Felhasználó hozzászólásai
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.16 18:34
Ezt a kérdést nem értem.
Mióta mérhető egy tevékenység gazdasági eredményessége a kiszolgált ügyfelek számával?
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.16 15:01
Mindenkiben ott rejtőzik a hiéna és azon van, hogy minél többeket kiszorítson a piacról. :-) Az emberek nagy része türelmetlen és azonnali, drasztikus változásokat remél.
De én nem hiszem, hogy két nap alatt helyre lehet hozni azt, amit három évtized kitartó munkájával sikerült elb@szni.
Olyan nincs, hogy ma szar taxisnak lenni, holnaptól meg már jó lesz.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.16 14:48
"Ezekkel a paraméterekkel még ennyi ember sem venné igénybe a taxit."
Szeretném fölhívni a figyelmet arra, hogy a taxizás célja nem az, hogy a társadalom minden tagja számára elérhető, olcsó utazási lehetőséget biztosítson.
A taxizás célja az, hogy jövedelmet termeljen.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.16 14:41
A BKV-jegy árához azért nem célszerű kötni a taxi árát (meg semmi mást sem), mert a jegy árának meghatározása nem közgazdasági, hanem politikai alapon történik.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.16 14:33
Teljesen igazad van - mondom ezt úgy, hogy nem vagyok magas alapdíj-párti és alapvetően teljesen más elképzeléseim vannak arról, hogy hogyan kellene kinéznie egy tarifa-szerkezetnek a XXI. században, Európa közepén.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.16 14:27
És miben nem értünk egyet?
Itt most arról volt szó, hogy be kelljen-e mutatni a taxisoknak évente a nullás igazolást.
Te szeretnél évente nullás papírt bemutatni? Szerinted ettől lesz nekünk jobb?
Ettől leszünk kevesebben?
Ettől járhatunk normális tarifával?
Ettől fog megszűnni a kizsákmányolás?
Hadd kérdezzek már valamit! Szerinted, ha minden droidot bejelentenek majd 8 órára, annak a közterheit ki fogja viselni, ha nem a droid?
Ez a cél, hogy kiszopassuk a másik taxist?
Nem azt kellene kiszopatni, aki élősködik rajta?
Mert azt viszont csak úgy tudod megszívatni, ha a taxis nem kényszerül arra, hogy autót béreljen tőle.
Pont ezért ne erőltesd ezt a praxis-rendszert se! Szerinted 6000 taxisból hányan tudnák most megvenni a jogosultságot?
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.16 14:12
Magyarul ez egy metálos-bőszös okosság.
Hát, köszönöm szépen...
Tegyétek föl ide, hadd véleményezze annak a szakmának egy szeletje, amelynek nevében, vagy amelyre hivatkozva készült!
Én magam is boldog leszek, ha szarozhatom, meg akkor is, ha nem találok fogást rajta. :-)
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.15 19:11
Hi!
Ezt most nem vágom, milyen csomagról van szó. Te csináltad, vagy a Metál, vagy a Bősz, vagy ki? A Metálé, meg a Bőszé nem érdekel.
Ha tiéd, akkor köszönöm szépen a lehetőséget!
De miért nem publikus?
Tedd föl ide, hadd szedjem ízekre! :-D
Ha nem publikus, akkor meg ne küldd át, mert annyira már ismerhetsz, hogy úgy is itt fog landolni. :-D
Úgyhogy, én elküldöm a címem, de jól gondold meg! :-Dp
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.15 16:04
De miről? Hát alapjaiban semmi butaságot nem írt!
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.15 16:01
Én nem gondolom, hogy föl kellene találnunk a meleg vizet, mert az már megvan. Csak használni kell(ene). A kolléganő leírta a "költséges" írásában, hogy hogyan néz ez ki a Világ boldogabbik felén.
Az alapdíj = egy gépi mosatás ára. (Ez kb. 700 forint, ami elsőre soknak tűnhet, de gondoljunk az ingyenes kiállásra.)
Egy kilométer viteldíja = az tárgyévet megelőző év átlagos gázolajára. (Ez jelenleg 315 forint lenne.) Forrás: http://www.apeh.hu/uzemanyag/uzemanyagarak/benzinar_2010eves.html
Összeadod és elosztod 12-vel.
Reális?