| Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
|---|---|
| alelölülő | 2015.04.07. 12:45:54 / # 338757 |
|
|
|
| alelölülő | 2015.04.07. 12:43:17 / Módosítva / # 338756 |
|
Könnyű úgy olcsóbban szolgáltatni, ha semmiféle adó- járulékfizetési és számlaadási kötelezettség nem vonatkozik rá. Állam dolga pont az lenne, hogy védje adófizetőit. Maffiaállamról köztudott, hogy némi baksisért maga ajánl adóelkerülést multiknak. Hát, így jártunk, ilyen országba születtünk. A csóringert megb***ák, ha elad egy zacskó szotyolát nyugta nélkül, ezeknek MINDEN fuvarjuk mehet így.
Előzmény: #338754 tomajer 2015.04.07. 06:42:55 |
|
| tomajer | 2015.04.07. 06:42:55 / # 338754 |
|
|
|
| tomajer | 2015.04.04. 20:01:46 / Módosítva / # 338735 |
Így szorítja sarokba a magyar sofőröket az Uber2015.04.04.
Az Uberről azt
terjesztik, hogy telekocsis jellegű, költséget megosztó közösségi
autózási forma. Eljutott hozzánk egy partneri szerződés, amelyet az Uber
köt az autósokkal. Ebben másképp fogalmaznak.
Előzmény: #338733 Vin 2015.04.04. 14:37:13 |
|
| Vin | 2015.04.04. 14:37:14 / # 338733 |
|
|
| tomajer | 2015.04.02. 10:25:24 / # 338723 |
|
Már fuvardíjakat is be kell jelentenie az Ubernek Még több adat szolgáltatására kötelezhetik az Ubert New Yorkban. Szerintük ez indokolatlanul nagy terhet jelent és az utasok személyiségi jogait is sérti. New Yorkban a taxisoknak és a személyeket szállító vállalatoknak eddig is kötelező volt lejelenteni az utazás kezdő- és végpontját, valamint az autó és a sofőr regisztrációs számát a Taxi és Limuzin Tanácsnak (TLC). Ezeket a számokat a tanács osztja ki. De ez nem elég nekik. Könnyen lehet, hogy bővülni fog a bejelenteni való adatok köre. Ydanis Rodriguez, a TLC elnöke ugyanis benyújtott egy javaslatcsomagot, amely a fuvardíjak bejelentését is elvárná. A nem bejelentett fuvarokat pedig 1000 dollárra büntetnék az eddigi 200 helyett. hirdetésSzemélyiségi jogok sérülnekJosh Mohrer, a vállalat New York-i részlegének igazgatója szerint bizalmas információk közlésére kényszerítik őket, és mind a sofőrök, mind az utasok személyiségi jogait megsértik. "Ráadásul az adatok üzleti titoknak minősülnek" - mondta Mohrer. A TLC nem fogadta el ezeket az érveket, és januárban ötöt megbüntetett az Uber hat helyi központja közül, és a működési engedélyüket is felfüggesztették. A kényszerített leállás február elejéig tartott, de ez nem igazán roppantotta meg az Ubert, amelynek sofőrjei a központokból függetlenül is jól működnek. Nem tartják magukat taxinakAzUber közösségi autós alkalmazásnak tartja magát, amely összekapcsolja az autósokat azokkal, akiknek autóra van szükségük. A taxisok általános véleménye szerint azonban burkolt taxizással foglalkoznak. Az Uber alkalmazásában egy helyen lehet autót rendelni, fizetni, valamint a taxamétert és az útvonalat nyomon követni. Az Uber világszerte kivívta a taxisok haragját, több országban is betiltották. A magyar piacon novemberben jelent meg az Uber. Azóta a taxisok több demonstárciót is szerveztek, mert az alkalmazás szerintük tisztességtelen versenyelőnnyel rendelkezik velük szemben, mert nem terheli az őket sújtó fuvarozási szabályozás. Kapcsolódó anyagok:Az Uber a kormánnyal és a taxisokkal is tárgyalnaOrbánhoz fordulnak a taxisokTaxisok bénítják a forgalmat
|
|
| hiénakutya | 2015.04.02. 09:58:41 / # 338722 |
|
Ez is. Ja.
Előzmény: #338721 tomajer 2015.04.02. 06:29:31 |
|
| tomajer | 2015.04.02. 06:25:23 / Módosítva / # 338721 |
|
Húúú ... csak most néztem meg. Ez rémes volt:-(
Pattanásig feszült a helyzet a taxisok és a közösségi utazási megoldásokat kínáló vállalkozások, kezdeményezések között. A taxisok szeretnék elérni, hogy törvény tiltsa, hogy nem regisztrált sofőrök fuvarozzanak. De mit szól ehhez az egyik hasonló közösségi fuvarszervező alapítója?
|
|
| hiénakutya | 2015.04.02. 04:02:50 / # 338719 |
|
Se.
