Hozzászólások száma: 416
Ugrás a hírhez Oldalszám: 21
Témakörök > Hírek fórumai > Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
szabadataxi 2016.03.11. 07:55:36 / # 344004

Az Uber-szimpatizáns taxicég önként bekötné központját a NAV-ba


Ehhez azért pofa kell. Gondolom, a következő lépés az lesz, hogy a munkaerő-kölcsönzőn keresztül négyórás minimálbérre bejelentett, minimum tíz órát dolgoztatott, a harmincvalahány-ezren felül minden fillért (mondjuk túl sok nem jár nekik) szénfeketén, fehér borítékban kapó alkalmazottjaik svarcjövedelem-nyilvántartását is bekötik az adóhivatalhoz. Elég sok volt dodzsemessel beszélgettem, már szkennelgetem a papírjaikat a tényfeltáró poszthoz.

kezdő13 2016.03.07. 00:19:11 / # 343940
avatar
Még jó, hogy ilyen sok rutinos faszkalapot sikerült nekik alkalmazásba venni. Nem lesz ez egy hosszú életű vállalkozás, ha így folytatják.
rosszqtya 2016.03.06. 23:01:57 / # 343936
avatar

tegnap este láttam egy ilyen a károly körúti droszton... az feltűnt, hogy nincs külön "ledsor" a szabad jelzőben, mint a többi társaságnak.... hogy van így bekaki engedélyük!?

higgadt 2016.03.06. 22:41:45 / Módosítva / # 343935
avatar
thomas 2016.03.06. 16:05:30 / # 343931

Világító szabadjelzővel,bráfó! BKKnak ez tetszik

hiénakutya 2016.03.06. 08:02:38 / # 343920
A villanydodzsem a dízel teherautón mennyire környezetbarát?
:-D
tomajer 2016.03.06. 07:58:33 / # 343919


f.attila 2016.02.28. 01:54:50 / Módosítva / # 343862
Meg lehet élni a taxizásból. De az biztos, hogy nem a pénz miatt kell ezt a szakmát választani. Nekem hobbi a vezetés, és elég alacsonyan tudom tartani az egyéni kiadásaimat. És legyen még pár szakma a zsebedben, hogy legyen B verzió is. De a környezetemben senki nem csinálná az biztos. :D
f.attila 2016.02.28. 01:48:48 / # 343861
Ehhez a flottához nem kell sok utas, akik a taxiktól, az uber-től, meg a wunder-től átszokva szépen kiszolgálják a forgalmat. Egyik taxis cég sem tud olyat felhozni az esetleges utas-megszokáson kívül, ami többletszolgáltatást nyújtana a green-el szemben. Egyenautók, környezetvédelem, egyediség. Képzeld bármilyen meglepő, de ezek a jellemzők fontosak a mai társadalom számára. Függetlenül attól, hogy mi mit gondolunk ezekről. Arra a szeletre nem lehet vigyázni, ami már másik villára lett szúrva.
janoutas 2016.02.28. 01:22:21 / # 343858
avatar

