Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Parlament.hu T/10529 most, a héten zajlik, határozathozatalra vár.

Remélhetőleg nem csak megszavazzák, de használják is. Nekünk nem, de nekik mindegy mit szavaznak. Ha megszavazzák akkor a gonosz politika alátett a rendes ubernek. Ha nem szavazzák meg, akkor meg lám lám hogy beijedtek a kiváló ubertől.

Plusz még itt is nagy mellénnyel osztjuk azt aki egyáltalán érdemben hajlandó tenni az ügyünkért - és a szabályozás betartatásáért - merjük paprikajancsinak nevezni, csak azért, hogy valami jó nagy, ütőset mondjunk. Katasztrófa, komolyan.

Én a helyében azt mondanám, hogy akkor b@ssz@tok meg és oldjátok meg ti okoskák, aztán hagynám az egészet a pics@ba.

 Csúzlikkal nem lehet világháborút nyerni, ez van.

Ha nem a saját szakálára cselekszik, akkor még jobb, hisz akkor nem egyedül birkózik a multival vagy tévedek?Hozzászólásom nem a politikai szinekról szól, csak a tényekról. És ami jelen pillanatban tény,  hogy ő végzi a dolgát, mig a többi - már felsorolt - rég elengedte a kezünk, csak azért, hogy megszerezzenek pár szavazatot.Annak ellenére, végzi a dolgát hogy ezért sorozatos támadások érik, mert igy könnyû célpontá vált. Nem hiszem, hogy ebben a helyzetben még nekünk is támadnunk kéne, pont magunk alatt vágnánk a fát. Meg miért tennénk? Épp a mi érdekeikért harcol.
Azt pedig hogy melyik politikai szinben milyen arányban vannak szabályozás vagy szabályozatlanság pártiak egészen pontosan ki fog derülni a szavazásból.Ha a szabályozatlanság győz, akkor jöjjön az anarchia, hisz azt szavazták meg, tőlünk megkapják ha ez a vágyuk.
warrior!
Minden tiszteletem a tiéd, mert hajlandó voltál tenni az ügy érdekében és nem melóztál napokon át. De ettöl még két dologban nincs igazad.Az egyik, hogy ez a vonat elment. Ha szabálybetartásra bírják őket akkor már nem lesz olyan vidám az a vonatozás. A másik, hogy Fónagy államtitkárt degradálod. Azt az embert aki jelen pillanatban gyakorlatilag egyedüliként harcol a mi érdekeinkért sok-sok más érdek ellenében.Ezért akár tórvénymodósítást is nyújt be, minden bizonnyal sokkal egyszerübb lenne az élete, ha nem végezné a dolgát és nem válna ő is célpontá velünk együtt.Pont ő az aki a dolgát végzi és nem a nyerészkedésen jár az agya,  mig a többinek - dk,  lmp,  jobbik,  mszp - igen.

Taxivállalat akkor lenne ha ő vásárolta volna az autókat és ő is tartaná karban. De akkor hogy lenne lovéja?:-) Sehogy, veszteséges lenne. Ez a nagy trükk az egészben, 0 költség és uralkodás. Ezt a folyamatot állították meg - nagyon helyesen - Budapesten a taxirendelettel.


Vittem egy halál normális palit, aki ráadásul tök józan volt - a pesti éjszakában ez már szinte gyanús - rendezett ház, 3 gyerek, szóval ilyen ennek lennék a szomszédja figura. Ha lehet kerülöm az utastérben az uber témát, hisz az én bánatom nincs jogom vele az utast terhelni, de ő csak erőltette hogy mi a véleményem.

Azt mondta mindenben igazat ad nekünk, ő vállalkozó pár darab alkalmazottal és pl. az uber számláival nem tud mit kezdeni, ha elszámolós utazásra kerül a sor akkor taxi, ha nem akkor uber. De egy valamit nem ért, amiben szerinte nekünk kellene lépni, hogy miért nem szállunk be a ringbe és kezdjük el az uberrel az árversenyt? Még hozzátette ő gyilkos licitálást folytat egy-egy munkáért, nem érti mi hogy képzeljük, hogy nekünk ez nem dolgunk.