Előzmény: #338717 nazoli 2015.04.01. 21:01:23 |
|
| nazoli | 2015.04.01. 21:01:24 / # 338717 |
|
Zoltánunk nem igazán fogja a különbséget.
Előzmény: #338692 hiénakutya 2015.03.31. 10:05:45 |
| tomajer | 2015.04.01. 19:41:02 / # 338716 |
|
Nna ez máá móccer! :-))) Több ezer jelszót loptak el: az ön adatai is kikerülhettek a netre, ha regisztrált az UberreMindössze egy dollárba kerülnek az online feketepiacon egy-egy Uber-felhasználó személyes adatai. Az érintettnek viszont nagyobb összege bánhatja: az adataival belépve bárki ingyen utazhat, a pénzt úgyis a károsult felhasználó bankkártyájáról vonják le. Felhasználónév, jelszó, a bankkártyaszám utolsó négy számjegye, az otthoni cím és a teljes utazástörtént is része annak az adathalmaznak, amely “több ezer” Uber-felhasználóról szivárgott ki – állítja a Motherboard. Bár az Uber cáfolja, hogy közvetlenül a vállalat rendszerébe törtek volna be, a hírről beszámoló oldal több lopott felhasználófiókba is megpróbált bejutni néhány mintaadattal, és a kísérleteik sikeresek voltak. Az adatlopás érdekessége, hogy a mobilalapú taxizást kínáló Uber-fiókokba belépve többféle módon is kárt lehet okozni a felhasználóknak. A viszonylag nagy elszántságot és földrajzi közelséget igénylő “mikor nem tartózkodik otthon” idősávok kifigyelése mellett közvetlenül is károkat lehet okozni: egy működő Uber-fiókba belépve bárki taxit rendelhet magának és utazhat vele, majd az út díját a rendszer az eredeti felhasználó által korábban hitelesített bankkártyáról vonja le.
|
|
| dog | 2015.04.01. 17:42:31 / # 338714 |
|
Majd dolgozunk sárga autóval 130ft/km díjért. Torzsáig uber,torzsáig.
Előzmény: #338712 piktor 2015.04.01. 14:39:16 |
|
| piktor | 2015.04.01. 14:39:17 / # 338712 |
|
Lehet,hogy MO lesz az első eu-ban,ahol az uber felszámolja és megszünteti a valódi taxizást? Ebben a puhafaszu országban még ez is meglehet? Segíteni nem fog senki az már biztos.
|
|
| Bao | 2015.04.01. 13:40:05 / # 338711 |
|
patkányok blogja
Az egyik patkány már a "takarékos" utasokon élcelődik... Hja, ha megy a szorzó (csúcsidőben, hétvégén éjjel), akkor drágábbak a taxinál is ezek a fekete fuvarosok...
|
| vmiki | 2015.04.01. 11:16:30 / # 338710 |
|
Ez egy jogi nonszensz. Tényleg nem lehet Űberelni. Csak belekezdünk olvasni, minden egyes betű, szó, mondat egy vicc: Idézem: Az Uber nem zárkózik el a szabályozástól, nyitott az ezzel kapcsolatos párbeszédre mind a kormányzattal, mind pedig a taxitársaságokkal, mert úgy véli, hogy az általa közvetített szolgáltatás kedvező Budapest számára, és számos gazdasági előnnyel jár Idézem: ...nyitott, hajlandó párbeszédre a kormánnyal... nem zárkózik el a szabályozástól.... Édes Istenem! Egy tötvény által szabályozott, szigorú rendeleteknek megfelelő közúti szolgáltatást végző tevékenységbe kezd, minden feltételt, követelményt sutba dobva, majd még Ö hajlandó tárgyalni.....komolyan mondom a bicska kinyílik a zsebünkbe. (mert lassan csak az marad....) Komolyan: mit képzel magáról de inkább, hogy lehet eltűrni ilyen pofátlan, agresszív, nem céget....inkább élősködő férget egy végre valahára, úgy ahogy több sebből vérző, súlyos hibákat hordozó, fontos szolgáltatást nyújtó piacot és ennek eredményeképp a szakma megélhetését veszélyeztető vándor sáska förtelmet. Felfoghatatlan, agyrém.
