Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Nagyüzemben vezeti félre a hatóságokat az uber. Nem csak nálunk, mindenhol.

A 444.hu-n megjelent cikk kommentjei a legizgalmasabbak, a hozzászólók döntő többségének sikerült még ezt is saját magának megmagyarázni, hogy ez egy tök liberális hozzáállás az uber részéről.

A teljes megfigyelés, a felhasználói szokások, mozgások, annak logolása hol mennyi időt töltesz, a mobilhasználat a rajta lévő adatokkal ahol még annak is jelentősége van, hogy olcsó vagy drága mobilt használsz, a hitelkártya adatok és végső simításként a facebook vagy egyéb online profil ellenőrzése. Ez a 444.hu törzsgárdája szerint egy liberális válasz a gonosz hatalom ellen.

Azt kell mondjam ők készen vannak, ennél nincs tovább.

Az uber vezér és egy uber driver vitája.

Ami egyértelműen kirajzolódik a videóból, hogy az uber vezér gyakorlatilag saját tulajdonának tekint minden tőle függésben lévő sofőrt, annak idejét és tulajdonát. Az ötlet, a terelgetés, a nehéz harc az övé, a sofőröknek CSAK követniük kell az ő ötleteit, semmi más dolguk nincs, CSAK ennyi.

Nekünk nem ismerős ez a hozzáállás?

Én úgy tudtam eddig, hogy lehet, sőt, hogy most még olcsóbb.

Pancserek voltak, akkor kellett volna nyomást gyakorolni mikor sokadszorra tárgyalták és halogatták a döntést. Ahogy azt mi csináltuk.

Még mindig van sansz, legfőbb indok ami az uber zsebéből visszatérő jelleggel előkerül ez a mondat, hogy "Az Uber képviselői azt hozták fel indokul, hogy az Európai Bizottság világosan kijelentette, hogy az Uber szolgáltatásokat bátorítani és szabályozni kell, és nem betiltani." Csak hogy ez egy kamu, az Európai Bizottság ilyet nem mondott, ők csak szeretnék magukat ebbe és ezáltal a közösségi megosztásba belemosni. Ezt a kamut kell egyértelműen minden fórumon és a média minden elérhető felületén látványosan támadniuk, ha sikerrel akarnak járni.


A valós közösségi megosztás legközelebbi példája (nincs sok és még ez is billeg, illetve billeghet ha nem lesz perfekt szabályozva, épp az ilyenekre gondolt az Unió a szabályozás alatt) nálunk például a GreenGo. Ami nem mellesleg vastagon veszteséges és jelen pillanatban nem az rajzolódik ki, hogy felfelé ívelne a pályája, ennek épp ellenkezője. De ennek az arculatnak semmi köze az uberhez.

Bocsánat, fordítva még lényegretörőbb a kijelentés: az ubernek semmi köze a közösségi megosztáshoz.

Nekem is az a véleményem, hogy hosszú távon biztosan jól jönnénk ki belőle, a szakmánk pozíciója lenne jóval stabilabb a jelenleginél, amire be kell lássuk nagy szükségünk van.


De.. azt is látni kell, hogy igy még nagyobb szeletre adunk lehetőséget fekete vagy akár szürke szolgáltatásokra. Ami addig nem baj, ha ezek villámgyorsan le vannak állítva. Csak hogy nincsenek, a leglátványosabb le lett, de van itt még sok másik, egyértelmű taxiszolgáltatást nyújtva mindenféle engedély nélkül. Jelen pillanatban is épp annyi fehér rendszámost látsz szolgáltatni a reptéren amennyi taxit. Ez az arány látványosan növekedne egy ilyen rendelet érvénybe lépésekor.


És azért az elég mókás lenne, hogy én megyek a Kiskörúton sárga elektromos autómmal, az 5-6-7 milliós befektetésemmel, vállalva az e-autó minden nyűgét és a fejem felett lebegő kardot ha hibáznék, körülöttem pedig 300 ezret érő fehér rendszámos autók tömege veszi fel az utasokat világító szabadjelzővel. Jelenleg is ez zajlik, csak még kicsiben. 

Mit mond erre a hatóság?   - Ja, az nem is taxi, annak ellenőrzésére nincs jogosultságom.


Röviden a véleményem az, hogy ez a szabályozás csak akkor kerülhet szóba, sőt, egyáltalán vitára bocsájtásra a felek között csakis abban az esetben kerülhet, ha a hatóság még előtte bizonyítja, hogy hatékonyan képes kiszűrni a fekete/szürke szolgáltatásokat. Addig semmiképp.


Hát most vegyek egy űrhajót, miközben mindenki más Trabanttal nyomul, ráadásul ő a jó fej és olcsó fuvarozó? Veszek én is egy Trabantot, a taxi pedig úgy ahogy van és eddig létezett megszűnik Budapesten.

Fiktív igazolással trükköznek a taxisok

Bocsánat, előző hozzászólásban a link helytelen és már nem tudtam javítani.

