Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.09.17 15:56
Igen, hát magánmegrendelőnél nem működik a visszapörgetés.
Vagyis...
Fölfoghatjuk úgy is, hogy a Plusz 240-ért viszi a magánmegrendelőt, csak visszapörget neki 90 forintot.
Téma: London Taxi
Hozzáadva: 2011.09.17 14:41
Ti szó szerint ezt írtátok:
"Mindent tud, amit egy taxinak tudnia kell."
Légzsákok?
HOL VANNAK A LÉGZSÁKOK? HE?
:-D
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.09.17 14:37
Ez nem becsület dolga, b@szod! Egyszerűen nem tehet mást a sok csekkes, számlás, kártyás szarral.
Ennyi.
Csak a magánmegrendelőt tudod eltüntetni.
Az meg náluk elvétve.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.09.17 14:34
Igen, köszönöm, ezt tudom.
De a Metál brosijában kétfajta taxis jelenik meg.
1. Kiskapukat keresgélő.
2. Betegágyakkal rohangászó.
Na most, a brosi közvetve arról szól, hogy vagy megszabadulunk ezektől, vagy tovább fognak csökkenni a tarifák.
Tehát, ha megszabadulunk a fél citytől (ez nyilván túlzás), akkor nem fognak csökkenni a tarifák???
Rengeteg "betegágy" van a Citynél.
De ezt is tisztázzuk!
Nekem nincs bajom a 124-es Mercivel, mondjuk az F Astra picit már, hogy is mondjam...
De leszarom.
De ugye azt értjük, hogy ezek repülnek már csak a koruk miatt is?
Tehát végső soron nem én betegágyazom le ezeket, hanem a Metál, meg a rendelet-tervezet.
Most akkor lépjünk tovább!
Mit mond nekünk a Metál plakátja?
Azt mondja, hogy vagy megtűrjük a kiskapukat keresőket és az öreg autókkal rendelkezőket magunk közt, vagy tovább romlik a helyzet.
Kvázi ellenségképet teremt, és megosztja a taxis-társadalmat.
Azt a látszatot kelti, hogy ok-okozati összefüggés van a kiskapu keresés, az öreg autó és a helyzet folyamatos romlása között.
Az én állításom ezzel szemben az, hogy pont fordítva van: a helyzet folyamatos romlása az ok, és a kiskapu keresés, a nagy számú öreg autó az okozat.
A tervezett szabályozás pedig az okozatot kívánja megszüntetni, nem pedig az okot.
Megtehetjük, hogy hiszünk Metál plakátjának, de ebben az esetben ki kell mondanunk, hogy a fél City okolható a folyamatosan romló helyzetért, a sok 10+-os autó miat.
Szerintem ez nem igaz, és ezért kérdeztem, hogy most akkor hogy van ez.
Clear?
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.09.17 13:36
Én meg látok cityseket F Astrával, 124-es Mercikkel, és látok pluszosokat olyan autókkal, hogy még én is elfogadnám, pedig legendásan finnyás vagyok.
Most akkor hogy van ez?
Téma: London Taxi
Hozzáadva: 2011.09.17 13:25
Ez meg a 2006-tól gyártott TX4. Erre ír 437 liter csomagtartót, de baromira úgy tűnik, hogy egy darab légzsák sincs benne.
Téma: London Taxi
Hozzáadva: 2011.09.17 13:12
Jó, hát itt van a 2002 után gyártott típus adatlapja.
A környezetvédelmi előírásoknak nyilván megfelel, de az adatlap szerint a csomagtartó konkrétan 0, azaz nulla literes. :-D
Valaki nézzen utána, hogy van-e benne egynél több légzsák, mert erre nem találtam adatot.
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2011.09.17 13:03
Mi van? :-D
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2011.09.17 13:02
Na most, ehhez még tegyük hozzá a 27%-os forgalmi adót, illetve az egy százalékponttal megemelt egészségbiztosítási járulékot, valamint azt az apróságot, hogy a főállású egyéni -és társas vállalkozóknak a minimálbér másfélszereséig kell majd egészségbiztosítási járulékot fizetni!













