Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Rocktaxi 2014.05.25. 11:11:29 / # 327986
Rita, Rita! :-) Boldog névnapot! :-) Így utólag. :-)
Rita 2014.05.25. 10:57:47 / # 327985
Aha. :-) Amúgy küldtem sömöst, de mindegy, megvár. hehe
hiénakutya 2014.05.25. 10:53:22 / # 327984
Mert taxisul így van. Problem? :-) tizenhárom
zenitó 2014.05.25. 05:48:29 / # 327983
avatar
Mert a tej-nek van értelme,de a telj-nek nincs-)
Rita 2014.05.24. 22:40:25 / # 327982
De miért tejhatalom??
donkihóte 2014.05.24. 20:56:38 / # 327981
avatar
Birka banda. Nehogy az utcára menjetek, nehogy kiálljatok magatokért. Nehogy mááá két órán keresztül ne vegyetek fel a kocsiba senkit, mert hiányozni fog az a nettó két rugó. Inkább sírdogáljatok itt egymásnak, az célravezetőbb. Mondjuk legalább mulattató.

fradika 2014.05.24. 20:46:38 / # 327980
+l. :)
hiénakutya 2014.05.24. 19:26:37 / # 327979
Nem lesz érdekesebb, mint a tejhatalom, kétmillió szavazattal. hetvenhárom
alelölülő 2014.05.24. 17:58:32 / # 327978
Lehet hazudni, hogy a teljes szakmát képviseli majd a kamara, de érdekes lesz, ha egy éves közgyűlésen 50 ember jelenik meg 5000-ből.
hiénakutya 2014.05.24. 14:56:15 / # 327977
Arról nem beszélve, hogy kötelező kamarai tagság esetén, akit kizárnak a kamarából, az ugye... hatvanhat
Rocktaxi 2014.05.24. 14:49:03 / # 327976
Betegek! 1986-tól '91-ig másodban nyomtam. Azért lett főállás, mert nem akartam, hogy bárki is beleugasson az életembe. Komolyan mondom, BETEGEK! Szerintem ez is a metállobby. :-( Meg a cégbe kényszerítés is. Szerintem! (a tévedés jogát fenntartva)
hiénakutya 2014.05.24. 14:48:54 / # 327975
Kötelező kamarai tagság azért kell, mert a kötelező regisztrációs díj bevezetésével csak kibélelték a Kamarát, de ettől még az a pudvaláda gittegylet még messze nem lett legitim, és ezt mindenki tudja. Ahogy írod is, az, hogy 40 fasztarisznya főtaxis, meg 20 citys körbeszopkodja egymást és megválasztják maguknak a Dudást, meg a Tamást, majd ezek az általuk képviselt fuvarszervező cégek kénye-kedve szerint alakítják a szakmát, valószínűleg nem csak a mi szakmánkra jellemző tünet. Jó eséllyel más szakmáknál is egy belterjes mutyiközösség telepedett rá a kamarára, és ezt kimondva-kimondatlanul ott van a levegőben. Nade, ha mindenkinek be kell lépnie? Szavazni úgyse fognak elmenni, jelölteket úgyse fognak állítani, viszont meglesz az a tagság, amelyik most nincsen ott a döntések mögött. Nem mentek el - hát, nyilván elégedettek, azért nem mentek el. (Lásd: kétmillió szavazattal kétharmados tejhatalom). Ezt a know-howt veszik át, vagy próbálják átvenni. Lebutítva: jelen pillanatban a kamara az elenyésző számú kamarai tagságot képviseli. Kötelező kamarai tagság esetén viszont el lehet mondani (azt lehet hazudni), hogy a teljes szakmát. Egyébként igen, jól emlékszel. Kétséged ne legyen, hogy ettől még bevezetik, ha ez megegyezik az aktuális érdekeikkel. tizennégy
alelölülő 2014.05.24. 14:24:54 / # 327974
Megengedhetetlen, hogy csak akkor dolgozik havi 2-300 órát, amikor neki tetszik. Hiába, dúl a szakértelem. Hozzáááá orvosi igazolást, ha elrontottad a gyomrod és nem dolgozol. Biztos rossz a taxiszolgáltatás színvonala, néhol még 8 percet is kell várni a városban. Ezek annyira értenek hozzá, hogy a nemlétező problémákat is meg tudják oldani.
Rocktaxi 2014.05.24. 14:11:37 / # 327973
A másik ami kiverte nálam a biztit, arra "alelölülő" már reagált. :-)
Rocktaxi 2014.05.24. 14:07:30 / # 327972
"- Bevezetésre kerülne a vezényelhetőség indoklásként szerepelt az utasok kiszolgálása illetve annak hiánya, mert "megengedhetelen, hogy a taxis csak akkor dolgozik és csak addig amikor és ameddig neki tetszik"!" Most írhatom, hogy a KURVA ANYÁTOKAT!?
alelölülő 2014.05.24. 13:33:31 / # 327971
Mifaszra kell a még több zsé ezeknek a hitvány szaroknak, a kötelező 5000 forint is elég szépen felöltöztette őket. Fuvarszervezők lobbiérdeke erősen képviselve van, a szabadúszókat is beterelnék a karámba. Érdekes lenne a kötelező kamarai tagság, lehet, akkor nem lenne elég 40 főtaxist beléptetni a főtitkársághoz. Ha jól emlékszem, az első orbánkormány idején szüntették meg a kötelező kamarai tagságot, szép lenne, ha ők vezetnék be ismét.
tomajer 2014.05.24. 09:52:25 / # 327970
