Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Pancserek voltak, akkor kellett volna nyomást gyakorolni mikor sokadszorra tárgyalták és halogatták a döntést. Ahogy azt mi csináltuk.

Még mindig van sansz, legfőbb indok ami az uber zsebéből visszatérő jelleggel előkerül ez a mondat, hogy "Az Uber képviselői azt hozták fel indokul, hogy az Európai Bizottság világosan kijelentette, hogy az Uber szolgáltatásokat bátorítani és szabályozni kell, és nem betiltani." Csak hogy ez egy kamu, az Európai Bizottság ilyet nem mondott, ők csak szeretnék magukat ebbe és ezáltal a közösségi megosztásba belemosni. Ezt a kamut kell egyértelműen minden fórumon és a média minden elérhető felületén látványosan támadniuk, ha sikerrel akarnak járni.


A valós közösségi megosztás legközelebbi példája (nincs sok és még ez is billeg, illetve billeghet ha nem lesz perfekt szabályozva, épp az ilyenekre gondolt az Unió a szabályozás alatt) nálunk például a GreenGo. Ami nem mellesleg vastagon veszteséges és jelen pillanatban nem az rajzolódik ki, hogy felfelé ívelne a pályája, ennek épp ellenkezője. De ennek az arculatnak semmi köze az uberhez.

Bocsánat, fordítva még lényegretörőbb a kijelentés: az ubernek semmi köze a közösségi megosztáshoz.

Nekem is az a véleményem, hogy hosszú távon biztosan jól jönnénk ki belőle, a szakmánk pozíciója lenne jóval stabilabb a jelenleginél, amire be kell lássuk nagy szükségünk van.


De.. azt is látni kell, hogy igy még nagyobb szeletre adunk lehetőséget fekete vagy akár szürke szolgáltatásokra. Ami addig nem baj, ha ezek villámgyorsan le vannak állítva. Csak hogy nincsenek, a leglátványosabb le lett, de van itt még sok másik, egyértelmű taxiszolgáltatást nyújtva mindenféle engedély nélkül. Jelen pillanatban is épp annyi fehér rendszámost látsz szolgáltatni a reptéren amennyi taxit. Ez az arány látványosan növekedne egy ilyen rendelet érvénybe lépésekor.


És azért az elég mókás lenne, hogy én megyek a Kiskörúton sárga elektromos autómmal, az 5-6-7 milliós befektetésemmel, vállalva az e-autó minden nyűgét és a fejem felett lebegő kardot ha hibáznék, körülöttem pedig 300 ezret érő fehér rendszámos autók tömege veszi fel az utasokat világító szabadjelzővel. Jelenleg is ez zajlik, csak még kicsiben. 

Mit mond erre a hatóság?   - Ja, az nem is taxi, annak ellenőrzésére nincs jogosultságom.


Röviden a véleményem az, hogy ez a szabályozás csak akkor kerülhet szóba, sőt, egyáltalán vitára bocsájtásra a felek között csakis abban az esetben kerülhet, ha a hatóság még előtte bizonyítja, hogy hatékonyan képes kiszűrni a fekete/szürke szolgáltatásokat. Addig semmiképp.


Hát most vegyek egy űrhajót, miközben mindenki más Trabanttal nyomul, ráadásul ő a jó fej és olcsó fuvarozó? Veszek én is egy Trabantot, a taxi pedig úgy ahogy van és eddig létezett megszűnik Budapesten.

Fiktív igazolással trükköznek a taxisok

Bocsánat, előző hozzászólásban a link helytelen és már nem tudtam javítani.

Azt kifigyeltétek már, hogy nincs olyan uber reklám ahol a sofőr az utat nézné? 😂  




Téma: Taxisok közelharca a sorszámért

Hozzáadva: 2017.02.06 03:35

"Egyszerűen kiseggelik ill. kilábalják"


Ezt nem jól látod, egyrészt engem és feltételezem mást sem zavarna különösképp a bérsorbanálló, ha csak erről lenne szó és ha az elvárható módon (ügyfélkapu, telefon, email, de akár személyesen) hozzá lehetne jutni időponthoz. Nem kell hogy ott azonnal intézzék, mondja, hogy jövő hét szerda 14:45 a legközelebbi szabad, jó lesz? Vagy mondja azt hogy augusztus 28, engem mit érdekel? Megmutatom a rendőrnek, csak ekkorra van időpont, ha ez zavarja az okmányirodával beszélje meg, remélhetőleg azt nem várja el, hogy gyártsak le magamnak egy új forgalmit.  

