Név 3asbreak
Becenév 3asbreak
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Egyébként én mindig (tomajernek is), a modellezést javasoltam. Például: mi történik, ha: K: megszűnnek a céges kedvezmények, amik a rendelések nagy %-át jelentik? V: Korlátozzák a taxihasználatot, inkább vesznek egy kisbuszt, mennek mással. K: De az emberek kényelmesek. V: Igen, a cégvezetők. A munkatársak meg majd járnak amivel akarnak. Pláne ilyen válságban. K: Idővelhozzászoknak a piachoz. V: Nem lesz mihez hozzászokni. Az X taxicég közül legalább 1 ráugrik, és bedobja a kedvezményes tarifát, letarolva a piacot. Sok cég nem azért tart beszerzőket, hogy LEGYEN bútor, wc papír, taxi, hanem hogy minél OLCSÓBBAN legyen. K: Szerintem a szeakma képes ebből a szempontból összezárni. V: Még szerencse, hogy volt Gábriel.
Van érdekesség a felmérésben az biztos, hiába nem hiszi el még csogu sem, hogy a hazai lakosság elszegényedett :)) A gond szerintem inkább a tarifarendszerrel van. Ahogy egy másik hozzászólásban is írtam HOSSZÚ távra a városon belül drága a taxi, röviden veri a BKV-t, pláne több ember esetén. Klasszikus példám az Óbudáról-Belváros 3500/irány, ezért kétszer is meggondolom, hogy ne menjek-e saját autóval. Sokkal jobb lenne, ha lenne egy magasabb alapdíj, 1000-1500 forint, ami esetleg tartalmaz 1 km-t, és alacsonyabb km-díj. Így a kétsarkos "gazdaságtalan" fuvarok jó része megszűnik.

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2009.03.03 17:10

Óóó dehogyem :-)))) Ezzel nekem nincs bajom, 50 km benzinfogyasztás kb. 1000 ft + tb + tagdíj + autórészlet + stb., megértem, hogy így éri meg, csak az utasok egy része megint elgondolkodik, hogy basszus majdnem annyi egy City tranyó mint a repülőjegy, illetve méginkább a Zónába viszi az utasokat.
+ mindig lesznek akik majd többet akarnak, vezetők akarnak lenni, stb. és máris szétesett az egész. Láttam én már évtizedes barátokat közös üzletben 10.000 forinton összeveszni.
Nem tudod megcsinálni, mert közben jön a csekk, a törlesztőrészlet, és a többi. Ráadásul nehogy azt hidd, hogy be lehet vezetni a piacra egy céget pár szórólappal - nézd meg, hogy az újonnan indult vállakozásoknak mekkora a piaci részesedésük. A másik pedig a széthúzó hatás: nem vesznek fel 200-an címet? A másik 400 köszöni, majd ő felveszi, örül a létszámcsökkenésnek, és vígan fuvaroz tovább az eredeti helyről. Akik meg kiléptek hamar egymásnak esnek a kevés pénzen. Nem úgy működik sajnos az üzleti világ, ahogy azt sokan elképzelik :)

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2009.03.03 13:45

Nem rossz, Békás oda-vissza 16.000, majdnem annyi mint a repülőjegy :)

Téma: A hiéna a zebrán vadászik

Hozzáadva: 2009.02.08 19:41

csogu, olvastam az írásod. az egy dolog, hogy mivel jómagad is B állásodban "újságíróként" tevékenykedsz saját magadat is minősítetted az albérleti felső ággyal, meg a többi mocsokkal amit összehordtál ebben a "fogalmazásban", illetve ha bunkó lennék még azt is hozzátenném, hogy a folyamatosan sikertelen fogyókúráddal. Általánosítani nem szabad. saját szememmel láttam, ahogy a múltkor egy fél perce megálló autóst kizavartak az Emkénél a City sorból, hogy azért ők fizetnek. Milyen érdekes, hogy a Westenddel szemben viszont két sorban sikerül állni, legalább 30-an az "5 taxi" feliratú táblánál, magasról leszarva, hogy tud-e menni a forgalom. Tessék mondani, a külső sávért is tetszenek fizetni? Szóval lehet két sör után idesercinteni egy jó nagyot, amit a folyamatosan tarifaemelésért hőzöngő közönség rikoltozva fogad, de előbb talán el kellene gondolkozni, hogy a világ valahogy mégsem ilyen egyszerű.

Téma: Miért kamatoznak a taxisok milliói a a taxiscégeknél?

Hozzáadva: 2008.12.04 14:28

Igen, ezt hívják úgy, hogy szabadpiac. Senki nem kötelezett arra, hogy 240 forintért vásárolj benzint, csak más árért nem lehet. Senki nem kötelezett arra, hogy fuvarszervező cégnél dolgozz, csak magánzóként problémás megélni. Ez a világ.
"Csak egyhavi tagdíjat nem kéne befizetni és megrendülne az egész rendszer. Csak egy kicsi összefogás kéne, hogy senki ne vegyen fel címet, vagy ha fel is veszi a maximált áron fuvarozzon. A csoda három napig tartana, aztán mindenki megszokná, hogy vagy lemegy integetni és mostantól ennyi a tarifa, vagy nem taxikázik." Tévedés. Egyrészt a fele soha többet nem ülne be. Másrészt a taxisok fele pedig kapna a lehetőségen és elvinné a hirtelen képződő 2x annyi fuvart. Tudod, a bankban meg a közértben nem lehet azt mondani, hogy elnézést, de én éppen önérzetes voltam! Lehetne azt is csinálni, hogy MINDENKI három napig nem megy be dolgozni, és majd megszokják hogy 3x annyi bért kell fizetni. Csakhogy valószínűleg utána azt lehetne megszokni, hogy merre van az ingyenkonyha. A világ így működik. Egyikőtök sem állt fel és csapta be az ajtót, hogy na én mostantól mezitlábas leszek a maximált tarifával, mert pontosan tudja, hogy olyan 5 nap alatt menne csődbe. Érdemes azért a realitások talaján maradni.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2008.10.18 14:04

"Itthon sincs sok értelme szellőztetni a hazánkat kiszipolyozó és semmibe vevő gazdasági vállalkozás lobogóját, hiszen jót még nem kaptunk tőle, csak bajt a nyakunkba." Ez pedig fényes példája annak, hogy a szerző sem a magyar gazdaság, sem pedig az EU alapvető dolgaival sincs tisztában, dehát sok ember szeret úgy vitatkozni politikáról, gazdaságról, hogy három számot nem tud összeadni. Biztosan összeszarták magukat Pozsonyban és Brüsszelben hogy egy agglomerációs falucska polgármestere megmondta a frankót :)