Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2011.02.23 18:19

Kevered a házi őrizetet és a lakhelyelhagyási tilalmat. Antal Attila ellen lakhelyelhagyási tilalom van.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.23 16:32

Что значит это "normális tarifa"? Szedjük már össze, mit kellene tudnia a tarifának! Csak így kapásból: - fedeznie kell a vállalkozás költségeit; - fedeznie kell a közterheket; - fedeznie kell az üres kilométereket; - megfelelő jövedelmet kell biztosítson a vállalkozónak. Nem minimálbért! Aki minimálbért szeretne keresni, az menjen el a Tescoba árufeltöltőnek! A taxizás egy pszichikailag nehéz munka, és milliós nagyságrendű befektetést igényel. A taxist meg kell fizetni, a befektetésnek meg kell térülnie. A budapesti taxisok helyzete speciális. Speciális, mert a politika hosszú éveken keresztül nem vett tudomást a problémáinkról, nem foglalkozott a terület szabályozásával. Ez vezetett oda, hogy mára a taxisok többsége felélte vállalkozását és súlyosan eladósodott. Ezért a tarifának még egy dolgot tudnia kell: alkalmasnak kell lennie arra, hogy helyrebillentse a taxisok anyagi helyzetét, alkalmasnak kell lennie arra, hogy a taxis rendezze a fölhalmozódott tartozásait. Mindenkinek meg kell értenie, hogy olcsó taxi nincs. Ingyenes kiállás sincs. A reális ár és az olcsó tarifa közti különbözetet, az "ingyenes" kiállás költségeit is fizeti valaki. Az ezeken a pontokon keletkező veszteségek egy részét a taxis továbbhárítja, hiszen képtelen fizetni a közterheket, esetleg banki hitelekbe veri magát, amelyekbe aztán bele is dől. Az így tönkrement vállalkozók az állam gondoskodására szorulnak, ami duplán veszteség, hiszen kivesznek pénzt a rendszerből, miközben -megfelelő szabályozás megléte esetén- akár befizetők is lehetnének. A piaci túlkínálat és a nyomott tarifa miatt sokat dolgozó taxis gyorsan föléli egészségét, amellyel az egészségügy kiadási oldalát terheli. Az olcsó taxi tehát illúzió. Összeségében kijelenthető, hogy nincs szó a taxi-szolgáltatás árának drasztikus emeléséről. Amiről szó van az az, hogy a szolgáltatást innentől kezdve fizesse ki -és meg az, aki igénybe veszi, annak érdekében, hogy a hosszú távon(?) keletkező veszteségeket ne a társadalomnak kelljen kifizetnie. Az olcsó taxi nem társadalmi érdek. A társadalmi érdek az, hogy minél több sikeres és eredményes taxis vállalkozó tudjon gondoskodni magáról, csalájáról, miközben tisztességes módon -és mértékben járul hozzá a közterhek viseléséhez. Azzal senki nem fog választást nyerni, hogy nem nyúl hozzá a tarifához és hagyja, hogy annak alakulását, a túlkínálattal terhelt piacban rejlő lehetőségeket meglovagoló szerncsevadászok szabályozzák. Az előző városvezetés éveken keresztül hagyta, hogy a taxisok önköltségi ár körüli tarifákkal rohangásszanak, kvázi a taxi olcsó volt. Aztán mégis akkorát buktak, mint az ólajtó.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.23 13:24

"...nem vagyok olyan helyzetben, hogy rendelkezzek mások élete felett..." Na, végre már, hogy kezded érteni! :-)))

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.23 13:14

Mert egyébként 360-as üzemanyaghoz jó a 210?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.02.22 15:30

Nem ez a lényeg! Az a lényeg, hogy kopasz volt-e, vagy sem! Tényleg, küldök is a Hardynak egy kopaszt!

Téma: Taxis vs. Kutas...

Hozzáadva: 2011.02.22 13:41

Azt hiszem, szerelmes vagyok. :-D

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2011.02.21 15:01

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2011.02.21 15:01

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.18 15:04

Az komoly munkát igényelhetett, hogy a Taxisok Világából, valamint Tamás Miklós korábbi nyilatkozataiból összeollózzák ezt a ... Ráadásul úgy, hogy például az azonosító tekintetében legutóbb már nem az ákombákom betű-szám kombinációnál jártak az ötletelésben, hanem a rendszámnak a kocsi oldalán történő megjelenítésénél. És vajon mi lehet az a szándék, amit annyira értékelendőnek tartasz?