De ezt nem mondja és miért nem? Na nem azért mert a Visegrádi utcának nincsen naptárra pénze, hanem mert ebben az esetben a kajfernak nem jutna időpont. A havernak biztosan kell juttatni, minden nap, utánuk jön mindenki más.

Az pedig nem igaz, hogy csak kettőt intézhet, ezt csak mondják, valahogy mégis csak intézi. Míg ott várakoztam figyeltem mi zajlik. Negyed óra alatt 5 taxis érkezett egy emberhez a paksamétájával vagy a kis pénzecskéjével, attól függően, hogy épp beadják a papírokat vagy már kész is az ügye. Még az sincs hogy benéztem volna, ugyanis az öt taxisból hármat ismerek.

A biztonsági őr pedig bekiabálásra írta be a kajfert a névsorra amit a főnök láttamoz és eldönti ezek közül kinek lesz ma időpont. - Irj már be, két sor közé odaférek még én is...

A biztonsági őr! Mint okmányirodai ügyintéző. Nem is tudom.. Románia 1965, kb akkor és ott mehettek igy a dolgok.


Téma: Taxisok közelharca a sorszámért

Hozzáadva: 2017.02.05 17:24

Egy hét? Én három hete nem tudom ezt elintézni, miközben két hetem van rá a szabályok szerint. Hogy mit mondok a rendőrnek ha majd megállít? Sejtelmem sincs.

De nem az ügyintézők létszámának növelése a helyzet megoldása - bár az is biztos javítana a helyzeten - hanem az ingyenélők kipaterolása a rendszerből. Akik abból élnek, hogy kora reggel lefoglalnak egy jó adag időpontot és pénzért árulják neked. Azt a sorszámot ami neked jár. Ő abból él, hogy azt árulja neked ami a tiéd.  És azért tudja ezt megtenni, mert valaki belsős ember együttműködik vele. Például a biztonsági őr. Az a biztonsági őr aki ott azért kapja a fizetését, hogy a rendet fenntartsa. Ehelyett káoszt teremt.

Ugye emlékszünk még arra, hogy a Visegrádi utcában vittek már el egy jó adag külsős és belsős embert emiatt? Másnapra megszűnt a tumultus, a tömegjelenetek és volt időpont mindenkinek.

Most kaptak egy milliárdos elektronikai rendszert a hatékonyság jegyében, ami egyébként meglepően jól működik a helyi önkormányzatoknál, csak a Visegrádi utcánál van a probléma. De itt nem is kicsi. Ide időponthoz elektronikus módon nem lehet jutni - pedig ennek kiadása van nekik meghatározva - csak személyesen. A személyesen annyit tesz, hogy elvileg reggel nyolckor ott állsz a kapuban. Elvileg... gyakorlatilag pedig azt, hogy már reggel ötkor állsz ott a kapuban és még az is lehet hogy az ingyenélőt is le kell csavarnod különben eléd tülekedik és kitépi előled a sorszámod. Na, ezért igazán kár volt egy milliárdos rendszert a kezükbe adni.


Én tudom, hogy a taxisok mindig okoskodnak. Egy taxis ha tehetné, akkor nem hogy téli gumit nem tenne fel, de akár felnin menne az utasokért.  Igy gyárthat magának egy illúziót, hogy ő még ezt is megoldotta 'okosba', és ez alapján ő több és jobb mint a többiek. És ezért az illúzióért mindent pénzt hajlandó kifizetni Gizikének, Katikának, Lacikának. Akik ott a helyszínen elintézik neki, hogy ne kelljen kivárnia a sorát.  Csak az van elfelejtve, hogy az ő egy okoskódos időpontjának az ára az hogy másik 10 kollégájával kibabrál. Nekik nincs időpont a Visegrádi utcában vagy a műszaki vizsgán. Bezzeg ha a Gizikét, Katikát vagy Lacikát hívom fel akkor aznapra van időpont, milyen érdekes. Gizike, Katika és Lacika akik újraírták a milliárdos informatika rendszert.

