Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
donkihóte 2015.02.19. 15:46:20 / # 338001
avatar

ők is "mutyiznak" ahelyett, hogy üvöltenének!


A fővárosinál ugyan ez volt. Elhúzzák a mézesmadzagot néhány kamu pozíció igéretével, oszt mingyá nem számít a taxis érdeke, ennyi. Minden az ő malmukra hajtja a vizet: rühell minket mendenki, ők vannak a köztudatban, mint érdekvédők, minket lehet fejni, mert nem tudsz máshol elhelyezkedi, stb. stb.

tomajer 2015.02.19. 14:15:47 / # 337999

Most viszem!

Ki is kapcsoltam a telefonom:-)

alelölülő 2015.02.19. 13:50:14 / # 337996

Úgy látszik, tgfsz-nél is rájöttek, hogy létezik "érdek"képviselet tagság nélkül.

Amúgy nem vagyol te valamiféle szóvivő ottan?

Ha igen, akkor vidd azt a szót jó messzire.

alelölülő 2015.02.19. 13:23:33 / # 337995

Költségvetés a tanfolyamok áfáját kapná, az igazi haszonélvezők a rütyifütyi tanfolyamok szervezői és a vizsgáztató minisztériumi főfaszok lennének.

Ha már mindenképp Ámerikábúl akarunk valamit bevezetni, javasolnám az ottani üzemanyag-árakat.

ovecboy 2015.02.19. 11:55:17 / # 337993
avatar

Hali mindenki.

Cab, nem tudom, most kinek az oldalán állsz. A legnagyobb őszinteséggel kérdezem: a költségvetésen kívül kinek lenne haszna a tanfolyamkötelezettségből? Azok a kollégák, akik eddig sz*rtak a KRESZ-re, majd pont egy 5 évenkénti tanfolyamtól térnének meg, mi?

Aki meg szabályos, annak minek?

Egyesek évtizedek óta koptatját az adott várost, minden négyzetcentijét ismerik, és azokat akarják pl. helyismeret vizsgára küldeni?

Ne szórakozzunk már...

A nem teljesen tiszta sofőrök meg úgyis megtalálják a kiskapukat, stiklizni lehetett régen, most is, és a jövőben is lehet majd.

Papolnak a papírmunka csökkentéséről, de homlokegyenest mást tesznek.

Munkahelyteremtés? Ezrek megélhetése kerül veszélybe csak a korhatár miatt. Aki tizen-huszon éve taxis, az menjen el más szakmába dolgozni, mást kitanulni?

Autó korhatára? Elhiszem, hogy szolgáltatás színvonala, meg minden, de őszintén, színvonalasabb egy új, majdnem alap Dacia (mivel legtöbbünknél a kedvező ár lesz a fő szempont a minimális követelmények teljesítésével), vagy egy 15-20 éves, karbatartott, FULL EXTRÁS, tágas, és relative olcsón szervizelhető, megbízható Merci??

Itt csak kiragadtam a számomra legaggasztóbb részeket. Az egyeztetéseket meg inkább hagyjuk. 5-10 emberrel leülnek "egyeztetni" több mint TÍZEZER kolléga sorsáról.

"Magyarország, így szeretlek!"

tomajer 2015.02.19. 11:34:45 / # 337992

Arra ott a zUber :-)

hiénakutya 2015.02.19. 10:59:10 / # 337989

És ahol meg nem kell?

Cab44 2015.02.19. 10:50:12 / # 337988

Houstonban is kell az meg Texas

hiénakutya 2015.02.19. 10:41:01 / # 337987

New York meg egy város.


Még szerencse, hogy ilyen nagy a világ!

Mindenre lehet valami példát találni.

Cab44 2015.02.19. 10:37:39 / # 337986


Cab44 2015.02.19. 10:34:35 / # 337985

Nem a Zoli vagyok sötétben tapogatsz!

Cab44 2015.02.19. 10:33:28 / # 337984

http://www.nyc.gov/html/tlc/html/industry/licenses_main.shtml


hiénakutya 2015.02.19. 10:29:48 / # 337983

Amerika egy kontinens.


ormi 2015.02.19. 08:22:24 / # 337982
avatar

De okos vagy metal a 3 eveddel

tomajer 2015.02.19. 08:19:05 / # 337981

Ezt nem megalkuvásnak hívják hanem alkunak.  Valamilyen tanfolyami kötelezettség fog ránk vonatkozni, ez tuti!
Az ördög a részletekben rejlik.

Cab44 2015.02.19. 08:17:08 / # 337980

Amerikába 3 évre adják a TLC licencet.

donkihóte 2015.02.19. 08:02:41 / # 337979
avatar

Ez a megalkuvó hozzáállás az egyik legnagyobb probléma. Simán beletörődnél, ha csak egy napos és 20 ezer Ft-os tanfolyam lenne. Máshol egy életre szól a taxiengedély, értéke van, amit ha nyugdíjba mész, pénzre tudsz váltani. Nálunk meg ötévente meg kell újra szerezni, de nem baj, mert csak egy nap és 20 ezer?

tomajer 2015.02.19. 07:55:24 / # 337978

Hallom olvasom itt is ott is, hogy van aki már látta olvasta rendelkezik az aktuális szövegtervezettel.


Érdekes helyzet.  Ha ez igaz akkor csak a hallotaxi és olvasói vannak valamilyen fura okból kizárva ennek megismeréséből.

Csendesen jegyezném meg itt is:  hogy akinél van aktuális rendelettervezet, és ül rajta.. az végeredményben a Metál szekerét tolja. A cél, hogy a taxisok csak akkor tudják meg mi van benne, amikor már nem lehet ellene tenni semmit!
Mindenki vegye magára akinek az inge!

Vicces, hogy eljutottunk odáig, a hallotaxi már a tgfsz szemében is "közellenség"

Már ők se értik hogy a "hatalom" a nyilvánosság..  már ők is "mutyiznak" ahelyett, hogy üvöltenének!

Sajnálom:-(

tomajer 2015.02.19. 07:27:24 / # 337977

A lényeg:


Most már nagyon szeretném olvasni az éppen aktuális rendelettervezet valós szövegét.

Sajnos nem publikus:-( 

Ülnek rajta a "tárgyaló felek"

Úgy gondolják semmi közünk hozzá!

Pedig érdekelne, hogy a tanfolyammal, oskolábaüléssel mi a konkrét helyzet. 

Mert nem mindegy, hogy egy hetet vagy egy napot kell ott szívnunk, ahogy az sem, hogy 200 vagy 20 ezer lesz a díja.

Nem tudjuk mennyi és milyen átmeneti idő lesz ránk érvényes amíg a régi tanfolyamainkat, papírjainkat (nagysárga kissárga) be lehet tudni és "csak" továbbképzésen kell részt vennünk és mikortól kell a kezdőkkel egy padba ülnünk?!?

tomajer 2015.02.19. 06:50:58 / # 337976

- Kiszeretett a kormány a sárga taxikból -

Írja a Népszabadság.  Pedig a valóság az, hogy soha nem is volt "beleszeretve"

Soha egyetlen percig nem szerepelt az országos rendelettervezetben tarifa és színmeghatározás, ez csak az újságírók fantáziájának "terméke" volt.

Oldalszám: 469