Tisztelt Kollégák, Kedves Barátaim! 2014.május 21-én kiterjesztett ülést tartott az MKIK, melyre a TGFSZ is hivatalos volt. Előzmény: március 18-án Budapesten kiterjesztett ülést tartott az MKIK (Magyar Kereskedelmi - és Ipar Kamara) ahol az NFM (Nemzeti fejlesztési Minisztérium) taxis rendeletét tárgyaltuk. A kiterjeszett ülésen felsorolásra kerültek a rendelet hiányosságai illetve kifejtésre került, hogy a 88/98-as minisztertanácsi rendelet tolgozgatása-foltozgatása történik átalakítás címen. hiányosságok, megoldásra váró problémák: Direkt Létszámszabályozás személygépkocsis személyszállítás módozatainak szabályozatlansága tevékenységi engedély területi hatálya taxi bérlés Oktatás, továbbképzés engedélyvisszavonás, tiltás személygépkocsi (taxi) korhatár korlátozása Bár a minisztérium jelenleg is a 21/1994. (IV. 16.) AB határozat-ra hivatkozik, azonban figyelmen kívül hagyja azt a különvéleményt melyben Dr. Tersztyánszky Ödön alkotmánybíró kifejti: "A taxiengedély meghatározott működési területre érvényes. Ebből következik, hogy megfelelő törvényi felhatalmazás alapján nem alkotmányellenes az, ha az adott működési területre vonatkozóan a taxik számát települési önkormányzat határozhatja meg rendeletében. Ez ugyanis az adott esetben csak közvetve korlátozza a vállalkozás jogát és így törvényi szabályozást nem igényel." Többen is felvetették, hogy jelenleg is működik az országban egyes területeken a tevékenység korlátozása, lásd pl a Dohánykoncessziót. 2. A rendelet-tervezet egyik legnagyobb hiányossága, hogy bár a személygépkocsis-személyszállítást és a taxi személyszállítást igyekszik jól elkülöníthetően szabályozni, ám ez mégsem tükröződik a jelen tervezetben.A személygépkocsis személyszállítás több ágra oszlik, amit a jelen tervezet nem tud kezelni ezáltal nem csak kikerülhetővé válik a rendelet néhány pontja, hanem ezzel együtt visszaélésre adhat okot hiszen a taxi tevékenységet lehet végezni ( a hiányos tervezetnek köszönhetően) "fehér rendszámos" tevékenységgel. 3. Problémás lehet a a területi korlátozás jelenlegi megfogalmazása ami kimondja, hogy a taxis a müködési területét csak a működési területén fel vett utassal lépheti át. Egy ilyen korlátozás nem életszerű. Ugyanakkor azok a taxisok akik nem rendelkeznek budapesti engedéllyel a rendelet életbe lépése után már nem szállíthatják el a saját megrendelőiket a Liszt Ferenc nemzetkőzi repülőtérről. 4. Jelenleg a taxi bérlés hivatalosan nem működik. és a jelen tervezet sem oldja meg ezt a problémát 5. a jelenlegi képzés, továbbképzési tervezet elutasításra került 6. Problémás, hogy szabálytalanság esetén jelenleg az engedélyvisszavonás a vállalkozás autóját érinti, miközben a szabálytalanságot megvalósító gépkocsivezetőt senki sem vonja- vonhatja felelősségre. 7. A jelenlegi taxigépkocsikra vonatkozó 10 éves korhatár korlátozás számos problémát okoz A kiterjesztett ülés azzal zárult, hogy minden résztvevő szervezet készítse el a saját módosító javaslatát majd ezt juttassa el az MKIK részére ahol az összes javaslatot egyetlen anyagba foglalják, majd ezt az összesített anyagot egy későbbi időpontban közösen fogjuk megvitatni. 2014. május 21-én az MKIK szegedi kiterjesztett ülésén a fentiek megvitatásra kerültek. A közös álláspontok rögzítésre kerültek amit az MKIK terjeszt be a minisztérium részére. A kiterjesztett ülésen elhangzott, hogy az MKIK tárgyalásokat folytat a kormánnyal a kötelező kamarai tagság bevezetéséről. Ennek díja magasabb lenne mint az évi 5.000 ft-os kamarai hozzájárulás, de alacsonyabb lenne mint a jelenlegi kamarai tagsági díj. Továbbá az MKIK részéről felvetésre kerültek az alábbiak: - Tiltásra kerülne a "mezítlábas" (független/szabadúszó) taxizás. Az elképzelés szerint taxizni csak és kizárólag fuvarszervezőhöz tartozva lesz lehetséges - Bevezetésre kerülne a vezényelhetőség indoklásként szerepelt az utasok kiszolgálása illetve annak hiánya, mert "megengedhetelen, hogy a taxis csak akkor dolgozik és csak addig amikor és ameddig neki tetszik"! A fentiekről bővebben a tgfsz éves közgyűlésén illetve az előtte megrendezett nyílt taxis fórumokon fogunk beszámolni! Kötelezővé válhat a kamarai tagság! Az erről szóló hírt a BKIK rendes küldöttgyűlésén ismertették! A BKIK küldöttgyűlése leszavaszta az MKIK reformterveit - Videó (profit7.hu) Budapest, 2014.05.23 Üdvözlettel: Farkas Zsolt elnök

