Név 3asbreak
Becenév 3asbreak
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

"Van az a rendelésszám ami után már nem vonatkoznak az egyénre a szabályok." Van! :-) Menj be mondjuk a T-Mobilehoz, és kérj ötvent telefont a cégednek, egészen más árakkal és feltételekkel fogsz szembesülni, mintha sima ügyfélként egy készüléket vennél! :-)
"Józsi, gyertek át, itt van fuvar" -> amúgy Tőletek kérdezem, ez működik a gyakorlatban?
Ok, ezzel én teljes mértékben egyetértek, és azt sem mondtam, hogy 120, 99, vagy éppen 19 forintnak kellene lenni a viteldíjnak. Hanem azt próbáltam fejtegetni, hogy: - van egy taxivállalat vezető, aki tagdíjat szeretne kapni a taxisoktól - nem nagyon van viszont megrendelés - a legolcsóbb megoldás amit tehet, hogy a piaci ár alá megy a tarifákkal, hátha "Józsi, gyertek át, itt van fuvar" felkiáltással több taxisa, több utasa és ezzel nagyobb bevétele lesz. Erre mondtam az általatok kinevetett zsemlés példát. Valószínűleg az Auchannak sem éri meg 6 forintért zsemlét árulni, viszont bevonz vele egy rakás vásárlót, aki úgy egyébként másik 15.000 forintot is ott költ el. Ugyanez a 184-es tarifa: lehet el kell vinni 1 fuvart veszteséges áron, viszont jön még mellé 3 nyereséges, azaz egy terméken (zsemle) veszteség van, másik kettőn meg nyereség. [Az általad felemlegetett várakozási díjas példánál sem az volt a problémám, hogy a bácsi, amellett, hogy nem találta el hova kell menni, és én mentem utána (holott kb. 500x rendeltem ugyanarra a címre autót), belenyomott az órába 180 forint várakozási díjat, ami biztosan jogos. A bajom az volt, hogy nem látott tovább a következő 10 másodpercnél, és hiányzott belőle mindenfajta üzleti szellem. A fuvar azt hiszem háromezer akármennyi volt, tehát a 180 forintjának minimum a kétszeresét kapta volna jattként. Megértettem volna a dolgot, ha vadidegenként életemben először hívok autót, na de ezredszerre. Be lehetett volna szólni a központba, hogy mégis merre eshet ez a bejárat, vagy segítsetek, szokott-e jönni ez az utas, de nem. Neki a 180 forint kellett. Ugyan ez már több éve történt, de tisztán emlékszem, hogy visszafelé már Cityvel jöttem, és a sofőr nem hitt a fülének, amikor elmeséltem mindezt. Kicsit hasonlított ez arra az esetre, amikor a csobánkai kisboltban jó 20.000 forintos vásárlás után az eladó 10 forintot kért a szatyorért, és talán máig nem érti, miért köszöntünk el, és hagytuk ott az összes cuccot).
"Bár neked hiába magyarázom, te az a típus vagy akinek az kell, hogy mosolyogva megkütyüzzék , a lényeg, hogy azt a tarifaszámot mutassa az óra ami a kártyádon van!" Nincs semmilyen kártyám, és pontosan tudom mi a különbség a RádióTaxi és a CityTaxi között. Az átlagutas viszont nem tudja. Ha van egy cég, aminek kevés a megrendelője, az vajon milyen módszerhez fog nyúlni a gyors siker érdekében? :-) Mivel egyébként RádióTaxival magam is csak elvétve utazom, ezért Taxi4-es és T2000-es kollégákat kérdezgettem, többen ülnek-e be az olcsóbb tarifa hatására. 15-ből 15 igenlő választ kaptam. Ti azt mondjátok - évek óta- hogy több taxis van, mint amennyit a piac elbír. A gond csak az, hogy valahogy magától senkinek (vagy nagyon keveseknek) akaródzik kiszállni. Mit fog tenni az a taxis (vagy cég) akinek kevesebb a megrendelése? Úgyvan, árat csökkent, és nem az autókat cseréli ki - egy bizonyos szint felett az ÁTLAG utasnak tökmindegy mi jön érte (és nagyjából az is, hogy a végén voltaképp többet fizet). "Bezzeg ha 8 perccel az előrendelés után jössz le száj húzva fizeted ki a jogos várakozási díjat!:-(" Az volt az utolsó eset, hogy előkével rendeltem taxit, illetve hogy a 6x6-al utaztam. Megjegyzésed egyébként azért undorító, mert talán én vagyok azon kevesek egyike, aki előbb van lent, mint az autó. Nézd, én egyébként azt hiszem nagyon normális hangnemben próbálok beszélgetni Veletek - bár ez fordítva nincs így - és egy kicsit a dolog másik oldalát megmutatni. Igazam itt egyedül többszáz ember ellen sosem lesz, ezzel tisztában vagyok, de abban bízom, hogy talán lesz néhány ember, aki elgondolkodik a piacgazdaság alapvető törvényszerűségein.
Bevásárlóközpont szerintem csodás példa. Itt 6 ft a zsemle, ott 23. Hova megy a kedves vevő? Nem a 23-asba...
"Kérlek,egy picit gondolkodj el azon,mi lenne ha a főnököd csökkentené a munkabéred ugyanannyi,vagy több munka esetén úgy,hogy az otthoni költségeid évről évre emelkednek..." Megtörtént, mégsem nyitottam róla fórumot. Viszont amíg ennyiféle szolgáltató van a taxipiacon, nagyjából azonos minőségben, addig csak és kizárólag az árral lehet operálni, hacsak nincs valakinek stabil utasköre. (ld. City). Rádió, Főtaxi, Tele5, Taxi2000, Taxi4, stb..az átlagutasnak teljesen mindegy, amelyik a legolcsóbban viszi, a cégek pedig általában mindig a költségminimalizálásra törekednek. Tehát nyilván meghatározhat a Rádiótaxi egy 250 ft-os kilométerdíjat, de amíg van 184-es a piacon, nem fognak beülni, illetve sokkal kevesebben. A döntés itt az: állsz naponta 2x annyit, de magas tarifa van az órában, vagy többet mész utassal, alacsony tarifáért? P.s: köszönöm az újévi köszöntést, én azt hiszem soha itt senkire egy rossz szót sem szóltam, csak alapvető piaci törvényszerűségeket említettem meg, de már megszoktam, hogy amint valaki nem az "emeljünk tarifát" nótát fújja, elmondjátok mindennek. Isten őrizze ezt a fórumot attól, hogy utas, vagy valamelyik nagyobb megrendelő elolvassa, mert akkor rájön, hogy nagyon messze van még Európa...:-(

