Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2022.06.22 10:22


Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2022.05.24 09:34

Na, oké.   Kezdjük az isteni parancsra vívott háborúkkal. Ágoston elvei szerint a legfőbb gonoszság  isten tagadása volt, így az egyház igazságosnak tekintett minden emiatt vívott háborút.  Így nyert az erőszak létjogosultságot  -Isten nevében-  sőt átlényegült erénnyé a más vallásúak illetve az ateistákkal szemben. Gondolom a keresztes és egyéb vallásháborúk, az inkvizíció, az eretnek üldözések, a zsidó pogromok számodra sem ismeretlenek.
Megvárom amíg ezeket megemészted. 

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2022.05.24 09:03

Vajon mennyit értene meg abból, ha komolyan válaszolnék neki? 

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2022.05.23 09:05

Egy hónap alatt sikerült eljutnod a válaszig ???   Mert így elég nehéz érdemben vitatkozni.
Ha viszont eddig gondolkoztál a válaszon, akkor nem is érdemes.
Mellesleg így sem értettél meg túl sokat abból, amit írtam, ha ezt a következtetést vontad le.


Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2022.05.17 18:11

 Idézet a mai üzenetből.  Megjegyzem egy szempillantással azután, hogy értesülhettünk az uszkve  45.000 forintos tagdíjemelésről. 


" Újabb jó híreket hoztunk nektek!

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy egy élhető és színvonalas társaságot üzemeltessünk, aminek Ti is a részei vagytok. Nagyon fontos számunkra, hogy sofőreink elégedettek legyenek és boldogan végezzék a munkájukat. "


Utóirat : így kezdeni egy üzenetet, ahhoz azért kell valami egészen különleges lelkület.

A pr csapat megdolgozik a pénzéért. 

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2022.05.16 15:35

Önérdek, önzőség, kapzsiság, mohóság

Ha valamit megtanulhattunk a történelem során, akkor az az, hogy a fentebb leírtak gyakran vezettek egy közösség felbomlásához.

Bátor, vakmerő vagy elbaltázott lépés egy ilyen mértékű tagdíjemelés, hamarosan kiderül.


Mindenesetre szégyenletes és felháborító úgy tájékoztatni a tagdíjemelésről, ahogy finomkodva heti bontásban, nettó árat megjelölve teszi meg az, akinek ez feladata lenne. Mindezt -gondolom- annak reményében, hátha a felületes taxis egy kézlegyintéssel elintézi a számolást, mondván "egy hónapban van 4 hét".

A nettó ár megjelölés se különb. Ha esetleg nem 27% az áfa ennél a szolgáltatásnál, akkor szóljon valaki, és majd sűrű bocsánatkérések közepette homokot szórok a fejemre.


És lássuk a lényeget :  Tehát, egy heti tagdíj a következő tételekből áll össze (nettó):

  • Új heti tagdíj: 24.990 Ft / hét
  • Telefonkészülék bérleti díj: 690 Ft / hét
  • Adatkártya forgalmi díj: 690 Ft / hét
  • POS terminál bérleti díj: 980 Ft / hét 
Ez összesen : 34.734 Ft.   (bruttó)  52 héttel számolva egy évben, összesen  :  1.806.194 forint
Eddig fizettünk -alapesetben- havi 106.730 forintot12 hónappal számolva egy évben  :  1.280.760 Ft
A két összeg közti különbség :  525.434 forint, azaz  ÖTSZÁZHUSZONÖTEZER NÉGYSZÁZHARMINCNÉGY  forint
Ez havi bontásban  43.786 forint  tagdíjemelés.
Ezek azok a tények amelyeket a sokat emlegetett partnerség jegyében elfelejtettek leírni.
Ehhez képest az utcán sokan már biztosra veszik a 15 évet.
Maradt horvátpali meg az ócska demagógia. Mindenesetre fenntartom a sokat akar a szarka, de nem bírja a farka ... álláspontomat. 
Legyen úgy, de szerintem hiú ábránd.  Én egy évet sem adok a mostani fix tarifának.
A fuvarszervezőknek (bármit is állítanak) nem érdekük a jelenlegi állapot fenntartása. 
Horváth P. szerepét értelmezni se tudom, azt leszámítva, hogy nyilvánvalóan még egyszer utoljára szeretne elemelkedni a földről annak reményében, hogy mire visszahuppan addigra talán valakik piedesztált ácsolnak neki. Ezért egy kevés demagógia nem nagy ár. 

A taxisok részéről olyanok dominálnak, akiknek vagy tudásuk nincs arról, hogy miként jutottunk el a hatósági rögzített árig, vagy már akkor se tudtak azonosulni vele a ránk rótt kötelezettségek miatt. 

10 évvel ezelőtt szinte minden a költségalapú érvelésre volt felépítve, hiszen nyereséget kellett termelni, és ez alapján lett az ár meghatározva.  Voltak akik szerint elégtelenül, de mégis valahogy igazodva az akkori helyzethez. 

Tény, többé-kevésbé magára talált a taxipiac, de az is elvitathatatlan, hogy járványhelyzet sokat rontott is rajta. Egyáltalán nem megkérdőjelezve az áremelés szükségességét, de kétlem, hogy jó ötlet ezzel párhuzamosan szinte mindenre kiterjedő engedményeket kicsikarni a jelentős költségekre hivatkozva. 
A két érvelés kioltja egymást. És mivel a tarifa korrekció megtörtént a megugró kiadások miatt, pikáns előállni olyan igényekkel, amelyek a költségcsökkentést célozzák. 
Ha ebbe belemennek, különösen a 15 évbe, akkor félő, hogy szembe találjuk magunkat az  értékalapon kialakított árképzéssel. Újra megnyerjük a maximált árat, és nézhetjük ahogy együtt ünnepel a Versenyhivatal a fuvarszervezőkkel,  politikusokkal és a lakossággal. 



Tartok tőle, hogy ekkora higitás után már csak egy lépésre leszünk attól, hogy a mostani tarfia maximált árrá változzon.