kollégák azok, akik annyit keresnek, hogy már nem tudják hova tenni, de mégis mindig ők buknak meg drog dílerkedéssel, ember csempészettel...aztán most még ez is, gondolom a napi 50-60 ezres bevételük mellé (amit mindig behazudnak) nem fért volna bele az, hogy 4000 forinttal több biztosítást kelljen fizetni negyedévente. 

Egyébként, nem értem, mi az, hogy a rendőrség tehetetlen? Az egész környék tele van kamerákkal, nem hiszem el, hogy nem lehet visszakeresni egy cserbenhagyásos sofőrt (a Bolt-nál nem tudják visszanyomozni, hogy ki járt arrafelé akkor?)
Ezt a seggdugaszt azért fizetik, hogy promózza a villanyautókat. Félre értés ne legyen, nyilván ez a jövő. De volt pl. egy Teslás riportja, hogy húú, azzal aztán mennyire megéri taxizni, mert nem kell tankolni. Hiába írták le a kollégák neki kommentbe, hogy meg is kell venni azt a 20 milliós Teslát előbb, a csávó olyan makacs, mint Bao politikai kérdésekben. 

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2020.11.03 00:06

Főnök, adok érte kettő milliót. Akár már holnap kifizetem. Adok százezret előre, és akkor havi 40 ezer forintot törlesztek. Csak fóliázzad má le, mert ez a szürke szín nagyon nem jó. Meg így, hogy ilyen f@s elektromos...egy havi tizes kedvezményt adjál, mer drága tankolni az áramot. 
Még véletlenül sem akarok fanyalogni.  Tök jó, hogy 327 forinttal lejjebb ment a droszt díj, meg most kitolták a korhatárt, de ezzel most tulajdonképpen kinek segítettek? Aki eddig x év alatt nem tudta összeszedni a pénzt az új autóra, azon most segíteni fog vajon ez a moratórium? Ha eddig, amig pörgött a biznisz, nem tudott félretenni, akkor most, amikor örülök ha a gázolajra való pénzt összeszedem, hogy meglegyem tankolva a citroën, most mennyit fog tudni spórolni erre? Nekem ez pl pont nem segítség, de ahogy beszélgettem a kollégákkal, mindenki jobban örült volna, ha inkább a Katát elengedik.
De, lehet én vagyok pancser, hogy ha manapság összekaparok nagynehezen 20 ezret, úgy örülök, mint majom a farkának, mert megint hallom a csoda sztorikat arról, hogy a boltos kollégáknál mekkora pörgés van...

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2020.09.17 17:25

Még valami, lehet, hogy nekem még senki sem mondta el a taxizás titkát. De 40-50 cím mire elég? Most, hogy szökőévente lehet csak beülős utast találni, és az állandó utasok sem hívogatnak olyan sűrűn, mint egy járványmentes időszakban. 40-50 cím, az eheti átlagommal számolva 3300 forint. Az 165 ezer forintot jelentene egy hónapban...abból is lejön majdnem 60 ezer a tagdíjra. A maradék meg elmegy az üzemanyagra meg a járulékra. Így megéri bárkinek taxizni, a jelenlegi helyzetben? Én erősen kétlem...aki meg hobbista, az meg engedje már levegőhöz jutni a többi kollégát, akik esetleg ebből tartanának el egy családot.