Hozzászólások száma: 172
Ugrás a hírhez Oldalszám: 9
Témakörök > Hírek fórumai > Extrém tarifacsökkentés várható A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
alelölülő 2010.03.09. 01:21:10 / # 120577
Számonkérésről szó sem volt, egy lehetséges forgatókönyvet vázoltam. Nem tudom, hol szerepelt a cég beáldozása benne. Ha ott tart, hogy tönkre megy, vagy lép valamit, akkor biztos hogy sok választása nincs. A fuldokló minden szalmaszálat megragad, az biztos.
hiénakutya 2010.03.08. 21:27:18 / # 120576
Yesssssss
csogu 2010.03.08. 20:24:30 / # 120575
Nézd, indukálunk egy radikálisat, majd eszkalálódunk is... Viszont ami lényeges lenne: NEM A CÉGVEZETŐKTŐL KELL ELVÁRNI, HOGY A MI VÁLLALKOZÁSAINKAT VÉDJÉK, AZ A MI FELADATUNK LENNE. Ők, ezekkel a tarifacsökkentésekkel a saját bevételüket szeretnék növelni, szinten tartani azzal, hogy más cégtől elhoznak címeket, amit a taxisok követnek. Szóval egy cégvezetőt arra kérni, vagy azt számon kérni tőle, hogy miért nem áldozza be a vállalkozását egy másik ember vállalkozása érdekében...butaság:-))
alelölülő 2010.03.08. 17:26:45 / # 120574
De ő már ezt tartja normális tarifának... Másrészt: Belegondolt valaki abba, hogy egy radikális fuvardíj-csökkentésnek mennyi fuvarszám-emelkedést kell indukálnia, hogy rentábilis legyen? Például, ha egy cég mondjuk 30%-kal csökkenti a fuvardíját, 30% fuvarszám-emelkedésnél eléri ugyan a korábbi bevételt, de jóval több futott km-rel, tehát magasabb rezsivel. (Feltételezve, hogy az átlag fuvarhossz nagyjából azonos.) Tehát valahol 40-50% fuvarszám-emelkedésnél lesz vagy lenne tényleges haszna. Lehet erre számítani? Nem inkább az árverseny eszkalálódására?
Dodi 2010.03.08. 14:17:49 / # 120571
avatar
Tudom.Csak nem "tudtak" küldeni kocsit 30 perccel sem.

alelölülő 2010.03.08. 13:26:35 / # 120573
Tudod, miért 2800-ért? 2777+jatt
Dodi 2010.03.08. 13:04:01 / # 120572
avatar
Tanmese ( a könnyebb számoláshoz ) Adva van egy vállalkozó, akinek van 3 állandója. Napi 100 km-t megy velük, 225-ért, heti 5 néha 6 napot, havonta 25x. Az bruttó 562 ezer Ft. Kiállás, hazamenet, gyerek iskolába, bevásárlás, kávé a haverokkal, beugrani a központba stb, még egy százas km futás, azaz havi 5000 km. Míg egy napon azt mondják az utasai: - Találtam egy másik taxist, ő megcsinálja, ugyanezt 140-ért. Vállalod így is vagy váltsak fuvarozót? Emberünk nyel egyet és rábólint. Híre megy, hogy ő milyen olcsó és még újabb állandókra is szert tesz. (fuvarszám növekedés) Immáron 5 állandója van, 140 km-t megy velük, de már csak 140-ért. Az bruttó 490 ezer Ft. A km immáron havi 6000! Nagyobb lett a kiadás üzemanyagra, szervizre. És nem érti! - Többet dolgozom, több lett az utasom és nem hogy nőtt volna a jövedelmem, de még csökkent is? Nna… erről szól ez a tarifa harc. Lehet mellet veregetni, hogy: - Lám,nálunk mennyi cím van! Egész éjjel pörgünk. Minden nap egy kis szilveszter! Azért írtam a történetet állandókkal, hogy ne vesszünk el a részletekben. Be kell csak helyettesíteni a napi reális helyzettel. Mert ha az lenne a helyzet, hogy a tarifa csökkenés következtében idén nem megyek nyaralni a Maldív szigetekre, akkor azt mondom: Igen van még tartalék a hatósági ár alatt. De itt már megélhetési gondokat okoz ez az „árverseny”. Minden ember, legyen vállalkozó, alkalmazott, azért dolgozik, hogy előbbre jusson. Hogy az elvégzett munkáját tisztességesen megfizessék. Azért,hogy kiröhöghessem azt, aki a békási HÉV-től a XVIII. Csokonaiba akart 2800-ért utazni.

