Hozzászólások száma: 5455
Ugrás a hírhez Oldalszám: 273
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
szálka 2018.03.06. 11:50:46 / # 348262
avatar
Álljon itt válaszként egy fikció: Az összes féregnek a reptér kéne. Ha a féreg erős, akkor visszavonom. A Budapest airportnak nyilván sokkal jövedelmezőbb, ha fuvarszám után nyúlja a lóvét, mint ahogy azt a főtaxival meglévő szerződése rögzíti. Ebből a szempontból mindegy kivel szerződnek, viszont nem érdeke szabadon felengedni minden taxist.
Mindegyik fuvarszervező az új közbeszerzési pályázatra készül.  Feltehetően a 6x6 is azért dagasztja a létszámot, mert kiszivárgott olyan infó, hogy a szerződött taxisok száma prioritással bír az elbírálásnál.
Bármilyen ár/nokiás doboz belefér...úgyis a taxisok hordják össze a pénzt.
Oravecz (háttérben színespityu) ezért tolja a Csertek féle bandát, hogy az azt a látszatot keltve, mintha a taxisokért tenne, először mindenki számára "felszabadítsa" a repteret a főtaxi uralma alól, aztán napi szintű balhékat generálva beláttassa a közzel és a döntési helyzetben lévőkkel, hogy jobb, ha egy cég szolgáltathat onnan. Itt beugrik színespityu a maga pénzével és kapcsolataival...

Reklámoztatni senki nem akar, ez a parasztvakítás része. Egyszerűen nem akarnak tarifaemelést. Sőt, visszaállítanák a maximált árat, és onnan elérkeztünk oda, ahol 2013 előtt tartottunk. Lefelé bármennyi lehet, jöhet az Oravecz-féle piachazugság.
Ezen csak a taxis tud veszíteni, mindenki más nyerne rajta. Nő a megrendelésszám, mert olcsó(bb) a taxi, mindenki telefonálgatna mert ő törzsutas és igénybe venné a kedvezményt... A fuvarszervezőhöz dőlne a tagdíj, mert a taxis csak ott találna munkát.
És azoknak taxisgyerekei akik 2013 előtt küzdöttek, hogy ennek vége legyen, ezzel fognak harcolni 2050-ben.
Természetesen ez csak koholmány.....
karika 2018.03.06. 10:48:58 / # 348259
avatar

Segítsetek,mert nem értem az összefüggéseket! Az,h kellene a reptér a bptaxinak,esetleg van egy jó reklámoztatni kívánó cégjelölt az ok. Az miért jó nekik,h az 5000 taxis ellenében ne legyen magasabb a tarifa? Az,h az  árral mindenki más alá mennének az nem lehetséges. Akkor?

alelölülő 2018.03.06. 10:02:14 / # 348258

Ez az oravec még Szlovákiában vagyonőrködött, amikor itt a pluszosok pörögtek ezerrel 150-ért.

Világító hibajelzőkkel a műszerfalon, mert a sok bevételből a kocsit se tudták rendben tartani.

focilabda 2018.03.05. 19:44:03 / # 348257
Mert nem is érti amit ír.
A kapor 😃
focilabda 2018.03.05. 19:41:59 / # 348256
Akkor buzikám mutass példát!Igen jelentős költség vagy a taxisnak!  Jár élen a jó példával. Csökkentsd a tagdijjat, add vissza a kauciót, ne szedj a pénztárban korrupcióra használt pénzt!!Oraveckém! Járj elől a jó példával!
szálka 2018.03.05. 18:37:18 / # 348253
avatar
Cheater minden sorával egyet lehet/kell érteni. Ezt az Oraveczet pedig úgy kéne felrúgni az égbe, hogy sose essen le.
De miért hiszi egy taxis (kapor) hogy majd az egyik cégnél fix tarifa lesz, a másiknál meg maximált.........egyre reménytelenebb ez a szakma.....legalábbis a szereplők benne.
tomajer 2018.03.05. 18:19:47 / Módosítva / # 348250
A történelem ismétli önmagát ...  és a történelem nem ismerete nem ment fel, a hibázuás lehetősége alól.
Cheaternek qrvára igaza van.
Egy agyament, a szakmáról mit sem tudó nímand, játszik velünk oroszrulettet, és még okosnak is hiszi magát :-(
szálka 2018.03.05. 17:17:30 / # 348249
avatar
Előbb gondolkodni, aztán írni..........
kapor 2018.03.05. 17:12:47 / # 348248
avatar

Ha a fix tarifa alatt dolgoznának akkor minden taxis elmenekülne, átmenne máshova és lehuzhatják a redőnyt. 

cheater 2018.03.05. 15:53:32 / # 348246

Amikor egy cég vezetése rájön, hogy nem versenyképes a többivel, hogy a helytelen döntései sokasága miatt a cég értéke folyamatosan csökken és lassan, de biztosan elindult a süllyesztőbe..

Na itt jön az a rész ahol egy hozzáértő cégvezető és tulajdonosi kör pánikban orvosolná hibás lépései következményeit. Sőt, aki komolyan veszi magát és az általa irányított céget az már az első hibás lépésnél változtatna.

