Név Gergő
Becenév anyahajókabinajtóhajtogató
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Azt kihagytam, hogy pl. olyan fuvarokat is pacsissá tettek, amik eddig nem voltak azok, és ugyan 105 ezer forintig ez "bele van integrálva" a jutalékba, de afölött már nem...tehát rossz esetben valakinek több, mint 125 ezret kell fizetnie, alkalmasint kevesebb bevételre, mint egy bármilyen átlahos hónapban. 
Szerintem ebben semmi korrektség nincs, főleg hogy a fuvarok minősége is eléggé leromlott, több kollégát hallottam panaszkodni, hogy 8-10 fuvarból sincs meg a 20 ezer forint bevétel...
120 címig abban az egy elméleti esetben jársz jobban, ha nincs köztük vidéki, és repteres cím, mert ha van (márpedig van), akkor már fizethetsz többet, mindezt úgy, hogy válság van, tehát nemhogy többet, hanem kevesebbet kéne fizetni, tekintve, hogy a fuvarszervező cégek is kaptak könnyítést az államtól, pl. a járulékfizetésre. 
Vagy szerinted nem inkorrekt dolog ilyen helyzetben, akárcsak 1 forinttal is tagdíjat növelni? 
A másik, hogy a 100-as tagdíjfizetők konkréten 10-20 ezrekkel többet fizetnek, mint eddig, ráadásul kevesebb címre, tehát kevesebb bevételre (és azért voltak egy páran, konkrét számadatom nincs erre, de nem 1-2 taxisról van szó).
Tehát pont, hogy egy elenyésző kisebbség járt csak jól, aki mondjuk alapból pont 110 és 120 között vett fel régebben is, és most is, mindenki más megszívta, tehát a többség (és még mindig hangsúlyozom, hogy ilyen helyzetben alapból gusztustalan akárcsak 1 forinttal is több tarhát kérni, nemhogy bizonyos esetekben 10-20 ezrekkel, vagy mégtöbbel).

Ha jön a második hullám, és olyan címmennyiség lesz, amivel tényleg "jól jár" a taxis ezzel a tagdíjszámítási módszerrel, az meg nettó csőd lesz, tehát megintcsak nem jár jól ezzel senki. Mert oké, hogy pl. 70 városi cím esetén csak 68 ezer a tagdíj, de 70 városi cím mire elég? Tankolsz, befizeted a tagdíjat, és éhen is haltál. Köszönjük. 
Gyakorlatilag igen.
 20 ezer kp az alap takdíj, címenként 690 a jutalék, a reptér 1400, a vidék 15%. 
Eddig 105 ezer forintért korlátlan címet lehetett felvenni, most ha már valaki összeguberál 130 címet (ami legyünk őszinték, nem sok), amiben van reptér meg vidék is, több ezer forinttal többet kell fizetnie. De vannak kollégák, akik eddig 80 ezres tagdíjat fizettek (ezért 100 cím járt), ők most gyakorlatilag 10-20 ezer forintokkal fizetnek többet, kevesebb címért...Hiába na, valamiből ki kell gazdálkodni a zseni Reif fizetését. 
"de egy kisebb csoport várhatóan visszatér a piac helyreállásával"
Nahát, ez a Reif egy zseni...nem értem, hogy miért nem a parlamentben kamatoztatja a tudását...

"A kieső fuvarok száma nagyjából megegyezik a pályaelhagyókéval"
Akkor már értem, hogy a taxi 4-nél miért emeltek tagdíjat...hiszen az alvállalkozóik ugyan annyi fuvart visznek el, mint tavaly ilyenkor...

Tudtommal a piramisjáték büntetendő. De azért áruld már el, hogy mégis milyen pénzből fogok én részesedni, ha két haverom általam utazik? 

Téma: Verestelenítés

Hozzáadva: 2020.07.16 13:36

Egyébként meddig ámokfuthat még egy ilyen ember? Úgy látszik jobban megéri maffiozni, és 100 millákat elcsalni, mint fél percet késni egy címről...kisebb a büntetés az első esetben. 

Téma: Hármas brék

Hozzáadva: 2020.06.21 21:49

Akkor elképzelhető, hogy csak az én ingerküszöböm változott, de ennyi c-kategóriás állampolgárt, mint ezen a héten, még sosem vittem. (és félre értés ne legyen, nem az a bajom, hogy c-sek, hanem az, ahogy viselkednek, plusz a fizetési készségükkel is bajok vannak)
Lehet, hogy ez a két hónapos kényszerpihenő kényelmessé tett, és csak vissza kell rázódnom...ki tudja. 

Téma: Hármas brék

Hozzáadva: 2020.06.21 18:25

Kollégák, egy kis közvéleménykutatás. 
Csak én érzem úgy, hogy rohamosan romlik az utasok minősége, vagy tényleg így van? 
Egyre több a problémás utas (tegnap este zsinórban háromszor egymás után pl), amióta elkezdtem taxizni, az évek alatt úgy érzem, hogy egyre sűrűbben megy fel a vérnyomásom. Eleinte csak havonta 1-2 durvább eset, aztán 2 hetente 1-2, aztán hetente, most eljutottam oda, hogy naponta több is. 
Arról nem beszélve, hogy mintha egyre több lenne a megégés, egyre több lenne az "írjatok rá 3000 forintot" típusú UHR-s beszélgetések, és mostanság megint egyre több az 1200 forintos fuvar...
Persze lehet, hogy én vagyok szerencsétlen, és én ülök rossz helyen...

Én azt nem értem, hogy ebben a pandémiás helyzetben miért gondolják, hogy ha kevesebb lesz a tarifa, akkor hirtelen dőlnének a címek...ha levinnék a felére a díjat, akkor sem nőne érdemben a fuvarszám a jelenlegi helyzetben. 

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2020.06.05 18:16

De attól még szuverén jogunk megemlékezni erről, én legalábbis így gondolom. És senki sem lesz náci-zsidógyilkos-fideszes attól, hogy más a véleménye a dologról, mint aTamás Gáspár Miklósnak.