Név
Becenév donkihóte
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Gondolom követik a hallotaxit és a budapesti taxisok életét. Nekünk is kérni kellene, féleszű kg egész biztos szívesen adna. Nem tudom, ki hogy van vele, de másfélszer annyi munkaidővel keresem meg a harmadát a szokásosnak. Ez nem annyira tetszik. 
Szerintem személyi kölcsönből minden további nélkül, kb. 100.000/hó, amennyiben a teljes összeget ebből szeretnéd finanszírozni. Kérdés, hogy kitermeli e valaha ez a taxi a horribilis költségeket ( biztosítások, személyi kölcsön törlesztés, kötelező szervízek, normál tagdíj stb. ). És akkor még nem kalkuláltál azokkal, amikkel nem tudsz kalkulálni. Gondolok itt a ballib helyi politika agymenéseire, vagy épp nagyra becsült kormányunk évente visszatérő szenvedésére a katát illetően. Ez az ajánlat egyre inkább csak mézesmadzagnak tűnik. 
15 ezrenként szervíz? Mi a szart tudnak csinálni vele 40.000-ért? Nekem a legolcsóbb casco 385.000 Groupama. Eddig úgy néz ki, több, mint félmillió csak a biztosítás évente, + a kötelező szervízek. Plusz még a törlesztés, ha valaki úgy veszi. És nem látok sok esélyt arra, hogy visszatér az üzletmenet a régi mederbe. 

Na, okosabb lett már valaki? Mondjuk E-Niro? Kapunk valami kedvezményt a támogatáson felül? Kötelező+casco? Számolta már valaki? Egyéb tudnivaló? Nekem annyit sikerült kideríteni, hogy 8-10 hónapot kell várni rá. És, hogy nem occó.

Lehet találgatni, hogy ki áll mögötte. Szerintem nagyot egyikünk sem tévedne, háromból eltalálná. De hogy mi a terve? 
Nem kell már 50 milliót letenni? Mert nehezen tudom elképzelni, hogy egy sima, mezei taxis, aki eddig az internet láthatatlan bugyraiban próbált magának ( vélhetően külföldi ) megrendelőt szerezni, egyszercsak lerakjon 50 millát, hogy beléphessen a minősített taxik klubjába. Biztosan nagy terveik vannak, kíváncsi leszek, mi fog történni.
Mi az a gotaxi, valami új?
Csakhogy még így is óriási kiadásról beszélünk, és ugye sajnos a helyi politika szeszélyeit sem hagyhatjuk figyelmen kívül. Az pedig már csak hab a tortán, hogy ki tudja, visszaáll e még valaha a viszonylag normális üzletmenet. Úgy érzem, ez pontosan az a dilemma, mint az ingyen disznóhús.
Taxis vagy, annak is veszed akkor 55% támogatás, nem "csak" 2.5m. Ha jól értem. Én csak a kiát látom használhatónak, de 14 millió basszus. Még a támogatással is majdnem 7millió. Mindig csodáltam azokat a kollégákat, akik új autót vesznek. Pontosabban nem értettem. Itt azért a több, mint a fele ajándék, mézzel vastagon megkent madzag.
Én túl is léptem rajta. Megnéztem a kínálatot, és dehogy adok.én ennyi pénzt még ilyen támogatás mellett sem egy olyan valamiért, ami csak gyötrődést jelent. Leaf nem kell, eniro long range marha drága,Tesla M3  eleve kiesik. Azért köszönöm. Meg a szándékot is. Kéne hozzá utas, meg egy jó tarifa.

Közösségi kapcsolatok

 
 
 
 
 
 
 

Dugófigyelő

2020.05.29.
www.utv.hu

Utoljára feltöltött képek

Linkcsere

4Dimenzió Fixshuttle
Taxi 314
Szentendre
Rókalyuk
Tokio 170
Rádió Taxi
Szeged
Új Taxi
Tatabánya
 
Eurotravel   TAXI 3000   
Sziget taxi TaxiCentrum
Pannon Volán
Taxi, Pécs
MB Vip Service
taxi.lap.hu