Hozzászólások száma: 35093
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1755
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
rosszqtya 2019.08.13. 16:37:16 / # 350130
avatar
remélem lesz valaki olyan tökös, hogy feljelenti a céget az adatvédelmi hatóságnál ha kiadják a számát és egyéb adatit... meg majd feljelentést tesz jó pár utas is...

kitartás annak aki bírja gyomorral!

tomajer 2019.08.12. 21:23:43 / # 350129
Azért, ez nagyon sokszor aranyat érhet.
Amíg nem kötelező, hogy nekünk kell hívni, addig egy lehetőség.   Sokszor azért jobb, ha kimarad egy lépcsőfok, és közvetlen a kedvessel tudsz egyeztetni, hogy hol is van, és mikor is jön le ...
Meg, hogy ő tud hívni, ha elcseszett valamit ...  mert mire a központon keresztül eljut hozzád az infó, már lehet hogy késő ...
perripapa 2019.08.12. 14:29:46 / # 350128
avatar
Én is így gondolom, én sem fogom felhívni saját költségen, sőt fel sem fogom venni neki a telefont. Mondjuk az autómentés talán belefér, az nem bosszantó. De ezek az újítások! ui: tényleg miért is csak a Főtaxi saját lehúzóját lehet használni? hisz már nem ott kell kezelni az esetlegesen lehúzandó piros vagy fehér kártyát. Ez talán költői kérdés volt.
superbéla 2019.08.12. 14:13:36 / # 350127
avatar
Szia! Én biztos nem fogom felhívni saját költségemen. Férjen bele a tagdíjba ami már így is elég borsos. A legjobb ez a autómentési átalány azszem 1790 Ft/ hónap. 5 éve vagyok főtaxis 60x1790-et befizettem de engem még egy méterrel se szállítottak el. És persze a túlárazott tablet bérlés és a szuper kártyalehúzó amivel nem lehet amexot lehúzni és minden nap tölteni kell mert lemerül. A legbosszantóbb ez a piros címes tiltás. Ha akkor kapod meg amikor nem vagy autóba 2 nap tiltás. Legyen ott fixen és ha nem akarok odamenni én döntsem el hogy megér- e két napot.
perripapa 2019.08.12. 12:39:34 / # 350126
avatar

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ki mit szól ehhez a forradalmi újításhoz, hogy a taxis hívja fel az utast és fordítva, ha nem jön le a megrendelő időben. Ezért volt az a nagy fejlesztés, hogy több legyen a tagdíj, és a taxis végezze el a fuvarszervező helyett a telefonálgatást? Ez így jó, vagy nem? Kinek mi a véleménye róla? 

zulu 2019.07.31. 13:38:12 / # 350080
avatar
Az összes városnéző busz Bigbus,Hopp on Hoop of stb menetrend szerint közlekedő járatnak számit.Az érkezési és indulási idöpontok szabályozva vannak.Tehát menetrend szerinti járat,ugyanolyan jogokkal mint a BKK buszai.
atuska 2019.07.30. 21:04:07 / # 350079
avatar
Nem mehetnének ott.Most fogadtak el egy jogszabályt (maccabi játékok miatt) hogy sportolókat szállító buszok mehetnek buszsávban de kapnak külön matricát.Csak hát itt a rendőrök leszarnak mindent.
tomajer 2019.07.24. 22:50:10 / # 350055
A Hopp-on-Hopp-of, menetrendszerűnek tekinti magát. 
...és gyakorlatilag az is.
Gondolom ezért mennek ott.
anyahajókabinajtóhajtogató 2019.07.24. 15:05:06 / # 350053
avatar
Tudtommal buszsávban csak menetrend szerint közlekedő buszok mehetnek (tehát BKV és volán maximum), de városnéző, turista és munkásokat szállító buszok semmiképp. 
repter2 2019.07.24. 13:11:59 / # 350051
avatar

Sziasztok, csak érdeklődnék, hogy az összes városnéző busznak fehér rendszáma van. Mióta mehetnek a fehér rendszámos buszok a buszsávban? Tud erre valaki valami okosat? Köszönöm

Bátyó 2019.06.23. 20:18:14 / # 349994
avatar
Gyere,várunk szeretettel. A "Szamovárt" visszasírjuk /kivéve a taxis ellenes PIROS címekkel/  Ő legalább bejárt dolgozni, mindig láttuk,de ez az ARKANGYAL ismeretlen a dolgozók számára.
hiénakutya 2019.06.22. 18:57:27 / # 349990

