Hozzászólások száma: 4131
Ugrás a hírhez Oldalszám: 207
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
a-kinti 2019.06.30. 22:41:40 / # 349997
avatar

cheater 2019.05.10. 18:22:40 / # 349912

kormoska 2019.05.09. 15:25:05 / # 349899
tomajer 2019.05.09. 06:13:59 / # 349889
Nem kell.
Ha nem nyúlsz hozzá, alaphelyzetben működik.
donkihóte 2019.05.09. 04:56:13 / Módosítva / # 349888
avatar
"és a többi fuvarozócég heves árversenyben van egymással, egyre olcsóbb egy fuvar, egyre kevesebbet keresnek az autóvezetőik, akik gyakran kerülnek adósságspirálba."
Hi-hi, csak nem beférkőzött az igazgatótanácsba valamelyik szotyi taxi ex tulajdonosa?


Képtelen vagyok rájönni, hogy kell beállítani a színeket, egyáltalán miért kell?
cheater 2019.05.09. 04:27:51 / # 349887
Csak halkan jegyezném meg, annak hogy 3 kontinens 12 városában szervezetten sztrájkolnak az uber driverek az "elfogulatlan" index.hu szerint nincs hírértéke, igy ott ez meg sem jelenik. Bezzeg, ha egy uber driver megsimogat egy kiskutyát az rögtön közlésre érdemes. Férgek.

Én ezt az egész franchise rendszert borítanám, nem csak az uber-ét, az összes ilyet úgy ahogyan van. A franchise a fekete lyuk a gazdaság egén, ahol ez eddig ismert és jól bevált szabályok nem működnek.De hogy a franchise szervezőjét felelősségvállalásra kényszeríteném az biztos. Úgy már mindjárt más lenne a leányzó fekvése, rögtön más pozícióból tárgyalnának egymással a felek.
tomajer 2019.05.08. 20:20:46 / # 349886
Beleálltak egy szakmába, mert ők kurva okosak ...  aztán most követelik azt ami t ők tettek tönkre azok számára, akik évtizedek óta űzik ezt a szakmát! :-(
cheater 2019.05.08. 16:07:52 / # 349885

hiénakutya 2019.05.04. 10:39:36 / Módosítva / # 349871

:-D

Az UBER ajánlata röviden, az FT kommentelőjének “fordításában”

  • Nincs nyereségünk.
  • Valószínűleg soha nem is lesz nyereségünk.
  • Az üzleti modellünk lényege, hogy részvényeseink finanszírozzanak egy olcsó taxiszolgáltatást abban a reményben, hogy a szabályozó hatóságok hagyni fogják, hogy monopolhelyzetbe kerüljünk és így bármennyit elkérhessünk egy fuvarért, de a szabályozó hatóságok nem akarnak együttműködni.
  • Ezért sok pénz költöttünk arra, hogy beszálljunk olyan alacsony megtérüléssel, de jelentős konkurenciával működő piacokra, mint az ételkiszállítás és fuvarozás, de egyelőre nem világos, hogyan lehetnénk nyereségesek az ezen területekre specializálódott logisztikai cégek mellett.
  • Reméljük, hogy a jövőben önvezető autók lesznek, és akkor – sofőrök nélkül – nyereségesek lehetünk, de önvezető autókat mások is fejlesztenek.
  • Felmérgesítettünk egy csomó szabályozó hatóságot, ezért sok vitánk és problémánk van velük.
  • Nem nagyon fizetünk adót, de meg is terveztük, hogyan nem fogunk, ezért sok vitánk és problémánk van az adóhivatalokkal.
  • Nem alkalmazunk senkit – vagy legalábbis azt mondjuk, hogy nem alkalmazunk senkit. De mivel gyakorlatilag ennek ellenére egy csomó alkalmazottunk van, tele vagyunk vitákkal és problémákkal a kvázi munkavállalóinkkal és a munkaügyi bíróságokkal.
  • Nincs eszközállományunk, mert rávettük a sofőreinket, hogy a saját kocsijaikkal dolgozzanak.
  • Van egy app-unk, de a többi taxicégnek is van.
  • A jelenlegi befektetőink ki akarnak szállni, de azért reméljük megveszitek a részvényeinket, mert hallottatok rólunk, és mert szükségünk van tőkére a nyereséget nem termelő üzleti modellünk támogatására.
  • További, nyereséget nem termelő üzletágakban is bővítjük szolgáltatásainkat, ehhez is szükségünk van tőkére.
  • Tényleg tök nagyok vagyunk, és persze, hogy hallottál már rólunk, hiszen mi képviseljük a jövőt, szóval ne aggódj a nyereség miatt, minden rendben lesz, hiszen elmondhatod, hogy UBER-részvényes lettél.