Elmondtam neki, hogy nincs esélyünk az árversenyben, mert az ubernek mindegy mit irat ki az autós partnereivel, nem az övé a költség. Ha mi kiírnánk, hogy 120Ft/km ő kiíratná, hogy 80. Megkapja a 25% sok kicsiből is, neki tök 8. Azt mondta erre, hogy akkor az uber tönkremenne. Kérdeztem miért menne tönkre? Mert önköltségi ár alatt fuvaroz. Mondtam neki, hogy de uram, az uber nem fuvaroz, nem érti a csíziót? Láttam rajta, hogy nem érti.


Próbáltam másik oldalról, hátha úgy megérti. Mivel felhozta magát példának mint vállalkozót, hogy ő milyen szűk árrésen vállalja be a melót, mert másképp nem kapja meg, állítottam ezzel példát neki.

Elmagyaráztam, hogy ebben a példában maga mint vállalkozó nem a taxis, hanem maga az uber. Maga vállalkozik, maga indult ennek a sztorinak nagy reménnyel, maga szeretne gazdag(abb) lenni, maga kockáztat.  Ad másoknak munkát, le a kalappal, hajrá.

De a taxis itt nem ön, hanem a maga alkalmazottja. És ön nem teheti meg Európában jelen állás szerint azt hogy licitáltatja a kényszerhelyzetben lévő alkalmazottjait, hogy ki vállalja be még olcsóbban a munkát. 170.000 nettóról indulunk, ki vállalja 165-ért? A kalapos úr. 160? 155 a szemüveges hölgy. Biztos lehet igy lejjebb menni, de van egy szint ami alá már biztosan nem és ez a minimálbér. Hogy ez nálunk mennyi és mennyi Svájcban ezt most hagyjuk, de minden országban van ilyen határ. Ha ez alá licitáltatná az alkalmazottjait az már nem vállalkozás, hanem rablás. Tehát Európában szerencsére nem tudom megcsinálni, hogy elhozok egy elesett embert egy elesett-országból ahol eddig ő egy dollárt keresett évente és én itt neki megduplázom a fizetését mert ez neki milyen jó. Mert a szabályozás erre nem ad lehetőséget.

A taxizás költsége pedig épp ugyanannyi, ha 50Ft vagy ha 500Ft a kilométerdíj. A költség az költség, kikerülhetetlen, kiszámolható és beláthatjuk, hogy az ember azért dolgozik, hogy ebből pénze legyen, tehát a kilométerdíjat úgy kell megadni hogy az a nem csak a költséget fedezze, de maradjon is belőle a megélhetésre. Jelen pillanatban ez az a bizonyos 280Ft/km, amivel egészen pontosan a minimálbért érik el a taxisok. Ha ennél többre vágynak, akkor nem 20-22 napot dolgoznak egy hónapban hanem 30-at, a taxisok döntő többsége egyébként ezt teszi.


A 165 forintos tarifa már a minimálbér alá viszi a taxisok fizetését, ráadásul ha ebbe az irányba megyünk akkor ennek a sztorinak még koránt sincs vége. Lesz itt Lyft, 145-ért vagy EUber 133-ért. Ami közös lesz bennük az az hogy ők nem kockáztatnak semmit, egy autógumit nem fognak venni, mindent az autós partnereikre hárítanak majd, még az árversenyt is. Az összes tudásuk annyi, hogy naponta leellenőrzik mennyivel megy az ellenlábas cég. Csökkentett? Akkor mi is! A mi alatt itt mindenki mást ért, csak épp saját magát nem.


