Hozzászólások száma: 35093
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1755
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bátyó 2020.01.17. 07:00:37 / # 350779
avatar

Ma ,ill.csütörtök este volt a  Nemzet Sportolója díj átadó gála a Nemzeti Színházban,melynek hivatalos szállítója mi a FŐTAXI volt.A VIP vendégeket un. igazoló kóddal szállítottuk,amit a kihelyezett ellenőrök mondtak be /név szerint/ az URH kp. kezelőjének,aki ezután módosította  és igazoló számmal látta el a fuvart. egyszer csak elhangzott MILÁK KRISTÓF világbajnok és világcsúcstartó neve,aki mellesleg az ÉV SPORTOLÓJA  címet is elnyerte az est folyamán.A  "kezelő" egy szót sem szólt, én azt mondtam volna hogy /igen ? gratulálunk, és köszönet a  társaságunk nevében./Nem ez történt,mert fiatal és "INTELIGENCIA"hiányos ember ült a kezelői székben.Kristóf  elnézést kérek.

Bátyó 2019.12.30. 01:18:56 / # 350763
avatar

Boldog Újévet Kívánok minden taxis kollégámnak.

donkihóte 2019.12.20. 12:58:05 / # 350725
avatar
Hát akkor ennyit arról, hogy ki, kinek engedte el a kezét. 
6ker 2019.12.18. 06:10:44 / # 350721
avatar
A második, módosított pályázati kiírásban viszont már olyan elvárásokat határozott meg az MTVA, amelyek inkább a 6x6 Taxi sikerét vetítették előre.

Emiatt is reklamált vajon a 6x6?
cheater 2019.12.16. 17:55:07 / # 350720

tomajer 2019.10.17. 18:56:50 / # 350419
Volt ....   csak mindig kisebb, mint amennyi kellett volna :-)
szpeti 2019.10.17. 10:59:25 / # 350415
avatar
HÍRMIX
Leáldozóban a főtaxis Nagy Elek csillaga? Kormánypárti politikusok szerint frissítésre, új arcokra van szükség a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarában
Privatkopo.hu2019.10.16. 15:37:00

2020. március végéig szól a megbízatása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara választott tisztségviselőinek. A Privatkopo.hu értesülése szerint a háttérben már megkezdődtek a szervezkedések a jelenlegi elnök, a Főtaxi és a BÁV tulajdonosa, Nagy Elek (és támogatói) kiszorítása érdekében. Úgy tudni, kormánypárti körökben egyre erősödik az a vélemény, hogy rendet kell tenni a BKIK-ban, amelyhez fiatal, lendületes, új arcokra van szükség a kamara vezetésében.



„Nagy Elek már nem számít tényezőnek a jobboldal gazdasági szegmensében” - vélekedtek szinte egybehangzóan a bűnügyi portál által megkérdezett kormánypárti politikusok, akik szerint frissítésre van szükség az elkényelmesedett  Budapesti Kereskedelmi és Iparkamaránál, és a jövő szerintük nem a „megkopott”, „lendületét vesztett”, „korosodó” jelenlegi elnöké.

Nagy kegyvesztettségére utalhat, hogy a kormánypárti médiában jó ideje nem jelenik meg a neve, arcát nem mutatják a fideszes kötődésű televíziókban, még akkor sem, ha olyan BKIK rendezvényekről számolnak be, amelyeken Nagy Elek is jelen van.

A bűnügyi portál forrásai szerint Nagy csillagának közeli leáldozását vetítheti előre az is, hogy a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) 2019. augusztus 9-én érvénytelenítette az egy hónappal korábban, július 2. napján közzétett, „Fuvarszervezési szolgáltatás/taxiszolgáltatás” elnevezésű, két évre szóló, nettó 500 millió forint értékű tenderfelhívását, amelyet iparági szereplők véleménye szerint olyan paraméterekkel írtak ki, amelyek egyértelműen a Főtaxinak kedveztek, és új közbeszerzési eljárást hirdetett meg - az abban rögzített elvárások viszont már a 6x6 Taxi sikerét sejtetik.