A Budapest taxinál ezzel szemben az történik, hogy miután elqrt mindent amit csak el lehet és szembesült a szakadék szélével, ledobálná a mélybe az Őt eltartó taxisokat, hogy Ő puhára essen.  Ezt tessék szó szerint érteni, jelen pillanatban ez zajlik most.

Miután szembesült azzal hogy nem ért hozzá, sejtelme sincs erről az egészről, az sem okoz nála pánikot. Eszébe sem jut tükörbe nézni és megjelölni magát mint felelőst. Ehelyett azt mondja magának: most összecsaptak a hullámok, de nem gond, eltöröltetem a fix tarifát, ezentúl a Budapest taxi jár 100Ft/km-l és annyi megrendelésünk lesz mint még soha.

Ennyi, diplomával a zsebében ezt találja ki az az ember aki meg van bízva a taxispiac egy - jelenleg még - fontos szereplőjének a vezetésével. Máshol ezért a munkáért a fejét veszik.


Nonszensz. Nonszensz a fenti a hozzáállás, nonszensz hogy nekem a kis taxisnak azért, hogy ezt a sz@r melót többé-kevésbé békében végezhessem fórumokon kell politizáljak nap mint nap, hogy megállítsak futóbolondokat akik úgy nőnek ki a földből mint a gombák. Ezzel kell b@sznom az időm, hogy ilyen nyomik folyamatos baklövéseire hívjam fel a többiek figyelmét és végeláthatatlan vitákba kell belesodródnom másokkal, hogy bevédjem a saját munkám. Ráadásul ezek a futóbolondok áradnak folyamatosan, nincs vége, mindig van egy új szereplő aki egyetlen tollvonással akar belőlünk 100 milliót rántani. Igaz, hogy az a mi kis közös pénzünk, de Ő jön és ezt a sajátjának tekinti. Amit ráadásul mindenféle érdemi munka nélkül egyetlen tollvonással szerezne meg. Mert Ő úgy gondolja, hogy neki ez jár. Mindez a mi bőrünkből jár neki - az Ő elképzelése szerint.


Hát csinálja meg Ő! Ebben senki nem gátolja meg - csak a matematika. De hát mit érdekli Őt a matematika.... ha nem érdekli, bizonyítsa be.

Vegyen 600db autót, tegyen rá alkalmazottakat, aztán hajrá 100Ft/km díjjal nyomuljon a városban. Ő lesz magasan a legnépszerűbb cég a városban, az utasok ódákat zengenek majd róla. Annyira fogják szeretni hogy nagyon és annyi megrendelése lesz, hogy sose volt még ennyi. Ráadásul a cég alapjai már megvannak, hisz nem is kell 600 autót vásárolni, csak 567-et hisz 33db mercedes már ott várakozik a nagy lehetőségre a garázsban.


Csinálja ezt..? Dehogy. Mit csinál ehelyett? A taxisok bőrén és pénzén vállalkozik. Mindent áthárít a taxisra, ezen természetesen Ő gazdagodik és természetesen Övé a jog, hogy ezt az egészet organizálja. Ez az arrogancia csúcsa, ennél hatékonyabban már nem lehetsz szociopata.

Kezdjük az elején: a gyereknek egy forintja nincs, a taxisok vigyenek be tagdíjat és vigyenek be kauciót hogy feltöltsék az Ő zsebét amiből majd Ő tud gazdálkodni és uralkodni azokon a taxisokon akik neki kölcsön adtak. Ami olyan kölcsön, hogy lehet a szerződés szerint nem is kölcsön, igy nem is biztos, hogy visszajár. De miután ez is elfogyott és ez a pénz is kevésnek bizonyul, akkor jöjjön egy újabb tollvonás és - miután már a taxisnak pénze nincs - feléljük a taxis vállalkozását és az abban rejlő pénzt. Az is az Övé, ezt a vállalkozást is a sajátjaként kezeli.


Összegezve, a kérdés és a válasz.. mit akar Ő? A taxis vállalkozásából gazdagodni. 

Újabb kérdés és a hozzá tartozó válasz...   ez hülye?  Válasz: Igen, ez hülye.

cheater 2018.03.05. 14:16:53 / Módosítva / # 348244

Tartaná a tarifát a Budapest taxi.  

Oravecz Nándor szerint a hatósági ár lehetne maximált ár is, amitől lefelé el lehetne térni.. 


kojak 2018.02.28. 18:39:44 / # 348138
avatar
A mi nagy büszkeségünk ez a csertek veres vegyes páros. Mindazonáltal tényleg felháborító a táblázásos fuvarok kivitelezése és az utasok sétáltatása vagy várakoztatása.  
1taxista 2018.02.28. 07:23:43 / # 348118
avatar

Forgalomlassításra és ferihegyi blokádra készülnek a budapesti taxisok, ha két héten belül nem teszik lehetővé, hogy a repülőtérre rendelt taxisok öt percnél hosszabb ideig várakozzanak az utasokra a 2-es terminál előtt, a belső körben – tudta meg a Népszava Csertek Istvántól, az Európai Taxis Egyesület elnökétől.