Piacot akar egy ilyen cég? Semmi mással nem tud betörni a piacra csak az alacsony árral? Árversenyezzen. De ne az én fizetésemből. Nekem a minimálbér jár. Ő vállalkozik, ő akar gazdag lenni, ő akarja uralni a piacot, akkor tegyen érte. Kockáztasson ő. Ha leviszi az árat hogy lenyomja a konkurenciát nyúljon a zsebébe és fizesse ki nekem a különbözetet. De jelen pillanatban ő most az én zsebembe nyúl. Fizesse ki nekem a minmálbérnek megfelelő 280Ft/km díját aztán azt írogat ki a tarifatáblájára vagy a digitális felületére amit akar és haverok leszünk. De addig míg ez nem történik meg ő az ellenségem lesz és mindenki más is aki az ő keze alá dolgozik.


Ezt hadartam el az embernek, ha már feszegette a témát, de nem tudtam eldönteni mikor kiszállt, hogy megértette e.

Nem vágod, hogy ezt a hírt csak ők kommunikálják igy? Nem állt be mögéjük senki, még az iránymutatást sem adták ki, csak jelezték, hogy majd nemsokára kiadnak egy ilyet. Ami a gazdasági megosztásról szól majd.

De azt ubernek semmi köze a gazdasági megosztáshoz, ő csak ezt hazudja a világnak, hogy minél tovább engedély nélkül végezhesse a tevékenységét. Az uber egy fuvarszervező cég az autós partnerei pedig szimpla taxisok. Ők nem irányfuvart hirdetnek minimális költségáthárítással, hanem taxiszolgáltatást. És ezzel szerencsére a minisztériumban is tisztában vannak.


Nem mellesleg az Unió lenne a legnagyobb pancser ha beállna az ilyen cégek mögé. Csinálják Amerikában, oda tartoznak, ne cipeljék el a lovénkat. Majd mi csinálunk európai érdekeltségű cégeket, ha erre ekkora az igény. Európai szabályozással és nem észak-afrikaival.

Fónagy János: Nem betiltani akarjuk az Ubert, hanem beállítani a sorba


Nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek. Örülök, mert Fónagy urat nem tudja megetetni az uber, tökéletesen látja ki ő, mi ő. A többszörösen átmosott hírt, mely szerint az Unió iránymutatást ad ki a közösségi gazdaság szereplőivel kapcsolatban - amit most az uber 10 percenként vesz elő - is kommentálta: szép és jó, nagyon helyes, de az uber sok minden csak nem közösségi megosztás alapú szerveződés, igy ezt a hírt feleslegesen lobogtatják.


Sírni pedig azért tudnék, mert itt ez a cég immáron két éve közöttünk, minden szabályt áthágva rabol ki minket (nem csak a taxisokat, mindenkit) és most hogy végre két év után előkerült a szablya tárgyalni akarnak. Kik? A képviselőik. Kik azok?

Eddig olyan válaszok voltak a minisztériumi kérésekkel kapcsolatban, hogy kizárták a hatóságot a rendszerükből. Vagy mikor a minisztérium megbüntette és felszólította a céget, hogy jogosulatlan tevékenységét fejezze be akkor annyit üzent hogy: bakfitty.

És ezek után leülök velük tárgyalni? Ezek után szeretném megtudni, hogy ők mit szeretnének?? Hát megmondom én, ehhez igazán nem kell két diploma: a 25%-t. Mindig, minden körülmények között. Még akkor is, ha működéshez nincs engedély.

Az adóhivatal, a közlekedési hatóság, a Belügyminisztérium tárgyal valakikkel és segédkezik, hogy ők meg tudjanak felelni a jogszabályoknak? Ott terelgetik őket és magyarázzák nekik mi is az a diszpécserközpont és mi is az a vállalkozói adószám?

Ha nem tudja akkor miért akar vállalkozni Magyarországon? Ezt másnak pénzért oktatják, amiből ráadásul sikeres vizsgát kell tegyél, hogy vállalkozhass.