Erről bővebben itt olvashat:

http://privatkopo.hu/WebArticleShow.aspx?AGM=Joghalo&AN=mutyisztantaxi&MN=Joghalo&LN=Hungarian

2020-ben lejár a Budapest Airport és a Főtaxi között 5 évvel ezelőtt létrejött szerződés, amely alapján a Nagy Elek érdekeltségébe tartozó cég a hivatalos szállítója a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető külföldi tulajdonú gazdasági társaságnak. A közelmúltban ismét felerősödtek azok a hangok, amelyek úgy vélik, hogy a Budapest Airport és a Főtaxi között 2015-ben született szerződés nem felel meg a 31/2013. (Fővárosi Önkormányzat) rendeletben foglalt előírásoknak. A hírek szerint több taxis társaság is arra készül, hogy az ügy kivizsgálását kéri az új főpolgármestertől, Karácsony Gergelytől.

Közben arról hallani, hogy Nagy Elek cégbirodalma egyre égetőbb anyagi gondokkal küzd, amelynek egyik lehetséges következménye az lehet, hogy a nagyvállalkozó előbb-utóbb kénytelen lesz értékesíteni a Főtaxit. Nem elképzelhetetlen, hogy bizonyos kormánypárti gazdasági körök Nagy pénzügyi „kivéreztetésén” munkálkodnak.

Nagy Elek előéletével ebben a cikkben foglalkoztunk:

http://privatkopo.hu/WebArticleShow.aspx?AGM=Hirmix&AN=nagyeletpalya&MN=Hirmix&LN=Hungarian

(folytatjuk)


alelölülő 2019.10.17. 09:09:30 / # 350414
avatar
Szavazótáborod volt valamikor?
tomajer 2019.10.16. 20:14:30 / # 350413
Erre ne igyál mérget :-(
15 éve próbálok a kamarában valamit elérni ...  mindig előre leosztott lapok voltak. 
Meg lehet bolygatni ideig óráig, de azok, akik rég ott vannak, voltak ... :-(   (tudod kikről beszélek) lehűtöttek, hogy legfeljebb kiürítik megszüntetik, átalakítják, az elfoglalt posztokat és minden megy tovább.

alelölülő 2019.10.16. 14:09:44 / # 350410
avatar
Kamara vezetését a tagság választja, nem pedig politikusok.
Lehet versenyezni, hogy melyik érdekelt fél tud több választót beléptetni a következő kamarai választásig.

cheater 2019.10.16. 11:40:09 / # 350408

Kormánypárti politikusok szerint frissítésre van szükség a BKIK élén - állítja a privátkopó. 

Mondjuk a forrást/forrásokat megnevezhették volna, hogy ne tűnjön öngerjesztő hírnek. Nekem meggyőződésem, hogy ebből káosz lesz, bár van akinek a káosz a legjobb üzlet.  Én viszont a stabilitásra szavazok. 


De ha káoszt akarnak, tőlünk megkapják.

tomajer 2019.08.20. 10:03:25 / # 350143
Őőőőő ....   eddig is a cég finanszírozta a kimenő hívásokat, ezek után is.   Nincs különbség.  És persze eddig is a tagdíjakból, ezek után is.
Összekapcsolni meg szerintem a saját rendszere kapcsolja össze, tehát nincs külön díja.  Legalábbis én így gondolom .....
rosszqtya 2019.08.18. 00:55:30 / # 350141
avatar
abból írtam amit itt találtam, de nem baj nem érint... vajon az összekapcsolási díjakat miből szedi be a főtaxi? véletlen se a dézsmából, ugye? megint rosszat írtam tuti (((
tomajer 2019.08.15. 06:31:09 / # 350138
Én nem szigeteltem, csak kifelé.  És szedtek valamennyit érte.  Talán hatezret?