Azt kifigyeltétek már, hogy nincs olyan uber reklám ahol a sofőr az utat nézné? 😂  




Téma: Taxisok közelharca a sorszámért

Hozzáadva: 2017.02.06 03:35

"Egyszerűen kiseggelik ill. kilábalják"


Ezt nem jól látod, egyrészt engem és feltételezem mást sem zavarna különösképp a bérsorbanálló, ha csak erről lenne szó és ha az elvárható módon (ügyfélkapu, telefon, email, de akár személyesen) hozzá lehetne jutni időponthoz. Nem kell hogy ott azonnal intézzék, mondja, hogy jövő hét szerda 14:45 a legközelebbi szabad, jó lesz? Vagy mondja azt hogy augusztus 28, engem mit érdekel? Megmutatom a rendőrnek, csak ekkorra van időpont, ha ez zavarja az okmányirodával beszélje meg, remélhetőleg azt nem várja el, hogy gyártsak le magamnak egy új forgalmit.  

De ezt nem mondja és miért nem? Na nem azért mert a Visegrádi utcának nincsen naptárra pénze, hanem mert ebben az esetben a kajfernak nem jutna időpont. A havernak biztosan kell juttatni, minden nap, utánuk jön mindenki más.

Az pedig nem igaz, hogy csak kettőt intézhet, ezt csak mondják, valahogy mégis csak intézi. Míg ott várakoztam figyeltem mi zajlik. Negyed óra alatt 5 taxis érkezett egy emberhez a paksamétájával vagy a kis pénzecskéjével, attól függően, hogy épp beadják a papírokat vagy már kész is az ügye. Még az sincs hogy benéztem volna, ugyanis az öt taxisból hármat ismerek.

A biztonsági őr pedig bekiabálásra írta be a kajfert a névsorra amit a főnök láttamoz és eldönti ezek közül kinek lesz ma időpont. - Irj már be, két sor közé odaférek még én is...

A biztonsági őr! Mint okmányirodai ügyintéző. Nem is tudom.. Románia 1965, kb akkor és ott mehettek igy a dolgok.


Téma: Taxisok közelharca a sorszámért

Hozzáadva: 2017.02.05 17:24

Egy hét? Én három hete nem tudom ezt elintézni, miközben két hetem van rá a szabályok szerint. Hogy mit mondok a rendőrnek ha majd megállít? Sejtelmem sincs.

De nem az ügyintézők létszámának növelése a helyzet megoldása - bár az is biztos javítana a helyzeten - hanem az ingyenélők kipaterolása a rendszerből. Akik abból élnek, hogy kora reggel lefoglalnak egy jó adag időpontot és pénzért árulják neked. Azt a sorszámot ami neked jár. Ő abból él, hogy azt árulja neked ami a tiéd.  És azért tudja ezt megtenni, mert valaki belsős ember együttműködik vele. Például a biztonsági őr. Az a biztonsági őr aki ott azért kapja a fizetését, hogy a rendet fenntartsa. Ehelyett káoszt teremt.

Ugye emlékszünk még arra, hogy a Visegrádi utcában vittek már el egy jó adag külsős és belsős embert emiatt? Másnapra megszűnt a tumultus, a tömegjelenetek és volt időpont mindenkinek.

Most kaptak egy milliárdos elektronikai rendszert a hatékonyság jegyében, ami egyébként meglepően jól működik a helyi önkormányzatoknál, csak a Visegrádi utcánál van a probléma. De itt nem is kicsi. Ide időponthoz elektronikus módon nem lehet jutni - pedig ennek kiadása van nekik meghatározva - csak személyesen. A személyesen annyit tesz, hogy elvileg reggel nyolckor ott állsz a kapuban. Elvileg... gyakorlatilag pedig azt, hogy már reggel ötkor állsz ott a kapuban és még az is lehet hogy az ingyenélőt is le kell csavarnod különben eléd tülekedik és kitépi előled a sorszámod. Na, ezért igazán kár volt egy milliárdos rendszert a kezükbe adni.


Én tudom, hogy a taxisok mindig okoskodnak. Egy taxis ha tehetné, akkor nem hogy téli gumit nem tenne fel, de akár felnin menne az utasokért.  Igy gyárthat magának egy illúziót, hogy ő még ezt is megoldotta 'okosba', és ez alapján ő több és jobb mint a többiek. És ezért az illúzióért mindent pénzt hajlandó kifizetni Gizikének, Katikának, Lacikának. Akik ott a helyszínen elintézik neki, hogy ne kelljen kivárnia a sorát.  Csak az van elfelejtve, hogy az ő egy okoskódos időpontjának az ára az hogy másik 10 kollégájával kibabrál. Nekik nincs időpont a Visegrádi utcában vagy a műszaki vizsgán. Bezzeg ha a Gizikét, Katikát vagy Lacikát hívom fel akkor aznapra van időpont, milyen érdekes. Gizike, Katika és Lacika akik újraírták a milliárdos informatika rendszert.