cheater 2019.04.10. 03:47:52 / # 349822

tomajer 2019.04.03. 20:36:46 / Módosítva / # 349815

tomajer 2019.03.21. 16:29:14 / # 349784
Hát ja!
steve73 2019.03.21. 14:21:55 / # 349783
avatar
Azt kéne kideríteni, mikor, hol van ez a tagdíjfizetés? Ott lehetne aztán rendszámokat, arcokat fényképezni...
tomajer 2019.03.21. 07:55:27 / # 349782
Ezek jók.
Nem tudom ennyiből le lehet e nyomozni őket, de ha kapnék akár magánban is több infót, ezekről a csoportokról, csak ráizzítanám, a Bkk-t. 
Bao 2019.03.21. 05:26:24 / # 349781
avatar


"Takkdíj"... ;)
cheater 2019.03.20. 20:40:55 / Módosítva / # 349780
Azért ez a gyerek, aki ezt a szabályzatot megalkotta is megér egy elemzést. Milyen hamar eljutott a kezdeti liberalizmustól George Orwellig. 1984, 2019-ben egy viber csoport szabályzatába ömlesztve.

Kezdődött ott, hogy a liberalizmus zászlaja alatt kikerültek minden szabályt amit a többi piaci szereplő betartott és innovácíó álnéven éveken át megloptak minket.  Aztán - jobb híján - meglopták egymást. Mert ugye majd az utas eldönti.. majd ő pontoz.  Szabad piac, liberalizáció és innovácíó.  Igaz hogy az innováció kimerül abban a hatalmas kreativitásban, hogy egyre ócskább terméket kínálnak egyre alacsonyabb áron teljesen feketén, kiéheztetve minket és kiéheztetve saját magukat, de ez mellékes. Mellékes, hisz itt egy dolog fontos: hogy egy valaki jól járjon. Az aki ezt szervezi. 

De az aki ezt szervezi milyen nagyot változott...  most, hogy ő van pozícióban már nincs lopás..! Kizárást von maga után! Tehát tessék figyelni a szabályokra, különben jön a retorzió. Már nem jó a liberalizmus, már nincs utas dönt. 
Egész pontosan addig hirdette a liberalizmus eszméit a gyerek, míg nem került pozícióba. Innentől kezdve viszont ez már szóba se kerülhet.  A szabályok betartása mostantól  kötelező!  Csak addig volt liberális a gyerek, míg ez az ő érdekeit szolgálta. Mindenki legyen liberális, csak én nem.  Ez egy milyen innovatív gondolatmenet. Erre mondom én azt  - talán már sokadszorra - hogy a liberalizmus egy zsákutca.

