Hozzászólások száma: 5463
Ugrás a hírhez Oldalszám: 274
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
1taxista 2018.02.28. 07:23:43 / # 348118
avatar

Forgalomlassításra és ferihegyi blokádra készülnek a budapesti taxisok, ha két héten belül nem teszik lehetővé, hogy a repülőtérre rendelt taxisok öt percnél hosszabb ideig várakozzanak az utasokra a 2-es terminál előtt, a belső körben – tudta meg a Népszava Csertek Istvántól, az Európai Taxis Egyesület elnökétől.

A lap úgy tudja, Csertek a múlt héten találkozott a Budapest Közút Zrt. igazgatójával, akihez több nagy taxistársaság támogatásával követelést intézett. A tervezett demonstráció során a taxisok lépésben gurulnának végig a ferihegyi gyorsforgalmi úton, és a Liszt Ferenc repülőtér 2-es termináljához vezető út sorompója előtt sorakoznának fel, blokád alá véve a repteret.

Csertek szerint csak régi jogaikat kérik vissza, a mostani helyzet az utasoknak is rossz. „Képzelheti, mit gondol Magyarországról az a külföldi, aki most hóban, fagyban a távolabbi alsó parkolóig kénytelen elgyalogolni, a bőröndjeivel, mert csak ott tudunk várni rá” – mondta, hozzátéve, hogy a mostani állapot csak a Budapest Airport hivatalos partnere, a Főtaxi számára jó, ami így helyzeti előnybe kerül.

Hosszabb távon felszámolnák a Főtaxi kiváltságát, aminek Csertek szerint már semmi értelme nincs. A pályázatot ugyanis azért írták ki, hogy ne vágják át az utasokat, fix pénzért és jó kocsiban szállítsák őket. Ám amióta a fővárosi taxisrendelet hatályba lépett, minden autóra ugyanazok a szabályok vonatkoznak.

kojak 2018.02.26. 17:37:20 / # 348105
avatar
Tetszik ez a"cserteken veres" avagy veres sapka
cheater 2018.02.25. 17:08:09 / # 348093
Tudom hogy ironizáltál, de időnként olyan javaslatok, tevékenységek jelennek meg a semmiből, hogy az ember haja égnek áll. Lassan én már az általad előrevetitettet is el tudnám képzelni. Egyszerűsitve láttam én már falon pókot, illetve láttam én már Cserteken Verest.
1taxista 2018.02.25. 16:05:01 / # 348092
avatar
Azért azt se felejtsük el hogy a rajtunk élősködő kullancs sereget magunknak illetve azoknak köszönhetjük akik már nem is dolgoznak a szakmában.Abbahagyták, nyugdíjba mentek vagy már nincsenek is közöttünk. Véleményem szerint 2 dolgot tudunk csinálni. Vagy úszunk az árral vagy kimászunk a vízből  és kereselünk egy másik munkát ahol még talán nyugdíjunk is lesz.
kojak 2018.02.25. 14:05:24 / # 348089
avatar
Természetesen vicceltem inkább ironikusan írtam mindezt az általánosról. A cégtulajdonosok befektető baxák szét és korcsosítják el ezt az egész szakmát vagy hívatást. Eddig is rohadt pénzéhesek voltak de az elmúlt években bekeményítettek. Valamikor éltek és élni hagytak de ez most már nem így van. Most élnek kurva jól és még élősködnek harácsolnak.Szeretném most látni a gondolataikat, hogy  megkérted Őket az együttműködésre. 
cheater 2018.02.24. 19:30:53 / # 348086

Azért ez több mint mókás lenne azok után, hogy az uberrel folytatott birkózásunk idején a cégek elhatárolódtak tőlünk. 

Felénk a lojalitás legkisebb jelét nem adták, sőt, a médiában olyan nyilatkozatokat tettek, hogy nincs semmi baj hisz _Ők_ tök jól érzik magukat.

Megdöbbentőnek tartom, hogy emberek, érdekcsoportok hogyan és milyen módon próbálnak a mi kis piacunkon több pénzhez, előnyhöz jutni. Hogy képesek egy pillanatnyi előny miatt annak a közöségnek alá tenni akik között évtizedek óta élnek és megélhetnek, amely őket is be- és elfogadta.

Az elképzelések döntő többsége arról szól, hogyan tudja átcsoportosítani azt a pénzt a saját zsebébe amin eddig ez a közösség osztozott. Hogy utána mi lesz azt nem tudja, nem lát el odáig vagy nem is érdekli, mindenesetre bármelyik verzió igaz a kettőből én nem állok be mögé, hisz engem biztosan a szakadékba vezet.