TGFSZ 2014.05.15. 09:32:45 / # 327969
avatar
[b] Meghivó Tisztelt TGFSZ tag ! A TGFSZ 2014.06.16-án (hétfő) 14.30 óra kezdettel éves, rendes közgyűlést tart. amelyre tisztelettel meghívunk. A közgyűlés helye : 1144-Budapest, XIV. Ker. Vezér út 28/B [/b](Cserepesház) Napirendi pontok Köszöntő A közgyűlést vezető megválasztása Jegyzőkönyv vezető megválasztása Jegyzőkönyv hitelesitők megválasztása Pénzügyi beszámoló Beszámoló az elmúlt év munkájáról, annak eredményeiről: a Fővárosi rendeletről hatásairól az ellenörzések kapcsán felmerült problémákról létszámszabályozásról a Minisztériumi (országos) rendelet-tervezetről A jövőt illető tervek ,célkitűzések Egyéb ügyek Határozatképtelenség esetén, megismételt közgyűlésre kerül sor 2014.06.16-án (hétfő) 16.30 órakor A megismételt közgyűlés a megjelent tagok számától függetlenül határozatképes A közgyűlés előtt 13.00-tól 14.00-ig taxis fórumot tartunk, amelyre a nem tagokat is tisztelettel elvárjuk. A közgyűlésre a Tagok a tagsági igazolványukat hozzák magukkal !! Budapest, 2014.05.15 Tisztelettel: Farkas Zsolt Elnök

tomajer 2014.04.17. 18:30:33 / # 327968

TGFSZ 2014.03.30. 12:07:21 / # 327967
avatar
Tisztelt Kollégák! Felhívjuk a tisztelt érintettek, gazdálkodó szervezetek figyelmét, hogy a 2014. évi kamarai hozzájárulás megfizetésének határideje: 2014. március 31. A kamarai törvény módosítása három lényeges változást tartalmaz, mely szerint a 2012. január 1-től életbelépő új rendelkezések alapján a gazdálkodó szervezetek kötelesek: a kamarai nyilvántartásba vételüket kezdeményezni, a kamarai közfeladatok ellátásához évente 5 000 Ft kamarai hozzájárulást fizetni. A megfizetett hozzájárulás összege önkéntes kamarai tagok esetén levonásra kerül a tagdíjból. Bővebb információ az alábbi linkeken található: http://www.mkik.hu/hu/magyar-kereskedelmi-es-iparkamara/gazdalkodo-szervezetek-kamarai-regisztracioja-2533 http://www.bkik.hu/hir/3135-Tajekoztato-a-kotelezo-kamarai-regisztraciorol Üdvözlettel: vezetőség

Oldalszám: 321