kínai büfé 2010.03.07. 13:26:49 / # 120570
avatar
megállt a topic? mindenki beletörődött az emelésekbe? megjöttek a fenyegetések a taxicégektől? emésztitek a dolgot?

kínai büfé 2010.03.05. 21:48:31 / # 120569
avatar
http://www.expressz.hu/kisokos/jarmu/fuvarozas/hirdetes-18920820/ van aki elkezdi a sort?

peti493 2010.03.05. 11:29:53 / # 120568
avatar
Hogy van a dalszöveg?-"BUMM A FEJBE"-

kínai büfé 2010.03.05. 07:37:45 / # 120567
avatar
tudnak mit mondani:ha nem tetszik,el lehet menni. csak ezt szajkózzák. sosem állnak össze,féltik a poziciójukat.elmennek páran?jön más helyette,ezért nem aggódnak,a bevételük miatt. szégyen,hogy nem tudunk össze állni
detromit 2010.03.05. 06:52:37 / # 120566
avatar
Nem fognak, nem tudnak mit mondani nekünk. KIcsúszott az irányítás a kezükből. Már haragszanak egymásra. Már évek óta nem ültek le egymással. Már írtam fél évvel ezelőtt máshol hogy össze kell állniuk a magas tarifákkal dolgozó cégek vezetőinek,és indítani egy támadást. Szakmait. Nem lett semmi. Marad az ár-játék,de ebbe belebukhatnak ők is,de legfőképp mi. Ha fele létszámmal fognak működni a cégek mondjuk egy év múlva,de működnek akkor még látszólag ők lesznek a nyertesek ,mármint a vezetők ha megtarthatják a székeiket! De nem biztos ez sem!
bemondó 2010.03.05. 05:49:13 / # 120565
avatar
04.04. Próbálta már 4-esben? 144? Hmmmm... Igen...'94-ben.....

3asbreak 2010.03.05. 00:40:20 / # 120564
avatar
Dodi: Nem-nem, határozottan emlékszem, hogy 2002-ben 120-al jártam szinte minden nap a 6x6-al. Ez a hatósági tarifa lehet.
3asbreak 2010.03.05. 00:38:19 / # 120563
avatar
"Valaki felrúgta (titokban) a megállapodást?" Ilyesmit én viszont nem írnék le cikkbe, mert alkalmasint nagyon sokba fog majd kerülni a GVH-nál...
kínai büfé 2010.03.04. 16:36:12 / # 120562
avatar
a cégvezetők reakcióját várom.ha gerinc ellen bennük,válaszolnának.
Dodi 2010.03.04. 16:36:05 / # 120561
avatar
A Birodalom visszavág! :))
Dodi 2010.03.04. 16:33:06 / # 120560
avatar
Milyen reakciót remélsz? Mindenki szép csendben,megadóan halad az óraszervizbe, berakatni a "múltszázadi" (90-es évek) tarifáját.
dorong 2010.03.04. 16:13:12 / # 120559
avatar
A történet úgy kerek, hogy a "csúnya főtaxitól" nyúlta le a taxi4 első menetben a főtaxi "kedvenc" szerződőtt partnerét.Mire a Főtaxi visszavágott...
kínai büfé 2010.03.04. 16:11:49 / # 120558
avatar
egy büntivel kicsinálnak páran,több ezer embert? semmi gerinc ezekben? azt hiszik,ezzel le van zárva az ügy? ki mondta nekik,hogy jó nekünk a 130-148 ft? miért nem reagál egy sem itt? kitöl félnek?

Oldalszám: 9