Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai



A pillanat mikor bruno és barátai megtudják, hogy ezentúl uber nélkül kell létezniük :-D




Addig is míg várakozunk, itt egy logó az ubernek, használja minden uber aktivista nyugodtan.

Az autós partnereknek pedig itt egy promókód, amivel kedvezményesen tudják sárgítani az autóikat és vásárolhatnak taxiórát bármelyik forgalmazónál: yellowcab@king 

Aki használja a kódot annyit tegyen meg, hogy cheatere hivatkozik a hallotaxi.hu-ról, ugyanis jutalékot kapok minden vásárlás után, köszönöm.

A cég műkődési elve egyszerű mint egy bokor és átlátszó mint az üveg. Annyira egyszerű, hogy a tömeg nagy része -  érdekes módon épp a túlképzett része - nem látja a fától az erdőt. Feltételezem nem hiszik el, hogy ez tényleg ennyire egyszerű, képtelenek ezt feldolgozni, hiszen ezzel ők lennének degradálva, hogy beettek egy ilyen semmitmondó maszlagot és ezért még a saját honfitársaiknak is nekimentek.

Már százszor lettek szembesítve a trükkel, de még mindig képtelenek elfogadni. Százszor el lett mondva nekik, hogy hazugság az egész, egy szimpla átverés, fel lett emelve a kendő a kalapról hogy jól lássák: nincs 100ezer mercedes, nincs 3millió dolláros biztosítás, nincs önjáró taxi és nincs ingyen utazás a Marsra. Csak és kizárólag a 25%-ról szól az egész, semmi, de semmi másról. Igen, ennyire egyszerű.

Még hagyományos médiában fizetett reklám sincs, mert az pénzbe kerül, ezt nem lehet észrevenni kétdiplomás embereknek? Ami e helyett van azok az ingyen gyalogok a sakktáblán, azok a felhasználók akik fizetnek a szolgáltatásért, ők vannak meggyőzve arról, hogy ez milyen jó nekik és ők ezt meg is eszik. Védik a céget foggal-körömmel, minden, mindenki ellen. Még akkor is ha még maga a szolgáltatás ára is egy szimpla hazugság, hisz ez már drágább mint a taxi. Ennyire belemerültek ebbe a sztoriba. A cég pedig röhög a markába.


Ez a cég semmi másból nem profitál, sem nálunk, sem máshol a világon, csak abból, hogy hazugságokkal fenntartja maga iránt az érdeklődést. Reklám, ami a modern, innovatív digitális médián másodpercek alatt söpör végig az egész világon, ingyen.

Ez alapján én még azt javaslom - úgy mint eddig - most is legyenek köztünk olyanok akik nem fogadják el ész nélkül azt amit az uber magáról állít. Fura, hogy ezt épp én mondom - talán nekem kéne legjobban örülnöm, ha az ördög elviszi ezt a céget a hazugságaival együtt - de én azt javaslom egyelőre még ne bontsunk pezsgőt, várjuk ki a 24.-ét.


"Kovács Tamás György - Uber június 19., 9:08

Nagyon szeretem az Ubert, használom is sokat. Kérlek segítsetek az első komoly negatív helyzeten.

Ma egy Uberben maradt a mobiltelefonom. Ezt kiszállás után azonnal észrevettem, de a Corporent Transport Kft. alkalmazásában álló János elhajtott, pedig látnia, hallania kellett engem. A problémát jeleztem nektek e-mailen, valamint a honlapon többször. Egyikre sem reagált senki hosszú órák óta, ami egy telefonos elérhetőséggel nem rendelkező cég esetében nagyon gáz."


