Név 3asbreak
Becenév 3asbreak
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A Fizetni Nem Szerető Utasokról

Hozzáadva: 2010.12.23 03:18

Nem akarok kötözködni, de ez így gáz lesz. Mi van, ha valaki a szomszédja, kollégája, vagy éppen egy polgármester, vagy egy államtitkár nevét használja? Akármit be lehet mondani a telefonba. Képzeld el azt, hogy megjelenik valamelyik újságban, hogy "X.Y híres ember nem fizetett a taxiért" - Te és tomajerék pedig járhattok a bíróságra. Másrészt aki nem akar fizetni az valószínű nem a saját nevét használja. Az ötlet nem rossz, de én átgondolnám a helyedben.

Téma: PentaTaxi

Hozzáadva: 2010.11.06 02:06

Sok sikert az induláshoz! (Megnéztem a honlapot, hát szövetkezetesdit meg ilyesmit lehet játszani, de hogy ezekkel az árakkal fuvart nehéz lesz szerezni, arra azért elég nagy fogadást tennék..:))

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2010.06.15 23:26

No, ez az a típusú hír, amit nem kell komolyan venni. Bojár Iván András hol plakátragasztókat fülel le, hol a graffiti témát veszi elő, hol meg a taxik színét, hol nem funkciónáló Szeretem Budapestet mozgalmat indít - csakhogy legyen valami látszatja a tevekenységének. 0.01% az esélye, hogy bármi is lesz ebből.

Téma: Extrém tarifacsökkentés várható

Hozzáadva: 2010.03.05 00:40

Dodi: Nem-nem, határozottan emlékszem, hogy 2002-ben 120-al jártam szinte minden nap a 6x6-al. Ez a hatósági tarifa lehet.

Téma: Extrém tarifacsökkentés várható

Hozzáadva: 2010.03.05 00:38

"Valaki felrúgta (titokban) a megállapodást?" Ilyesmit én viszont nem írnék le cikkbe, mert alkalmasint nagyon sokba fog majd kerülni a GVH-nál...

Téma: Megéri ma taxisnak lenni?

Hozzáadva: 2010.02.16 16:50

Ezt az érdekességet találtam ma a témában: http://www.worktime.hu/allas_hirek/taxizas/20100216/allaskereses-helyett-erdemes-nekiallni-taxizni Végülis egész reális...
szálka: a, az utas nem tudja, hogy a taxisok milyen szerződéses viszonyban állnak a fuvarszervezővel. ő egy adott márkát hív, sokszor. Te is mondjuk bármelyik McDonaldsban ugyanazt kapod, pedig szinte mindegyik üzlet franchise, és kvázi magántulajdon. Ha a kedves utast átvágják mondjuk egy Pepita Taxiban, nem fog többet azzal utazni, hiába jön legközelebb más sofőr... b, "pitiáner" - ne haragudj, nincs kedvem előlről kezdeni az üzleti szellemről és a kereskedelem alaptörvényeiről szóló beszélgetést. Ha már voltam olyan kedves, és megvettem a kisboltban 1.5x drágábban mindent, akkor a nyereségbe igazán belefér egy 10 ft-os szatyor, éppenhogy az árát pitiánéreség elkérni. (Lásd még autóvásárlásnál ajándék szőnyeg, rádió, stb. mind benne van a haszonban, de ajándéknak tűnik, és mégis pozitív érzést okoz a vevőnek). Tudod, vannak olyan fogalmak, hogy ügyélelégedettség, ügyfélmegtartás...vagy ezek kínaiak? :)
Valamit még elfelejtettem: a Citysek - többen is - azt állították, hogy náluk olyan az utazóközönség, hogy adott esetben az sem gond, ha a kedves utas épp nem tud fizetni, majd fizet másnap. Persze gondolom ezt csak olyanokkal teszik meg, aki már eleget rendelt (ld. rendelésszám!) :-)
"és nem húztunk volna a saját nyakunkra ennyi szutyok új vállalkozást, ezekkel a 150-es tarifákkal" Hmm, ezzel kapcsolatos az, hogy a városban egyre több újfajta taxicéget látni, minimális tarifákkal (pl. Lady meg hasonlók...)?