Én kifejezetten elvárom egy Torzsa-díjas cégtől, hogy rendszeresen emelje a takdíjjat.
:-D

kezdő13 2019.06.22. 03:50:18 / # 349989
avatar
Megérdemlitek! Ha nem fizetnétek be, nem emelne ez a tetű banda.
anyahajókabinajtóhajtogató 2019.06.21. 18:43:07 / # 349988
avatar
De most legalább pörög a főtaxinál, legalábbis mostanában mindig csillagászati összegeket hallok tőlük (aztán valamiért mégis ott rohadnak meg a droszton előttem...), úgyhogy most lazán kipengeti mindenki gondolom....januárban meg majd jöhet a cofidis
Bátyó 2019.06.21. 16:47:34 / # 349987
avatar
114 ezer,meg talán párszáz.
anyahajókabinajtóhajtogató 2019.06.21. 15:07:38 / # 349986
avatar
Mennyi most a tarha? Ha jól tudom, eddig 107 ezer volt. 
Bátyó 2019.06.18. 16:40:24 / # 349979
avatar

Köszönjük az emelést,"szinte már vártuk" .A sok száz új ember hozama sem elég??? Ön egy ARKANGYAL!

a-kinti 2019.06.13. 12:19:23 / # 349977
avatar

zalán13 2019.06.09. 10:02:53 / # 349973
avatar

A "bevált recept"...

„Kasszafúrónak” nevezte a román sajtó a Nagy Elek érdekeltségébe tartozó Vegyépszert
Privatkopo.hu2019.06.09. 9:52:00

„Romániai alvállalkozók zsebe is bánja a magyarországi Vegyépszer-csoport pénzügyi nehézségeit, mivel a cég máig nem egyenlítette ki számláit az elvégzett munkálatokért - és valószínűleg nem is fogja maradéktalanul, miután tavaly a csőd szélére jutott. A jelenleg csődvédelem alatt álló magyar vállalat az utóbbi néhány évben több tízmillió eurót markolt fel fontos infrastrukturális megbízatásokra az Országos Út- és Autópálya-építő Ügynökségtől, egyebek mellett Kolozs, Hargita és Bihar megyében is. A romániai cégeket ért károk mellett nagyobb veszteség, hogy a csoport által elkezdett útprojektek egy része máig befejezésre vár. Az Emil Boc volt kormányfő által felavatott körgyűrűért 153 millió eurót kért a Vegyépszer. Az út már több helyen beszakadt.” - írta 2012. február 21-én megjelent lapszámában a romániai Új Magy Szó a „Kasszafúró Vegyépszer - A Magyar útépítő cég adóssághegyet halmozott fel a hazai alvállalkozókkal szemben” című cikkében.



A romániai sajtóorgánum szerint bevált receptet alkalmazott a Romániában jelentős értékű közbeszerzési infrastruktúra-építési tendereket elnyert magyarországi Vegyépszer-csoport: miután romániai megbízásait helyi alvállalkozókkal végeztette el, és a román államtól maradéktalanul és időben megkapta pénzét, ám nem fizetett alvállalkozóinak, hanem - csődvédelmet kért.

Az ügyet az Evenimentul Zilei (EVZ) központi román napilap teregette ki 2012. február 20-án, amely szerint a csődvédelembe menekült, Nagy Elek nevével fémjelzett magyar társaság több tízmillió eurót érő infrastrktúra-építési megbízásokat kapott a román államtól, elsősorban az Országos Út- és Autópálya-építő Ügynökségtől. A román lap szerint a Vegyépszer „receptje” nem egyéb, mint a csődvédelem után új néven, „fehér lappal” újraindulni, hátrahagyva kárvallottak sokaságát. A sajtóorgánum szerint erre utal az a tény is, hogy a cég többször is nevet változtatott már: a jelenleg Vegyépszer Hungária Zrt. néven csődvédelmet kérő vállalat 2005-ben még Nemzetközi Vegyépszer néven működött.

  Az Evenimentul Zilei 2012. február 20-án megjelent leleplező írása

Az Országos Út- és Autópálya építő Ügynökség volt alelnöke arról tájékoztatta a román médiát, hogy a Vegyépszer utóbb fokozatosan átadta az ügynökséggel kötött szerződéseit más cégeknek. Így például az észak-romániai megyékben vállalt munkálatait egy másik magyarországi vállalkozásnak, a Vakond Kft-nek adta át (a Privatkopo.hu megjegyzése: a társaság Mészáros Lőrinc üzlettársa, Szíjj László gazdasági érdekkörébe tartozik).

Hargita Megye Tanácsának - többek közt - egy nagyobb munkálatnál, a 132-es út építésénél volt szerződése a Vegyépszer csíkszeredai fióktelepe által vezetett konzorciummal, azonban a székelyföldi kirendeltséget 2011-ben törölték, az Evenimentul Zilei című napilap adatai szerint ez a fiók mintegy 9 millió lejes tartozást hagyott hátra. A Vegyépszer nagyváradi képviselete is eltűnésre volt ítélve: több millió euró értékű szerződés megkötése után csődöt jelentett.

A Romániában megjelenő Új Magyar Szó című napilap beszámolója a Vegyépszer-ügyről

A romániai alvállalkozók a romániai Új Magyar Szónak 2012 februárjában elmondták: mindössze arra van reményük, hogy a jogos követelésük töredékét látják majd viszont. Különösen nehezményezték azt, hogy a cég jelentős, több mint féléves késéssel értesítette őket arról, hogy 2011 tavaszán csődvédelmet kért.