Én nem voltam rest végig hallgattam, már csak azért is mert ezek az emberek felvették a kesztyűt a legnagyobb ellenfelünk ellen. Még akkor is talpon maradtak mikor a Tarlós azt (hazudta) nyilatkozta, hogy a Főváros sajnos nem tud semmit tenni az illegális fuvarozással. Ez volt az a pont ahol a cégek is elkezdtek kihátrálni mögülük, ők még sem ették meg, hog már nincs mit tenni. 


De... most itt megjelent Karsai Katalin. Az a Karsai Katalin akitől másfél éve nem olvasok mást, csak azt, hogy a taxirendeletet el kell törölni. Eddig nem olvastam mást tőle. Ami a taxisoknak biztosan nem érdeke.


Itt veszítettem el a fonalat, végül is ki mit akar és ki kivel van? Nem ártana ezt tisztázni, mert a Főváros 10 perc alatt fog megszavazni a fejünk felett olyan új rendeletet, hogy csak pislogni fogunk, ha nem egyértelmű mit is szorgalmaznak a taxisok. Ha pedig nem újat léptetnek érvénybe, hanem csak eltörlik a régit,  akkor már nem pislogni fogunk, hanem feltehetőleg disszidálni.

Az NLCafé erre még rátesz egy lapáttal. Az ő felkészült újságírójuk már a taxisok hőbörgését vizionálja az olvasói elé, egy az egyben átváltja a szlovákiai árat forintra és azt hiszi ennyi lesz az ár nálunk is. Plusz tényként állítja azt a sületlenséget, hogy az uber nem veszi el a taxisok munkáját, ők más, eddig nem létező megrendelői állománynak tevékenykednek.

Ezt a három dolgot állítja a cikkében, ezek közül nem sokban téved, csak mind a háromban. Hát nem az újságírás csúcsa ő sem = )


Miért hőbörögnék én, ha egy újabb fuvarszervező jelenik meg a piacon aki értem - tehát a taxisofőrért - versenyez? A felkészületlen cikkíró még azt sem érti, hogy itt már rég nem az utasokért folyik a harc, hanem a minőségi szolgáltatást nyújtó taxisofőrökért.

Ez nekem csak jó, miért hisztiznék én, ennek én csak örülök.

Azt kell mondjam ez az újságíró sem egy gazdasági szaki.

Na végre egy jó hír, megvan a helyük a világban = )  Sose tudtam mi a szerepük a sok személyszállító mellett, igy már egyértelmű. Meki ételfutár. Bombaüzlet. Ez a Kalanick a Mekivel karöltve zseniális. Az emberiség innovatív géniuszai.

Ezt ők kitalálták, a kis hangyák pedig majd csinálják.


Ha rendelnek egy menüt az 10$, abból 2$ a sofőré, abból 25% kalanické. Mindenki jól jár. Ezzel AKÁR - nem mondjuk, hogy biztos, csak azt hogy akár - óránként 4$ is megkereshetsz. Igy egy napra kivetítve AKÁR 80-90$ is megkereshetsz.

Ehhez nem kell mást tenni, mint uszkve 20-24 órát ülni a _saját_ kocsidban. Úgysincs más dolgod, zenét meg szeretsz hallgatni, tök jó.


De... - és most jön a lényeg! - ha eléred a VIP szintet, akkor a kiszállításból csak olyat kapsz, ahol a megrendelő utazni is óhajt. Ez a legnagyobb buli. Hisz már az ételszállításért megkapod a pénzt, majd a megrendelők beülnek az autódba, lehajtják a már előre felszerelt McDonald's műanyagtálcákat - ezt a VIP autókba ingyen biztosítja az uber -  és miközben viszed őket az úti céljük felé nálad kényelmesen elfogyasztják az ételt.


Őszintén, van ennél zseniálisabb ötlet? Munkahelyeket teremtünk!

Kalanick for President! Ez egy zseni.