Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Csak a mindennapos konzervatív mainstream sekélyesség.    Mindenesetre elég visszatetsző pont azt a netflixet tévés főgonoszként felsorolni, amelyik legalább megpróbált ( kevés sikerrel ) sorozatot csinálni a könyvből.
Akkor se járnánk messze az igazságtól, ha  a "szóma" nevű drogot behelyettesítenénk a fidesz-médiával.  A születés pillanatával örökül kapott elrendeltetést akár hívhatjuk úgy is, mint a NER.
Csak a színeket kell felcserélni. A könyvbéli alfák szürkék....napjaink alfái narancssárgák.

Reméltem, hogy legalább egymást komolyan vesszük!  
Az általad leírt -és egyébként végtelenül leegyszerűsített- megoldás akkor működne, ha kivétel nélkül mindenki valamiféle applikációs módszerrel rendelné, és fizetné a fuvart. Megjelölve az indulási és az érkezési pontot, aztán a rendszer hozzárendeli az aktuális forgalmi viszonyok között várható utazás időtartamát, és arról azonnal tájékoztatást kap az utas. Akkor még van választása.
De amíg a vonatkozó jogszabály a taxióra használatát írja elő, addig a fuvardíjat  véletlenszerű összegként megcímkézni nem tévedés a részemről. Mi ketten nagyjából 70 évnyi taxizást tudhatunk a hátunk mögött. Ugye nem kell hosszasan ecsetelni mit jelent délpestről Budára autózni nappal, illetve éjszaka. Az utazási idő közti különbség  ( és nem a várakozás )  jelent volna meg  a fuvardíjban az elképzelés szerint.
Egyetlen jótékony hatása lett volna az új elképzelésnek, mégpedig a végtelenül szabálytisztelő, biztonságosan lassú közlekedés, mert a fuvardíj csak hízott volna az idő múlásával.  De nincs kedvem vicceskedni.


Hát......azért kíváncsi lettem volna arra a matek képletre, amelyik alapján kiszámíthatóbbnak gondolta bárki is az elképzelt tarifa rendszert.Csupán elméletileg,  (mert ugye elvetették)  terveztek  egy látszólag fix taxitarifát, miközben az utazás ára maximálisan véletlenszerű számokat produkált volna.

Attól, hogy az újságírók nem értenek hozzá még nem fognak kevésbé utálkozó írásokat közreadni.  Ami az utasokat illeti,  amelyik tud számolni az hamar elkezd a taxi helyett alternatív megoldást keresni, amelyik meg nem az visszavonhatatlanul becsapva fogja érezni magát.  És ne legyen illúziónk, alighanem az alternatív "taxi szolgáltatás"  virágkora jön.
Egyébként meg jól emlékszem, ahogy a 2013 előtti időszakban oldalak sokaságát írtuk tele a kiszámíthatóságra hivatkozva.  Én szégyenkeznék, ha ezt most jószívvel támogatnám.
Ha  politikai kérdésekben nem is értünk egyet, most viszont maximálisan.
Ha már a korrigálásnál tartasz, akkor van egyéb is.  Március 11-én lesz 2 éve, hogy kihirdették a veszélyhelyzetet. Az állításoddal ellentétben szó nincs "lassan 3 év" - ről. 

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2022.01.27 16:18

Azért is büntetnek, ha nem tartasz a Nemzeti Akciós Termékből. És akkor is jön a fekete autó, ha nem fehér táblára írod ki piros és zöld tollal.Goebbels földig hajolna Rogán előtt.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2022.01.26 22:53

Figyelj  Bátyó!    Itt a fideszes kapitalizmus  


Ki kell írni a boltok és piacok bejáratára, hogy a kormány befagyasztotta 7 élelmiszer árát


A rendes kapitalizmusban viszont normális jövedelmek vannak.... 


Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2022.01.21 16:16

Még egy kis kapitalizmus....igaz Bátyó

Újabb Orbán-generáció jelent meg a bányászatban

Január 1-től új ügyvezetője van az Orbán család legnagyobb bányászati cégének, a gánti Dolomit Kőbányászati Kft.-nek Orbán Dávid személyében, írja a 444.hu.

Így a lap szerint már három ügyvezetője van a cégnek: Orbán Győző Bálint, aki Orbán Viktor miniszterelnök édesapja, Orbán Győző, a kormányfő öccse, és az 1987-es születésű Orbán Dávid, akiről eddig nem lehetett hallani, de a 444 több forrásból is úgy értesült, hogy Orbán Győző fiáról van szó, tehát a miniszterelnök unokaöccse. Korábbi székesfehérvári lakcíme is megegyezik Orbán Győző volt lakcímével.

A lap szerint Magyarországon mintegy 10 olyan kőbányászattal foglalkozó cég van, amelynek bevétele meghaladja az évi egymilliárd forintot, az Orbán Viktor édesapjának többségi tulajdonában lévő Dolomit Kft. viszont még ebből az elit körből is kitűnik nyereségességével.

Orbán Dávid 2017 szeptemberétől 2020 novemberéig az egyik tulajdonosa volt a győri Vörös Kavics Bányászati Kft.-nek. Ez a cég kisebb, mint a Dolomit, de Orbán Dávid két másik vállalkozásban továbbra is érdekelt. A lap azt írja, a 2017-ben alapított, győri székhelyű MUROBÁN Kft.-ben egy győri ügyvéddel, Mürkl Mátéval közösen tulajdonosok, a cég főtevékenysége szintén a kavics- és homokbányászat. Orbán Dávid harmadik cége pedig lakóépületek építésével foglalkozik, ez a nádasladányi RODÁVI Építőipari Kft.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2022.01.20 12:22

Új nap,  új mese.    Csak a Fidesz és csak a foci...meg az a fránya kapitalizmus.

Ungár Péter közérdekű adatigényléssel fordult az Emberi Erőforrások Minisztériumához, hogy kiderüljön, pontosan hány forintjába is került a magyar adófizetőknek a szombathelyi Illés Sport Alapítvány az elmúlt két évben, azaz 2020-ban és 2021-ben.

Ahogy az ugytudjuk.hu írja, válasz meg is érkezett, és mint kiderült,

az alapítvány két év alatt 4 milliárd 692 millió 685 ezer 274 forintot kapott a központi költségvetésből.

Mint arra a lap is emlékeztet, az épületet eleve közpénzből építette fel az állam, a kivitelező a Mészáros Lőrinchez köthető ZÁÉV Zrt. volt. A cég az épületet és több sportpályát is magába foglaló létesítményt rögtön 5 milliárd 900 millió forintért építhette meg.

Az épület hasznosítására nyílt vagyonhasznosítási pályázatot hirdettek meg, amin

mindössze egyetlen pályázó volt, az pedig az Illés Labdarúgó Akadémia volt,