Galántai Gábor: Írj a support@uber.com-ra, ott biztosan választ.

 június 21., 4:50

Kovács Tamás György Köszi, 2 napja velük levelezek, átlagosan 5 óra alatt érkezik válasz. június 21., 5:04

Kovács Tamás György UPDATE: Azt írtam az Ubernek, hogy ma beslattyogok a legközelebbi rendőrkapitányságra és feljelentem őket. Csodával határos módon ez után nem sokkal sikerült kapcsolatot létesíteni a sofőrrel, aki visszaadta a telefont. Ez a történet egyik része. A másik, hogy az Uber a sofőrön keresztül megkért, hogy változtassam meg/szedjem le ezt a posztot. Eszerint látták, de válaszolni nem sikerült. Az Uber csak azután foglalkozott hatékonyan a dologgal, hogy feljelentés és újságcikk is szóba került.
Tehát: János rendes volt végül, bár az rejtély, hogy miért nyomott ki folyamatosan vasárnap óta, és hagyta figyelmen kívül az sms üzeneteket. Az Uber nem volt rendes."

A Gazdasági Versenyhivatalnak nem az a feladata, hogy minél lejjebb tornásszák a megrendelő érdekében a fizetendőt, hanem az hogy a tiszteségtelen piaci szereplőt eltávolítsák a verseny tisztaságának érdekében.

Ezt minden irányból érdemes átvilágítani, az uber oldala egyértelmű. Ők minden szabályt áthágnak amit csak lehet, teljes mértékben kimerítik a tiszteségtelen piaci verseny fogalmát. Nem is tudom, hogy van e olyan rész amivel nem sértenek törvényt. Ha a megfelelő jogkörrel rendelkező tisztviselő kezdené elszámoltatni őket ezért a két évért, annyi pénzt reszelne le róluk, hogy nem győznének fizetni.


Egy másik oldal a jogszerűen működő fuvarszervezők. A tiszteséges piaci verseny alapfeltétele az, hogy egy piaci szereplő ne használhassa ki a gazdasági erőfölényét és az is, hogy alapértelmezettként a munkavállalót tekinti védendő személynek, hogy ne alakulhasson ki kiszolgáltatottság. Ezt a folyamatot ismerték fel és egyben el is azzal, hogy meghozták a budapesti taxirendeletet a taxispiac speciális helyzete miatt.


Ha ezen valaki változtatni akar, árcsökkentéssel  (mi mással? eddig terjed a piaci szereplők kreatívitása) akar kiirtani mindenki mást a piacról hát tegye. De tegye ezt a saját pénzén, ne az enyémen. 

Vegyen egy a rendeletnek megfelelő gépjáműparkot, tartsa fenn és karban, a munkavállalóinak adjon a magyar jogszabályoknak megfelelő fizetést, dolgoztassa őket heti 40 órában és nem többen, adjon szabadságot és egyéb munkavállalói jogokat aztán felőlem kiírhatja a műszerfalra, hogy 120Ft/km, engem mit érdekel, ő pénze.

De őszintén, igy, ebben a formában lesz ilyen? Persze, hogy nem, hisz igy már nem tudja a veszteségét a munkavállalókra hárítani. Olyan van, hogy ezt mondja, de minimálszintet állapít meg a hó minden napjára. Amivel gyakorlatilag havi 30 nap per napi 12 óra munkára kényszeriti a tőle függésben lévő alkalmazottat. Mindezt itt, Európában, tehát nem Észak-Jemenben.

Ehhez kísértetiesen hasonlító kreatív ötletem nekem is van, valaki adja el a Trabantomat 10 millióért és én kidobok neki 5 milliót.

Minek ellenség, mikor itt vannak a haverok?


Figyu most tényleg, nem lehet értelmezni egy hírt?? Sose akarták betiltani az ubert, szó nincs a beadványban arról, hogy betiltsuk az ubert? Igen - Nem, szavazzon most.  Ahogy a pékségek sincsenek betiltva az országunkban, miért lennének? Azok vannak leállítva, bezáratva amelyek nem szabálykövető módon műkődnek.

Ezt a betiltják az ubert a média kapta fel, azzal kezdte az ember, hogy nem betiltásról van szó, csak arról, hogy rábírják a jogkövető magatartásra. Oda van írva: álljon be a sorba, mint mindenki más a piacon. Ezt te linkelted be.