Téma: 120 Ft/Km Mini Mobil Taxi

Hozzáadva: 2010.01.05 01:20

"A T4 felfordította a rendet, de nagy árat fog érte fizetni." Dehogy fog! Egyre többen utaznak T4-el. A kedves utast nem érdekli a leadó, és a tagdíj sem, ő A-ból B-be akar eljutni, feltehetően a legolcsóbban.
Nem akarok senkit sem megbántani, de nem tudok arról, hogy mostanában a Rádió Taxi (tetszés szerinti verziója) az átlagosnál magasabb színvonalat képviselne a budapesti taxipiacon. Amennyiben lehet 184 és 164 forintos km díjért autót rendelni, miért hívna bárki egy kevés autóval rendelkező céget, még a Citynél is drágábban? :-) Tényleg csak egy nagyon picit kellene gondolkodni.

Téma: Nem szabad a vásár - szabadabb a taxizás

Hozzáadva: 2009.08.25 13:28

Miért esett el? :) Pécsen nem nagy buli a taxizás, kicsik a távolságok, aki neki akar állni, próbálkozzon, már sokaknak nem sikerült. Egyszerűen el kellene fogadni végre, hogy létezik az a dolog, hogy a vállalkozás szabadsága.

Téma: Egy igazi taxis blog

Hozzáadva: 2009.07.10 14:50

Hát, én úgy kezdtem volna a tárgyalást, hogy fizetett felületet ajánlok fel, de ha nem érdekes a bevétel...:)