Ha én lennék pozícióban erre a gyerekre ráverném a bűnszövetségben, üzletszerűen elkövetett költségvetési csalást és a TEK-el vitetném el, egész pontosan úgy, ahogy az uzsorásoktól szabadították meg a társadalmunkat pár éve.
donkihóte 2019.03.17. 11:03:25 / # 349766
avatar
Aztakurva.
Mondjuk egy kicsit még kitartanak, és kapnak egy szélvédő matricát. 
Bao 2019.03.17. 06:56:09 / # 349765
avatar

"SZABALYZAT
Munka felvétel úgy kezdődik,hogy ON/OFF/PAUSE csoportba beírjuk ON. ZENLY bekapcsolasa kotelezo. Eztunán lehet címet felvenni. Munka végeztével OFF. Ha szünetet tartunk PAUSE ami maximum 30 PERC. Ha végeztünk újra ON. Figyelni kell a többiekre!- ha valaki pause n van akkor várjuk meg míg be ON-ol. NE egyszerre menjen 2-3 ember szünetelni. A fuvar felvétel úgy zajlik hogy a csoportok egyikében megjelenik egy fuvar.(.- pl keletihez kérek egy autót)
Ezt a sofőr egy SZIA - val fogadja. Cím nelkul NINCS SZIA! Az elsőnek beérkező sofőr szia Ja viszi a fuvart a többit azonnal törölni kell. SZIA után megnézzük a GPS ben hány percre vagyunk a címtől es azonal be írjuk a csoportba hány perc(akármennyi is). Ha 10 perc alatti felvesszük privátban is a kapcsolatot az utassal és megírjuk neki ott is hogy hány percre vagyunk ( pl 7 perc ) kéri-e a fuvart. Csak akkor indulunk el a címre ha az utas elfogadta! Ha a GPS 11 percet vagy annál többet mutat ez esetben figyeld a csoportot hogy van e rá licit és ha van AZONNAL torolni a tedet, ha nincs Ezután írunk csak az utasnak privátban.
Ha a csoportban írja az utas hogy OKE akkor lehet indúlni a címre. Ha privátban akkor a csoportba be kell írni hogy ELFOGADVA. Tehát:
Szia
15 perc?
Elfogadva.
Így kell kinéznie.
Erre azért van szükség mert ha 11 PERC vagy annál TOBB az idő akkor egy másik sofőr ha legalább 2 PERCEL közelebb van akkor alá LICITALHATJA az időnket. Pl 15 perc helyett valaki 12 re van akkor OVE a fuvar. Ilyenkor a magasabb időt író sofőr AZZONNAL TORLI a SZIAT és az IDOT is. 10 perc alatt NINCS licit!!! Az Utas NEM válogathat sofort, ha több időt valaszja akkor is a közelebbi sofőr megy és VAR!
Ezután ha valaki címet vett fel, el van fogadva , és mikor címre érkezik minden esetben a csoportba ahová a szia t írta be kell írni hogy MEGERKEZTEM és Privátban IS jelezni kell az utasnak. A címen ha nincs ott az utas 5 PERCET várunk majd elindítjuk az órát és ezt jelezzük az utasnak is. Jobban fog sietni. Ha az utas beszállt , kérdezzük meg szeretné-e mondani az utat vagy jó lesz e a GPS. Mindig, minden esetben ha címre megyünk vagy utassal címre indulunk kérdezzük meg melyik KERULET!
Ha egy csoporton belül több rendelés van akkor mindig a hamarabb beérkező fuvart kell vinni NEVVEL ellátva. Tehát pl - szia Timi.
Erre azért van szükség hogy mint az utasoknak mint a sofőröknek egyértelmű legyen az kinek szól és kinek a fuvarja áll még bent. Ha több cím van és nem írtál nevet, az viszi aki írt hozzá nevet.Ha egy fuvar felvételekor semmilyen formában nem reagálnak 5 PERC után beírhatjuk - UTAS NEM REAGAL SZTORNO. Amíg egy fuvarral nem VEGEZTUNK vagy nem SZTORNOZTUK addig másikat SZIA-zni TILOS! Fuvarra utassal nem utunk, nincs sem telefonozás sem pedig fuvar felvétel!
Van lehetőség a csoportban előrendelésre. Ez azt jelenti hogy ha időre, legalább 1 órával későbbre kér valaki autót a csoportban az előrendelésnek számít. Ennek felvételéhez nem kell ON állapotban lenni. Bármikor mehet rá a SZIA de a fuvart minden esetben el kell vinni! Ha előrendelésre érkezünk, pl 20.00 - ra kér valaki autót akkor pontosan érkezzen mindenki és jelezze az utasnak ugyan úgy hogy megérkeztem , valamint ilyenkor nincs 5 perces várakozási idő hanem a kért időben indíthatjuk az órát. Bárkinek bármi problémája van, nem ér oda egy címre azt SOHA ne az utasnak hanem az USA nevű közös csoportba jelezze vagy valamelyik adminnak.
Ha valaki 7 személyes autót kér és 5 vagy több ember utazik az 1.5 x szorzó azaz egy 5000 es fuvar 7500. Ha valakit költöztetni kell vagy nagyobb dolgot egy bőröndnél kocsiba tenni, tegát kis szekrény, kis hűtő kanapé stb az szintén 1.5 x szorzó amit előre közölni kell az utassal. Van sofőr szolgálati lehetőség. Ez 2 sofőrt igényel. Fuvarfelvétel után a 2 sofőr találkozik, 1 autóba szálnak. Címen egyikük át ül az utas kocsijába és elvezeti a megadott címre. Másik sofőr követi. Ennek díjszabása fuvar szerűen órával működik csak megduplázzuk a végösszeget mert ugye 2 sofőr szükséges. Ezt 60-40 arányban szoktuk elosztani annak függvényében aki kocsival megy annak 60%. Az Uber Méter egységes beallitasa: Km:195Ft Perc:40Ft Alapar:400Ft Az autó tisztaságara ugyeljunk.A jovoheti beosztást minden péntek estig kell leadni, aki nem adja le az nem ON-olhat. A saját beosztásod tartani KELL, ha pluszban ki szeretnél menni dolgozni,akkor legalább 2-3 órát kint kell maradni. Pont ezert ha lehet a beosztast is igy ird. Ne 1órákra.
A szabályok betartása KOTELEZO. Aki nem tartja be BUNTETESRE számíthat. Óra átálítása, túlszámlázás vagy privátozás csoportból való kizárást von maga után.
Privátozás azt jelenti hogy ha valaki csoportban lévő utast nem csoportba beírt fuvar alapján visz el hanem privát megkeresés után. Ez tilos! Ha valakit megkérdeznek privátba vissza jönnél e értem, azt válaszolja irj be kérlek a csoportba."