Van itt pénz, ráadásul jóval több pénz mint ami most számunkra megjelenik, csak ennek megszerzéséhez mindannyiunknak egy irányba kellene menni. Igy megkérnék minden cégtulajdonost és befektetőt, hogy ezt a szörnyű tényt dolgozza fel otthon a négy fal között, a békát nyelje le és tessék már végre együttműködni. Jó lenne már olyan hírt, javaslatot olvasni az Ő oldalukról is mely arról ötletel hogyan lesz ennek a közösségnek jobb és nem arról, hogyan lesz jobb kizárólag Nekem.

tomajer 2018.02.24. 17:21:29 / # 348085
Azt az általánost azért kérjük majd :-)
kojak 2018.02.24. 15:03:22 / # 348082
avatar

Akkor most fel kell készülni, hogy jön az általános és mindannyian vonulunk ki a reptérre parancsszóra és foglalunk. Hurrá mienk lesz a reptér

kapor 2018.02.20. 23:28:51 / # 348026
avatar

A 3x annyit ér igen meggyőző. ;-) Kíváncsiságból azért telefonáltam mindenkihez, természetesen mindenki csupa szépet s jót mondott, folyamatos növekedés, több partner, stb. Egyébként a főtaxinál is van kedvezmény, de nem tudom a reptéren kivul mennyi partnerük van, mert a citynek rengeteg az fix, több ismerősöm dolgozik multinál és egytől-egyig cityvel vannak szerződve.

Nagyon szépen köszönöm a segitseget mindenkinek.

cheater 2018.02.20. 07:23:01 / # 348023
Ha van lehetőséged a Cityhez menni akkor válaszd azt, ez nem kérdés. Amióta átrendezödött a tulajdonosi kör azóta mélyzuhanásban van a cég. Az új seprű úgy tűnik nem mindig seper jól.
Ha számszerűen szeretnéd, a Cityhez tagdíjként befizetett minden egyes ezer forint háromszor annyit ér, mint a Budapesthez fizetett.
szabadataxi 2018.02.20. 03:59:39 / # 348022
Úgy tudom, csak a belépési költségekből kapnak engedményt a hibridesek, és nekik nincs várólista, igen. A tagdíj ennél valamivel több, de a munka is. 
A többi különbséget hadd ne soroljam, mert még azt hihetné valaki, hogy promotálom a Cityt, holott csak a Veres-féle Budapest Taxihoz képest más világ. Na jó, a többi bandához képest is, de ez sem valami nagy dolog ebben az alja mezőnyben.
Szerintem kérdezz rá a részletekre valami illetékesnél közvetlenül, ne itt a fórumon. 
kapor 2018.02.20. 02:39:40 / Módosítva / # 348021
avatar
Köszi szépen. Nincs várólista és úgyanúgy 50.000 HUF / hónap a tagdij?  A honlapjukon nem találok semmi infot
szabadataxi 2018.02.20. 01:52:40 / # 348020
Hibriddel a Cityhez is felvesznek, ha van valami gyakorlatod és helyismereted. Minden tekintetben jobban járnál. 
kapor 2018.02.20. 01:23:44 / # 348019
avatar

Sziasztok.

Olvasgattam itt a fórumot, és picit megijesztettetek. Külföldről térnék haza, és taxizni szeretnék, megmondom őszintén ez a hibrides 50% kedvezmény nem hangzik rosszul. Mi a vélemény, tényleg ennyire gázos a bp taxi? 

Előre is köszi a válaszokat.


Kapor

tomajer 2018.02.19. 11:24:16 / # 348013
Kicsit :-)
De hát, itt került szóba ...
1taxista 2018.02.19. 10:31:34 / # 348012
avatar

Kicsit összekeveredtek a topik-ok.

cukrosleves 2018.02.19. 07:36:54 / # 348009
avatar

Úgy emlékeztem, hogy hetvenvalamennyit mondtak. De akkor az ezekszerint változott! Nem tudom, mert nincs leírva sehova. Reggel szoktam kimenni, leveszem a legkisebb körre, és elfogadok mindent, nem válogatok mint Tomajer! :} Aztán olyan dél körül hazamegyek kajálni, és kettő-három körül visssza. Pénteken belehúztam este tízig, de szombat vasárnap egyáltalán nem dolgoztam, és így 86 címet vittem el. Akkor ezekszerint 82 a határ. Igen nem írtam az áfáról. De 15+áfa az kevesebb mint 25+áfa, azért írtam, ha komolyan dolgozni akar valaki, akkor túl lehet élni, de a fuvarszervező még így is jobban  keres mint a taxis, k-sok az a havi 150-200 takkdíj! 

tomajer 2018.02.19. 07:08:46 / # 348008
Heti 45 és 82 fuvarnál csökken a leadó. 
Viszamenőleg is, tehát, a 45. fuvar, vagy a 82. fuvar sokat ér! :-)
Viszont biztos szar taxis vagyok, de nekem decemberben se sikerült a 82-őt megközelítenem.  Pedig azért a 40 óránál többet voltam utcán :-(
focilabda 2018.02.19. 06:28:31 / # 348006
Azért az érdekes, hogy pontosan nem tudod...  A kifizetett jutalék áfa tartalmát se felejtsd el és azt is írd meg, hogy az első 45 címből mennyit vonnak le.
cukrosleves 2018.02.18. 21:28:53 / # 348005
avatar
Sok az a százalék, de szerencsére lépcsőzetes. Azt hiszem heti 45-címtől 20-at, 70-valamennyitől meg csak 15%-ot szed le. És a 15%-hoz nekem elég volt a héten 40 órát futtatni az appot. Szinte folyamatosan címről-címre küld, nincs előke, nincs 10 perces várakozás a reklamáig, nem kell a pacsival a londínert keresgélni, nem kell Igazságos Jánossal szóbírkózni az URH-n, lehet nyugodtan melózni. 
Oldalszám: 274