Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az antenna rendszerről néhány szóban

Hozzáadva: 2010.04.09 08:07

Jó, csak a kérdésed alapja az az eldöntött tény hogy más a prütty ha bekapcsolt batyuval nyom és más ha kikapcsoltal igazol (ha jól veszem ki). Ez tévedés, nem más, ezt igy nem fogod hallani. Volt ilyen, hogy más által készitett kódadónak más volt a hangja, de ennek nincs köze a rádió erőségéhez. Te T2000-es vagy ha jól tudom, azt hiszem ott engedik egyedül ezt a tromfszerü kiegészitést (csak nyomod a gombot és automatikusan küldi a megengedett számú kódot szünet nélkül), ha ez igy van akkor nem csoda hogy másképp szól több nyomásnál, mint az egynyomásos visszaigazolásnál.

Téma: Az antenna rendszerről néhány szóban

Hozzáadva: 2010.04.08 16:45

Miért gondolod hogy az erősebb rádiónak más a prüttye? És mi szükség két rádióra ha valaki csalni szeretne?

Téma: Súlyos támadás érte egyik kollégánkat

Hozzáadva: 2010.03.19 18:17

Szerintem aki 10-20 éve taxizik mindegyiknek van vagy volt már valamilyen ügye (akár úgy is hogy tényleg semmi köze nem volt a dologhoz). Sajnos valóban úgy van hogy ez egy komoly visszatartó erő, ha ez nem lenne már rég kutyák lennénk. Ha ez a tendencia tovább igy megy akkor eljutunk odáig hogy kiszáll tőled a 16 kissrác és csak mert valami nem tetszett neki egy rúgással behorpasztja az autódat. Ha ilyenkor nem állnak mások melléd mit csinálhatnál, megkéred hogy maradjon mig rendőr kiér? Nem, az el fog szaladni, azt meg kell fogni, ehhez biztos kell a többiek segitsége, stb, stb. Ahogy ő mondhat bármit a rendőröknek, te is. Akár azt mondhatod hogy ki akart rabolni, tehát nem csak ő 'füllenthet' egy ilyen helyzetben, csak túl becsületes vagy ahhoz hogy ez a megoldás neked egyáltalán eszedbe jusson. És egy dolog fogja végül eldönteni ezt a vitát: ki ment a másikhoz? Ő, igy ő fog vesziteni. A világon bárhol össze-vissza vernek, ha szétvered egy étterem berendezését, ha parkoló autókat teszel tönkre csak úgy kedvtelésböl, emberség ide-oda ezekre nincs más válasz.

Téma: Súlyos támadás érte egyik kollégánkat

Hozzáadva: 2010.03.19 16:24

Én még ezt szerencsére sosem tapasztaltam, mindig volt idő a rendőrök megérkezéséig, mire jöttek addigra pedig mindenki szétszéledt. Aki pedig maradt azzal sem lesz semmi, még akkor sem ha többen voltak a 'károsultak', érdekelt tanuk, igy egy állítás egy tagadás. Ha kamera van az már más helyzet, de ezek a kamerák is egyenlőre lutri hogy egyáltalán rögzitenek és ha igen mi is vehető ki rajtuk. Legjobb tudomásom szerint kollégánk az astoriánál(!) nem tudta elérni hogy a kamera felvételeit felhasználhassa, akkor milyen minőségű felvételek készülhetnek a József Attila lakótelepen? De tény hogy ha van kamera az már elsülhet nagyon rosszul is.

Téma: Súlyos támadás érte egyik kollégánkat

Hozzáadva: 2010.03.18 16:49

Ha életveszélyről értesülnek és ez az információ megbizható forrásból érkezik nincs mérlegelési joguk, menniük kell. És bármennyire elszoktunkt tőle, nekik egy közfeladatot ellátó taxis még mindig megbizható forrásnak számít. Ahol meglett a gyerek már ott is be van kamerázva az utca?

