Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Ki ez a Karsai Katalin és miért ellenem harcol? Milyen feketelistáról beszél és miért akarja eltöröltetni a taxirendeletet?

Még a cikket sem sikerült értelmeznem, feketelista amit a központból hagynak jóvá? Milyen központból?

Mit akar és ki ez?

Egy kollégánk utasterében a következő párbeszéd zajlott le az utazás alatt:

- Fogadjunk, hogy maga újságíró..!

- Igen! Honnan tudja..??

- Mert azok ilyen hülyék!


Ez jutott eszembe miközben ezt a cikket olvastam. A taxisokat csípőből adócsalóknak titulálja, akik bunkók és agresszívek és zsarolják a kormányt. Itt elgondolkodtam, hogy minden taxist utál, tehát az egész világon mindet, pl. a svájci taxisokat is utálja vagy csak azokat akik sárga színű autóban ülnek? A kormányt, élükön Fónagy államtitkárral pedig egyenesen lehülyézi.

Mindezt azok után teszi, hogy a saját cikkében leírja, hogy az uber kizárta a magyar hatóságok ellenőrzését a rendszeréből. És efelett az apróság felett úgy siklik el, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne, miközben ennek a cikknek itt vége is. Kár is tovább írni, elzárta a rálátást a hatóságok elől, igy a sztori eldőlt, pont. Cikknek értelme továbbiakban nincs.

Biztosan van ahol ez megy, de mi Európában élünk és ez nem egy európai módi. Vajon miért is van az, hogy onnan ahol ez stílus dívik épp Európába tartanak az emberek.

A cikk írója Ember Zoltán, aki  gazdasági újságíróként határozza meg magát, Gazdasági újságíró, akinek halvány sejtelme sincs milyen veszélyeket rejteget az a palack amit most nagyon szeretne kinyitni. Én erre biztosan nem használnám a gazdasági újságíró kifejezést. Ha pedig tisztában van vele akkor ő csak szimplán egy megfektetett firkász.


Személy szerint szívből remélem, hogy a nemsokára megjelenő UberPublish nevű alkalmazás megjelenésével a sok léhűtő újságírónak végre el kell majd mennie dolgozni, épp ideje lenne valami hasznosat is tenniük a társadalomért. Az, hogy külsösként kismama-műszakba bejelentve írogatnak mindenféle online lapnak, minden felelősség nélkül az nem újságírás.

Ezt az UberPublish jóval hatékonyabban, gyorsabban és olcsóbban elvégzi helyettük. Semmi más dolgunk nincs, mint az UberPublish felületén beállítani melyik politikai színvilágot kedveljük (piros, fehér, narancssárga, zöld) és az alkalmazás másodpercek alatt összeollózza nekünk a cikket az internet segítségével a kívánt politikai hangnemben.  Épp ahogy azt Ember Zoltán csinálta. De lássuk be, egy újságíró nem vetekedhet egy mai pc sebességével, az újságírók felett elszaladt az idő, a XXI. században már nincs rájuk szükség.

Náluk az UberPublish sokkal, de sokkal innovatívabb.

UberPublish - töltsd le még ma!

A hallotaxi.hu oldalán erős szavakkal gyapálják verbálisan az ubereseket az "Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen" című fúrumon. Egy Uber-párti fórumozót például így oktatnak ki: "Figyu papa, ha gyrosozni akarsz vagy hányni a kocsiban hívjál ubert, ők nem olyan gonoszak mint a taxisok, ott még ezt is lehet. Viszont ha azt akarod, hogy a te portékádra is legyen fizetőképes kereslet az országunkban akkor válaszd a taxit. Dióhéjban ennyi a sztori, további blődségeidre - megkockáztatom, hogy mindannyiunk nevében mondhatom - kíváncsiak nem vagyunk."


Erős szavakkal? Az uberes nickje  'pofánlesztekbaszva' és a következőt írta: Primitiv faszfejek vagytok.tüntessetek csak!nézelődjetek!basztassátok csak az uberest.majd megkapjátok a magatokét valamelyiktől...Tud fájni a nadrágszíj az arcon!

Erre született ez a válasz, ezt is illett volna odaírni, a két stílus köszönő viszonyban sincs egymással. Ebből az lett kihozva, hogy szegény uberes és gonosz taxis. Nem tűnik túl objektívnek.


Forrás --> ittlakunk.hu


Azon studírozom, hogy ez egyfajta fétis lehet.. regisztrálni egy taxisfórumra pofánlesztekbaszva néven és idemásolni más ember több hónapos írását. Ami ráadásul az elejétől kezdve a végéig egy blődség és nem mellesleg pont semmi köze az adott témához.

Vagy lehet, hogy neki van egy szilánk a szívében amit még nem tudott feldolgozni a hosszú évek alatt, pl. nem vitte el egy taxis mert éppen hányt, mint a lakodalmas kutya vagy nem engedték meg hogy gyrost egyen a kocsiban. Ennyiből utóbbira tippelnék, hisz már az első mondatokban elárulja magát, azt amitől igazából ebben a sztoriban leginkább fél, bár épp ezt próbálja leginkább takargatni ezzel a kreatív névválasztással.


Figyu papa, ha gyrosozni akarsz vagy hányni a kocsiban hívjál ubert, ők nem olyan gonoszak mint a taxisok, ott még ezt is lehet. Viszont ha azt akarod, hogy a te portékádra is legyen fizetőképes kereslet az országunkban akkor válaszd a taxit. Dióhéjban ennyi a sztori, további blődségeidre - megkockáztatom, hogy mindannyiunk nevében mondhatom - kíváncsiak nem vagyunk.

