Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Az állástalan diplomások újabb eszement ötlete hogyan tudnák elkerülni a munkát. MobilTanker 

Startup, és akkor majd akar tankolni, és akkor majd sokan vannak a büdös benzinkúton meg gonoszak az eladók és akkor rendel mobilkutat és akkor a legközelebbi majd odamegy perceken belül és akkor az tök kedves lesz meg innovatív és akkor beletölti neki a legminőségibb benzint ami csak létezik (legalábbis ez lesz ráírva) a 10 milliós autójába. Mindezt benn a városban, én pedig ezért az egészért csak 25%-t kérek. Igy mindenki boldog. Főképp én, nekem költségem semmi, az egész fenntartása a tankerpartnereimet terheli, a 25% azért jár hogy kommunikálhasson velem. A megrendelő is boldog, hisz nem kell többé az unalmas, büdös és uninnovatív benzinkútra mennie.

Ha meg valamelyik felrobban a városban tankolás közben vagy benzint helyett vizet adott a megrendelő autójába akkor széttárom a karom, én csak a felületet biztosítom, minden felelősség  tankerpartnereimet terheli.


Naa..látjátok hogy ilyen innovatív ötlet nem jut eszetekbe, ezért vagytok taxisok. Innováció, ez a nyerő. Gyorsan veszek is részvényt, végre abbahagyhatom a taxizást és csak lógatom a lábam egész nap.

Ennek igy kellene lennie már az elejétől, de sajnos ez blődségnek hangzik. Én ránézésre tudom melyik az uberes, de a rendőrnek fogalma sincs.

És miért nincs ? Mert az Uber nem működik együtt a magyar hatóságokkal.  És miért nem működik együtt? Mert akkor neki nem lenne ebből pénze. Hogyan nevezi ezt hivatalosan? Bűncselekmény.

Ez kell ahhoz, hogy az uber alkalmazás elérését az országunkban blokkolják. Én még vagy 30 dologgal elszámoltatnám ezen kívül, annyit kapna nem győzne fizetni, de hogy ha máson nem, azon, hogy a rendszeréből kizár mindenféle ellenőrzési lehetőséget az általunk megbízott vezetőink nem húzzák fel az agyukat és nem blokkolják már hónapok óta ez egy olyan gyengeséget mutat amin nekünk érdemes megjegyeznünk.


Most talán.. de ennek átfutási ideje újabb 30 nap minimum ha jól sejtem, tehát még mindig erőt kell mutatnunk. A tarlós kérésére nem kell hallgatnunk, azok után amit volt képe lenyilatkozni, vele nem kell foglalkozni, utána menni, rá hallgatni egyenlő a szakmánk végével.

A Fónagy Úr érdemes még mindig a támogatásunkra, ő hadakozik továbbra is ezzel a liberalizmus maszkjába öltözött multival, miközben bármelyik gazdasági szakinak látnia kell, hogy liberalizmusról itt szó sincs. Ezt csak az emberekkel etetik és ők sajnos meg is eszik. A nagy gyengesége ennek a cégnek az, ha ezt a liberális álarcot leveszik róla és persze még az, ha a legnagyobb erejét ellene fordítják. Magyarul ha a netelérést blokkolják. És vége ennek a sztorinak.


De ehhez még mindig toppon kell lennünk, mert egy dolgot nem akar senki, még azok a vezetőink sem akik jól kivehetően valamiért (miért?) gyengék ennek a kezelésében. Mégpedig azt, hogy a budapesti taxisok sztorija a BBC híradójában is benne legyen. A magyar hiradások még beleférnek, de a külföld már nem. Az már túl sokba kerülne, annyit az uber nem tud fizetni.


Tehát továbbra is erőt kell mutatnunk, semmi mást. Kedd = demostráció. Minél többen, minél kevesebb gondot okozva a lakosságnak és elnézést kérve tőlük a kellementlenségekért. De nekünk ezt meg kell lépnünk, ha most nem értik még meg, majd megértik ha az ő munkahelyük kerül ilyen veszélybe, ráadásul teljesen értelmetlenül. Nem kell konfrontálódni, ez a demonstráció sorozat nem erről szól. Csak jelzés, hogy lépéseket várunk, és csakis olyan lépéseket amiket már hónapok óta meg kellett volna tenniük. Tehát egy szavuk nem lehet. Nekünk van igazunk, ezt nem vitathatja el tőlünk senki.

Bárki vitába száll velünk, ebben a vitában nem nyerhet. Mert nekünk van igazunk.

Ha a Hősök teréről indulunk megint és újra netes mémeket gyártanak ebből, gyártsanak, még ez is le van sz@rva.

Ki kell menni újra! És most nem 500, hanem 1000. Ne merjenek minket kikerülni. Különben ennek időhúzás lesz megint a vége és csak stabilizálódik tovább az ellenfél helyzete.


Még egy gondolat...  megbüntetnek minket online taxiórával az ellenállásunkért? Hajrá, fejet hajtunk ha ez a vágyuk. De akkor beszéljük már újra az áfa visszaigénylés kérdését, ez egy nonszensz, hogy a taxis a kikerülhetetlen eszközei után nem igényelheti vissza az áfát. Autó, üzemanyag, szerviz. Van aki vitatja, hogy ezek elengedhetetlen költségei egy taxivállalkozásnak?