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.03.14 17:16

Most maguktól mennek, szépen lassan. Te meg belöknéd őket egyből Fogalmazzunk inkább úgy hogy rákényszeriteném őket arra hogy rendezzék a helyzetüket, ez azért picit másképp hangzik. Ráadásul érdemes figyelembe venniük azt is hogy megéri rendezni a helyzetüket, mert ebben az esetben ez a szakma jóval többet nyújtana nekik mint jelenleg, igy egyrészt megéri, másrészt megvalósitható. Az a réteg pedig akik csak kényszerből, esetleg úgródeszkának vagy ideiglenes megoldásnak választották ezt a szakmát (az egyszerü bekerülési feltételek miatt) azok pedig igenis menjenek és ne tegyenek minket tönkre. Minden bizonnyal nem is fognak lázadozni és szívfájdalom nélkül váltanak majd valami másra. tom: pontosan ugyanazok a válaszaim mint neked. Csak tippelni tudok mert még nem irtad, de ha a te véleményed is az, hogy szabályozzák a drosztengedélyek számát akkor ilyen alapon az miért nem érhető el hogy egy taxiengedélyre csak egy drosztengedélyt adjanak ki? Tehát mi a különbség (azon kivül hogy ezt kell szorgalmazni)? Igen az én álmom hogy egy taxiengedély = egy autó, drosztengedéllyel azért nem párositottam mert én a drosztrendelet és ez a droszt kht megszüntetése és elszámoltatása mellett vagyok, de.. .. ha valóban járható út a drosztengedélyek taxiengedélyekkel történő párositása és ez megoldás sok gondunkra akkor nekem (is) megér évi 25ezer Ft-ot.

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.03.13 15:42

szálka... most komolyan, minek eröltetted itt ezt a butaságot? Egy éve vitáztunk, egy éve előre felvázoltam neked mi fog történni ha az akkori piacon szereplő cégek nem lépnek és nem veszik fel a kesztyüt. Most itt van az orrod elött, megtörtént, szóról szóra az lett amit leirtam, ez sem elég hogy elismerd tévedtél? Vagy legalább csendben maradj...

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.03.13 15:37

Nézem, olvasom amit irsz, de nem látok csak üres fecsegést.. elolvastam többször is, jól látom hogy nem látom?:-) Már a válaszod a kérdésemre, megoldás lenne vagy nem? Újabb 65 mondat és a válaszadást újfent kikerülted. Példálozol itt az alkotmánybírósággal a saját érveid ellen (de annyira nem érted a helyzetet hogy még ezt sem tudod).. épp innen ered minden problémánk, épp ezért járhatatlan út a létszámkorlátozás (alkotmányellenes döntés lenne) és épp ez a lényeg az én javaslatomban, a létszámkorlátozás legyen gazdasági. Ez nem alkotmányellenes. Megvalósithatatlan? Ha ez az, akkor az egyébb létszámkorlátozás is az. Jó, tomajernek abban igaza van hogy a drosztrendelettel megnyilt az esély ha nem is a vállalkozások, de a drosztengedélyek számának korlátozására (megnyilt?). De én nem gondolnám hogy ez meg fogja oldani a gondjainkat. Tehát itt sokkal nagyobb gondok a gyilkos árversenynél, most nem tudom hány év alatt elérjük hogy 200 (vagy addigra 250Ft/km) lesz a legalacsonyabb tarifa... (mondjuk nem a végre már általatok is megértett értelmetlen minimáltarifával, hanem a drosztengedélyek számával) ..és akkor mi van? Nem 7ezer taxi lesz Budapesten, hanem 6ezer. Ez meg fogja oldani a gondjainkat? Tb-t, adókérdést, autócserét, helyzetünket a cégekkel szemben? Én szeretném megérni a nyugdíjaskort és nem agyvérzés vagy szívroham miatt kiesni a bal-egyről. Ti nem igy képzelitek? tomajer: mikor azt mondod embertelen és európaiatlan akkor tévedsz, bármennyire is radikális a javaslat sokkal liberálisabb vagyok annál mint az ebböl lejön (na ettöl még nem vagyok szdsz szavazó^). Azért tévedsz mert Te (és itt most valóban Te, neked/rólad szól) a tudás birtokában vagy akkor a tudatlanokat hagyni hogy a szakadékba gyalogoljanak, na az az embertelen. Merthogy ebböl a 7ezerböl jelenleg minimum a fele oda tart ez biztos.

