Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Olvasom az uber helyi PR cégének nyilatkozatát az ügyről, ami csak a megszokott kliséket ismételgeti még most is - 1200 munkavállaló, többségében fiatal megrendelők, innovatív innováció és igy tovább a zagyvaság. Azért használhatom a zagyvaság kifejezést, mert a PR cég képviselőjének - egyszer cégképviselő, egyszer ügyvezető igazgató, egyszer vagy gazdasági vagy stratégiai akármicsoda - annyi köze van az uberhez mint nekem. Semmivel sem több és semmivel sem tud többet az uber belső adatairól mint én vagy bármelyik taxis. Egészen pontosan annyit tud róla amennyit hagytak neki hogy tudjon, én ennél jóval többet tudok, én éltem át a folyamatot, az autós partnerei valós darabszámát és azt az összeget amekkora kiesést amit az engedéllyel rendelkező fuvarozóknak okoztak, mind a saját bőrömön éreztem.


Kezdjük ott, hogy az 1200 autós partnernek alhangon a duplája tevékenykedett a fővárosban. Ez az 1200-as szám azokat fedi le akikről az uber - ha beütne a ménkű, mint most - valamiféle papírt elő tud varázsolni, igy a felelősség magáról a cégről át van hárítva az autós partnerre, a cég maga mossa kezeit. De ha ebben az adatbázisban szerepelnének azok az autós partnerek is akik mindenféle (szánt szándékkal félreértelmezett) engedély nélkül nélkül tevékenykedtek akkor már a cég is komoly bajba kerülne, ezt ők bizonyosan el fogják fedni mind a magyar és mind a holland hatóságok elől.

A másik említésre érdemes csúsztatás a számokkal maga az évszám. 2015-ben ennyi meg annyi. Ez az az év amelynek az utolsó hónapjában indult be igazán a cég nálunk. Vajon milyen érték jönne ki a 2016-os év első félévére? A teljes 2015-ös év többszöröse.


Nyugodtan kijelenthetem, hogy ha csak az uber által is kiadott 1200 sofőrt ellenőrzik már olcsón úszták meg a dolgot. Még mindig van további 1200 akik eltűnnek a ködben, mert az ubernek nem érdeke őket megjeleníteni. Ha ők is megjelennének a kiadott adatokban akkor már maga a cég is felelőztethető lenne és Magyarországra többé nem tehetné be a lábát.

És azt is kijelenthetem, hogy ha csak a NAV követel az autós partnerektől pár kóbor forintot akkor fellélegezhetnek. Ez még mindig csak egy pénzügyi elszámolás, még az engedély nélküli tevékenység végzéséért nem kergette meg őket senki. Pedig az már nem két fillér lenne.

Csak hogy teljes mértékben világos legyen kikkel vitázunk uber ügyben...  lejött a hír, hogy egy taxis is megsérült a Teréz körúti robbantásban. 

A hozzászolók megállapitották, hogy ez pártpropaganda és a taxisok azért cserében vesznek ebben részt, mert az ubert betiltották. 

Ennek a gondolatvilágnak a szintje valahol a 4-5 éves forma gyerek és a ZS kategóriás akciófilmeken szocializálódott tinié között lehet. 

Ez alapján elgondolkodtam, ezekkel vitatkozni vagy ezeket győzködni minek? Mi értelme fáradozni, képtelen megérteni miről szól a vita. 

Tényleg felesleges rájuk időt vagy bármi mást pazarolni.

Téma: Az új ellenség: CAR for you

Hozzáadva: 2016.09.24 05:00


Téma: Az új ellenség: CAR for you

Hozzáadva: 2016.09.22 17:29

Ez a cég még mindig lehet csak egy 'alvállalkozó', ahogy az is, hogy valóban ők, ebből még bizonyosan nem derül ki. Minket az érdekel hogy ki szedi a lovét? Ki üzemelteti a cab4you szoftverét, ehhez milyen engedélyeik vannak, mik az adatvédelmi irányelvek, mi lesz az adataimmal miután regisztráltam náluk, ki kezeli és milyen módon, hol lehet reklamálni ha valami gond van a szolgáltatással, mi az elérhetősége az üzemeltető cégnek, stb, stb.

Ezek a szoftver telepítése után kiderülnek? Fejlesztőt látom csak, a  Nerddevelopments kft. Akik a főtaxi alkalmazását is készítették és akik a Fogyasztóvédelmi panaszbeküldő alkalmazást is alkották. Még szervert sem kell váltani, egyik alkalmazásukból nyújthatok be panaszt a másik alkalmazásukra :=)


Ez a reklám is jött tesz nekik egyébként, tegnap még 100 körüli volt a letöltés, mára már 500 letöltést jelez a Gplay.

Uber driver zaklatott fiatal lányokat 

És mikor ezek után kiszáll lepontozhatja. Micsoda innovatív dolog.

Ez a nagy trükk? Soför és autó bérlés különszámlázva?Ezt találták ki az ügyvédeik?Ezt nyilatkozta anno a táncoslábú, hogy majd az ügyvédeik felülvizsgálják a lehetőségeket. Miközben ránézel az emberre és jól látható, hogy nincs ezer forintja.Micsoda figurák. Meló az nem, beállni a sorba és versenyezni azt nem, küzdeni mint disznó a jégen azt nem,, a meló az büdös. Megelözni mindenkit és meló nélkül felmarkolni a lovét,  na azt már igen. Nekik ez jár, hisz ők többek mint mi, ez a gondolat az alapja az egésznek.
Ez a cég még mindig lehet egy bedolgozó vagy alvállalkozó, akitől a sofőr bérli a kocsit. Bár ennek némiképp ellentmond, hogy a számlázó cég hivatalos😂  emailcime: driverforyoubudapest@gmail.com.

"Szöveges üzenetből értesültek az egykori Uber-felhasználók, hogy a Google Play áruházból már letölthető a Car4you Budapest alkalmazás"


De hogy?

Honnan tudja a c4u, hogy kik voltak uber felhasználók? Vagy ez egyszerű csúsztatás és a szöveges üzenet egy Facebook bejegyzés?

Tudják a sofőrök mivel jár az engedély nélküli taxiszolgáltatás végzése?


Ez a car4you a táncoslábú piramisjátéka vagy ő csak az arcát adta ehhez? Nézem a céginfót, 4 cégnév sanszos, ebből kettő már  borítva, kettő maradt, egyiknél ilyen 60 éves hölgy az ügyvezető. Biztos lesz nagy öröm mikor a nav-tól kap majd levelet. De simán lehet, hogy csak véletlen a cégnév hasonlóság, nem derül ki semmi a cégről számomra sehol.

Ami kiderül, hogy ugyanaz a Nerddevelopments kft. írta az applikációt amely a főtaxi appját is készítette és jelenleg is pátyolgatja. Lehet a szerver is közös, azt a fennmaradó 10% szerverkapacitást se hagyjuk veszni, főtaxi meg fizesse az áramot :-D  Ez lenne a legnagyobb slusszpoén az egészben:-)