Ha ahhoz, hogy erre rákényszerítsék törvényt kell módosítani, akkor törvényt módosítanak. Még kerekasztalt is kaptak. Na most, ha ezek után még mindig fittyet hánynak a szabályozásnak akkor lehet őket leborítani a hálóról. Ennél többet nem lehet érdemben tenni ezért az ügyért, minden sanszot megkaptak, mégsem működnek együtt, igy nem neheztelhet senki, még az Unio sem.

Legalábbis nagyon remélem, hogy ez lesz a sztori, kíváncsian várom a végkifejletet. Ami még nem a vége, csak valami másnak a kezdete, de a harcoló felek közt már nem fog lejteni a pálya.

Nem tetszik a véleményem?

EZ nem.

Hívhatjuk paprikajancsi helyett ...

Hívd, csak a többesszámot mellőzd.

Készülőben van ilyen fuvarszervezőktől független szoftver, sajnos a kezdeti kiváló elképzelésről lemondtak, ahhoz hogy indítsák és mindkét oldal regisztráljon sok-sok kompromisszumot kell/kellett kötni. Én remélem, hogy visszatérnek az eredeti elképzeléshez, amivel ez a projekt indult, csak az lenne a nyerő mindkét (utas, taxis) oldalról, ez az én véleményem, de azt se bánom ha tévedek.

Az a baj ezekkel, hogy - illetve nem baj, csak ez egy komoly hátrány nekünk - hogy az uber olyan módon számláz amit nem tehetne meg és mivel a többiek szabálykövetően szállnak a ringbe az ubernek mindig meglesz az előnye, ami miatt őt választják. Most hanyagoljuk az árat, mert azért már sokan szembesültek vele, hogy megközelítőleg sem olyan olcsó mint amennyinek hazudja magát.

Itt a jogtalan gps alapú számlázási rendszerrel van a probléma, ha egy árban lenne a taxival akkor is az ubert választanák jelenleg. Ez nagyon tetszik nekik, látja a közelgő autót, látja mennyi lesz, a végén csak kiszáll akár még elköszönnie sem kell és itt a lényeg elmarad az utazás végén a kényelmetlen adjak jattot, ne adjak, mennyit adjak vakarózás. Nincs jatt, nem is adhatok. Le van róluk véve a felelősség, nem ők a pitik, a rendszer ilyen, slussz. Bár maguknak sem vallják be, de ez a rész tetszik nekik a legjobban. Plusz nincs birkózás a taxissal, hogy tud e nagy lovéból visszaadni, semmi dolga, akár már a guruló autóból kiléphet. Többek közt erre is épít az uber. Kifejezetten tilos náluk elfogadni náluk borravalót. Ahogy a nagy liberális cégnél tilos utcáról beülős utast vinni, hisz akkor hogy jönne abból nekik a 25%?

Tehát sok mindent meg lehet csinálni ami minket is vonzóvá tesz - nem is olyan nagy mutatvány - de ami legjobban alánk vág az a jogtalan számlázási rendszer és nem véletlenül csinálja, ha enélkül jelent volna meg bárhol nem is tudnák, hogy egy ilyen uber nevezetű cég létezik.


A másik téma amit felvetettél, most támadják őket alaposan, hogy most ez valaki érdeke vagy csak egy sértődött utas idővel kiderül, olvasgasd a privátkopo.hu-t ha érdekel.

Az az igazság, hogy most annyira beszigorítottak - a mi kérésünkre - hogy itt hullani fognak a rendszámok és az engedélyek. És most már nem csak egy napra hullik az az engedély. Bár én már három évvel ezelőtt is erre tettem a voksomat és néha csak pislogok milyen autók, milyen rendszámmal, milyen felirattal végeznek taxitevékenységet különösebb gond nélkül. De én most akkor is azt mondom, ha megszavazzák a jogosulatlan fuvarszervező leborítását akkor nem csak ők, de minden taxis kösse fel a gatyát, mert hogy jódarabig szigorú elszámoltatás alá kerülünk az biztos. Én nem bánom, én már régóta részt veszek a versenyben, vegyen részt mindenki más is.