Felhasználó hozzászólásai
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2011.02.23 18:19
Kevered a házi őrizetet és a lakhelyelhagyási tilalmat.
Antal Attila ellen lakhelyelhagyási tilalom van.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.23 16:32
Что значит это "normális tarifa"?
Szedjük már össze, mit kellene tudnia a tarifának!
Csak így kapásból:
- fedeznie kell a vállalkozás költségeit;
- fedeznie kell a közterheket;
- fedeznie kell az üres kilométereket;
- megfelelő jövedelmet kell biztosítson a vállalkozónak. Nem minimálbért! Aki minimálbért szeretne keresni, az menjen el a Tescoba árufeltöltőnek! A taxizás egy pszichikailag nehéz munka, és milliós nagyságrendű befektetést igényel. A taxist meg kell fizetni, a befektetésnek meg kell térülnie.
A budapesti taxisok helyzete speciális. Speciális, mert a politika hosszú éveken keresztül nem vett tudomást a problémáinkról, nem foglalkozott a terület szabályozásával. Ez vezetett oda, hogy mára a taxisok többsége felélte vállalkozását és súlyosan eladósodott. Ezért a tarifának még egy dolgot tudnia kell:
alkalmasnak kell lennie arra, hogy helyrebillentse a taxisok anyagi helyzetét, alkalmasnak kell lennie arra, hogy a taxis rendezze a fölhalmozódott tartozásait.
Mindenkinek meg kell értenie, hogy olcsó taxi nincs. Ingyenes kiállás sincs. A reális ár és az olcsó tarifa közti különbözetet, az "ingyenes" kiállás költségeit is fizeti valaki.
Az ezeken a pontokon keletkező veszteségek egy részét a taxis továbbhárítja, hiszen képtelen fizetni a közterheket, esetleg banki hitelekbe veri magát, amelyekbe aztán bele is dől. Az így tönkrement vállalkozók az állam gondoskodására szorulnak, ami duplán veszteség, hiszen kivesznek pénzt a rendszerből, miközben -megfelelő szabályozás megléte esetén- akár befizetők is lehetnének.
A piaci túlkínálat és a nyomott tarifa miatt sokat dolgozó taxis gyorsan föléli egészségét, amellyel az egészségügy kiadási oldalát terheli.
Az olcsó taxi tehát illúzió.
Összeségében kijelenthető, hogy nincs szó a taxi-szolgáltatás árának drasztikus emeléséről.
Amiről szó van az az, hogy a szolgáltatást innentől kezdve fizesse ki -és meg az, aki igénybe veszi, annak érdekében, hogy a hosszú távon(?) keletkező veszteségeket ne a társadalomnak kelljen kifizetnie.
Az olcsó taxi nem társadalmi érdek.
A társadalmi érdek az, hogy minél több sikeres és eredményes taxis vállalkozó tudjon gondoskodni magáról, csalájáról, miközben tisztességes módon -és mértékben járul hozzá a közterhek viseléséhez.
Azzal senki nem fog választást nyerni, hogy nem nyúl hozzá a tarifához és hagyja, hogy annak alakulását, a túlkínálattal terhelt piacban rejlő lehetőségeket meglovagoló szerncsevadászok szabályozzák.
Az előző városvezetés éveken keresztül hagyta, hogy a taxisok önköltségi ár körüli tarifákkal rohangásszanak, kvázi a taxi olcsó volt.
Aztán mégis akkorát buktak, mint az ólajtó.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.23 13:24
"...nem vagyok olyan helyzetben, hogy rendelkezzek mások élete felett..."
Na, végre már, hogy kezded érteni! :-)))
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.23 13:14
Mert egyébként 360-as üzemanyaghoz jó a 210?
Téma: Normál Taxi
Hozzáadva: 2011.02.22 19:12
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.02.22 15:30
Nem ez a lényeg!
Az a lényeg, hogy kopasz volt-e, vagy sem!
Tényleg, küldök is a Hardynak egy kopaszt!
Téma: Taxis vs. Kutas...
Hozzáadva: 2011.02.22 13:41
Azt hiszem, szerelmes vagyok. :-D
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2011.02.21 15:01
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2011.02.21 15:01
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.18 15:04
Az komoly munkát igényelhetett, hogy a Taxisok Világából, valamint Tamás Miklós korábbi nyilatkozataiból összeollózzák ezt a ...
Ráadásul úgy, hogy például az azonosító tekintetében legutóbb már nem az ákombákom betű-szám kombinációnál jártak az ötletelésben, hanem a rendszámnak a kocsi oldalán történő megjelenítésénél.
És vajon mi lehet az a szándék, amit annyira értékelendőnek tartasz?