Mert? Miért kellene eltörölni?? Ez volt az utolsó órában meghozott rendelkeźés ami miatt még talpon vagyunk.Miért töröltetnéd te ezt el, mi lenne akkor? 
Aki ebben látja a kiutat az vagy pénzügyi analfabéta vagy rosszat akar a taxistársadalomnak.
A városi taxi 135 forintos tarifával alakult meg épp a rendelet meghozása elött. És még biztos lett volna lejebb.
Az uberrel akarsz árversenyezni?  Mit irsz ki, 160Ft? Az uber kiír 120-at, neki mindegy, nem az ő költsége.
Csak egy megoldásunk van, ki kell verekednünk, hogy betartassák a szabályozást. Ezek után, hogy a tarlós (kis t-vel) és a Fonagy ezt lenyilatkozták hogy merre tovább...  hát ezt ki kell találnunk.

Öröm az ürömben, hogy minden utazás 3 millió dollára van biztosítva, igy most fel lehet újítani a Honvédkórhaz északi szárnyát.

Olvasom ezt a cikket, megnézem ezt a palit és azon studírozom vajon mennyit kapott ezért.. hatezret? Nem, ő majdnem politikus, talán nyolcezret is. Vagy három ingyen utat uberrel. Micsoda karrier.

A cikk utolsó mondatát nem írta el..? Az "így akár egész hónapban díjmentesen autózhat a fővárosban" részt mindig úgy olvasom, hogy igy akár díjmentesen adózhat a fővárosban:D 


Képzeljétek el a nem túl távoli jövőt, mikor bekapcsoljuk a tévét ami azt mondja: és most jöjjön Jabronka Richárd évértékelő beszéde..!:DDD


Épp ezt akartam, bemutatni a 'cikk' íróját:-)  Ő az, Jabronka Ricsi.

Budapest a szabadság városa.


Ez mennyire okos válasz... Magyarországon azért kell engedélyezni, mert Észtországban engedik. Ez logikusnak tűnik. Mint mikor az ovis arra hivatkozik hogy az apukája engedi hintázni, akkor az óvó nénik is engedjék.


De kíváncsi lennék egy ilyen 'újságíró' fejére és életére, ahogy ott ül a 1,5 szobás panellakásában és ezt a cikket alkotja. A portfolio.hu is megválogathatná kinek ad pénzt és milyen teljesítményért. Az a portfolio aki azt mondja a tájékoztatójában, hogy semmiféle felelősséget nem vállal a felületén megjelent cikkek valóságtartalmáért. De akkor minek írogat? Ehhez nem kell belsős vagy külsős cikkíró, elegendő lenne egy szoftver ami legenerálja a cikkeket. Remélem az uber minél hamarabb elkészíti UberPublishing néven.

Ez az a szint, mintha a taxis azt mondaná:

- Tessék parancsolni, Békásmegyer 3 ezer, de ugye azt tudják, hogy nem tudom garantálni, hogy nem Csepelen kötünk ki..!? 

- Persze, tudjuk, maga nem garantálja, olvastam a tájékoztatót az autó oldalán, úgyis mindig meg akartam nézni a csepeli buszpályaudvart éjjel.

Nem jól látod a dolgot, rossz irányt veszel ha Fónagy Jánost degradálod. Az utolsó embernek mész neki aki még mellettünk áll és még hadakozik az adott - a vezetőink pitiánerségét és butaságát kihasználó mára már konszerné hízott - cég ellen. Ő az utolsó mohikán, tiszteletet érdemel tőlünk és együttműködést.

Világos, hogy a büntetés összege nem tűnik magasnak, főleg annak fényében amennyit rabol a cég nap, mint nap, de ebben nem is ez a lényeg.

A lényeg ez: bírsággal sújtott egy amszterdami székhelyű vállalkozást, felszólítva arra, hogy jogtalanul végzett tevékenységét szüntesse be - fejtette ki az NFM államtitkára.

Erre az adott cégnek válaszolnia kell, ezt kikerülni nem tudja, erre egy minisztérium államtitkára szólította fel. Kérdés ez mennyi ideig tart, ezalatt az idő alatt mennyit tud tovább stabilizálódni a piacon és még kérdés, hogy a feltehetőleg semleges válaszra mi lesz Fónagy János Úr következő lépése.

Az illegális cég legnagyobb előnye egyben a legnagyobb hátránya is. De ahhoz hogy leborítsák a hálózatról bűncselekményt kell rábizonyítani. Szerintem ez már régen áll, de lehet, hogy én elfogult vagyok a kérdésben. A jogosulatlan mérőeszköz, az alkalmazotti jogviszony, hogy a cég a saját adóját a szerinte nem létező alkalmazottjaival fizetteti ki, hogy az ellenőrzést kizárja a rendszeréből (ilyen van Európában?), a vásárlókat megtévesztő reklámok végtelen sora. Még vagy harminc dolgot tudnék írni csípőből, egyszerűen sok felsorolni.


Heteken belül ki fog derülni mennyire kemények a vezetőink. Van e létjogosultsága a mérésügyi hatóságnak, a közlekedési felügyeletnek, az adóhivatalnak és ellenőreinek, a munkaügyi felügyeletnek és hogy mi a fenének fizetünk mi évi 300M Ft drosztdíjat egy sárga autóból egy sárga engedélyért, ha ez csak ránk vonatkozik és a világon senki másra nem. Ha nem megyek oda be, akkor nem kell fizessek, ennyi a megoldás. Akik pedig ezt a pénzt jelenleg várják tőlünk keressenek maguknak új munkát, pl. menjenek el uberezni. Az adóhivatali ellenőrzésnek sem fogom alávetni magam, ha az adóellenőr nem regisztrált be a Facebook profilomra. Ha nem regisztrált be akkor nem jogosult a hozzáférésre, igy nem is ellenőrizhet. Lenyomom a gombokat és elzavarom, bajom nem lesz belőle, ez már nyilvánvaló, pont semmit nem tud egyik szerv sem tenni ellenem.

Taxiórám is lesz, egy androidos tableten fut majd, google playről ingyenesen letölthető nem egy ilyen program már évek óta.