A lap úgy tudja, Csertek a múlt héten találkozott a Budapest Közút Zrt. igazgatójával, akihez több nagy taxistársaság támogatásával követelést intézett. A tervezett demonstráció során a taxisok lépésben gurulnának végig a ferihegyi gyorsforgalmi úton, és a Liszt Ferenc repülőtér 2-es termináljához vezető út sorompója előtt sorakoznának fel, blokád alá véve a repteret.

Csertek szerint csak régi jogaikat kérik vissza, a mostani helyzet az utasoknak is rossz. „Képzelheti, mit gondol Magyarországról az a külföldi, aki most hóban, fagyban a távolabbi alsó parkolóig kénytelen elgyalogolni, a bőröndjeivel, mert csak ott tudunk várni rá” – mondta, hozzátéve, hogy a mostani állapot csak a Budapest Airport hivatalos partnere, a Főtaxi számára jó, ami így helyzeti előnybe kerül.

Hosszabb távon felszámolnák a Főtaxi kiváltságát, aminek Csertek szerint már semmi értelme nincs. A pályázatot ugyanis azért írták ki, hogy ne vágják át az utasokat, fix pénzért és jó kocsiban szállítsák őket. Ám amióta a fővárosi taxisrendelet hatályba lépett, minden autóra ugyanazok a szabályok vonatkoznak.

kojak 2018.02.26. 17:37:20 / # 348105
avatar
Tetszik ez a"cserteken veres" avagy veres sapka
cheater 2018.02.25. 17:08:09 / # 348093
Tudom hogy ironizáltál, de időnként olyan javaslatok, tevékenységek jelennek meg a semmiből, hogy az ember haja égnek áll. Lassan én már az általad előrevetitettet is el tudnám képzelni. Egyszerűsitve láttam én már falon pókot, illetve láttam én már Cserteken Verest.
1taxista 2018.02.25. 16:05:01 / # 348092
avatar
Azért azt se felejtsük el hogy a rajtunk élősködő kullancs sereget magunknak illetve azoknak köszönhetjük akik már nem is dolgoznak a szakmában.Abbahagyták, nyugdíjba mentek vagy már nincsenek is közöttünk. Véleményem szerint 2 dolgot tudunk csinálni. Vagy úszunk az árral vagy kimászunk a vízből  és kereselünk egy másik munkát ahol még talán nyugdíjunk is lesz.
kojak 2018.02.25. 14:05:24 / # 348089
avatar
Természetesen vicceltem inkább ironikusan írtam mindezt az általánosról. A cégtulajdonosok befektető baxák szét és korcsosítják el ezt az egész szakmát vagy hívatást. Eddig is rohadt pénzéhesek voltak de az elmúlt években bekeményítettek. Valamikor éltek és élni hagytak de ez most már nem így van. Most élnek kurva jól és még élősködnek harácsolnak.Szeretném most látni a gondolataikat, hogy  megkérted Őket az együttműködésre. 
cheater 2018.02.24. 19:30:53 / # 348086

Azért ez több mint mókás lenne azok után, hogy az uberrel folytatott birkózásunk idején a cégek elhatárolódtak tőlünk. 

Felénk a lojalitás legkisebb jelét nem adták, sőt, a médiában olyan nyilatkozatokat tettek, hogy nincs semmi baj hisz _Ők_ tök jól érzik magukat.

Megdöbbentőnek tartom, hogy emberek, érdekcsoportok hogyan és milyen módon próbálnak a mi kis piacunkon több pénzhez, előnyhöz jutni. Hogy képesek egy pillanatnyi előny miatt annak a közöségnek alá tenni akik között évtizedek óta élnek és megélhetnek, amely őket is be- és elfogadta.

Az elképzelések döntő többsége arról szól, hogyan tudja átcsoportosítani azt a pénzt a saját zsebébe amin eddig ez a közösség osztozott. Hogy utána mi lesz azt nem tudja, nem lát el odáig vagy nem is érdekli, mindenesetre bármelyik verzió igaz a kettőből én nem állok be mögé, hisz engem biztosan a szakadékba vezet.

Van itt pénz, ráadásul jóval több pénz mint ami most számunkra megjelenik, csak ennek megszerzéséhez mindannyiunknak egy irányba kellene menni. Igy megkérnék minden cégtulajdonost és befektetőt, hogy ezt a szörnyű tényt dolgozza fel otthon a négy fal között, a békát nyelje le és tessék már végre együttműködni. Jó lenne már olyan hírt, javaslatot olvasni az Ő oldalukról is mely arról ötletel hogyan lesz ennek a közösségnek jobb és nem arról, hogyan lesz jobb kizárólag Nekem.

tomajer 2018.02.24. 17:21:29 / # 348085
Azt az általánost azért kérjük majd :-)
kojak 2018.02.24. 15:03:22 / # 348082
avatar

Akkor most fel kell készülni, hogy jön az általános és mindannyian vonulunk ki a reptérre parancsszóra és foglalunk. Hurrá mienk lesz a reptér

Oldalszám: 273