Hozzászólások száma: 416
Ugrás a hírhez Oldalszám: 21
Témakörök > Hírek fórumai > Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
alelölülő 2016.07.17. 11:30:13 / # 345290
A belinkelt bkk-oldal szerint kaptak minősítést.
Gondolom, csak csörög valahol az a telefon, ha 4000000-t hívják.
Lehet, újra kellene minősíttetni a céget a diszpécserközpont-változás miatt?
tomajer 2016.07.17. 10:46:26 / # 345288
Diszpécserközpont nélkül? :-)

Ej-ej!

alelölülő 2016.07.17. 10:20:41 / # 345287
tomajer 2016.07.17. 09:52:53 / # 345284



Van most egyáltalán a Greennek, fővárosi minősítése?

Mert tudtommal, az autóikat és a diszpécserközpontjukat kivágták a plussztól.

MCCCXCII 2016.06.26. 15:39:03 / # 345143

Bocs urak és hölgyek!

Régen voltam már itt e honlapon. Gondolom nem is nagyon hiányoztam.

Most a tikkasztó nagy melegben, nem tudván mivel elütni a lassan múló időt, beleolvastam ebbe a topicba.

Végig olvastam. Az elejétől a végéig. Hát nem volt könnyű.

Jókat mosolyogtam egyes kijelentéseken. Némelyiken mérgelődtem, de ez nem segít senkin.

De, egész végig egy közmondás tolakodott elő valamelyik alig használt agysejtem rejtekéből.

Ez pedig a következő: Amíg lesz lócitrom, addig veréb is lesz hozzá.

Miért mondom?

Mert most jön valaki, aki előadja a nagy dumát, hogy a jövő az elektromos autóé. Amiben talán van is némi igaza, de ennek még nincs meg ma a feltétele. (lásd Diesel esete)

De, azzal előállni, hogyha hozzánk jössz dolgozni, akkor 200 esetleg 300 ezret is fogsz keresni! Na ez már mindennek a csimborasszója.

Tudom egy a lócitrom körül lelkesen ugráló verébnek mindent be lehet adni.

Azután itt van az a szerviz kérdés.

Az tény, hogy egy elektromos autóban kevesebb alkatrész van, ezért kevesebbet kell javítani.

De, azzal már ne etessenek, hogy semmilyen szervizköltség nincs, és azt hozzák fel példának, hogy nincs olaj csere, nem kell kuplungot cserélni, stb., mert a kocsi tisztán elektromos elveken működik.

Akkor most valamit nem értek.

A hűtöm, amit igaz nem ma vettem, de az is tisztán elektromosan működött, hiszen nem kellett benne olajat cserélnem, sőt kuplungot sem. Az átokozott mégis beadta az unalmasat. Ráadásul akkor, amikor végre nézhetném az EB meccseit az általa behűtött sörök mellett, de már nem hűti a piszok.

Aztán vagy három hónapja a tisztán elektromosan működő hajszárítónknak támadt egy ötlete, hogy indán füstjelekkel fog kommunikálni, de az első szónál elakadt, mert a továbbiakban még füstölni sem volt kedve.

Szóval bánjunk egy kicsit csínján ezzel a „semmi szerviz költség” kijelentéssel.

Nekem még lenne egy ide vágó kérdésem. Mégpedig az, hogy a kocsiban használt elektromos energia tárolására szolgáló szerkezeteknek mennyi az élettartama?

Ezt csak azért kérdezem, mert azt hiszem mindenkinek van tapasztalata a kézi utas lenyúló kézi készülékkel (mobil telefon) kapcsolatban.

Amikor választunk egy készüléket, akkor olyan csodás paraméterek vannak a készülékről leírva, hogy a készenléti idő 7-14 nap is lehet. A beszélgetési idő 15-20 óra, stb. (Nem biztos, hogy az adatok pontosak.)

Azután kezdjük azt tapasztalni, hogy a készenléti idő alig egy év alatt lecsökken 1-2 napra.

Ha pedig még galád módon beszélni is próbálunk a készüléken, akkor pár órára csökken a használhatóság, ha a beszélgetés után azonnal nem kezdjük el feltölteni a készüléket.

Igaz a gyártók ajánlanak egy külső erőforrásnak nevezett szerkentyűt, amivel meg tudom növelni a használhatóságot.

Én már szinte látom a jövőt. Ez a mindenben korszerű tisztán elektromos autó, fog maga után húzni egy kis utánfutót, amiben csak egy külső erőforrás fog lapulni, hogy az idősödő akkumulátor miatt a leromlott hatótávolságot meg tudjuk vele növelni.

Még sok mindenről beszélhetnék, de most kavarjam fel megint az állóvizet?

Inkább nézzük a focit. (Bár a söröm megmelegedett.)

Én utoljára a 68-as VB-n néztem a fiúkat.

A brazilok elleni meccs egészen feldobott.

Utána a CCCP elleni pedig annyira lesújtott, hogy azóta szinte egy meccsüket sem néztem meg. Vagyis bele-bele néztem, de inkább elkapcsoltam.

Most nem szeretnék elkapcsolni, még ha ki is kapnánk. Mert szép játékkal is ki lehet kapni, de nem olyannal, mint 68-ban a CCCP ellen.

