Felhasználó hozzászólásai
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2011.02.24 15:01
Nekem három főnököm van. Az igaz, hogy egyikőjük Attila, de Ő még csak 4 éves, és nem Antal, hanem az én családnevemet viseli. :-)))
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2011.02.24 15:00
De ugye nem most kezdesz el rájönni arra, hogy Magyarországon nem igazság-, hanem jogszolgáltatás van? :-)p
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.24 14:56
Ráadásul a T4 nem kér kauciót. (kaukciót)
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.24 14:54
Te ezeket le nem ülteted még egyszer tárgyalni, hogy tarifát kellene emelni, pláne fél éven belül nem.
Ezért kell egy olyan rendszer, amely kiszámíthatóan, és automatikusan biztosítja az évenkénti tarifakorrekciót számunkra. Ennek a legjobb és bevált módja, ha a taxi-tarifát az előző évi átlag üzemanyagárhoz kötik.
De egyébként mit javasolnál, hogy mit ne fizessünk be negyed, vagy fél évig? :-p
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.24 14:46
Itt a csapda.
Ez a beadvány ugyanis megtámogatja a különböző "érdekképviseletek" eddigi javaslatait.
Látszólag meg is van az egység.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.24 14:41
Főképp azért, mert nincs taxis érdekképviselet.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.24 14:39
Köszönöm szépen!
Utca már van rólam elnevezve, esetleg egy életnagyságú szobrot, a Baross téren elfogadok. :-D
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.02.23 19:22
Így, szó szerint. :-)
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.23 19:18
Én azért a sajátomba is bele tudnék kötni... :-D
A 220 nem kabaré. Pontosan tudja, aki kitalálta, hogy mit akar vele.
Egyszer már leírtam, de ismétlés a tudás izéje.
Szóval adott az a helyzet, hogy minden taxi ugyanannyival jár, ezt ellenőrzik, betartatják. Előbb-utóbb helyreáll a fogyasztói bizalom és visszatérnek az utasok az utcára, meg a drosztokra.
Lesz szükséged fuvarkereskedőkre, havi több tízezerért?
Nem lesz - mondaná minden józan taxis.
Csakhogy!
Ha a tarifát olyan szintre tesszük, amely mellett csak nagyon magas kihasználtság esetén érünk el jövedelmezőséget, akkor továbbra is szükség lesz fuvarkereskedőkre.
A 220-as javaslat erről szól, nem másról.
Ez a jelenlegi állapotok bebetonozásas, olyan biztosítékok beépítésével, amelyek közvetve rákényszerítik a taxist, hogy a fix tarifa dacára is szerződni kényszerüljön a fuvarkereskedővel, és amelyek megakadályoznák, hogy a fuvarkereskedői piacra új szereplők léphessenek be, belerondítva ezzel a régiek tányérjába.
Fuvarra -és ezzel fizető tagságra szert tenni két módon lehetséges:
1. Ár alá menni;
2. Vásárolni.
Az elsőt mindjárt kilövik a fix tarifával.
(A másodikkal meg úgy vannak, hogy ahhoz pénz kell. Egy újonnan alakult cég, zéro tagsággal és zéro befizetéssel nem fog tudni milliókat kiköhögni egy-egy megrendelőnek.)
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.23 18:22
Azt a másikat már elküldték.
Benne a 220-as tarifára tett javaslattal...