Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 18:34

Ezt a kérdést nem értem. Mióta mérhető egy tevékenység gazdasági eredményessége a kiszolgált ügyfelek számával?

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 15:01

Mindenkiben ott rejtőzik a hiéna és azon van, hogy minél többeket kiszorítson a piacról. :-) Az emberek nagy része türelmetlen és azonnali, drasztikus változásokat remél. De én nem hiszem, hogy két nap alatt helyre lehet hozni azt, amit három évtized kitartó munkájával sikerült elb@szni. Olyan nincs, hogy ma szar taxisnak lenni, holnaptól meg már jó lesz.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 14:48

"Ezekkel a paraméterekkel még ennyi ember sem venné igénybe a taxit." Szeretném fölhívni a figyelmet arra, hogy a taxizás célja nem az, hogy a társadalom minden tagja számára elérhető, olcsó utazási lehetőséget biztosítson. A taxizás célja az, hogy jövedelmet termeljen.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 14:41

A BKV-jegy árához azért nem célszerű kötni a taxi árát (meg semmi mást sem), mert a jegy árának meghatározása nem közgazdasági, hanem politikai alapon történik.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 14:33

Teljesen igazad van - mondom ezt úgy, hogy nem vagyok magas alapdíj-párti és alapvetően teljesen más elképzeléseim vannak arról, hogy hogyan kellene kinéznie egy tarifa-szerkezetnek a XXI. században, Európa közepén.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 14:27

És miben nem értünk egyet? Itt most arról volt szó, hogy be kelljen-e mutatni a taxisoknak évente a nullás igazolást. Te szeretnél évente nullás papírt bemutatni? Szerinted ettől lesz nekünk jobb? Ettől leszünk kevesebben? Ettől járhatunk normális tarifával? Ettől fog megszűnni a kizsákmányolás? Hadd kérdezzek már valamit! Szerinted, ha minden droidot bejelentenek majd 8 órára, annak a közterheit ki fogja viselni, ha nem a droid? Ez a cél, hogy kiszopassuk a másik taxist? Nem azt kellene kiszopatni, aki élősködik rajta? Mert azt viszont csak úgy tudod megszívatni, ha a taxis nem kényszerül arra, hogy autót béreljen tőle. Pont ezért ne erőltesd ezt a praxis-rendszert se! Szerinted 6000 taxisból hányan tudnák most megvenni a jogosultságot?

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.16 14:12

Magyarul ez egy metálos-bőszös okosság. Hát, köszönöm szépen... Tegyétek föl ide, hadd véleményezze annak a szakmának egy szeletje, amelynek nevében, vagy amelyre hivatkozva készült! Én magam is boldog leszek, ha szarozhatom, meg akkor is, ha nem találok fogást rajta. :-)

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.15 19:11

Hi! Ezt most nem vágom, milyen csomagról van szó. Te csináltad, vagy a Metál, vagy a Bősz, vagy ki? A Metálé, meg a Bőszé nem érdekel. Ha tiéd, akkor köszönöm szépen a lehetőséget! De miért nem publikus? Tedd föl ide, hadd szedjem ízekre! :-D Ha nem publikus, akkor meg ne küldd át, mert annyira már ismerhetsz, hogy úgy is itt fog landolni. :-D Úgyhogy, én elküldöm a címem, de jól gondold meg! :-Dp

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.15 16:04

De miről? Hát alapjaiban semmi butaságot nem írt!

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.02.15 16:01

Én nem gondolom, hogy föl kellene találnunk a meleg vizet, mert az már megvan. Csak használni kell(ene). A kolléganő leírta a "költséges" írásában, hogy hogyan néz ez ki a Világ boldogabbik felén. Az alapdíj = egy gépi mosatás ára. (Ez kb. 700 forint, ami elsőre soknak tűnhet, de gondoljunk az ingyenes kiállásra.) Egy kilométer viteldíja = az tárgyévet megelőző év átlagos gázolajára. (Ez jelenleg 315 forint lenne.) Forrás: http://www.apeh.hu/uzemanyag/uzemanyagarak/benzinar_2010eves.html Összeadod és elosztod 12-vel. Reális?