Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Még annyi, nem keresem a világigazságot, csak tőled vártam volna több valóságot. 

Nézd, felőlem bármilyen hosszúságú  csavaros gondolatok mentén kifejezheted a Fidesz kormány íránti rajongásodat. Én nem szeretem őket, de mentségemre szóljon, sose szerettem őket. Az a cinikus, lekezelő, gőgös hazugsággyár, amit kormánypolitikának neveznek még visszataszítóbbá teszi őket. Akinek ez bejön, hát legyen boldog vele. Nem vagyok elvakult baloldali sem. Azért szálltam be a vitátokba, mert az elvszerűséget hiányoltam. Attól berzenkedek, hogy Orbán képét lassan pont annyi ideig vagyok kénytelen nézni, mint Kádárét, mert nem hiszek a bölcs vezető élethosszig tartó ideáljában, de ne tőlem várd, hogy megmondtam ki lenne jobb. Ha egy másik politikai logika és csoport megkapja a lehetőséget, akkor majd kiderül miként tudnak élni vele. De, ez a kormányzat folyamatosan azon dolgozik, hogy a választás lehetőségétől is megfossza a népet. Ezért kéne tapsolnom? És, ami az érdemi részt illeti :  Kardoskodhatsz amellett, hogy a kormány minő bölcsességgel teszi a dolgát. Hozassa a wizz-el a sokszor feleslegesnek bizonyuló felszereléseket, ha az a legkedvezőbb árú szállítás, mert tetszik vagy sem adófizetői pénzt költ rá. Nekem bőven elégséges, ha normális áron, jó minőségű autópálya épül. Nem eszem azt a maszlagot, hogy magyar vállalkozásokat segít a kormány. Az autópálya beruházások Orbán Győző bányáitól Szíjj László 10 milliárdos yachtjáig érnek. Miféle "magyar" vállalkozásokról beszélünk? Legyen repterünk, oké. Miért ne. Kössön tisztességes üzletet a Fidesz kormány. Ha még egyáltalán ismerik mit jelent a szó. Legkevésbé sem mellékesen, emlékszünk még arra, hogy pont az Orbán kormány adta el  2011-ben az állam 25 %-os részvénycsomagját, ezzel kizárva magát / bennünket a tulajdonszerzésből? A francia tejipar kérdésköre sokkal összetettebb, minthogy pár mondatban itt elemezgessük. De, a taxis tüntetések kapcsán is sokszor felmerült, hogy bezzeg a francia taxisok milyen bőszen képesek tüntetni hozzánk képest. A francia ember mentalitása ilyen szakmától függetlenül. Az, hogy a francia tejtermelők tejjel locsolták az utakat a felvásárlási árak miatt, az inkább szólt az iparszerűen termelő hazai üzemek ellen. Nem volt benne világpolitika, csupán  gazdasági kérdés. Nem az EU, vagy a zsidó lobbi, vagy a francia kormány kényszerítette ki az úgynevezett száz vagy ezer tehenes (nem emlékszem pontosan) gazdaságok háttérbe szorulását, hanem a piac. Mert ott lefelé mentek az árak. Nálunk még az unortodox gazdaságpolitika miatt, lassan még elég 200 forint egy liter tejre amikor be ész a boltba, de kifelé már nem. 
És majd elfelejtettem. A wizz 120 milliárdos hitelt vett fel a britektől.... szintén állami támogatás mellett. 
Különösebben nem akarok belefolyni az elmés vitátokba, már csak azért sem, mert eddig mértéktartónak ismertelek. De, a wizz vezér Váradi  minimum képmutató, amikor az állami támogatások ellen érvel. Igaz, hogy a cége közvetlen pénztámogatást nem kért, de a magyar kormány minden meglehetősen túlárazott megrendelését a Wizz kapta a pandémiás alatt. Adókedvezmények formájában is pénzelték őket, ráadásul olyan munkavállalók esetében is, akik nem magyar állampolgárok. A Lufi 9 milliárdos támogatásáert (ami főleg likviditási gondokat oldott meg) a német kormány 20 %-os tulajdonrészt kapott. Csak, hogy árnyaljam mindazt amit nagy indulattal leírtál. 

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2021.05.03 19:35

A folyamatot látva az embernek olyan érzése van, mint amikor a férfiszabó egy jó ötlet után méretet vesz, szabásmintát készít, feldarabolja az anyagot és végül készít valami ocsmányságot. Majd rálegyint, mondván úgyis kifizetik, mert nincs másik ruhájuk. 

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2021.05.03 16:25

A rövid válasz erre az egészre :  Váratlanul pénzre van szükséged ?   Így szerezhetsz.
A fuvar végén rögzíteni kell a címkiadó rendszerben a taxióra által mért összeget, és persze mindezt visszaküldeni a szerverre. Gondolom a hosszútávú elképzelés egy százalékos kalkuláción alapuló tagdíj fizetés kialakítása a cél. El akarják venni a kedvét azoknak, akik kisebb összeg beírásával operálnának. Ez csak feltételezés a részemről, de meglennék lepve, ha tévednék.
Az elutasított fuvarok után egységesen 500 forint a büntipénz. Van néhány kivétel, amikor nem kell fizetni....biztos a természetben is előfordul, hogy az impala rúgja ki a krokodil fogát.
Eddig az efféle pénzek visszakerültek azokhoz, aki teljesítették az eredetileg elutasított fuvart. Ez megszűnt.
A miértre a válasz az első sorban olvasható....de ez bizonyosan csak rosszindulatú megközelítés.


Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2021.05.03 16:08

Nagyjából 59.000 forint.  Ez tartalmazza a kártyalehúzó és a telefon bérleti díját is, illetve 4 GB adatmennyiséget.  Havi 50 db cím felvétele szintén benne van az árban, de utána már minden  fuvar 400 ft / db.  Állítólag a szándék az volt, hogy a 400 forintnyi egységár rögtön az első felvett címtől ketyegjen, de visszatáncoltak a döntéstől. Biztos csak a  rosszindulat indukálta az efféle feltételezést...

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2020.12.01 23:12


Óriási.   Mindig jönnek új hősök, akiknek, ha többre nem is, egy kis gyalázkodásra azért telik. 

Téma: Ha november: kötelező felelősségbiztosítás!

Hozzáadva: 2020.09.15 17:48

Ugye. Keresd vissza, ha akarod...annak idején is azt írtam, hogy sokszor jogosak a felvetéseid, de irritáló, ahogy örökösen mást kapacitálsz a cselekvésre.