cheater 2019.03.11. 18:56:25 / # 349748

Ételszállítási szolgáltatást indít az uber Zürichben


"A szolgáltatás azonban nem mentes a bírálatoktól sem. Az Uber utazásmegosztó programjához hasonlóan az Uber Eats is független szállítókat használ, akik önmaguk döntenek arról, mikor és hol akarnak dolgozni és nem kapnak fix fizetést.
Ez utóbbi nem tetszik Genf munkaügyi miniszterének, Mauro Poggia-nak, aki azzal érvel, hogy
az Uber Eats egy munkáltató, ezért futárjait teljes jogkörű alkalmazottaknak kell tekinteni, nem pedig független, szerződéses partnereknek.
A genfi Tribune de Geneve napilapnak adott egyik interjújában a miniszter a közelmúltban elmondta: az ügyben a megkérte a Gazdasági Ügyek Svájci Állami Titkárságának hivatalos állásfoglalását."

cheater 2018.12.14. 17:37:17 / # 349430

Az Uber újra Magyarországon! Csak most rollerrel...

Kíváncsian várom, hogy fog ez kinézni a gyakorlatban. 

Bárhol otthagyható rollerek? Azért ezeknek a szupermenedzsereknek, akik ezeket az eszement modelleket kitalálják az innovációra hivatkozva az oktatása valahol alaposan félresiklott.

Oldalszám: 207