De!
Nem a miénk volt, csak a miénk is.
A Budapesttel együtt, mi a Auchan felől bemehettünk a K hídig és ott volt droszt.
tomajer 2019.08.15. 06:29:43 / # 350137
Én már használtam és aranyat ért!
Normál helyzetben továbbra is nyomom a "Nincs utasom" gombot és rájuk bízom.  De ha sürgős, akkor az én kezemben van a kezdeményezés.  És ugyanez adott az utasnak is. 
Pl. látja, hogy hülye helyre visz a navi, rögtön nekem tud szólni.
Mert sajnos az, applikáció helymeghatározása nincs a helyzet magaslatán ....
donkihóte 2019.08.14. 18:13:31 / # 350136
avatar

A sziget hogy sikerült? Meglepve láttam, hogy ti csináljátok. Szedtek érte valamit?

donkihóte 2019.08.14. 18:10:31 / # 350135
avatar

Szerintem ez viccen kívül remek dolog. Aki ebben is a rosszat látja, az nem is taxis. Legalábbis nem régóta. Azt pedig el sem hiszem, hogy van olyan kolléga, aki nem került még olyan helyzetbe, hogy sz@r helyen várakoztatják, reklamálna, de nem engedik be, ha meg mégis, akkor még hosszú percekig nem kap választ, hogy mi van. Amúgy meg az összes taxis állandóan telefonál, majdnem mindnek korlátlan a csomagja. Kíváncsi leszek azért a beszámolókra, hogy hogy válik be.

cheater 2019.08.13. 21:01:10 / # 350134

Ez egy nagyon erős lépés, a Főtaxi kötelékébe tartozó Budapestnél is aktíválták. Aki ebből kimarad az lemarad, ez biztos. Az is biztos, hogy nem két fillér volt, de ha jól sejtem előre gondolkoztak, nem akarnak átélni még egy olyan taxisvándorlást mint január február környékén.


Az ubernél ez az egyik alapvető indokok közt volt, hogy közvetlen hadoválhatsz a sofőrrel. Itt ez most megvalósult, ráadásul betartva az alapvető adatvédelmi elvárásokat. Adatvédelem nélkül ezt egyszerű és olcsó megvalósítani, csak az senkinek nem lesz jó a végén, sem az utasnak, sem a taxisnak, sem a cégnek.


Azért pár alapvető információ még lemaradt: én hívok egy vonalas számot, ennek költsége engem terhel ez bizonyos. Feltételezem az átirányított szám hívása pedig a főtaxi számláját terheli. De azért ezt jó lenne tisztába tenni, ki tudja miféle szerződéseket lehet ma már kötni a mobilszolgáltatókkal.

Felmerült még az is bennem, hogy akkor mi van ha a megrendelő egy külföldi számról rendelt? Ezt is átkapcsolja a saját költségén vagy ez már nem okés?


De talán ez is csak másodlagos. Az igazság az, ha egy taxis sem telefonál soha, csak az utasok, ez akkor is egy rég áhított funkció az utazóközönség számára, ezzel biztos, hogy újra harap egyet a piacból a Főtaxi. 

Ha pedig a taxis is telefonál időnként az meg már csak hab a tortán az utasok számára.

tomajer 2019.08.13. 20:45:10 / # 350133
Szokás szerint infó nélkül írsz.  Amiről te beszélsz, az a Taxify (Bolt)-nál van.
A Főtaxi okosabban oldotta meg.  Az utasnak csak egy gombja van, amivel a Főtaxit hívja, és a Főtaxi kapcsolja össze a taxis számával, és a taxis is egy normál városi számot hív, ahol egy automata megkéri, hogy legyen türelmes az utas kapcsolásáig, és úgy jön létre a kapcsolat.  Az utas úgy látja, hogy a sok kettesről hívták.
tele5ös 2019.08.13. 18:14:50 / # 350131

Tomajernek adok igazat. Jobb ha Te hívod az utast. Kimarad a közvetítés. Egyébként senkinek nem adják ki a telefonszámát. A rendszer hívja. 

Oldalszám: 1755

Közösségi kapcsolatok

 
 
 
 
 
 
 

Dugófigyelő

2020.06.03.
www.utv.hu

Utoljára feltöltött képek

Linkcsere

4Dimenzió Fixshuttle
Taxi 314
Szentendre
Rókalyuk
Tokio 170
Rádió Taxi
Szeged
Új Taxi
Tatabánya
 
Eurotravel   TAXI 3000   
Sziget taxi TaxiCentrum
Pannon Volán
Taxi, Pécs
MB Vip Service
taxi.lap.hu