Ja engem nem idegesit bruno, csak azért kérem, hogy rakják ki mert kamu a gyerek. Igy felesleges a dumcsiját olvasgatni, nem vitapartner ő csak egy szimpla illuzió. Épp, mint az uber.
Neked is meg kell felelned a munkahelyed szabályozásainak, nekünk is meg kell felelni, de te azért harcolsz, hogy az ubernek ne kelljen.Mégis mennyi az IQ-d? Nem kell pontosan, elég csak nagy vonalakban.

Ismételten kérem tomajert, hogy vágja ki a gyereket a fórumról.

Ne utazz taxival a mai napon 2016.06.01 (Facebook)

Milyen érdekes, épp aznap vizsgáztatom és minősitettem az autóm, erre az egész napom rámegy. Nem tudom... kezdjem el sorolni milyen személyi és tárgyi követelményei vannak ennek a vizsgáztatásnak? Nem biztos, hogy kifér egy oldalra. A költségeinek tételes felsorolásához is szükséges lenne további egy oldal itt a fórumon.

A lényeg, hogy ez a spontánˇˇ szerveződés nekem kárt nem okoz, sőt, másnapra több marad az utasok zsebében, mikor már végre én is dolgozhatok. Szóval igazából én nem bánom:-)


Nem mellesleg ez a brunomars azt állítja magáról, hogy nettó 400-at keres, ehhez képest facebook szerveződés + ide beregisztrált és van ideje itt a fórumon ping-pongozni a taxisokkal egész nap... valahogy egy ennyit kereső embert én nem igy képzelek el, talán még a füllentés gyanúja is felmerül:P

Persze, ez nem biztos, végülis lehet hogy ő csak egy békés honpolgár akinek semmi köze az uberhez, csak egyszerűen az a fétise, hogy taxisoknak elmondja egy taxisfórumon, hogy ő azért sem utazik taxival:D  És mindezt azért teszi, hogy 500Ft-al olcsóbban vigyék haza. Azt kell mondjam, hogy ez egy kerek és érthető történet.


Ennek ellenére azt javaslom tomajernek, hogy nemes egyszerűséggel vágja ki innen a gyereket és ha újra be akarna regisztrálni másik emailcímmel akkor azt is pattintsa le. Sőt, én még a kamu hozzászólásait is törölném. Menjen a Facebookra, aztán ott okoskodjon a gimnazistákkal.

Ezer feletti demonstráló csak akkor jöhet össze, ha a fuvarszervezők is mellénk állnak, másképp nem. Fura, hogy nekünk kell őket győzködni, mert még ebben az egyértelmű ügyben is csak a zavarosban próbálnak halászni. Ők elhatárolódnak, mi kikavarjuk nekik, ők meg majd megmondják hogy mi ezért mennyit fizethetünk nekik. Szóval ez igy nem megy, ha nem állnak ki mellettünk teljes mellszéleséggel akkor ez nem lesz nekik elfelejtve.

A zászlóshajó ebben a témában a Főtaxi, a tagjaik felé a lojalitás teljes hiányát mutatta, mindezt azért, nehogy elveszítsen 5% megrendelőt. Takard le az emblémát, vedd le a szabadjelződ (taxis demonstráción hogy?) és a nyilatkozatuk, hogy ők elégedettek, nem húzzák a budapestiek idegeit tovább.

Nem értik ott a Főtaxinál, hogy itt már rég nem erről van szó? Már rég nem arról van szó, hogy ki harap pár százalékkal többet a piacból, hanem arról, hogy a jövőben lesz e olyan szolgáltatás, hogy taxi. És ennek következményeképp, hogy lesz e olyan a jövőben, hogy Főtaxi, Bp, City, ect...  vagy csak uber lesz és lyft. Bár az sem lesz túl vidább, ha a budapesti 4500 taxis rászabadul az uber rendszerére. Csak az ubernek, senki másnak, még az utasoknak sem tenne ez jót.


A budapesti fuvarszervezők lojalitásának teljes hiánya ott is megmutatkozik, hogy már január környékén csökkenteniük kellett volna a tagdíjakat, ráadásul látványos mértékben. A fuvarszámunk 40%-t csökkent, ennek ellenére itt vagy, maradsz mellettünk, jutalmazunk. Ehelyett diagramokon mutogatják, hogy nem is csökkent a fuvarszám. Hülyének néznek minket vagy mi? Ez csak költői kérdés volt, a választ tudom, de most ebben a helyzetben ideje hogy ezt a hozzáállást - legalább egy időre - hanyagolják.

Egyébként az uberesek élete sem olyan vidám mint az elején, egyre kevesebb a szorzó, egyre több uberest látok tátott szájjal aludni az út szélén a lepukkant autójában, biztos tök innovatív érzés lehet vele utazni. Valahol melózik 8 órát (vagy 10-et) utána meg innovatív uber, lesz itt baleset és dráma nem is kevés. És ehhez hozzászámoljuk azt ha majd a taxisok is rászabadulnak erre a rendszerre akkor ez az életmód a társadalmi szint legalja lesz. Aztán majd lepkehálóval keressük, hogy ki is ezért a felelős..??


Uber - ellenőrzés