Szerintem üljél le a gép elé, számold ki a várható költségeket, gondold át alaposan az egészet, kérdezd meg mások véleményét, és csak ezután döntsél! Ne szimpátia, hanem kizárólag a számok alapján! Ha nincs megfelelő tartalékod a kezdőköltségeken kívül, akkor bele se vágjál az egészbe!
Számold ki azt, hogy mekkora bevétel kell a költségekre (autó, üzemanyag, szerviz, takarítás, bérek, járulékok stb.) Utána meg számold ki, hogy ehhez mennyi bevételt tudsz reálisan keresni! A bevételnél a legrosszabbal számolj, kiadásnál a legmagasabbal, mert, ha kiadás több, mint a bevétel. akkor a különbözetet a tartalékodból kell állnod! És nem számolhatsz hosszútávra, mert a helyzet állandóan változik, és általában a terhek nem szoktak csökkenni, csak nőni! At biztos, hogy nem egy családbarát, és nem a kiszámíthatóságról szóló szakma a taxisoké, és egyre inkább már a túlélésről szól sok esetben az egész! Én ezt így látom kívülállóként! Sok a taxi, és sajnos egyre több a fekete taxi is, miközben az utasok száma nem nő ilyen arányban, sőt......  Budapest nem tud eltartani kb 5000 taxist (ha nem jó a szám, akkor szóljatok), és az uberen kívül még ki tudja mennyi fekete taxist (torta szállító, pizzafutár és a többi).
Lehet, hogy túl nagy számot mondok, de szerintem a feketén dolgozók száma százas nagyságrendű, és ehhez jön még az uber is.
alelölülő 2016.02.28. 00:33:43 / Módosítva / # 343855
Miről beszélsz, ember! Ha belép egy új netszolga, externet ad neki ügyfelet, mert az jár neki? Itt konkurenciaharc van és mindenki vigyáz saját szeletére, ahogy tud. Pluszt kivéve. Állami tervutasításos  rendszer meghótt néhány éve.
f.attila 2016.02.27. 23:41:24 / # 343854
Nem ismerem pontosan az arányokat a jelenlegi taxis cégeknél futó műszakszámokról. De arányaiban pontosan annyi, mint a többinek. Gondolom folyamatos a lemorzsolódás is. Esnek ki autók, idősek, egyéb.
f.attila 2016.02.27. 23:38:49 / # 343853
Ha a cég képes arra, hogy ezt a tervezett gépjárműparkot maxon tudja járatni egy átlagosnak mondható fuvar mutatóval, akkor nem kell aggódniuk, hogy miből lesz pénzük a kötelező szervízekre. Volt már 0 km-es kocsid? Mert annál azért kicsi a valószínűsége, hogy bárhol megáll egy ilyennel. Ahogy már írtam egyáltalán nem olcsóbb a benzines, vagy a dízel autó sem. 2év alatt, több 100.000km-el van mire költeni hidd el. Főleg egy taxinál. A korábbi hozzászólásomból kimaradt a kuplung. Az áramortizáció is nagyobb lesz.
alelölülő 2016.02.27. 23:07:26 / # 343851

Szerintem azok a morzsák illetik őket, amiket plusz rövidlátó módon eléjük szór. Nélkülük már lehúzták volna a rolót.

alelölülő 2016.02.27. 23:03:44 / # 343850
Vicceske, és mekkora az a bizonyos őket megillető tortaszelet?
janoutas 2016.02.27. 22:36:23 / # 343847
avatar
Amiket leírnak az az optimális esetek fennállására érvényes! Ha felmászol vele utassal a budai hegyekbe, akkor a hatótáv egyből lecsökken, és ez hideg időben, fűtéssel megspékelve még inkább érvényes! A gyors töltő, - mert nem lesz idő a "lassú töltővel" tölteni (mert az plusz kiesés)- pedig nem tesz jót hosszútávon az aksi élettartamának! Itt utassal (utasokkal) mész általában, és városban, ami nagyobb energiát igényel, mintha egyedül mennél egy autópályán folyamatosan! Szervízárakat nem találtam a neten, gondolom ennek sem kizárólag az én bénaságom az oka. Az elektromos autóval való taxizást, én leginkább a Ferrarival való taxizáshoz hasonlítanám, mert biztos lenne arra is igény, csak a magas szervizköltségek, és egyéb költségek miatt nem ez nem fogja megérni! A villanyautó nálam jelenleg a luxusautó kategóriába esik, amiket nem csak megvenni kell tudni, hanem fenn is kell tudni tartani, és a fenntartásuk is jelentős pénzt igényel! Jóval többet, mint egy átlagautóé! És a villanyautónál ne felejtsd el azt sem, hogy Bp után Bécsben van csak szerviz, és, ha bárhol megállsz egy ilyennel, akkor onnan Budapestre kell hozatnod autómentővel!
Alkatrészek is csak itt kaphatóak hozzá, ha sos kell, márpedig a taxinál, a "már tegnapra kellet volna" a jellemző, ezért vagy mész Bécsig, és onnan hozol alkatrészt, vagy megvárod amíg megérkezik Budapestre!
Nem hinném, hogy itt a 2 órán belül kivisszük megoldás játszik, senki nem fog raktáron tartani drága alkatrészeket! De, ha mindenképpen ragaszkodsz a villanymotoros meghajtáshoz szerintem a villamosvezető, a mozdonyvezető, vagy motorvonat (Flirt) vezető állás is kiszámíthatóbb mint a taxizás! Nem megbántani akarlak, félre ne értsd! Ezeknél az eü vizsgálat mindegyiknél nagyon komoly, és a tanfolyamok sem egyszerűek, de ha elvégzed, akkor biztos megélhetést jelentenek hosszútávon is! (Bár manapság csak két dolog ami biztos, a rendőr meg a halál!
f.attila 2016.02.27. 20:38:42 / Módosítva / # 343841
Nagyon jól ismered a greentaxi vezetőségét, hogy ennyire pontosan vágod az üzletpolitikájukat. Most, hogy lebuktattad őket kénytelenek lesznek fejlesztéseket végrehajtani, hogy a nekik járó szeletet megkapják a tortából. Most rájön majd mindenki, hogy amíg egy induló vállalkozás nem rendelkezik saját pozícióval a piacon, addig nem jó, ha társul más cégekkel jutalék ellenében, mert a korábban 1 nem dolgozó, majd a 6 dolgozó fő elveszi a szorgalmasan fizető hasonszőrűek munkáját. És az is teljesen egyértelmű, hogy a telefonszámukon elérhető szolgáltatás az kizárólag amiatt van, mert márciusra lesz egy rendelet. Most látom én is mennyire szemét és kizsákmányoló cég. Vagy várjunk... talán mégsem?
cheater 2016.02.27. 19:14:55 / # 343837