Én ebből az egész sztoriból leginkább arra lennék kíváncsi, hogy ezt a két éve szabálytalanul működő céget és a hozzájuk csapódott autós partnereket elszámoltatja valaki ezért a két évért? Mert bár hangoztatják azt a blődséget, hogy ők nem veszik el a taxisok utasait, hanem újakat teremtenek a budapesti taxisok forgalma egész pontosan a felére esett vissza.

Ami pedig ha osztunk szorzunk nem kevés pénz és ez a taxisok zsebéből hiányzik. Ezt a pénzt gond nélkül kicipelhetik az országból és az autós partnereik megtarthatják, semmi gond? Tehát a budapesti taxisok akik jelen pillanatban - csak egyet mondok - drosztdíj gyanánt fizetnek be 400 millió forintot az államnak miközben ezalatt a két év alatt a forgalmuk a felére csökkent nyeljék le, hogy még elszámoltatva sem lesz a cég, sem az ő autós partnerei?

Nekem úgy jött le a történet, hogy az ellenőrök nem hagyták magukat, hiába kapálozott a gyerek. Akarják ők, de mit csináljanak, ha minden hozzájuk kapcsolható számot kitilt az innovatív.  A hülye, igy legalább megalapozta hogy leborítsák a hálóról 😂

Miért ne tudnák bizonyitani, sőt, nem is vita tárgya. Próbavásárlás és már bukott is a dolog. Saját magukról csak tudják az ellenőrök, hogy nem egy idegenforgalmi egység extra szolgáltatását veszik igénybe, ami pedig megközelítőleg sem arról szól, hogy bárhonnan bárhova. Szimplán taxit rendeltek, hazudják magukat bármi másnak az uber és az ő autós partnerei.

Igyekszem nem elfogultan boncolgatni ezt a céget, de egyszerűen nincs olyan mondat ami ne lenne hazugság. Az öntömjénező reklámok, a szerződéseik, az ár, a szolgáltatás minősége, mind hazugság. Ráadásul mindenkit átvernek, a médiát, a megrendelőket, sőt, még a nekik kaparó autós partnereiket is. Meggyőződésem, hogy ha nem is az évszázad, de az évtized átverései közt ennek a cégnek a sztorija szerepelni fog a wikipédia cikkei között.


Csak egy gyors példa a végtelen sok hype közül: Keith Chen, az uber egyik vezetője szerint ha lemerülőben az utas telefonja, hajlandó akár 9,9-szeres szorzóval is elfogadni a fuvart. Mindenkit hülyének néz? Igen. Ő, az uber egyik vezetője. És már be is határoltuk milyen cégről is van szó, ha a vezetője ilyen faarccal a képünkbe hazudik.  Amit persze az 'újságíró' ész nélkül közöl, végig sem gondolja mit is mondott ez az ember. Talán újraértékelné a cikkét és az embert is, ha megkapná - direkt nem mondok nagy utat - a belváros Zugló viszonylatban a 16000Ft-os számlát.

Ki a tököm fog neki kifizetni ennyi pénzt 8km-re? Ez az ember hülye? Ennyi nem elég a blődségből, még fokozza. Azt mondja, de ők tök rendesek és bár tudják, hogy mindjárt lemerül a megrendelő telefonja mégsem alkalmazzák a magasabb árat. De ha nem alkalmazzák, akkor honnan veszik hogy megrendelő ezt ki is fizetné nekik?

Hazugságok, blődségek sora, ez a cég egy nagy kamu, hihetetlen hogy ezt tömegek eszik kétpofára.

Most megjelent, legfrissebb hozzászólásként.

Ezt igy lehet mókolni facebookon, hogy ezt a hozzászólást akarom, ezt nem szimpatikus, ezt nem..? Micsoda egy liberális dolog. Mindenki legyen liberális, mindenben, mindenhol, csak én nem. Ez micsoda egy zseniális hozzáállás. Úgy is mondhatnám, hogy innovatív.

Ha onnan el lehet tüntetni, akkor én kitenném ide, főoldalra, innen nem tűnik el. Aztán emésztgesse.