Aki esetleg látta annak idején, az tudja miről beszélek.

A fiatalabbak pedig úgysem hiszik el.

Üdv. mindenkinek MCCCXCII

 

balagge 2016.05.10. 19:53:17 / # 344682
avatar
A második leginnovatívabb fuvarszervező Budapesten, úgyhogy digitális analfabéták a soforjei. Ezért nem képesek megosztani az egyébként kiváló tapasztalataikat veled. Azért ha rendelnél egy kiváló greentaxit akkor meg is kérdezhetnéd a sofőrt. Vagy...csak keress egyet amelyik éppen tölti az autót, úgyis ráér, kérdezd ki!Aztán meg is oszthatnád a tudást itt! El tudom képzelni milyen jó lehet! 🙂
alelölülő 2016.05.07. 13:23:55 / # 344647
Szuper!
Jó ugródeszka az uberhez.
don.norberto 2016.05.07. 12:08:51 / # 344646
avatar

Valaki leirhatna h milyen a green taxinal dolgozni.

balagge 2016.03.29. 13:07:23 / # 344130
avatar

Nem hinném, hogy pont a green taxi lenne a taxisok nagy ellensége. Inkább egy bukóba forduló üzleti modellt megvalósító társaság. Hosszú távra terveznek és ezen a hosszú távon is elviselik a veszteséget vagy a nullszaldót.

Az már érdekesebb része, hogy önként beköttetnék magukat a NAV-hoz. De az összes cégnél megőrzi a rendszer 3 hónapra visszamenőlegesen az eseményeket. Ha ezt a NAV egy pendrive-ra 3 havonta kimenteti, hozzá jutnak mindenhez és évekre visszamenőleg is dúskálhatnak. Felmerülne persze az is, hogy mennyire tekinthető egy ilyen rendszer hitelesnek, hiszen CSAK ez alapján vélelmezni bármilyen csalást biztosan felvetné ezt a kérdést a bíróság előtt.


Apropó! Tudja valaki, hogy milyen adatokat tárolnak 3 hónapig? Felvett címek időponttal? Fuvarok végének koordinátáit is tárolják? Esetleg a teljes működési idő alatti helyváltoztatásokat, "szünet" alatt is?

Nyomásérzékelő az ülés alatt...1xűbb a biztosítási csalást megvalósítva pénzt kiszedni a greenből sofőrként...sajnos bele csúsztam az előttem állóba 50-el...:-)

Bao 2016.03.11. 18:04:45 / # 344021
avatar
Legyen az elfelejtette lehetőség, mert jóhiszemű vagyok. 
thomas 2016.03.11. 17:33:08 / # 344020

thomas 2016.03.11. 17:23:12 / Módosítva / # 344019

alelölülő 2016.03.11. 14:38:53 / Módosítva / # 344012

Köszönjük Emese  Plusz, hogy ezt a görínyt felnevelted nekünk!

szabadataxi 2016.03.11. 13:25:00 / # 344011
Van nyomásérzékelő az ülésben, bluetoothszal kapcsolódik a tabhoz, az meg állandóan online a bázissal. Persze mi sem egyszerűbb, mint kikapcsolni egy bluetootht a tabon, de azt is látják azonnal, ha elvesztik a kapcsolatot a hokedlikkel, úgyhogy semmi értelme. A szabadjelzős versenyző vagy elfelejtett órát kapcsolni, vagy kollégát vitt, akinek kifogyott a targoncájából a delej, vagy mégis be merte vállalni, hogy kiiktatja a BT-t egy kanyar erejéig.
f.attila 2016.03.11. 12:47:15 / Módosítva / # 344010
Arra nem gondoltál, hogy ahhoz semmi köze a szenzornak? Mert én ezt tudom elképzelni.
Bao 2016.03.11. 10:56:06 / # 344009
avatar
Az ülésérzékelőt el ne hidd, láttam már tele ilyen 150-eskocsog villanyautót világító szabadjelzővel.
szabadataxi 2016.03.11. 10:22:31 / # 344008
Ez előttem is világos, nem is erről beszélek. Mindenesetre gazdaságfehérítési kezdeményezésekkel tetemre hívni az adóhivatalt egy transzparensen kreatív számviteli gyakorlat mellett nem kispályás hücpe.
tomajer 2016.03.11. 09:37:45 / # 344007
Ezügyben de.  Mert ugye mint valódi alkalmazottakat foglalkoztató cég, érdeke hogy minden fillér tényleg belekerüljön a taxaméterbe, nehogy az állandó utasokat véletlenül elvigye óra nélkül valamelyik driver, tehát biztos hogy tele vannak ellenörző mechanizmusokkal.  Ülésnyomás érzékelők, stb.
Így aztán nekik legfeljebb még segítség is ebben, ha a rendszer bizonyos elemeit a nav is ellenőrzi netán finanszírozza!
szabadataxi 2016.03.11. 08:44:41 / # 344006
Na de minden áron? Nem biztos, hogy ennek a társaságnak nagyon célszerű a NAV bajuszát cibálgatni...
tomajer 2016.03.11. 08:16:07 / # 344005
Kell az ingyenreklám:-)
Oldalszám: 21