Csakhogy egy lakásra nem vehetsz fel munkahelyteremtési támogatást....  aztán nem síbolhatod el egy jókora részét azzal, hogy a pályázatban vállaltak lényeges részeit nem teljesited. Ahelyett hogy létrehoznál egy központot annak minden költségét vállalva, inkább egy elegáns módszerrel az autókat egy már működő fuvarszervező flottájában helyezed el.

Ráadásul mindezt úgy, hogy a megmentő szerepét játszod, mert te milyen jó fej vagy, hogy ennyi autóval hozzájárulsz az adott fuvarszervező bevételéhez. Amihez természetesen kell találni egy megfelelően buta cégvezetőt, hogy ezt a butaságot megegye. Mert gyakorlatban a régi fizető tagok szempontjából ez annyit tesz, hogy ennyi új ellenfelet kapnak cégen belül, ráadásul ezek a sofőrök nem követik az élni és élni hagyni elméletet ami többé kevésbé működik a pesti flaszteren. Visznek mindent nonstop, egész egyszerűen mert erre vannak kényszerítve, de hát ez kit érdekel, a kutya azért van, hogy kaparjon.

Ezeket az embereket pont nem érdekli tovább a gépjárműpark sorsa, a csata  számukra odáig tartott, hogy megérkezzen a támogatási utalás. Mióta működnek egy darab autó képviselte a céget a pesti éjszakában, na ő sem munkával, feltételezem ezzel járt a bad girls-be csajozni.

Most, hogy márciusban jön egy új rendelet indult be a fogaskerék, mert ugye mégiscsak kell központ, ez annyit tesz, hogy már lehet vagy 6db ilyen autót látni Budapesten, a központról ami egy darab vonalas számon érhető el pedig komoly elképzeléseim vannak. És ezzel kapcsolatban jön a legelegánsabb húzás, ha már központ és élő telefonszám és meggyőzési indok is kell a sofőröknek  hogy miért is üljön rá az autóra, akkor kell megrendelés is.

Hogy lesz megrendelés? Reklám.  Na nem, az pénzbe kerül. Ingyen reklám! Beleszarunk a taxisok szájába és az uber mellé állunk, igy egy héten át cikkeznek rólunk ingyen!

Hát ennyi az egész, minden megoldva, mindenki happy. A kutyák meg senkit nem érdekelnek.

f.attila 2016.02.27. 13:12:04 / # 343821
160.000 vagy 8 év. És addig nem cseréltél olajat, légszűrőt, gyertyákat, vezérlést, vagy akár kettős tömegűt sem.
f.attila 2016.02.27. 13:00:51 / # 343819
:D:D nem kell 100ezrenként cserélni
Oldalszám: 21