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.03.12 21:05

Úgy látszik itt az mondja a tutit aki jó, nagy betükkel ir, hát akkor... [font size=4]Te hogyan képzeled el a minimálár bevezetését? Ki fogja neked ezt szabályozni és miért tenné? Milyen formában éred el, kinél, milyen módszerrel? Eddig 100-an mondtuk el nektek hogy a minimáltarifa egy zsákutca, aki azt képzeli hogy ezt nem lehet 800 féle módszerrel kijátszani az teljes mértékben dilettáns vagy teljesen más a célja mint amit állít magáról. Válaszaid előre is köszönöm (de azért legyenek ÉRTELMES válaszok^^).[font] Egy kérdést tettem fel nektek, amire konkrét választ vártam, de ezidáig nem kaptam (talán csak tomajer reagálta le, de ő sem azt hogy "de szép is lenne", hanem annyit hogy megvalósithatatlan, igy még az ő véleményét sem tudni) Most felteszem itt újra: az amit én javasoltam megoldást hozna a problámainkra? Igen vagy nem? Megkérlek értelmesen válaszolj, ne handabandázz, köszönöm.

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.03.11 15:47

taxisfelvonulás: ezt ne csináld, hidd el én megértem ha a vita hevében ehhez a megoldáshoz fordulsz, de ez egy megállapodás/kérés része volt, hogy semmi ne kerüljön.. igy ezt úgy gondolom illik betartani, még akkor is ha ennek segitségével igazadat bizonyithatnád (ha bizonyithatnád, ezt csak igy zárójelben, mert én ezt nem tudom megitélni). Én is szívesen visszavágnék a Metál Zolis megjegyzésre, de ilyen áron nem teszem, ennyire nekem nem fontos hogy az az 5 ember aki ezt a topicot olvassa mit gondol rólam. Szóval hallgass rám, ezt ne. szálka: azért nem igaz amit irsz, mert mi nem a megoldásról vitatkoztunk több oldalnyit, hanem én (egyedül) képviseltem azt az álláspontot hogy a rádiótaxi transzferára akkor ott, abban a helyzetben még mindig a legjobb döntés volt, jóval jobb döntés volt mint a T2000 164Ft-os tarifája alá menni. Persze ennek a nem túl népszerü véleményemnek mindenki neki esett, egyenesen HCs-vel azonositottatok (ebböl is lejön kinek mennyi esze lehet itt), sőt úgy nézem te még mindig ezt képzeled. Egyszerübben fogalmazva, az én véleményem ha jön egy olcsó jános cég akkor a többinek igenis fel kell venni a kesztyüt, a tiétek pedig az hogy emeljünk. Csogu: ha ezt öt éve leirta valaki, akár többen is és ez igen megoldás, akkor miért nem ebbe az irányba lépünk? Van már 65 érdekvédelmi szervezetünk és mindegyik célja minimálár (értelmetlen cél) és létszámkorlátozás. Én azt mondom ez nem oldja meg a gondjainkat, itt nekünk nem csak az árverseny a bajunk, hanem tb, nyugdíj, autócsere, munkaidő és a sor végtelen. tomajer: hogy kell ezt megvalósitani? Ezt a célt kell választani. Ha valóban úgy van, hogy ma már átfordult a piac és ezt többen nem akarják mint igen, akkor viszot én erősen ajánlom azoknak akiknek még a normál vállalkozás szintjén üzik ezt az ipart, hogy sürgösen kezdjenek el ők is nyerészkedni ha erröl a piacról több pénzt szeretnének kivenni, ez a jövő, ráadásul igy újra versenyképesek lesznek azokkal szemben akik jelenleg semmiféle közterhet nem fizetnek. De az a véleményem hogy sok 'droid' érdeke is az hogy ez a helyzet megnyugtatótan rendezödjön, nekik is látniuk kell hogy igy nincs jövőjük, sem ellátás, sem nyugdíj igy itt nem lesz, ha egy kis eszük van ezt nem akarhatják. Igy én azt mondom hogy még mindig többen kell azoknak lenni akiknek ez a megoldás az egyetlen járható út.