Előzmény: #338702 tomajer 2015.03.31. 18:54:34 |
| Franky | 2015.03.31. 19:43:24 / # 338703 |
|
Én ismerek még egy fórumot, ahol nemsokára beszélgethetnek az Uberesek
Előzmény: #338702 tomajer 2015.03.31. 18:54:34 |
| tomajer | 2015.03.31. 18:54:35 / # 338702 |
Az Uber a kormánnyal és a taxisokkal is tárgyalna2015. 03. 31. 16:28Az Uber nyitott a párbeszédre mind a kormányzattal, mind a taxitársaságokkal. A budapesti sofőrjeik száma ugyanis ugrásszerűen nő, így a terjeszkedést is fontolgatják. Egy számukra hátrányos taxirendelet azonban elkaszálhatja terveiket. Az Uber nem zárkózik el a szabályozástól, nyitott az ezzel kapcsolatos párbeszédre mind a kormányzattal, mind pedig a taxitársaságokkal, mert úgy véli, hogy az általa közvetített szolgáltatás kedvező Budapest számára, és számos gazdasági előnnyel jár. Ezt Rob Khazzam, az Uber magyarországi bevezetéséért és működtetéséért felelős vezetője mondta az MTI-nek. hirdetés
Rob Khazzam szerint az Uber nincs a szabályok ellen, sőt! Forrás: MTI/Kallos BeaAz Uber 2014 novembere óta van jelen Magyarországon. Ez gyakorlatilag egy magántaxiszolgáltatás, amelyet mobilalkalmazáson keresztül lehet rendelni, és azon keresztül történik a fizetés is. Az utasok valós időben követhetik a térképen, hol jár a sofőr. A taxisok tiltakoznak elleneA budapesti taxisok legutóbb pénteken demonstráltak az Uber ellen, mondván a magánfuvarozók az ilyen appokkal aránytalan piaci előnyre tehetnek szert. A szervező arra kérte a fővárost, ne alkalmazzon kettős mércét. Úgy látják, míg nekik, a szabályosan, engedéllyel működő taxisoknak számos előírt, és nem mellesleg jelentős összegbe kerülő feltételnek kell megfelelniük, addig az a "civil" sofőrökre ez nem vonatkozik. Így például az Uber nem ad számlát, nincs engedélye és taxiórája, utasbiztosítása, és nem működtet diszpécserszolgálatot sem. Várat magára a taxirendeletA taxis és fuvarszervező érdekképviseletek levelet is írtak egyenesen a miniszterelnöknek címezve. A kormány ugyanis februárra ígérte az új taxisrendelet elfogadását, de ez a mai napig nem történt meg. A levél alírói kitértek rá, az Uber november óta egyre nagyobb szeletet harap ki a magyar személyszállítási piacból, mostanra övék a fuvarok 1-2 százaléka. A taxisok forgalma érezhetően visszaesett, leginkább a hétvégén és az esti órákban, azaz az bulizós időszakban. Robbanásszerűen nő a sofőrök számaRob Khazzam budapesti sofőrök számára vonatkozóan nem árult el pontos számot, csak annyit közölt: tavaly novemberi indulásuk óta 11-szeresére nőtt a számuk, ami jelentősen meghaladja előzetes várakozásaikat. hirdetésA biztonsággal kapcsolatos vádakra úgy reagált: sofőrjeiket egyrészt ők ellenőrzik - ez magában foglalja, hogy megnézik, büntetett előéletű-e a jelentkező, valamint a vezetési előzményeket is áttekintik -, illetve minden utas minden utazás után értékeli is a sofőröket. Terjeszkednének BudapestenRob Khazzam szólt arról is, hogy idén tovább szeretnének terjeszkedni Budapesten. Az Uberrel utazó fővárosiak 52 százalékának egyébként is van autója, míg 48 százalék nem rendelkezik kocsival, derült ki egy friss felmérésből. Az UberX-et használók 39 százaléka már 5-nél is többször közlekedett így, 34 százalék 3-5-ször, 28 százaléka pedig egy, kettő, vagy három alkalommal. Arra a kérdésre, hogy a felhasználók miért választották az UberX-et, a válaszadók 38 százaléka az árat, 25 százaléka a készpénzmentes fizetést említette, további 19 százalék a kényelmet, 11 pedig a minőséget emelte ki. A felhasználók 93 százaléka biztonságosnak tartja az Ubert, 66 százalék pedig alkoholfogyasztás után, hazajutáshoz veszi igénybe a szolgáltatást.
|
|
| hiénakutya | 2015.03.31. 10:05:45 / # 338692 |
|
|
|
| tomajer | 2015.03.31. 08:46:46 / # 338690 |
|
Úgy tesznek, mintha nem tudnák. Mert most rájuk konkrétan nem vonatkozik semmiféle szabály. Csak a sofőrök követnek el törvénysértést ... azok pedig ugye nem ők.
Előzmény: #338689 Bao 2015.03.31. 07:23:24 |
|
| Bao | 2015.03.31. 07:23:25 / # 338689 |
|
"Tájékoztatásukból egyedül annyi derül ki,
hogy akármi is legyen majd a rendeletben, a társaság együttműködő lesz,
tiszteletben fogja tartani azt." Lehet nem is tudják, hogy most tilos. Szólni kéne nekik... Pff...
Előzmény: #338663 tomajer 2015.03.30. 11:19:40 |