Alexandru Nazare Románia akkori miniszterelnöke 2012. február közepén megbeszélést folytatott Füzes Oszkár Magyarország bukaresti nagykövetével, akinek kifejtette elégedetlenségét és jelezte: a román szakminisztérium jogi úton fog kártérítést követelni a Vegyépszer által Romániában el nem végzett útépítések, valamint csak részlegesen befejezett útszakaszok megrongálódása miatt.

A Vegyépszer-cégcsoport közleményben reagált a kormányfő állításaira: „A nemzeti és a nemzetközi építőipar recessziója, valamint előre nem látható események miatt, mint például az afrikai országokban kitört zavargások, ahol a társaság jelentős projekteket nyert meg (például Líbia, ahol a társaságnak egy 300 millió eurós kivitelezést kellett leállítania), továbbá a romániai projekteken 2006-2010 periódusban elkönyvelt, megközelítőleg tízmillió eurós veszteség következtében a Vegyépszer Hungaria Zrt. fizetésképtelenséget jelentett be, és az illetékes bíróság kimondta a csődeljárást, amely hatással volt a romániai fióktelepekre is, hiszen ezek nem rendelkeztek önálló gazdasági-jogi státussal. A Nemzetközi Vegyépszer Románia Kft. 2012. február 21-én sikeres csődegyezséget kötött a helyi hitelezőinek több mint felével.”

Az Evenimentul Zilei egyik írása a Vegyépszer romániai munkásságáról

Románia akkori szállításügyi minisztere úgy fogalmazott: elfogadhatatlan, hogy Románia ennyi pénzt veszítsen. Hozzátette: az államkasszát duplán rövidítette meg a Vegyépszer-ügy, hiszen hiányzik az építésért kifizetett közpénz, ugyanakkor nem folytak be a költségvetésbe azok az adók sem, amelyek a kárvallott alvállalkozók tevékenysége után jártak volna az államnak.

Horia Uioranu kolozsvári képviselő, az ellenzéki Nemzeti Liberális Párt (PNL) frakcióvezető-helyettese 2012. február végén bejelentette: ügyészségi feljelentést tesz a kolozsvári körgyűrű Bányabükk és Apahida közötti szakaszának a tervezői és kivitelezői ellen, valamint azok ellen, akik a versenytárgyalásokat szervezték a munkálatok odaítélésére.

„A munkálatok megkezdésekor azt közölték, hogy az útszakasz megépítése mintegy 50 millió euróba kerül; az ár azóta megháromszorozódott, és az építkezés távolról sincs befejezve, sőt, ami megvan, az is süllyed" - magyarázta a feljelentés okát a politikus.

            2012-es pillanatfelvétel a kolozsvári körgyűrű állapotáról

A körgyűrű egyik szakaszát a magyarországi Vegyépszer Zrt., másik szakaszát a Nemzetközi Vegyépszer Románia Kft. által vezetett konzorcium építette.

A romániai Vegyépszer-projektek egyik legproblémásabb pontjának számított a kolozsvári körgyűrű építése. A földcsuszamlásoktól veszélyeztetett autóút egy szakasza 2012 januárjában beszakadt. „A 2012. február 21-re elkészült műszaki szakvélemény megállapította, hogy az eseménynek egy, a munkaterületen kívül történt földcsuszamlás az oka, vagyis a kivitelező nem hibás” - szögezte le az esettel összefüggésben kiadott közleményében a Vegyépszer Hungária Zrt.

Varga Mihály pénzügyminiszter (balra) mellett Nagy Elek, aki most - példát mutatva a gazdasági élet szereplőinek - a BKIK elnökeként vállalkozói közösséget képvisel...

A Vegyépszer-cégcsoport a Romániából az 1980-as években Magyarországra települt Nagy Elek érdekeltségébe tartozik, aki 2019 februárjától egy vállalkozói közösség képviselője: a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) elnökeként mutat példát és irányt a gazdasági élet szereplőinek. A mintegy 60 milliárd forintos vagyonnal rendelkező Nagy valóságos cégbirodalmat birtokol, amelynek fontos eleme a Főtaxi, valamint a Bizományi Áruházak.

„Nagy Eleket üzleti módszerei és az általam ismert élettörténete miatt vállalkozói közösség képviseletére morális szempontból nem tartom alkalmasnak.” (Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke)

(folytatjuk)


tomajer 2019.06.06. 05:35:19 / # 349964


Oldalszám: 1755

Közösségi kapcsolatok

 
 
 
 
 
 
 

Dugófigyelő

2020.06.03.
www.utv.hu

Utoljára feltöltött képek

Linkcsere

4Dimenzió Fixshuttle
Taxi 314
Szentendre
Rókalyuk
Tokio 170
Rádió Taxi
Szeged
Új Taxi
Tatabánya
 
Eurotravel   TAXI 3000   
Sziget taxi TaxiCentrum
Pannon Volán
Taxi, Pécs
MB Vip Service
taxi.lap.hu